Pretor Opublikowano 12 Stycznia 2010 Opublikowano 12 Stycznia 2010 Dzisiaj kupiłem rolki i pasek rozrządu i kilka rzeczy nie daje mi spokoju. Rolka prowadząca INA jest ok, ale: 1. na pasku contitecha pisze: made in Romania. 2. na tym samym pasku pisze: install < 12-2014 (czyżby jakaś stara partia?). 3. Rolka napinająca SKF made in Canada, a co mnie dziwi łożysko w środku NSK. Myślałem że skoro napinacz SKF to łożysko też powinno być SKF. O co tu chodzi? Wszystko kupiłem w sklepie motoryzacyjnym.
Musashi Opublikowano 12 Stycznia 2010 Opublikowano 12 Stycznia 2010 ina i skf walcza z podrobkami. informuja o tym w swoich materialach. czyli podrobki sie pojawiaja. jedyny sposob aby sie ich ustrzec to zakup u autoryzowanego partnera, oficjalnego dystrybutora.
jezuwrc Opublikowano 12 Stycznia 2010 Opublikowano 12 Stycznia 2010 Dzisiaj kupiłem rolki i pasek rozrządu i kilka rzeczy nie daje mi spokoju. Rolka prowadząca INA jest ok, ale: 1. na pasku contitecha pisze: made in Romania. 2. na tym samym pasku pisze: install < 12-2014 (czyżby jakaś stara partia?). 3. Rolka napinająca SKF made in Canada, a co mnie dziwi łożysko w środku NSK. Myślałem że skoro napinacz SKF to łożysko też powinno być SKF. O co tu chodzi? Wszystko kupiłem w sklepie motoryzacyjnym. 1.Nie tylko w Niemczech Conti ma fabrykę 2.Pasek tylko na Conti znajdziesz takie informacje do kiedy najlepiej było by założyć do silnika taki pasek 3.Patrz punt 1. Na wiekszości rolek znajdziesz informacje Made in canada Wszystko ok Zakładaj bez żadnych podejrzeń Wiem bo ponad od 5 lat widze takie informacje na produktach Pracuje w sklepie motoryzacyjnym....masz do czynienia z oryginalnymi produktami.. Pozdrawiam
Musashi Opublikowano 12 Stycznia 2010 Opublikowano 12 Stycznia 2010 ciekawy werdykt nie obejrzawszy rzeczonych elementow
Sztomel Opublikowano 12 Stycznia 2010 Opublikowano 12 Stycznia 2010 Również paski Gates'a cieszą się popularnością wśród podróbek, nigdy nie wiadomo na co się trafi i od kogo potem żądać odszkodowania za zniszczony kompletnie silnik przy przedwczesnym zerwaniu paska więc radzę stosować się do pierwszego postu kolegi Musashi'ego.
jezuwrc Opublikowano 12 Stycznia 2010 Opublikowano 12 Stycznia 2010 Takich pasków i rolek to jest z kilka półek na sklepie Dobrze je widać... Zazwyczaj oficjalni dystrybutorzy nie sprzedają detalom tylko hurtowniom Ic, It, ad itp.Wiec ciężko bezpośrednio.. Ile już sprzedaję nigdy nie zdarzyło mi sie przyjąć do reklamacji jakieś zerwanego Paska czy jakiejs Rolki do rozrządu .Dobre firmy nie robią bubli...Nie wszytko jest niestety Made in Germany....nawet Skf czy Contitech
Cristoforo Opublikowano 12 Stycznia 2010 Opublikowano 12 Stycznia 2010 tylko teraz pytanie czy w ASO bedzie made in germany :gwizdanie:
spetsnaz Opublikowano 13 Stycznia 2010 Opublikowano 13 Stycznia 2010 Kupowałem w ASO zestaw do 1Z, AFN. Rolka napinająca Canada, prowadząca RPA. Pasek, bez "made in ..."
rikardo Opublikowano 13 Stycznia 2010 Opublikowano 13 Stycznia 2010 tylko teraz pytanie czy w ASO bedzie made in germany :gwizdanie: Tak ale nie będzie to pasek Conti lecz Gates'a i jest różnica w jego cenie. Pasek który wymontowałem był założony w niemieckim serwisie i był identyczny z kupionym w naszym ASO. Co do paska Conti to miałem taki sam dylemat w pudełku z napisem informującym o produkcji niemieckiej znajdował się pasek produkcji brazylijskiej. Zdecydowałem się na oryginalny pasek kupiony w ASO.
Jarol Opublikowano 13 Stycznia 2010 Opublikowano 13 Stycznia 2010 Ja dość często kupuje części bezpośrednio w IC i na paskach Conti bradzo często jest napisane made in Romania. Wiec nie widze w tym nic dziwnego.
tomash77 Opublikowano 13 Stycznia 2010 Opublikowano 13 Stycznia 2010 Koledzy, prawda jest taka, że nie ma co do końca wierzyć w informacje na pudełku gdzie dany towar został wyprodukowany. Zarówno SKF, NSK, FAG/INA mają swoje fabryki rozsiane po całym świecie (również w Chinach) oraz podwykonawców, którymi są oni sami nawzajem dla siebie jak i inni producenci łożysk/rolek oczywiście przy utrzymaniu odpowiedniej jakości produktu dla danej marki, a to co jest napisane na pudełku/towarze jest zlecane przez zleceniodawcę/klienta. Niestety, jest również tak, że Chińczycy potrafią podrobić wszystko, na pudełkach mogą napisać np Made in Germany i co im się tylko podoba i bezkarnie taki towar wpuścić na rynek. Taki towar to oczywiście shit, a prawdziwi producenci próbują walczyć z tym procederem ale niestety bez skutków. Chiny to jest "dziki" kraj i niczego tam nie można wyegzekwować lub wywalczyć, nawet nie można znaleźć takiego dzikiego producenta. Chińczycy potrafią wyprodukować w ciągu 2 tygodniu każdą ilość łożysk każdej marki co dla normalnego producenta jest niewykonalne. Jedyne co nam pozostaje to kupować towar od wyłącznych dystrybutorów i w dobrych sieciach sprzedaży, chociaż i do nich nie można mieć 100% zaufania.
