Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Opony zimowe - jakie polecacie?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Brysio, nie bardzo rozumiem co to znaczy "nie da sie na tym badziewiu jezdzic"?? :mysli: jaki model masz tych opon? bo nie ukrywam, conti miały swoje niewypały... ja do tych opon nie mam zadnych zastrzeżeń...

  • Odpowiedzi 4.5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Z Dunlopa 3D tez byłem bardzo zadowolony. Teraz dostałem drugie koła z zimówkami Toyo i nie wiem czy je zostawiać czy szukać innych opon gdyby okazało się że te nie podołają zimowym warunkom :mysli:

Opublikowano

Brysio, patrząc na te fotki odnosi się wrażenie, że mocno wytarte były to opony. Tam już bieżnika prawie nie widać. Takie były przed pęknięciem, czy po pęknięciu tak się wypaliły od ciepła? Wyglądają jak złom. Normalnie boczek bieżnika jest praktycznie łysy!

Opublikowano

Brysio, nie bardzo rozumiem co to znaczy "nie da sie na tym badziewiu jezdzic"?? :mysli: jaki model masz tych opon? bo nie ukrywam, conti miały swoje niewypały... ja do tych opon nie mam zadnych zastrzeżeń...

mialem a powiem wiecej 2 mam jeszcze TS810 maja gowniany profil i nie "ciagna" w zimie i sa sliskie jak malo co! [br]Dopisany: 30 Wrzesień 2011, 14:06_________________________________________________

Brysio, patrząc na te fotki odnosi się wrażenie, że mocno wytarte były to opony. Tam już bieżnika prawie nie widać. Takie były przed pęknięciem, czy po pęknięciu tak się wypaliły od ciepła? Wyglądają jak złom. Normalnie boczek bieżnika jest praktycznie łysy!

one maja dobre 3mm bierznika ale jechalem na malej ilosci powietrza jakies 70km bo dobijalem i ciagle uciekalo i w srodku widzac ile gumy wytarlo z nich na 3 ciej fotce widac mase startej gumy w oponie

plaszcz metalowy pekl i rozprul opone po bokach przebijajac ja w srodku stad schodzilo powietrze i dobrze sie stalo byo jak bym sie do 200 rozpedzil i wtedy by ja osowo rozerwlao to bym byl u swietego piotra dzisaj na szczescie byla budowa i zwolnilem po kilku sekundach sensor na czerwono zamelodwal ubytek powietrza

na zolto -- jesli powietrze jest w stabilnym stanie ale jest go za malo

na czerwono- jesli czujnik nie moze ustabilizowac pomiaru powietrza

Opublikowano

ja się zdecydowałem w końcu na Dunlop SP WINTER SPORT 3D 225/50/17. Mój tata ma takie w Q7 i jest zadowolony. mam nadzieję, że ja też będę :good:

Opublikowano
ja się zdecydowałem w końcu na Dunlop SP WINTER SPORT 3D 225/50/17. Mój tata ma takie w Q7 i jest zadowolony. mam nadzieję, że ja też będę

Też będę je w tą zimę testował, zobaczymy czy takie dobre chociaż w quattro to każde będą dobre przypuszczam.

Na Conti też złego słowa nie powiem bo mam w innym aucie i zimą sprawują się bardzo dobrze.

Opublikowano
ja się zdecydowałem w końcu na Dunlop SP WINTER SPORT 3D 225/50/17. Mój tata ma takie w Q7 i jest zadowolony. mam nadzieję, że ja też będę

Też będę je w tą zimę testował, zobaczymy czy takie dobre chociaż w quattro to każde będą dobre przypuszczam.

Na Conti też złego słowa nie powiem bo mam w innym aucie i zimą sprawują się bardzo dobrze.

na quattro to nawet na lysych nie wiele odczujesz jak sie z glowa jezdzi :)) ale sam zobaczysz te dunlopki sa naprawde ok

Opublikowano

Brysio, te twoje oponki z foto juz dawno nadawaly sie na smietnik. 3 mm to one mialy dawno temu. Z tego co mi wiadomo znacznik wysokosci bieznika z ktorym zrownal sie bieznik na tych Twoich oponach ma ok. 1,6 mm.

