Chuck Norris Opublikowano 20 Grudnia 2009 Opublikowano 20 Grudnia 2009 Witam, Dokładnie 2 dni temu u mnie w mieście było około -17*C i auto się poddało, chechłałem je jakieś 4 do 5 razy i nic. Następnego dnia sytuacja się powtórzyła przy praktycznie takiej samej temp. pokazuje tylko potem napis: BREMSE ( na cały Fis). Myślę że to już aku nie domaga i przydałoby się świeczki wymienić, więc moje pytanie jaki akumulator Panowie byście polecili i przede wszystkim jakie świeczki zależy mi na jakości ale nie zbyt wygórowanej cenie, tak żeby palił jak wcześniej na dotyk A4 B6 AVF 1.9TDi 96 kW. Z góry dzięki za pomysły i porady!
Cristoforo Opublikowano 20 Grudnia 2009 Opublikowano 20 Grudnia 2009 było juz o tym takie watki to sa teraz wałkowane przez cały tydzien akumulator; varta silver dynamic centra futura świeczi; beru ngk
spetsnaz Opublikowano 20 Grudnia 2009 Opublikowano 20 Grudnia 2009 Kilka wątków wcześniej był omawiany temat świeczek do AVF`a. Co do akumulatora to warto rozważyć zakup Moll. Odradzam Bosch S4, mój ma rok i dziś rano pokazał mi się wykrzyknik.
Chuck Norris Opublikowano 20 Grudnia 2009 Autor Opublikowano 20 Grudnia 2009 Dzieki za odp. a jeszce jedno pytanko w jakiej cenie jest ustawianie kata wtrysku jak sie to robi i czy duze ma znaczenie przy odpalaniu np. zima
stahxxx Opublikowano 20 Grudnia 2009 Opublikowano 20 Grudnia 2009 ustawienie kata wtrysku,,,,u mnie 80zl
Jarol Opublikowano 20 Grudnia 2009 Opublikowano 20 Grudnia 2009 Dzieki za odp. a jeszce jedno pytanko w jakiej cenie jest ustawianie kata wtrysku jak sie to robi i czy duze ma znaczenie przy odpalaniu np. zima Z tego co widze to masz silnik AVF w nim nie ustawia sie kąta wtrysku bo to silnik na PD.
Chuck Norris Opublikowano 20 Grudnia 2009 Autor Opublikowano 20 Grudnia 2009 Jarol, ciekawa odpowiedz mozesz zglebic temat tylko tak z polskiego na moje (prostym językiem) o co w tym chodzi, bo nie jarze
Jarol Opublikowano 20 Grudnia 2009 Opublikowano 20 Grudnia 2009 Twój silnik jest na pompowtryskiwaczach i w nim nie ustawia sie kąta wtrysku.
GRazny Opublikowano 20 Grudnia 2009 Opublikowano 20 Grudnia 2009 oj tam... pewnie chodzi o kąt synchronizacji paska rozrządu
Chuck Norris Opublikowano 20 Grudnia 2009 Autor Opublikowano 20 Grudnia 2009 A ten kąt synchronizacji paska rozrządu ma duzy wpływ na odpalanie auta ogolnie i jaki koszt jego ustawienia?
