SlineR Opublikowano 30 Września 2011 Opublikowano 30 Września 2011 Brysio, nie bardzo rozumiem co to znaczy "nie da sie na tym badziewiu jezdzic"?? jaki model masz tych opon? bo nie ukrywam, conti miały swoje niewypały... ja do tych opon nie mam zadnych zastrzeżeń...
Kali S4 Opublikowano 30 Września 2011 Opublikowano 30 Września 2011 Z Dunlopa 3D tez byłem bardzo zadowolony. Teraz dostałem drugie koła z zimówkami Toyo i nie wiem czy je zostawiać czy szukać innych opon gdyby okazało się że te nie podołają zimowym warunkom
dj_bobo Opublikowano 30 Września 2011 Opublikowano 30 Września 2011 Brysio, patrząc na te fotki odnosi się wrażenie, że mocno wytarte były to opony. Tam już bieżnika prawie nie widać. Takie były przed pęknięciem, czy po pęknięciu tak się wypaliły od ciepła? Wyglądają jak złom. Normalnie boczek bieżnika jest praktycznie łysy!
Brysio Opublikowano 30 Września 2011 Opublikowano 30 Września 2011 Brysio, nie bardzo rozumiem co to znaczy "nie da sie na tym badziewiu jezdzic"?? jaki model masz tych opon? bo nie ukrywam, conti miały swoje niewypały... ja do tych opon nie mam zadnych zastrzeżeń... mialem a powiem wiecej 2 mam jeszcze TS810 maja gowniany profil i nie "ciagna" w zimie i sa sliskie jak malo co! [br]Dopisany: 30 Wrzesień 2011, 14:06_________________________________________________ Brysio, patrząc na te fotki odnosi się wrażenie, że mocno wytarte były to opony. Tam już bieżnika prawie nie widać. Takie były przed pęknięciem, czy po pęknięciu tak się wypaliły od ciepła? Wyglądają jak złom. Normalnie boczek bieżnika jest praktycznie łysy! one maja dobre 3mm bierznika ale jechalem na malej ilosci powietrza jakies 70km bo dobijalem i ciagle uciekalo i w srodku widzac ile gumy wytarlo z nich na 3 ciej fotce widac mase startej gumy w oponie plaszcz metalowy pekl i rozprul opone po bokach przebijajac ja w srodku stad schodzilo powietrze i dobrze sie stalo byo jak bym sie do 200 rozpedzil i wtedy by ja osowo rozerwlao to bym byl u swietego piotra dzisaj na szczescie byla budowa i zwolnilem po kilku sekundach sensor na czerwono zamelodwal ubytek powietrza na zolto -- jesli powietrze jest w stabilnym stanie ale jest go za malo na czerwono- jesli czujnik nie moze ustabilizowac pomiaru powietrza
jedrekx Opublikowano 30 Września 2011 Opublikowano 30 Września 2011 ja się zdecydowałem w końcu na Dunlop SP WINTER SPORT 3D 225/50/17. Mój tata ma takie w Q7 i jest zadowolony. mam nadzieję, że ja też będę
NYNA Opublikowano 30 Września 2011 Opublikowano 30 Września 2011 ja się zdecydowałem w końcu na Dunlop SP WINTER SPORT 3D 225/50/17. Mój tata ma takie w Q7 i jest zadowolony. mam nadzieję, że ja też będę Też będę je w tą zimę testował, zobaczymy czy takie dobre chociaż w quattro to każde będą dobre przypuszczam. Na Conti też złego słowa nie powiem bo mam w innym aucie i zimą sprawują się bardzo dobrze.
