Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVF] Nie odpala...


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, :hi: Dokładnie 2 dni temu u mnie w mieście było około -17*C i auto się poddało, chechłałem je jakieś 4 do 5 razy i nic. Następnego dnia sytuacja się powtórzyła przy praktycznie takiej samej temp. pokazuje tylko potem napis: BREMSE ( na cały Fis). Myślę że to już aku nie domaga i przydałoby się świeczki wymienić, więc moje pytanie jaki akumulator Panowie byście polecili i przede wszystkim jakie świeczki zależy mi na jakości ale nie zbyt wygórowanej cenie, tak żeby palił jak wcześniej na dotyk :)

A4 B6 AVF 1.9TDi 96 kW.

Z góry dzięki za pomysły i porady!

Opublikowano

było juz o tym

takie watki to sa teraz wałkowane przez cały tydzien

akumulator;

varta silver dynamic

centra futura

świeczi;

beru

ngk

Opublikowano

Kilka wątków wcześniej był omawiany temat świeczek do AVF`a.

Co do akumulatora to warto rozważyć zakup Moll.

Odradzam Bosch S4, mój ma rok i dziś rano pokazał mi się wykrzyknik.

Opublikowano

Dzieki za odp. a jeszce jedno pytanko w jakiej cenie jest ustawianie kata wtrysku jak sie to robi i czy duze ma znaczenie przy odpalaniu np. zima :)

Opublikowano

Dzieki za odp. a jeszce jedno pytanko w jakiej cenie jest ustawianie kata wtrysku jak sie to robi i czy duze ma znaczenie przy odpalaniu np. zima :)

Z tego co widze to masz silnik AVF w nim nie ustawia sie kąta wtrysku bo to silnik na PD.

Opublikowano

Jarol, ciekawa odpowiedz mozesz zglebic temat tylko tak z polskiego na moje (prostym językiem) o co w tym chodzi, bo nie jarze :wallbash:

Opublikowano

Twój silnik jest na pompowtryskiwaczach i w nim nie ustawia sie kąta wtrysku.

Opublikowano

oj tam... pewnie chodzi o kąt synchronizacji paska rozrządu :cool1:

Opublikowano

A ten kąt synchronizacji paska rozrządu ma duzy wpływ na odpalanie auta ogolnie i jaki koszt jego ustawienia?

Opublikowano

Najpier sprawdź Vagiem jak masz ustwiony rozrząd:

VAG-COM ---> engine --> bloki pomiarowe --> kanał 004

(silnik rozgrzany do minimum 80*C)

druga kolumna - kąt poczatku wtrysku :

- dla biegu jałowego : od 1* BTDC do 2.5* ATDC

trzecia kolumna - czas wtrysku wyrażony w kącie obrotu wału :

- dla biegu jałowego : 5-7*

czwarta kolumna - synchronizacja wałka rozrządu , czyli jak dokładnie mamy ustawiony rozrząd

od -3 do +3 , im bliżej 0* tym lepiej

Opublikowano

Dzięki wielkie za pomoc w najbliższym czasie udam się do kumpla i zobaczymy czy wszystko jest w normie.

Jeszcze raz WIELKIE DZIĘKI

EDIT: Dzisiaj auto mi odpaliło a jeszcze z nim nic nie robiłem (wymiana świec i aku.), przy odpalaniu poleciało dosyć dużo sadzy i przy ruszaniu, potem to znikło, czy powodem tego może być fakt ze auto stało 3 dni na mrozie nie odpalane a wcześniej zalałem go niestety na BLISKIEJ a nie na Shell-u (jak zawsze). Powodem nie odpalania było raczej zamarznięte paliwo, ponadto świece są do wymiany a aku. mam w porządku jak na razie.

Opublikowano

B5[AKN] Witam mam pytanie (od razu mowie ze w tych sprawach jestem lekkim laikiem :( ) wczoraj oddalem samochod na wymiane rozrzadu dopoki tego nie zrobilem palil nawet przy duzych mrozach na dotyk. po odebraniu postawilem przed domem i po 2 godzinach chcialem odpalic i juz trzeba bylo dlllugo krecic zeby odpalil. Co moze byc przyczyna?? jezeli to zle ustawiony kat wtrysku czy jak podepne vaga czy pokaze mi ze to to??

Opublikowano
Najpier sprawdź Vagiem jak masz ustwiony rozrząd:

VAG-COM ---> engine --> bloki pomiarowe --> kanał 004

(silnik rozgrzany do minimum 80*C)

druga kolumna - kąt poczatku wtrysku :

- dla biegu jałowego : od 1* BTDC do 2.5* ATDC

trzecia kolumna - czas wtrysku wyrażony w kącie obrotu wału :

- dla biegu jałowego : 5-7*

czwarta kolumna - synchronizacja wałka rozrządu , czyli jak dokładnie mamy ustawiony rozrząd

od -3 do +3 , im bliżej 0* tym lepiej

Chciałem zapytać jedną rzecz. Sprawdziłem u siebie kąt synchronizacji wałka rozrządu i wyszło u mnie w drugiej kolumnie 0.0 ATDC. Trzecie i czwarta mieści się w normie. Mam silnik AVF. I pytanie takie czy muszę to korygować czy nie. Jeśli tak, to powiedzcie jak to zrobić. Dodam, że nie mam problemów z odpalaniem i silnik pracuje normalnie. Dzięki

---------- Post dopisany 08-04-2013 at 15:07 ---------- Poprzedni post napisany 07-04-2013 at 11:10 ----------

Doradźcie coś :-))

Opublikowano

witam ja mam taki problem jechałem autem po zatrzymaniu wciśnięciu hamulca/sprzęgła (automat) samochód zgasł po odpaleniu gaśnie dopiero jak przegazuje i trzymam nogę na gazie (na obrotach to nie gaśnie) nogę z gazu ściągam i znów gaśnie . Co to może byc?

miałem wymieniany rozrząd może tu leży problem

druga sprawa miałem problem z alternatorem muszę przegazować do 1800 obrot/min żeby zgasła kontrolka akumulatora wczoraj sie dowiedziałem ze alternator nie jest na kostkę tylko na piny zamiast 140 ma 120 aph i dlatego nie ładuje do końca po przegazowaniu jest ok ładuje na 14 tak to na 12 z groszem

Opublikowano

kolego masz quatro bo jeśli nie to multi daje ci się we znaki :(

Opublikowano

problem rozwiązany coś źle złożyli z rozrządem i efekt jest taki że dwie rolki do wymiary

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...