Jarol Opublikowano 20 Grudnia 2009 Opublikowano 20 Grudnia 2009 Najpier sprawdź Vagiem jak masz ustwiony rozrząd: VAG-COM ---> engine --> bloki pomiarowe --> kanał 004 (silnik rozgrzany do minimum 80*C) druga kolumna - kąt poczatku wtrysku : - dla biegu jałowego : od 1* BTDC do 2.5* ATDC trzecia kolumna - czas wtrysku wyrażony w kącie obrotu wału : - dla biegu jałowego : 5-7* czwarta kolumna - synchronizacja wałka rozrządu , czyli jak dokładnie mamy ustawiony rozrząd od -3 do +3 , im bliżej 0* tym lepiej
Chuck Norris Opublikowano 21 Grudnia 2009 Autor Opublikowano 21 Grudnia 2009 Dzięki wielkie za pomoc w najbliższym czasie udam się do kumpla i zobaczymy czy wszystko jest w normie. Jeszcze raz WIELKIE DZIĘKI EDIT: Dzisiaj auto mi odpaliło a jeszcze z nim nic nie robiłem (wymiana świec i aku.), przy odpalaniu poleciało dosyć dużo sadzy i przy ruszaniu, potem to znikło, czy powodem tego może być fakt ze auto stało 3 dni na mrozie nie odpalane a wcześniej zalałem go niestety na BLISKIEJ a nie na Shell-u (jak zawsze). Powodem nie odpalania było raczej zamarznięte paliwo, ponadto świece są do wymiany a aku. mam w porządku jak na razie.
badboy99 Opublikowano 9 Marca 2010 Opublikowano 9 Marca 2010 B5[AKN] Witam mam pytanie (od razu mowie ze w tych sprawach jestem lekkim laikiem ) wczoraj oddalem samochod na wymiane rozrzadu dopoki tego nie zrobilem palil nawet przy duzych mrozach na dotyk. po odebraniu postawilem przed domem i po 2 godzinach chcialem odpalic i juz trzeba bylo dlllugo krecic zeby odpalil. Co moze byc przyczyna?? jezeli to zle ustawiony kat wtrysku czy jak podepne vaga czy pokaze mi ze to to??
gregor_gg Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Najpier sprawdź Vagiem jak masz ustwiony rozrząd:VAG-COM ---> engine --> bloki pomiarowe --> kanał 004 (silnik rozgrzany do minimum 80*C) druga kolumna - kąt poczatku wtrysku : - dla biegu jałowego : od 1* BTDC do 2.5* ATDC trzecia kolumna - czas wtrysku wyrażony w kącie obrotu wału : - dla biegu jałowego : 5-7* czwarta kolumna - synchronizacja wałka rozrządu , czyli jak dokładnie mamy ustawiony rozrząd od -3 do +3 , im bliżej 0* tym lepiej Chciałem zapytać jedną rzecz. Sprawdziłem u siebie kąt synchronizacji wałka rozrządu i wyszło u mnie w drugiej kolumnie 0.0 ATDC. Trzecie i czwarta mieści się w normie. Mam silnik AVF. I pytanie takie czy muszę to korygować czy nie. Jeśli tak, to powiedzcie jak to zrobić. Dodam, że nie mam problemów z odpalaniem i silnik pracuje normalnie. Dzięki ---------- Post dopisany 08-04-2013 at 15:07 ---------- Poprzedni post napisany 07-04-2013 at 11:10 ---------- Doradźcie coś :-))
fcg Opublikowano 11 Kwietnia 2013 Opublikowano 11 Kwietnia 2013 witam ja mam taki problem jechałem autem po zatrzymaniu wciśnięciu hamulca/sprzęgła (automat) samochód zgasł po odpaleniu gaśnie dopiero jak przegazuje i trzymam nogę na gazie (na obrotach to nie gaśnie) nogę z gazu ściągam i znów gaśnie . Co to może byc? miałem wymieniany rozrząd może tu leży problem druga sprawa miałem problem z alternatorem muszę przegazować do 1800 obrot/min żeby zgasła kontrolka akumulatora wczoraj sie dowiedziałem ze alternator nie jest na kostkę tylko na piny zamiast 140 ma 120 aph i dlatego nie ładuje do końca po przegazowaniu jest ok ładuje na 14 tak to na 12 z groszem
aras837 Opublikowano 11 Kwietnia 2013 Opublikowano 11 Kwietnia 2013 kolego masz quatro bo jeśli nie to multi daje ci się we znaki
fcg Opublikowano 14 Kwietnia 2013 Opublikowano 14 Kwietnia 2013 problem rozwiązany coś źle złożyli z rozrządem i efekt jest taki że dwie rolki do wymiary
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się