Musashi Opublikowano 13 Stycznia 2010 Opublikowano 13 Stycznia 2010 Zazwyczaj oficjalni dystrybutorzy nie sprzedają detalom tylko hurtowniom Ic, It, ad itp.Wiec ciężko bezpośrednio.. to bzdura akurat. np. IC prowadzi sprzedaz detaliczna, i posiada oddzialy w wiekszosci miast w Polsce [br]Dopisany: 13 Styczeń 2010, 11:22_________________________________________________ tylko teraz pytanie czy w ASO bedzie made in germany :gwizdanie: a co ma za znaczenie czy made in germany czy made in niegermany?
MarcinRoz Opublikowano 13 Stycznia 2010 Opublikowano 13 Stycznia 2010 Kolego Musashi chyba nie zrozumiałeś o co chodziło poprzedniemu rozmówcy IC nie jest oficjalnym dystrybutorem np. SKF czy Conti... To IC odbiera towar od dystrybutora i sprzedaje w hurcie bądź detalu : i właśnie o to chodziło koledze jezuwrc
Cristoforo Opublikowano 13 Stycznia 2010 Opublikowano 13 Stycznia 2010 nie wiem jakie ma to znaczenie czy germany czy niegermany bo większąść osób sie na forum s...a, że musi być germany ja kupuje filtr paliwa w aso UFI marka włoska jeden lubi MAN drugi KNECHT jest tak; jest producent części i jest pakowacz części który wkłąda w swoje pudełka
Jarol Opublikowano 13 Stycznia 2010 Opublikowano 13 Stycznia 2010 nie wiem jakie ma to znaczenie czy germany czy niegermany bo większąść osób sie na forum s...a, że musi być germany ja kupuje filtr paliwa w aso UFI marka włoska jeden lubi MAN drugi KNECHT jest tak; jest producent części i jest pakowacz części który wkłąda w swoje pudełka To ja powiem lepiej ostatnio kupiłem filtr paliwa w ASO a tam znaczek Audi i numer a pod sopdem made in china. Szkoda że go już nie mam bo bym wkleił fotke.
tomash77 Opublikowano 13 Stycznia 2010 Opublikowano 13 Stycznia 2010 To, że dany produkt został wyprodukowany w Chinach niekoniecznie musi byś słabej jakości. W Chinach robią też dobre wyroby. Poza tym, aby produkować jakiekolwiek produkty dla motoryzacji, firma musi przejść wiele kontroli, audytów ze strony klienta a przede wszystkim posiadać certyfikat ISO/TS 16949, więc nie każdy może dostarczać do firm motoryzacyjnych. Chyba, że w tym wypadku ominięto te procedury i koncern VAGa poszedł na ilość a nie na jakość. W Chinach istnieje możliwość wyboru towaru pod względem ceny, która jest natomiast zależna od jakości. Chińczyk dany produkt może wyprodukować za 1 $ i niby taki sam za 10 $. Wzrokowo będą nie do rozróżnienia ale różnica w poziomie jakości pomiędzy nimi będzie olbrzymia.
Pretor Opublikowano 13 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 13 Stycznia 2010 Dzwoniłem dzisiaj do przedstawiciela SKF w Katowicach i powiedzieli mi, że wkładają zarówno łożyska japońskie jak i NSK. Czyli jest to oryginalny napinacz SKF. Ostatni raz kupiłem napinacz SKF, kupując napinacz tej firmy oczekuje się, że podstawowy element tego napinacza będzie tej samej firmy, a nie jakieś polskie łożysko. Dzwoniłem także po różnych sklepach i prawie we wszystkich napinaczach SKF mieli łożysko NSK .
spetsnaz Opublikowano 13 Stycznia 2010 Opublikowano 13 Stycznia 2010 a co widzisz złego w łożysku NSK?
tomash77 Opublikowano 13 Stycznia 2010 Opublikowano 13 Stycznia 2010 NSK to nie jest polska marka, lecz japońska. Fakt, jedną z fabryk mają w Polsce. Co do polskich łożysk, a są nimi tylko FŁT-Kraśnik (nie mylić z FŁT-Polska bo to chińszczyzna) to są bardzo dobrej jakości, na pewno poziomu SKFu.
Pretor Opublikowano 13 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 13 Stycznia 2010 a co widzisz złego w łożysku NSK? Po prostu nie bardzo znam tą firmę. Chodzi o to, że kupując napinacz SKF chyba każdy oczekuje, że będzie tam łożysko SKF, które są jedne z najlepszych. Pięć lat temu kupowałem do poprzedniego auta rozrząd, w którym były dwa napinacze i rolka prowadząca SKF i były tam łożyska SKF, a tu taki wałek. Wściekłem się jak to zobaczyłem.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się