_________________________________________________

Brysio, patrząc na te fotki odnosi się wrażenie, że mocno wytarte były to opony. Tam już bieżnika prawie nie widać. Takie były przed pęknięciem, czy po pęknięciu tak się wypaliły od ciepła? Wyglądają jak złom. Normalnie boczek bieżnika jest praktycznie łysy!

one maja dobre 3mm bierznika ale jechalem na malej ilosci powietrza jakies 70km bo dobijalem i ciagle uciekalo i w srodku widzac ile gumy wytarlo z nich na 3 ciej fotce widac mase startej gumy w oponie

plaszcz metalowy pekl i rozprul opone po bokach przebijajac ja w srodku stad schodzilo powietrze i dobrze sie stalo byo jak bym sie do 200 rozpedzil i wtedy by ja osowo rozerwlao to bym byl u swietego piotra dzisaj na szczescie byla budowa i zwolnilem po kilku sekundach sensor na czerwono zamelodwal ubytek powietrza

Jak sam wyzej napisales dosc dlugo jechales na zbyt niskim cisnieniu to nic dziwnego ze opona po prostu sie zgrzala i rozsypala. I jestem pewien ze w takiej sytuacji Dunlop (rowniez uwazam ze opony tej marki sa bardzo dobre) tez by sie tak rozsypal.

A tak po za tym to jestem pelen podziwu dla Twojej odwagi ze na lysych oponach i do tego z uchodzacym

powietrzem z jednej osiagasz takie predkosci. Bo ja to bym sie raczej nie odwazyl.

Opublikowano

Brysio, te twoje oponki z foto juz dawno nadawaly sie na smietnik. 3 mm to one mialy dawno temu. Z tego co mi wiadomo znacznik wysokosci bieznika z ktorym zrownal sie bieznik na tych Twoich oponach ma ok. 1,6 mm.

_________________________________________________

Brysio, patrząc na te fotki odnosi się wrażenie, że mocno wytarte były to opony. Tam już bieżnika prawie nie widać. Takie były przed pęknięciem, czy po pęknięciu tak się wypaliły od ciepła? Wyglądają jak złom. Normalnie boczek bieżnika jest praktycznie łysy!

one maja dobre 3mm bierznika ale jechalem na malej ilosci powietrza jakies 70km bo dobijalem i ciagle uciekalo i w srodku widzac ile gumy wytarlo z nich na 3 ciej fotce widac mase startej gumy w oponie

plaszcz metalowy pekl i rozprul opone po bokach przebijajac ja w srodku stad schodzilo powietrze i dobrze sie stalo byo jak bym sie do 200 rozpedzil i wtedy by ja osowo rozerwlao to bym byl u swietego piotra dzisaj na szczescie byla budowa i zwolnilem po kilku sekundach sensor na czerwono zamelodwal ubytek powietrza

Jak sam wyzej napisales dosc dlugo jechales na zbyt niskim cisnieniu to nic dziwnego ze opona po prostu sie zgrzala i rozsypala. I jestem pewien ze w takiej sytuacji Dunlop (rowniez uwazam ze opony tej marki sa bardzo dobre) tez by sie tak rozsypal.

A tak po za tym to jestem pelen podziwu dla Twojej odwagi ze na lysych oponach i do tego z uchodzacym

powietrzem z jednej osiagasz takie predkosci. Bo ja to bym sie raczej nie odwazyl.

chyba sie nie zrozumielismy

opony byly ok 3mm bierznika sa jak najbardziej dopusczone do ruchu wiec nie sa jeszcze lyse jak wyjechalem z domu byly absolutnie OK bo przed wyjazdem obejrzalem zawsze tak robie dobijam cisnienie i sprawdzam plyny

najpierw pekly a potem je starlo a nie odwrotnie jechalem na malym cisnieniu nie szybciej jak 60 bo chcialem do granicy sie dowlec by nie placic kokosow za zalozenie gum w szwabii powietrze schodzilo do okolo 1.3bar i tak jechalme ale opona sie nagrzala i wytarlo ja calkowicie std te trociny gumy w oponie

Opublikowano

Jeśli mielibyście wybrać z pośród tych trzech opon to którą byście wybrali ??

