misiek_gda Opublikowano 10 Stycznia 2018 Opublikowano 10 Stycznia 2018 Witam wszystkich. Wykonałem u siebie w B7 swap na quattro, wszystko robiłem sam i pod względem mechanicznym jest cacy. Chciałbym zapytać o zmianę w elektronice a mianowicie chodzi mi o adaptację nowego baku i czy w esp trzeba coś zmieniać?Teoretycznie pompe absu z quattro powinienes zalozyc ale bez tez bedzie smigacAdaptacje zbiornika robisz w zegarach i musisz kabel ciagnac z 2 plywaka do licznika oraz dodatkowa mase do 2 plywaka tezSent from my SM-G955F using Tapatalk
rudyrgw Opublikowano 10 Stycznia 2018 Opublikowano 10 Stycznia 2018 1 minutę temu, misiek_gda napisał: Teoretycznie pompe absu z quattro powinienes zalozyc ale bez tez bedzie smigac Adaptacje zbiornika robisz w zegarach i musisz kabel ciagnac z 2 plywaka do licznika oraz dodatkowa mase do 2 plywaka tez Sent from my SM-G955F using Tapatalk Wiązkę mam przeciągniętą tylko chodzi mi o adaptację w VCDS
Misieqq7 Opublikowano 10 Stycznia 2018 Opublikowano 10 Stycznia 2018 Panowie pomocy.. wczoraj wrzuciłem bak odpaliłem było ok, ale pompa zaczęła się odzywać. Dziś rano próba zaczęła fest mega głośno chodzić auto nie odpala . Trafiło ją pewnie? Wiadomo kosz z ośki jest inny , ale czy sam wkład z baku od ośki będzie pasował? proszę o szybką pomoc;/
krzysiekml Opublikowano 10 Stycznia 2018 Opublikowano 10 Stycznia 2018 pompa jest inna w fwd niż w q i nie wsadzisz jej tam
Misieqq7 Opublikowano 10 Stycznia 2018 Opublikowano 10 Stycznia 2018 kupić sam nowy wkład czy używkę cały kosz? a miałby ktoś z forum taką używkę na sprzedaż?
krzysiekml Opublikowano 10 Stycznia 2018 Opublikowano 10 Stycznia 2018 sam wklad najlepiej nowy a jak bedziesz jakieś mody robił to na 300KM to walbro 255 gss341 jest p&p aby kostka elektryczna inna
bubers Opublikowano 10 Stycznia 2018 Opublikowano 10 Stycznia 2018 (edytowane) 21 godzin temu, mateo_c1 napisał: Darku, ja bym zapytał chłopaków w VAG-serwis w Świlczy. Wysłane z mojego Redmi Note 3 przy użyciu Tapatalka Dzieki. MemberA4 masz moze liste czesci do awx ? Edytowane 10 Stycznia 2018 przez bubers
MemberA4 Opublikowano 11 Stycznia 2018 Opublikowano 11 Stycznia 2018 (edytowane) 10 godzin temu, bubers napisał: MemberA4 masz moze liste czesci do awx ? listy części nie robiłem, szukaj żeby części były z jednego auta ja zakładałem wszystko od 1.9 quattro wszystko jest Plug&Play oprócz wtyczki od wstecznego, musisz ją zabrać od dawcy albo samemu coś dorobić poszukaj sobie takiego seta żeby skrzynia miała impulsator do odczytu prędkości bo masz furke z 2001 więc odczyt prędkości masz ze skrzyni a nie ABSu skrzynie od 1.9 quattro z impulsatorem mają oznaczenie FYT FTT FPP Edytowane 11 Stycznia 2018 przez MemberA4
misiek95 Opublikowano 11 Stycznia 2018 Opublikowano 11 Stycznia 2018 zmieniać nie musisz ale jest pułapka [emoji4] która może doprowadzać do szybszego zużycia łożyska igiełkowego podpierającego wałek sprzęgłowy ale nikt na to nie zwraca raczej uwagi bo jeździ się normalnie z tym [emoji4] ja jeździłem na 228 trochę bo tez miałem niedawno wymieniane ale chciałem zrobić tak jak fabryka i zainwestowałem w nowe 240 i resztę gratów jak jest w AVF Na czym polega ta pułapka? Bo chyba nie zrozumiałem o co chodzi
