PASSATB5 Opublikowano 18 Października 2016 Opublikowano 18 Października 2016 Niech wam bozia w dzieciach wynagrodzi;p dzieki;p
MemberA4 Opublikowano 23 Października 2016 Opublikowano 23 Października 2016 wymiana pompy z kodowaniem się powiodła. Próbę jaka mogłem zrobic żeby sprawdzić EDS to po podniesieniu na żabie tylnego koła całosć przy lekkim dodaniu gazu zaczyna jechać do przodu. Przy zerwaniu przyczepności na szutrze autko zostawia 4 ślady buksowania kół więcej możlowości nie mam aby sprawdzić działanie EDSu.
krzysiekml Opublikowano 23 Października 2016 Opublikowano 23 Października 2016 no to działa,do 80km/h
Paolo1988 Opublikowano 3 Listopada 2016 Opublikowano 3 Listopada 2016 Mnie tak zastanawia. Skoro w audi jest napęd na 4 koła stały z mechanizmem stałym między osiowym to jak zerwie się wał napędowy to nie pojedziemy ani do przodu ani do tyłu. Mając swap na quattro bez zmienionej pompy abs podnaszając jedno koło tylne bądź przednie nie ruszymy z miejsca tak ? Bo na to wychodzi. Dlatego eds jest zawsze w quattro
krzysiekml Opublikowano 3 Listopada 2016 Opublikowano 3 Listopada 2016 tak eds jest,z tym że jak podniesiesz koło to nie ruszysz ale jak dasz pedał w podłogę to ruszysz ale jak półoś pęknie czy przegub to d*pa z tego nie ruszysz,w haldex-ie tak
Paolo1988 Opublikowano 3 Listopada 2016 Opublikowano 3 Listopada 2016 Czyli czeka mnie jednak założenie pompy abs od quattro. Czy przyciskiem ESP wyłączmy również eds? Pytanie retoryczne do zabawy na śniegu itd. Czy trzeba jak w b5 wyciągać bezpiecznik od abs?
Paolo1988 Opublikowano 3 Listopada 2016 Opublikowano 3 Listopada 2016 Nawet jak odłącze pompę abs albo jeden czujnik abs? Nie chce mi się wierżyć
krzysiekml Opublikowano 3 Listopada 2016 Opublikowano 3 Listopada 2016 no popsuć można i nie będzie eds-a
Paolo1988 Opublikowano 3 Listopada 2016 Opublikowano 3 Listopada 2016 (edytowane) no wlasnie czytalem wypowiedzi chlopakow z a6 podobno przytrzymanie dluzej przycisku daje kompletna dezaktywacje asr+esp (niby po pojawieniu sie ikony esp na zegarach niedokonca jest zdeaktywowany system kontroli, dopiero po dluzszym nacisnieciu kontrola sie wylacza) u mnie w a4 po dluzszym nacisnieciu dezaktywuje sie przycisk, bynajmniej takie mam wrazenie chyba pobawie sie z bezpiecznikiem;D Wpis z naszego forum A jednak Wpis z innego forum wyłącznik ABSu odcina napięcie na sterownik, więc odłączająć ABS wyłączasz też EDS :-P Łatwo to sprawdzić wystarczy wyciągnąć bezpiecznik ABS i już EDS nie zadziała :-P Tak samo mieliśmy jak jeden z czujników ABS padł, quattro zgłupiało i tylko 2 koła mieliły :-P Edytowane 3 Listopada 2016 przez Paolo1988
slawek9106 Opublikowano 7 Listopada 2016 Opublikowano 7 Listopada 2016 witam Panowie mam taki problem po wymianie pompy na quattro nie moge sie zalogować do sterownika co moze byc nie tak ? :///
MemberA4 Opublikowano 7 Listopada 2016 Opublikowano 7 Listopada 2016 (edytowane) Domyślam się ze poprzekładałeś piny we wtyczce? Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka W ogóle nie możesz wejść w Vagu w sterownik ABS? Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka Edytowane 7 Listopada 2016 przez MemberA4
slawek9106 Opublikowano 7 Listopada 2016 Opublikowano 7 Listopada 2016 (edytowane) tak piny przełożyłem ale jak wchodzę w sterownik login potem kodowanie to wyskakuje mi błąd ze logowanie zostało przerwane ;/ i wszedzie mam 00000 nie wiem czy to wina sterownika czy moze kabel do d*py :// w sterownik moge wejsc ale nie moge sie zalogować ani zakodować sterownika Edytowane 7 Listopada 2016 przez slawek9106
MemberA4 Opublikowano 7 Listopada 2016 Opublikowano 7 Listopada 2016 A przy kodowaniu pod nim czyli workschop masz tam coś? Czy same kreski? Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
MemberA4 Opublikowano 7 Listopada 2016 Opublikowano 7 Listopada 2016 Pod kodowanie wpisz 1234 może to pomoże niby nie mogą być zera Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
slawek9106 Opublikowano 7 Listopada 2016 Opublikowano 7 Listopada 2016 próbowałem i nic :/ jutro podjadę do gościa co ma program i on spróbuje
MemberA4 Opublikowano 7 Listopada 2016 Opublikowano 7 Listopada 2016 (edytowane) Ja mam kabelek kkl stary jak świat. Postępowałem zgodnie z filmikiem z ross-tech o kodowaniu abs i nie miałem problemów. Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka A to drugie logowanie udaje Ci się wpisać czy po kodowaniu zrywa już? Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka Edytowane 7 Listopada 2016 przez MemberA4
slawek9106 Opublikowano 7 Listopada 2016 Opublikowano 7 Listopada 2016 mam kkl ale nie próbowałem nawet udało mi sie połaczyc kkl ale po wyjsciu ze sterownika kodowanie znika ;/ przy ustawianiu kata skretu nie ma reakcji cały czas jest -2.5 stopnia i nie reguje na ruchy kierownicy
MemberA4 Opublikowano 7 Listopada 2016 Opublikowano 7 Listopada 2016 Logujesz 9555 Kodujesz 4255 a pod tym w workschop wpisujesz 1234 Robisz korektę kiery na 0stopni znowu logujesz 40168 i nic ??? Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka Po nieudanym niedokonczonym kodowaniu i wyjściu ze sterownika według mnie zawsze będziesz miał zera Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się