Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Przekładka z ośki na quattro w A4 B6/B7


Gamling

Rekomendowane odpowiedzi

1 godzinę temu, Robson17 napisał:

czy ktoś robił przekładkę w cabrio ?

niczym to sie nie rozni od innych rodzajow nadwozia. Podloga jest taka sama, czesci rowniez.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 2.1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

13 godzin temu, DivaynEays napisał:

niczym to sie nie rozni od innych rodzajow nadwozia. Podloga jest taka sama, czesci rowniez.

 

sprawdzałem w etce i wychodzi na to ze kołyska jest inna , reszta wydaje taka sama co w sedanie i avancie 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy skrzynia FZK z GYH są rzeczywiście zamienne? Obie to OA3, te same przełożenia, ta sama konstrukcja itp tylko właśnie, jak zaznaczyłem na poniższych zdjęciach, mają jakoś inaczej mocowanie wału przy torsenie.

Aktualnie mam skrzynie FZK, dyfer ETS, całość wyciągnięta z 2.5tdi. pytanie czy skrzynia gyh będzie pasować?

IMG_20211205_212237.jpg

IMG_20211205_212308.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siema jestem po swapie z Ośki na Quattro Audi a4 b7 BRD i graty też z BRD , pompa abs zmieniona , nie sypie żadnymi błędami,  ale mam jeden problem   nie mogę zrobić adaptacji esp wykasuje mi błąd,  zdjęcie poniżej,  pompa abs o nr 8e0 910 517 h czy to jest pompa od Quattro? Przy kodowaniu wyskakuje napis komonent esp8 front . 

20211228_061152.jpg

20211227_183606.jpg

20211228_062540.jpg

Edytowane przez daami_lu
Pomyłka
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 21.10.2021 o 23:03, dzejo napisał:

Nie mam pojęcia… byly różne pojemności? 

Kolega ma VFIZ w B6 1.9 TDI swap z quattro chyba z 2,5 TDI, jemu pokazuje że do pełna bak ma 64l.

Odnośnie zachowania wskazówki to również u mnie od zawsze dziwnie to działa, jakby między 3/4 a pełnym bakiem było jakieś tylko 5-10 litrów. Zaleje do pełna, przejade dosłownie pare kilometrów i wskazówka się odkleja, bardzo szybko dobija do 3/4 ale zaś tu raz zdarzyło mi się zrobić około 100km zanim zaczęła wędrować w kierunku połowy. 

 

Z tym że u mnie quattro oryginalne, nic z bakiem czy pływakami nie było kombinowane.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pełen bak w benzynie to 62l, wątpię aby w dieslu dali ekstra 2l. Do tego wskazówka na liczniku nie działa tylko na podstawie stanu paliwa z pływaka, spalanie tymczasowe też na to wpływa.

Edytowane przez Langista
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 minut temu, Langista napisał:

Pełen bak w benzynie to 62l, wątpię aby w dieslu dali ekstra 2l. Do tego wskazówka na liczniku nie działa tylko na podstawie stanu paliwa z pływaka, spalanie tymczasowe też na to wpływa.

Przekazuję informację od kolegi po swapie quattro, odczyt VFIZ, bak ma z 2,5 no ale wątpie by tam było magicznie 64l a w 1.9/1,8 62l. Generalnie to wiemy że ośka ma 70l, reszta nie jest potwierdzona. Aczkolwiek ja osobiście zalałem do baku jakoś 62,1l i jechałem blisko 50km na wskazaniu zasięgu 0km więc jestem w stanie uwierzyć w to 64.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja tankuję do drugiego odbicia i na pływakach mam po 31l paliwa, ile kto zmieści dobijając po 10 raz do kanału wlewowego to jego sprawa ale z doświadczenia wiem, że pod sam korek wlewu wchodzi 3l ekstra.

Edytowane przez Langista
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, Langista napisał:

Ja tankuję do drugiego odbicia i na pływakach mam po 31l paliwa, ile kto zmieści dobijając po 10 raz do kanału wlewowego to jego sprawa ale z doświadczenia wiem, że pod sam korek wlewu wchodzi 3l ekstra.

Ja do odbicia, nie wiem jak kolega

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1.Skrzynia z 2,5 Q z chłodzeniem zewnętrznym oleju do 1,9 AWX. Czy ktoś pomijał układ chłodzenia oleju i łączył wejście i wyjście ze sobą- i tak jeździ już dłuższy czas bezproblemowo? Moim zdaniem wynalazek zbędny z tym chłodzeniem i niepotrzebne koszty. Ew czy mogę je po prostu zaślepić oczywiście usuwając napęd pompy- ktoś to analizował?? 

2. Wrzucając te skrzynie do 1,9 AWX, sprzęgło mam kupione 240mm z BRD- przekładka między silnikiem ma być 5,5mm czy 11,5mm? Orginalnie 2,5 nie miało takiej przekładki. 

3. Czy wyrzucając podporę turbiny- taki pręt wzmacniający- wejdzie mi długi rozrusznik z AVF? czy będzie jeszcze sprężarka klimy zawadzać i musi być rozrusznik z numerem Valeo 068911024l ?

Edytowane przez socpaw
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 5.12.2021 o 21:29, jaras99 napisał:

Czy skrzynia FZK z GYH są rzeczywiście zamienne? Obie to OA3, te same przełożenia, ta sama konstrukcja itp tylko właśnie, jak zaznaczyłem na poniższych zdjęciach, mają jakoś inaczej mocowanie wału przy torsenie.

Aktualnie mam skrzynie FZK, dyfer ETS, całość wyciągnięta z 2.5tdi. pytanie czy skrzynia gyh będzie pasować?

