Polko_V Opublikowano 28 Września 2016 Opublikowano 28 Września 2016 (edytowane) Panowie, ja również staje przed wymianą kompletnego przedniego zawieszenia. Zrobiłem porzadne rozeznanie, rozmawiałem z kumplem co się na tym zna. Biore pod uwagę dwie firmy MasterSport lub Ruville. Co myślicie o tej drugiej? Również chciałem się zapytać, czy ktoś może posiada jakieś zniżki gdzieś, bo jeśli tak to dołożył bym troche i zainwestował w komplet lefordera, gdyż widziałem, że niektórzy wczesniej dorwali takowy komplet za 1500 zł. Ktoś cos? kumpel ci ruvilaa doradził? jak tak to zna sie jak cholera :/ ...dokładnie... od wieki wieków ruville jest jak ja go nazywam "śmietnikiem" bo byle "G" pakuje do pudeł Edytowane 28 Września 2016 przez Polko_V
miszaq92 Opublikowano 3 Października 2016 Opublikowano 3 Października 2016 Panowie chce zalozyc MS. Pojezdzi na tym trochę? Czy laczniki ms sa w porządku czy raczej wsadzic lema? Ktos na forum handluje wahaczami ms?
wyzyk83 Opublikowano 3 Października 2016 Opublikowano 3 Października 2016 (edytowane) 30-40 tyś powinny wytrzymać, łączniki ok kiedyś był problem bo szybko końcówki padały i zawsze końcówki innej firmy zakładam. na alledrogo pełno tego Edytowane 3 Października 2016 przez wyzyk83
TomOskroba Opublikowano 4 Października 2016 Opublikowano 4 Października 2016 ja już zdecydowałem że zamontuję MS tam gdzie już się posypały. zaznaczę je żeby było widać które to no i napisze ile zrobiłem przy najbliższej wymianie. oby nie szybko
rrrudy25 Opublikowano 4 Października 2016 Opublikowano 4 Października 2016 MS to koszt ~600 zł zmieniaj cały kpl Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
rudy51 Opublikowano 4 Października 2016 Opublikowano 4 Października 2016 Ja na MS zrobiłem juz ponad 80 tys a wymieniłem tylko końcówki drazka kierowniczego po ok 40 tys a cała reszta jak.na.razie.spokój. A dróg nie mam w bdb stanie :/
TomOskroba Opublikowano 4 Października 2016 Opublikowano 4 Października 2016 (edytowane) fajnie mam nadzieję że też tyle zrobie Edytowane 4 Października 2016 przez TomOskroba
rudy51 Opublikowano 4 Października 2016 Opublikowano 4 Października 2016 Pamiętaj, jeżeli sam będziesz robił aby wszystkie wahacze dokręcać juz na opuszczonym aucie, czyli na kolach bo. W przeciwnym razie zerwiesz gumy na tulejakach ;-)
TomOskroba Opublikowano 4 Października 2016 Opublikowano 4 Października 2016 tak wiem o tym ale chyba sam nie dam rady większość wahaczy mam jeszcze od nowości więc śruby pewnie zapieczone jak chooj poza tym nie wiem czy technicznie te rzeczy sa proste do wykonania
Emejcz Opublikowano 4 Października 2016 Opublikowano 4 Października 2016 Są proste, czasem tylko większej siły wymagają no i oczywiście muszą być przyzwoite narzędzia a nie klucze po 2zł Wymianę wahaczy uznaję za jedną z przyjemniejszych robót, bo prócz ewentualnie zapieczonej górnej długiej śruby to tam nie ma co niespodziewanego wyskoczyć. Sworzni nie trzeba na opuszczonym dokręcać, ważne są gumy.
TomOskroba Opublikowano 4 Października 2016 Opublikowano 4 Października 2016 tylko jak tak patrzę teraz jak mam opuszczony samochód to jak ja mam to dokręcić jak tam podejścia nie ma albo ja taki mechanik
Emejcz Opublikowano 4 Października 2016 Opublikowano 4 Października 2016 Ja podstawiam cegłę/klocek pod zwrotnicę ze zdjętym kołem, opuszczam i dokręcam
rudy51 Opublikowano 4 Października 2016 Opublikowano 4 Października 2016 Jak masz kanał to na spuszczonych kolach jest dobre dojście. A z daleka jesteś? Ew mogę Ci to zrobić :-P
TomOskroba Opublikowano 4 Października 2016 Opublikowano 4 Października 2016 Ja podstawiam cegłę/klocek pod zwrotnicę ze zdjętym kołem, opuszczam i dokręcam faktycznie... przecież nie trzeba mieć założonego koła Jak masz kanał to na spuszczonych kolach jest dobre dojście. A z daleka jesteś? Ew mogę Ci to zrobić :-P dzieki, dam radę ;P
lukaszooo Opublikowano 4 Października 2016 Opublikowano 4 Października 2016 Jak jest koło założone to niby jak dokręcić górne wahacze ???? Czy wymiana zawieszenia to takie miłe i przyjemne to kwestia sporna, myśle że gdybyś powalczył tak ze 3 godzinki ze sworzniem banan a potem kolejne 3 godzinki z śruba górnych wahaczy a skończyło by sie na grzaniu palnikiem to nigdy więcej nie chciał byś się do tego dotykać. Patrząc na to z perspektywy wymienionych kilku zestawów bez ściągaczy do sworzni i wideł zeusa nie ma co sie do tego dotykać.
Polko_V Opublikowano 4 Października 2016 Opublikowano 4 Października 2016 ..ee...przesadzasz kolego . Było raz lepiej, raz ciężej, ale zawsze sie dawało radę. A co dokoła założonego, to też nie wiem jak można to skręcić. Chyba, że ma się serię zawiechę, to przykręcisz, ale nie tak mocno jak powinno być. Jak zawsze dokręcam na podłożonej ''żabie" pod tarczą (oczywiście uprzednio przed demontażem, zmierzyłem sobie odległość od środka piasty do błotnika).
miszaq92 Opublikowano 5 Października 2016 Opublikowano 5 Października 2016 Ktos poleci jakąs sprawdzoną aukcje na allegro z wahaczami ms?
lukaszooo Opublikowano 5 Października 2016 Opublikowano 5 Października 2016 Najprościej i najdokładniej jest skręcić koła w max na bok i mierzysz odległość od górnego talerzyka sprężyny do wahacza. Tak samo ustawia się gwintowane zawieszenie, błotnik jest owalny i za każdym razem lapiesz w innym miejscu i inaczej wychodzi.
nike166 Opublikowano 6 Października 2016 Opublikowano 6 Października 2016 Ktos poleci jakąs sprawdzoną aukcje na allegro z wahaczami ms? Polecam http://allegro.pl/listing/user/listing.php?us_id=289694brałem u tego użytkownika 2 lata temu i latam na MS do dziś
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się