vp-tdi Opublikowano 13 Sierpnia 2014 Opublikowano 13 Sierpnia 2014 miałem kiedyś w ręce te dechsteiny ,w sworzniu mają podkładke teflonową ,są nawet sztywne ale gumy ( czytać tuleje ) miały słabą jakość i pewnie dlatego padły ,ale i tak 35tyś zata cene ( około 430zl po rabacie ) wiec nie jest źle ,czasami ms-y tyle robią
armand82 Opublikowano 13 Sierpnia 2014 Opublikowano 13 Sierpnia 2014 Czyli te wahacze mastersport-y są ok?polecacie sklep motoryzacyjny czy internet by je zakupić?na allegro są ceny około 500zł.
bialy986 Opublikowano 13 Sierpnia 2014 Opublikowano 13 Sierpnia 2014 Czyli te wahacze mastersport-y są ok?polecacie sklep motoryzacyjny czy internet by je zakupić?na allegro są ceny około 500zł.Są ok.Możesz też kupić z forum od kolegi Wandej.Ma dobre ceny ;-)
vp-tdi Opublikowano 17 Sierpnia 2014 Opublikowano 17 Sierpnia 2014 (edytowane) na tą chwile po 9tys km jezdzenia po dziurach, wiochach ms-y górne dalej bez luzów ( sprawdzane po wyjeciu ) a nie na aucie. stawiam na to że jak drogi by były takie jak w niemczech 100tys km by sie na tym zrobiło spokojnie . kolega kupił na lewą strone wahacz QAP ,niby nie puka ale juz ma luzy na aucie ,czyli po wyjeciu bedzie latał ,zrobił nim tylko 4 tys km ,wiec omijać te wahacze a w cale mało za niego nie zaplacił ,w sklepie 50zl to drogo .za ms-a teraz wołają 40zł Edytowane 17 Sierpnia 2014 przez vp-tdi
RAby93 Opublikowano 26 Sierpnia 2014 Opublikowano 26 Sierpnia 2014 Witam Jestem nowy w tych tematach, gdyż audi jeżdżę od niedawna. Moje pytanie brzmi czy kupując cały zestaw wahaczy to one są tylko na przód czy przód i tył ?
bialy986 Opublikowano 26 Sierpnia 2014 Opublikowano 26 Sierpnia 2014 Komplet masz tylko na jedną stronę.
vp-tdi Opublikowano 26 Sierpnia 2014 Opublikowano 26 Sierpnia 2014 Komplet masz tylko na jedną stronę. komplet na przód a nie na 1 strone
bialy986 Opublikowano 26 Sierpnia 2014 Opublikowano 26 Sierpnia 2014 Tak,dokładnie.To miałem na myśli ale źle się wyrazilem ;-)
RAby93 Opublikowano 26 Sierpnia 2014 Opublikowano 26 Sierpnia 2014 a tylne zawieszenie z czego się składa jakby się okazało do wymiany ? Bo z tego co widzę u mnie w mieście za części narzucają sobie dobre 300zł te ms u mnie w warsztacie 800 zł krzyczą + robocizna
marekg Opublikowano 26 Sierpnia 2014 Opublikowano 26 Sierpnia 2014 Jak zrobi nie 9 tysięcy ale 90 albo lepiej 190 to można będzie chwalić. Przecież to jest bardziej niż żałosne żeby się zachwycać, ze wahacze póki co są ok po 9 tysiącach. A mnie śmiech ogarniał na forum Giulietta przy temacie o ustwrkqch przy pierwszych 10 tysiącach...
TrollGun Opublikowano 26 Sierpnia 2014 Opublikowano 26 Sierpnia 2014 (edytowane) Dokładnie. Ja mam w aucie jeszcze kilka wahaczy z fabryki, 120 000km w niemczech i 100 000km w polsce mają za sobą. Te, które padają, wymieniam na lemfordery i liczę, że ze sto tysięcy będzie spokoju w zawieszeniu Edytowane 26 Sierpnia 2014 przez TrollGun
hortomagiko Opublikowano 26 Sierpnia 2014 Opublikowano 26 Sierpnia 2014 Te, które padają, wymieniam na lemfordery i liczę, że ze sto tysięcy będzie spokoju w zawieszeniu To będziemy liczyć razem, bo też zamierzam Lema kupić. W B5 jednego lema też wymieniłem i śmigałem na nim ponad 70tkm, aż do sprzedaży auta. Mam nadzieję, że nie spadli z jakości
marekg Opublikowano 26 Sierpnia 2014 Opublikowano 26 Sierpnia 2014 Spadli bo dlaczego mieliby trzymać jakość? Najlepsze części szly na pierwszy montaż, potem na ASO. Od dawna te części nie są robione na fabryczny montaż bo model juz dawno nie produkowany. Wymagania jakościowe ida automatycznie w dół bo nikt nie ma interesu w produkcji super części.
bialy986 Opublikowano 27 Sierpnia 2014 Opublikowano 27 Sierpnia 2014 Jak za MS tyle wołają to sobie odpusc.Na forum kupisz taniej.Za 800 zl to ja kupiłem komplet MS i wymieniłem.Z tyłu też masz wahacze,ale można wymienić same tuleje.Tak jest przynajmniej w Q.
vp-tdi Opublikowano 27 Sierpnia 2014 Opublikowano 27 Sierpnia 2014 Z tyłu też masz wahacze nie ma żadnego wachacza tylko belka skrętna i tylko tuleje sie na niej wymienia. koszt 1 tulei to okolo 40 zł to groszowa spraw ,gorzej z jej wymianą w warunkach domowych
bialy986 Opublikowano 27 Sierpnia 2014 Opublikowano 27 Sierpnia 2014 Przecież napisałem że wahacze masz w Q. Nie wiedziałem jaki napęd ma kolega RAby93.A w ośce jest tak jak piszesz-belka
piszczak Opublikowano 3 Września 2014 Opublikowano 3 Września 2014 W poprzednim aucie wymieniałem zawiechę na MS i jak na tą cenę było spoko. Fakt, że dużo nie zrobiłem po około 15tyś i auto poszło na sprzedaż ale przez ten czas wszystko na plus. W obecnym aucie, które jest dopiero 3 miesiące w PL mam ori zawieche i jestem ciekaw ile tutaj wytrzyma :/Chwile moje A4 przyjechało do PL w 2008 r. z przebiegiem 158 tys . Po 2 latach zmieniłem górne wahacze. Dół cały czas Ori , aktualny przebieg 220 tys.Także Ori zawiecha dużo wytrzymuje , pewnei jakieś 10 kompletów MS ale ori z 2000r tlo nie ori teraz ją Wymieniłem or po 260000,a teraz tk lm nawet szajs
Patryk Toruń Opublikowano 5 Września 2014 Opublikowano 5 Września 2014 Ja posiadam od 2 lat, zrobiłem ponad 30tysi i wszystko pięknie gra, zero luzów. Polecam, ponieważ nie warto przepłacać za podrobione lemfordery
vp-tdi Opublikowano 6 Września 2014 Opublikowano 6 Września 2014 nie warto przepłacać za podrobione lemfordery dokladnie
irzyk Opublikowano 6 Września 2014 Opublikowano 6 Września 2014 Przejechane 4 tyś km po dziurawej Łodzi i jest spoko.Powiem Wam, że jak je wziąłem do ręki to mi się takie solidne wydały.Sądzę, że posłużą.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się