IMG_20211205_212237.jpg

IMG_20211205_212308.jpg

GYH to z B7 to jest.

Z tego co się orientuję to długość wału będzie inna. Oraz gorsza sprawa- mocowanie i podpora pod skrzynią jest inna- podpora skrzyni kosztuje prawie tyle co zapłaciłeś za tę skrzynię.... 

Edytowane przez socpaw
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, socpaw napisał:

1.Skrzynia z 2,5 Q z chłodzeniem zewnętrznym oleju do 1,9 AWX. Czy ktoś pomijał układ chłodzenia oleju i łączył wejście i wyjście ze sobą- i tak jeździ już dłuższy czas bezproblemowo? Moim zdaniem wynalazek zbędny z tym chłodzeniem i niepotrzebne koszty. Ew czy mogę je po prostu zaślepić oczywiście usuwając napęd pompy- ktoś to analizował?? 

2. Wrzucając te skrzynie do 1,9 AWX, sprzęgło mam kupione 240mm z BRD- przekładka między silnikiem ma być 5,5mm czy 11,5mm? Orginalnie 2,5 nie miało takiej przekładki. 

3. Czy wyrzucając podporę turbiny- taki pręt wzmacniający- wejdzie mi długi rozrusznik z AVF? czy będzie jeszcze sprężarka klimy zawadzać i musi być rozrusznik z numerem Valeo 068911024l ?

1. Ja robiłem to chłodzenie kompletne z chłodnicą wody od automatu. Wg mnie możesz połączyć to na krótko i powinno być ok.

2. Kup dystans dedykowany do avf -były tu listowane numery w zależności od skrzyń. Bez tego dystansu sprzęgło 240 mm oprze się o obudowę skrzynia.

3. Co do podpory to ja zmieściłem rozrusznik od skrzyni 6b i dodałem podporę od avf (on jest wygięty).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, socpaw napisał:

Czy to skrzynia kupiona w Stróżówce? Dobra rada, jeśli tak to lepiej ja załóż puki masz okres gwarancji, ta skrzynia to loteria... GYH to z B7 to jest.

Z tego co się orientuję to długość wału będzie inna. Oraz gorsza sprawa- mocowanie i podpora pod skrzynią jest inna- podpora skrzyni kosztuje prawie tyle co zapłaciłeś za tę skrzynię.... 

Nigdzie nie kupione. To zdjęcia poglądowe z neta. Wiem że gyh z b7. Ma te same przełożenia co FZK dlatego pytałem czy jest zamienna. Ale wygląda na to że nie 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, jaras99 napisał:

Nigdzie nie kupione. To zdjęcia poglądowe z neta. Wiem że gyh z b7. Ma te same przełożenia co FZK dlatego pytałem czy jest zamienna. Ale wygląda na to że nie 

Przełożenie główne jest to samo. Po zmianie wału i podpory skrzyni i może wybieraka będzie zamienna :] 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, socpaw napisał:

Przełożenie główne jest to samo. Po zmianie wału i podpory skrzyni i może wybieraka będzie zamienna :] 

Nie tylko główne, bo każdego biegu też takie same. No ale jak mówisz, że wał,podpora do wymiany to bez sensu iść w to.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, jaras99 napisał:

Nie tylko główne, bo każdego biegu też takie same. No ale jak mówisz, że wał,podpora do wymiany to bez sensu iść w to.

Do GYH podpora ma być o 8E0399263BE, sprawdź dostępność :D nie mam pojęcia czy od innego modelu podejdzie.  Aktualnie nie widze na all czy olx. były dwie sztuki jedna po 550 druga po 650 jakiś miesiąc temu. Poduszka ma numer 8E0399105FG. Wał jest krótszy ale jego akurat idzie dokupić w miarę normalnych pieniądzach bo pasuje od b6 chyba z automatu... 

Ja temat odpuściłem, kupiłem tę z 2,5.. jest ich duzo w razie potrzeby... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam do skrzyni GYH założoną podporę  z 1.9 ale z poduszką 8e0399115R wiąże się to z zeszlifowaniem jak dobrze pamiętam dwóch lub trzech otworów gwintowanych na skrzyni do których przykręcana była poduszka od skrzyni GYH oraz o 1 lub 2 cm trzeba przesunąć silnik ze skrzynią do przodu. Po tym zabiegu nie ma odwrotu aby wrócić do podpory i poduszki od GYH. 

Wały napędowe do GYH są z końcówkami G, D ,T innych nie ma.

Edytowane przez MemberA4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 28.12.2021 o 11:50, daami_lu napisał:

Siema jestem po swapie z Ośki na Quattro Audi a4 b7 BRD i graty też z BRD , pompa abs zmieniona , nie sypie żadnymi błędami,  ale mam jeden problem   nie mogę zrobić adaptacji esp wykasuje mi błąd,  zdjęcie poniżej,  pompa abs o nr 8e0 910 517 h czy to jest pompa od Quattro? Przy kodowaniu wyskakuje napis komonent esp8 front . 

20211228_061152.jpg

20211227_183606.jpg

20211228_062540.jpg

Tak według ETKA pompa która zamontowałeś to wersja na przód.

W quattro powinna być 8E0614517BC , BH lub BJ

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 4.01.2022 o 12:50, MemberA4 napisał:

Tak według ETKA pompa która zamontowałeś to wersja na przód.

W quattro powinna być 8E0614517BC , BH lub BJ

Ok kupiłem BH , czy wtedy będę mógł wejść w kanał 069 ? I zrobić adaptacje ? Czyli nie wejdę w 069 na pompie z ośki ? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...