Guns88 Opublikowano 11 Stycznia 2018 Opublikowano 11 Stycznia 2018 Witam jestem świeżo po przekładce quattro w moim avj zmodzonym na 250KM. Pojawiły się problemy i nie wiem od czego zacząć sprawdzanie. Dawca jest także avj także wszystko to samo. Po pierwsze niewiedziec czego kierownica dużo ciężej chodzi niż przy fwd. Przecież nic nie było robione przy uk. Kierowniczym. Po drugie przy zmianie biegow(puszczanie sprzęgła) słychać tępe stuki- przeguby na wale czy coś w dyfrze zepsute albo jeszcze coś innego? A może po prostu poduszki pod dyfrem, albo pod skrzynia? Na osce miałem podobne objawy i pomogła wymiana poduszek silnika. po trzecie wskazanie paliwa, ale to chyba kwestia, z tego co znalazłem na forum, kodowania i adaptacji zbiornika, dziś sprawdzę. Przewody do licznika dorobione prosilbym o sugestie jak to posprawdzać, raz ze denerwuje a dwa boje się ze coś się wypłucze bardziej:p Ogólnie samochód trzyma się jak głupi ale i czuć spadek osiągów na niskich obrotach, może te graty co wsadziłem są tak zajechane ze i opór większy niż normalnie dają :/
MemberA4 Opublikowano 11 Stycznia 2018 Opublikowano 11 Stycznia 2018 (edytowane) Cytuj Na czym polega ta pułapka? Bo chyba nie zrozumiałem o co chodzi a no na tym że bieżnia na wałku sprzęgłowym dla łożyska igiełkowego bez dystansu jest przesunieta do wału korbowego i przez zwężenie na wałku do łożyska dostaje się pył ze sprzęgła bo gumki uszczelniające na łożysku nie maja styczności z wałkiem czyli można powiedzieć że bieznia wałka pracuje tylko na jego połowie nie po całej powierzchni wałek sprzęgłowy skrzyni 5b jest prawie na równi z dzwonem a wałek skrzyni 6b wystaje poza dzwon skrzyni te 5,5mm grubości dystansu robi "niezauważalne" różnice pomiędzy AVF a AWX można wcisnąć głębiej łozysko w wał korbowy (tzn do oporu) ale kto by się tym przejmował Edytowane 11 Stycznia 2018 przez MemberA4
bongod Opublikowano 11 Stycznia 2018 Opublikowano 11 Stycznia 2018 Witam, potrzebuje pomocy.. dziś rozpocząłem przekładkę quattro do audi a4 b7 1.8t. Cały zestaw z 2tfsi. Problem polega na tym że jeden przewód z pompy paliwa jest za gruby i nie pasuję na króciec mojego filtra paliwa;/ nie można przełożyć mojego bo w pompie też jest grubszy króciec. proszę o pomoc... Daj kolego znać jakie obroty masz na 6b przy 140. Mam teraz z bexa zestaw i masakra 3700 jednak przy dużo . Rozumiem że pod 1.8t p&p Ci podeszła skrzynia, półośki i dyfer? Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka
misiek95 Opublikowano 11 Stycznia 2018 Opublikowano 11 Stycznia 2018 Na czym polega ta pułapka? Bo chyba nie zrozumiałem o co chodzi [emoji4] a no na tym że bieżnia na wałku sprzęgłowym dla łożyska igiełkowego bez dystansu jest przesunieta do wału korbowego i przez zwężenie na wałku do łożyska dostaje się pył ze sprzęgła bo gumki uszczelniające na łożysku nie maja styczności z wałkiem czyli można powiedzieć że bieznia wałka pracuje tylko na jego połowie nie po całej powierzchni wałek sprzęgłowy skrzyni 5b jest prawie na równi z dzwonem a wałek skrzyni 6b wystaje poza dzwon skrzyni te 5,5mm grubości dystansu robi "niezauważalne" różnice pomiędzy AVF a AWX [emoji4] można wcisnąć głębiej łozysko w wał korbowy (tzn do oporu) ale kto by się tym przejmował Czyli jak rozumiem wał silnika niczym się nie różni. Wałek sprzeglowy w 6b dostosowany jest poprostu do większego osadzenia skrzyni od silnika, tak? A gdzie się znajduje ta gumka chroniąca łożysko igielkowe, bo nie kojarzę..