Kleber Krislap HP2

Fulda Montero 3

Dębica Frigo 2

Opublikowano

Witam

Zastanawiam sie nad Dunlop SP WINTER SPORT 3D oraz Michelin Alpin A4 kto jeździł na w/w oponach i moze je porównać? Na co sie zdecydować.

Przeczytałem juz w tym wątku ze dunlop to bdb opona ale jak wypada w porównaniu do michelina? Na co sie zdecydować?

Opublikowano

Witam

Zastanawiam sie nad Dunlop SP WINTER SPORT 3D oraz Michelin Alpin A4 kto jeździł na w/w oponach i moze je porównać? Na co sie zdecydować.

Przeczytałem juz w tym wątku ze dunlop to bdb opona ale jak wypada w porównaniu do michelina? Na co sie zdecydować?

Nie wiem która lepsza, ale Alpin jest dużo droższa
Opublikowano

Jeśli mielibyście wybrać z pośród tych trzech opon to którą byście wybrali ??

Kleber Krislap HP2

Fulda Montero 3

Dębica Frigo 2

1) Kleber

2) Dębica

3) Fulda

A najlepiej Vredestein Snowtrac 3. Polecam!

Opublikowano

Co kolegów zdaniem lepiej zakupić,bo cena taka sama:

Goodyear Ultra grip 8 czy Vredestein Snowtrac 3

Rozmiar: 195/65 R15 do mojej A4 b6

Opublikowano

Witam

Zastanawiam sie nad Dunlop SP WINTER SPORT 3D oraz Michelin Alpin A4 kto jeździł na w/w oponach i moze je porównać? Na co sie zdecydować.

Przeczytałem juz w tym wątku ze dunlop to bdb opona ale jak wypada w porównaniu do michelina? Na co sie zdecydować?

Nie wiem która lepsza, ale Alpin jest dużo droższa

http://www.opony.com/parametry-opony/dunlop-sp-winter-sport-3d-205-55r16-91-t

http://www.opony.com/parametry-opony/michelin-alpin-a4-205-55r16-91-t

Nie wiem czy dużo droższa, taką różnice mogę przełknąć

Opublikowano

Witam

Zastanawiam sie nad Dunlop SP WINTER SPORT 3D oraz Michelin Alpin A4 kto jeździł na w/w oponach i moze je porównać? Na co sie zdecydować.

Przeczytałem juz w tym wątku ze dunlop to bdb opona ale jak wypada w porównaniu do michelina? Na co sie zdecydować?

polecam z czystym sumieniem sp winterpsort 3d bo sa bardzo dobre i tansze od alpinow mam wlasnie takie i jestem mega zadowolony

Opublikowano

Jeśli mielibyście wybrać z pośród tych trzech opon to którą byście wybrali ??

Kleber Krislap HP2

Fulda Montero 3

Dębica Frigo 2

1) Kleber

2) Dębica

3) Fulda

A najlepiej Vredestein Snowtrac 3. Polecam!

Dębica od fuldy lepsza chyba kolega żartuje :kox:

Opublikowano

Co kolegów zdaniem lepiej zakupić,bo cena taka sama:

Goodyear Ultra grip 8 czy Vredestein Snowtrac 3

Rozmiar: 195/65 R15 do mojej A4 b6

Hallo! Każda opinia mile widziana :notworthy:

Opublikowano

UG8 jeszcze nikt nie jeździł bo to nowość (jedynie w testach wygrywa), Vredestein Snowtrac 3 wszyscy chwałą,

ja wybrałem ug8, źle nie zrobisz jak kupisz tą czy tamtą :decayed:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...