Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Przekładka z ośki na quattro w A4 B6/B7


Gamling

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 2.1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Witam mam okazję kupić swap od a4 b6 1.8t bex rocznik 2003 sedan czy wszystko będzie pasować do 1.8t bfb avant 2003r. Znam temat już dosyć dobrze ale chciałbym się upewnić z góry dziękuję za odpowiedź. 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 godzin temu, Sebaa41998 napisał:

Witam mam okazję kupić swap od a4 b6 1.8t bex rocznik 2003 sedan czy wszystko będzie pasować do 1.8t bfb avant 2003r. Znam temat już dosyć dobrze ale chciałbym się upewnić z góry dziękuję za odpowiedź. 

 

U mnie pasowało, tylko też zakładałem do bexa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam ponownie czy ktoś z grupy miał bym może zdjęcie mocowania podpory wału dokładnie chodzi o mieście w karoserii samochodu jak to wygląda mam już wszystkie części do swapu mam 2 kawałki karoserii do podpory wału i chciał bym zobaczyc na co się szykować 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 25.06.2021 o 21:39, Sebaa41998 napisał:

Witam ponownie czy ktoś z grupy miał bym może zdjęcie mocowania podpory wału dokładnie chodzi o mieście w karoserii samochodu jak to wygląda mam już wszystkie części do swapu mam 2 kawałki karoserii do podpory wału i chciał bym zobaczyc na co się szykować 

 

Montujesz wał, do niego mocowania podpory i samo Co się ustali gdzie masz spawać.

Same mocowania podpory roznituj od reszty wyciętej karoserii

IMG20210501100651.jpg

IMG20210501100658.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 27.06.2021 o 20:45, jaras99 napisał:

Montujesz wał, do niego mocowania podpory i samo Co się ustali gdzie masz spawać.

Same mocowania podpory roznituj od reszty wyciętej karoserii

IMG20210501100651.jpg

IMG20210501100658.jpg

Oo w taki sposób a ja myślałem że będę musiał wycinać u siebie i wstawiać tamte dzięki wielkie kolego. Sprawdzałeś wysokość za pomocą jakieś poziomicy czy po prostu przyspawałes tak jak jest? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Sebaa41998 napisał:

Oo w taki sposób a ja myślałem że będę musiał wycinać u siebie i wstawiać tamte dzięki wielkie kolego. Sprawdzałeś wysokość za pomocą jakieś poziomicy czy po prostu przyspawałes tak jak jest? 

Rozwierć nity, dobrze oczyść z pozostałości farby zarówno z farby uchwyty jak i Karoserię po autem.

Uchwyty przykręć do wału, wał nabito i samo ci się wszystko ustali i nie cenie ucieknie. Zapierasz wał jakaś deską jak na foto, pospawać wedle uznania i finito

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 minut temu, Sebaa41998 napisał:

Ok a nie lepiej zanitowac na nowo? 

Wedle uznania. Spawanie jest pewniejsze moim zdaniem. Tylko uwaga cienka blacha tam jest. Przed spawaniem bezwzględnie wyciągnąć fotele, tunel i odciągnąć wykładzinę.

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

22 minuty temu, jaras99 napisał:

Wedle uznania. Spawanie jest pewniejsze moim zdaniem. Tylko uwaga cienka blacha tam jest. Przed spawaniem bezwzględnie wyciągnąć fotele, tunel i odciągnąć wykładzinę.

Nie koniecznie. Ja nie wyciągałem. Kolega spawał delikatnie a ja mokra szmatą co chwilę zwilzalem miejsce spawu. Było trochę zabawy ale i tak lepsze to niż wyciąganie foteli i podnoszenie wykładziny. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam kolegę co dobrze spawa tigiem więc ogarnoł by to bez problemowo ale ja osobiście nie mam spawarki więc pytam bo jak dla mnie lepiej było by to zanitowac jeżeli oryginalnie jest zanitowane to powinno być dobrze za niedługo będę ogarniał temat więc podzielę się tym co udało mi się zrobić 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zanim dałem spaw, miałem to na zwykłych nitach i nic się nie działo. Tam raczej to w oryginale jest zgrzewane a nie nitowane z tego co pamiętam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam na sprzedaż kompletny swap quattro z a4 b7 2.0 tdi skrzynia 6 manual. Zestawi zawiera wszystko co potrzebne do zrobienia swapa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 28.03.2021 o 09:00, bobikos napisał:

Musisz założyć pompę od B7 quattro. Jak jej nie wymienisz od razu to nic się nie stanie, żadnych błędów nie będzie. Poza tym skrzynia którą kupiłeś ma naprawdopodobniej zewnętrzny układ chłodzenia. Jak chcesz zrobić jak ori to musisz wymienić chłodnicę na wersję od automatu (z chłodnicą oleju).

Mam pytanie w związku z tym chłodzeniem. Czy jak te przewody z mostkuję to olej się nie będzie gotował? I czy jeśli włożę zewnętrzną chłodnicę oleju to olej nie będzie osiągał temperatury pracy? Musi być taka jak ori? Niestety sprzedałem :( 

 

 

 

 

W dniu 29.06.2021 o 17:22, Sebaa41998 napisał:

Ok a nie lepiej zanitowac na nowo? 

Tam fabrycznie są zgrzewy w tych punktach odwierconych. 

Edytowane przez Mitshi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 29.06.2021 o 17:22, Sebaa41998 napisał:

Ok a nie lepiej zanitowac na nowo? 

Tam fabrycznie są zgrzewy w tych punktach odwierconych. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 godzin temu, Mitshi napisał:

Mam pytanie w związku z tym chłodzeniem. Czy jak te przewody z mostkuję to olej się nie będzie gotował? I czy jeśli włożę zewnętrzną chłodnicę oleju to olej nie będzie osiągał temperatury pracy? Musi być taka jak ori? Niestety sprzedałem :( 

 

 

 

 

Tam fabrycznie są zgrzewy w tych punktach odwierconych. 

Podejrzwam że musiałbyś nieźle katować auto żeby przegrzać olej w skrzyni. Ta skrzynia jest od wersji 180 KM. Wg mie możesz zmostkować lub wrzucić na osobnej chłodnicy, wiem że w innych autach ta chłodnica występowała jako osobny element. Ja chciałem mieć jak ori.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Sebaa41998 napisał:

Który pin podłączyć do zegarow a który jest masą? 

IMG_20210926_161817.jpg

nie ma znaczenia który pin gdzie pójdzie. Zawsze będzie działało.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Majstry mam pytanie. Zaczynam przekładkę quattro i zastanawia mnie czy na gumach osłaniających przeguby w tylnych półosiach nie powinno być opasek od strony mniejszej średnicy? Od strony większej są, a od małej nie. Sadząc po śrubach nikt tego przede mną nie demontował, więc one zgniły i odpadły czy co? 

 

 

Do tego czy ktoś jest mi w stanie podać wymiary uszczelniaczy dyferencjału tylnego (ETS) i jaki tam olej ma iść? Bo poci się i od razu włożyłbym sobie nowe plus olej. Jeśli ktoś miałby też rozmiary uszczelniaczy ze skrzyni (GBB) to też będę wdzięczny za podrzucenie rozmiarów. Swap pochodzi z B6 2.5tdi 180KM AKE 2003r, skrzynia 6b ręczna. 

Edytowane przez Mitshi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...