Brysio Opublikowano 30 Września 2011 Opublikowano 30 Września 2011 ja się zdecydowałem w końcu na Dunlop SP WINTER SPORT 3D 225/50/17. Mój tata ma takie w Q7 i jest zadowolony. mam nadzieję, że ja też będę Też będę je w tą zimę testował, zobaczymy czy takie dobre chociaż w quattro to każde będą dobre przypuszczam. Na Conti też złego słowa nie powiem bo mam w innym aucie i zimą sprawują się bardzo dobrze. na quattro to nawet na lysych nie wiele odczujesz jak sie z glowa jezdzi ) ale sam zobaczysz te dunlopki sa naprawde ok
piotrek4415 Opublikowano 1 Października 2011 Opublikowano 1 Października 2011 Brysio, te twoje oponki z foto juz dawno nadawaly sie na smietnik. 3 mm to one mialy dawno temu. Z tego co mi wiadomo znacznik wysokosci bieznika z ktorym zrownal sie bieznik na tych Twoich oponach ma ok. 1,6 mm. _________________________________________________ Brysio, patrząc na te fotki odnosi się wrażenie, że mocno wytarte były to opony. Tam już bieżnika prawie nie widać. Takie były przed pęknięciem, czy po pęknięciu tak się wypaliły od ciepła? Wyglądają jak złom. Normalnie boczek bieżnika jest praktycznie łysy! one maja dobre 3mm bierznika ale jechalem na malej ilosci powietrza jakies 70km bo dobijalem i ciagle uciekalo i w srodku widzac ile gumy wytarlo z nich na 3 ciej fotce widac mase startej gumy w oponie plaszcz metalowy pekl i rozprul opone po bokach przebijajac ja w srodku stad schodzilo powietrze i dobrze sie stalo byo jak bym sie do 200 rozpedzil i wtedy by ja osowo rozerwlao to bym byl u swietego piotra dzisaj na szczescie byla budowa i zwolnilem po kilku sekundach sensor na czerwono zamelodwal ubytek powietrza Jak sam wyzej napisales dosc dlugo jechales na zbyt niskim cisnieniu to nic dziwnego ze opona po prostu sie zgrzala i rozsypala. I jestem pewien ze w takiej sytuacji Dunlop (rowniez uwazam ze opony tej marki sa bardzo dobre) tez by sie tak rozsypal. A tak po za tym to jestem pelen podziwu dla Twojej odwagi ze na lysych oponach i do tego z uchodzacym powietrzem z jednej osiagasz takie predkosci. Bo ja to bym sie raczej nie odwazyl.
Brysio Opublikowano 2 Października 2011 Opublikowano 2 Października 2011 Brysio, te twoje oponki z foto juz dawno nadawaly sie na smietnik. 3 mm to one mialy dawno temu. Z tego co mi wiadomo znacznik wysokosci bieznika z ktorym zrownal sie bieznik na tych Twoich oponach ma ok. 1,6 mm. _________________________________________________ Brysio, patrząc na te fotki odnosi się wrażenie, że mocno wytarte były to opony. Tam już bieżnika prawie nie widać. Takie były przed pęknięciem, czy po pęknięciu tak się wypaliły od ciepła? Wyglądają jak złom. Normalnie boczek bieżnika jest praktycznie łysy! one maja dobre 3mm bierznika ale jechalem na malej ilosci powietrza jakies 70km bo dobijalem i ciagle uciekalo i w srodku widzac ile gumy wytarlo z nich na 3 ciej fotce widac mase startej gumy w oponie plaszcz metalowy pekl i rozprul opone po bokach przebijajac ja w srodku stad schodzilo powietrze i dobrze sie stalo byo jak bym sie do 200 rozpedzil i wtedy by ja osowo rozerwlao to bym byl u swietego piotra dzisaj na szczescie byla budowa i zwolnilem po kilku sekundach sensor na czerwono zamelodwal ubytek powietrza Jak sam wyzej napisales dosc dlugo jechales na zbyt niskim cisnieniu to nic dziwnego ze opona po prostu sie zgrzala i rozsypala. I jestem pewien ze w takiej sytuacji Dunlop (rowniez uwazam ze opony tej marki sa bardzo dobre) tez by sie tak rozsypal. A tak po za tym to jestem pelen podziwu dla Twojej odwagi ze na lysych oponach i do tego z uchodzacym powietrzem z jednej osiagasz takie predkosci. Bo ja to bym sie raczej nie odwazyl. chyba sie nie zrozumielismy opony byly ok 3mm bierznika sa jak najbardziej dopusczone do ruchu wiec nie sa jeszcze lyse jak wyjechalem z domu byly absolutnie OK bo przed wyjazdem obejrzalem zawsze tak robie dobijam cisnienie i sprawdzam plyny najpierw pekly a potem je starlo a nie odwrotnie jechalem na malym cisnieniu nie szybciej jak 60 bo chcialem do granicy sie dowlec by nie placic kokosow za zalozenie gum w szwabii powietrze schodzilo do okolo 1.3bar i tak jechalme ale opona sie nagrzala i wytarlo ja calkowicie std te trociny gumy w oponie
eSSence Opublikowano 2 Października 2011 Opublikowano 2 Października 2011 Jeśli mielibyście wybrać z pośród tych trzech opon to którą byście wybrali ?? Kleber Krislap HP2 Fulda Montero 3 Dębica Frigo 2
marcuso86 Opublikowano 2 Października 2011 Opublikowano 2 Października 2011 Witam Zastanawiam sie nad Dunlop SP WINTER SPORT 3D oraz Michelin Alpin A4 kto jeździł na w/w oponach i moze je porównać? Na co sie zdecydować. Przeczytałem juz w tym wątku ze dunlop to bdb opona ale jak wypada w porównaniu do michelina? Na co sie zdecydować?