MemberA4 Opublikowano 11 Stycznia 2018 Opublikowano 11 Stycznia 2018 a no na tym że bieżnia na wałku sprzęgłowym dla łożyska igiełkowego bez dystansu jest przesunieta do wału korbowego i przez zwężenie na wałku do łożyska dostaje się pył ze sprzęgła bo gumki uszczelniające na łożysku nie maja styczności z wałkiem czyli można powiedzieć że bieznia wałka pracuje tylko na jego połowie nie po całej powierzchni wałek sprzęgłowy skrzyni 5b jest prawie na równi z dzwonem a wałek skrzyni 6b wystaje poza dzwon skrzyni te 5,5mm grubości dystansu robi "niezauważalne" różnice pomiędzy AVF a AWX [emoji4] można wcisnąć głębiej łozysko w wał korbowy (tzn do oporu) ale kto by się tym przejmował Czyli jak rozumiem wał silnika niczym się nie różni. Wałek sprzeglowy w 6b dostosowany jest poprostu do większego osadzenia skrzyni od silnika, tak? A gdzie się znajduje ta gumka chroniąca łożysko igielkowe, bo nie kojarzę..Dokladnie tak. Ta gumka to uszczelniacz tego łożyska i jest na jego wewnętrznej krawędzi czyli przed wałeczkami.Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
krzysiekml Opublikowano 11 Stycznia 2018 Opublikowano 11 Stycznia 2018 a przekładki 0.5mm między dzwon skrzyni a silnik nie było przy avf?
krzysiekml Opublikowano 12 Stycznia 2018 Opublikowano 12 Stycznia 2018 czytam i patrze a tu nie 0.5mm tylko 0.5cm (5mm)
soul87 Opublikowano 12 Stycznia 2018 Opublikowano 12 Stycznia 2018 W dniu 1/11/2018 o 11:59, bongod napisał: Daj kolego znać jakie obroty masz na 6b przy 140. Mam teraz z bexa zestaw i masakra 3700 jednak przy dużo . Rozumiem że pod 1.8t p&p Ci podeszła skrzynia, półośki i dyfer? Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka zapewnie podobnie jak w b7 1.8t Q , z tego co pamietam, dawno nie cisnałem 140 to około 3000rpm na 6b. 1
bongod Opublikowano 12 Stycznia 2018 Opublikowano 12 Stycznia 2018 No właśnie nie koniecznie bo coś mnie słuchy doszły że 2000 obr chyba Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka
soul87 Opublikowano 12 Stycznia 2018 Opublikowano 12 Stycznia 2018 (edytowane) nie ma takiej szansy zeby benzyna miala 2000rpm na 140km/h ... Porównywałem ostatnio przełozenia skrzyni b7 tfsi Q do 1.8t Q BFB b7 i są baaaaaardzo podobnie, 6 w tfsi jeest minimalnie minimalnie tyci dłuzsza, przy 140km/h byo by pewnie z 2900 zamiast 3000. moge podac przelozenia z ELSY Edytowane 12 Stycznia 2018 przez soul87
koch007 Opublikowano 12 Stycznia 2018 Opublikowano 12 Stycznia 2018 Koledzy mam komplet gratów z 2.0 tfsi do 1.8t bex czy wystarczy jak do zbiornika z 2.0 tfsi założę kosz z pompa od 1.8t lub 3.0 z quattro czy nie podejdzie?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się