audiomaniak Opublikowano 2 Października 2011 Opublikowano 2 Października 2011 Witam Zastanawiam sie nad Dunlop SP WINTER SPORT 3D oraz Michelin Alpin A4 kto jeździł na w/w oponach i moze je porównać? Na co sie zdecydować. Przeczytałem juz w tym wątku ze dunlop to bdb opona ale jak wypada w porównaniu do michelina? Na co sie zdecydować? Nie wiem która lepsza, ale Alpin jest dużo droższa
dj_bobo Opublikowano 2 Października 2011 Opublikowano 2 Października 2011 Jeśli mielibyście wybrać z pośród tych trzech opon to którą byście wybrali ?? Kleber Krislap HP2 Fulda Montero 3 Dębica Frigo 2 1) Kleber 2) Dębica 3) Fulda A najlepiej Vredestein Snowtrac 3. Polecam!
raffik Opublikowano 2 Października 2011 Opublikowano 2 Października 2011 Co kolegów zdaniem lepiej zakupić,bo cena taka sama: Goodyear Ultra grip 8 czy Vredestein Snowtrac 3 Rozmiar: 195/65 R15 do mojej A4 b6
marcuso86 Opublikowano 2 Października 2011 Opublikowano 2 Października 2011 Witam Zastanawiam sie nad Dunlop SP WINTER SPORT 3D oraz Michelin Alpin A4 kto jeździł na w/w oponach i moze je porównać? Na co sie zdecydować. Przeczytałem juz w tym wątku ze dunlop to bdb opona ale jak wypada w porównaniu do michelina? Na co sie zdecydować? Nie wiem która lepsza, ale Alpin jest dużo droższa http://www.opony.com/parametry-opony/dunlop-sp-winter-sport-3d-205-55r16-91-t http://www.opony.com/parametry-opony/michelin-alpin-a4-205-55r16-91-t Nie wiem czy dużo droższa, taką różnice mogę przełknąć
Brysio Opublikowano 2 Października 2011 Opublikowano 2 Października 2011 Witam Zastanawiam sie nad Dunlop SP WINTER SPORT 3D oraz Michelin Alpin A4 kto jeździł na w/w oponach i moze je porównać? Na co sie zdecydować. Przeczytałem juz w tym wątku ze dunlop to bdb opona ale jak wypada w porównaniu do michelina? Na co sie zdecydować? polecam z czystym sumieniem sp winterpsort 3d bo sa bardzo dobre i tansze od alpinow mam wlasnie takie i jestem mega zadowolony
Rafi78 Opublikowano 2 Października 2011 Opublikowano 2 Października 2011 Jeśli mielibyście wybrać z pośród tych trzech opon to którą byście wybrali ?? Kleber Krislap HP2 Fulda Montero 3 Dębica Frigo 2 1) Kleber 2) Dębica 3) Fulda A najlepiej Vredestein Snowtrac 3. Polecam! Dębica od fuldy lepsza chyba kolega żartuje
dj_bobo Opublikowano 2 Października 2011 Opublikowano 2 Października 2011 Miałem Fuldę Kristal Montero 2. Po roku lipa. Opona nie trzymała się drogi. Nie gryzła śniegu jak głupia. Poszła do ludzi. Stąd opinia.
raffik Opublikowano 3 Października 2011 Opublikowano 3 Października 2011 Co kolegów zdaniem lepiej zakupić,bo cena taka sama: Goodyear Ultra grip 8 czy Vredestein Snowtrac 3 Rozmiar: 195/65 R15 do mojej A4 b6 Hallo! Każda opinia mile widziana
Tomasz Opublikowano 3 Października 2011 Opublikowano 3 Października 2011 UG8 jeszcze nikt nie jeździł bo to nowość (jedynie w testach wygrywa), Vredestein Snowtrac 3 wszyscy chwałą, ja wybrałem ug8, źle nie zrobisz jak kupisz tą czy tamtą
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się