tomasz-gorz Opublikowano 13 Stycznia 2010 Opublikowano 13 Stycznia 2010 jak w temacie, ubywa mi płyn chłodniczy jest juz sporo ponad minimum oraz zauwazylem, ze kopci na biało;( dalej, korek od oleju czysty (brak mazi) olej w normie i chyba zaczał głosniej pracowac;/// sprawdzałem jeszcze czy nie ubywa przez pompe wody, ale nie widac wyciekow. Co moze byc przyczyna? płyn chłodniczy HEPU G12+ olej MOTUL 10W40
Gość majki-m Opublikowano 13 Stycznia 2010 Opublikowano 13 Stycznia 2010 Sprawdź jeszcze króciec z tyłu bloku, one często potrafią pęknąc, ale kopcenie na biało wskazywało by na uszczelke
tomasz-gorz Opublikowano 13 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 13 Stycznia 2010 sprawdze jeszcze czy kopci na cieplym silniku;/ wymieniał ktos uszczelke w AFN?
Daimos Opublikowano 13 Stycznia 2010 Opublikowano 13 Stycznia 2010 sprawdź płyn na zawartość CO i będziesz wiedział czy to uszczelka, czy wyciek a to kopcenie na biało to jakieś mocne?
Piotrek98igo Opublikowano 13 Stycznia 2010 Opublikowano 13 Stycznia 2010 koszt wymiany z planowaniem to licz ~1000zl
SoMeS Opublikowano 13 Stycznia 2010 Opublikowano 13 Stycznia 2010 ściągnij pokrywę silnika i sprawdź czy na tym trójniku gdzie się łączą węże z płynu chłodzącego i pod nim nie masz wycieków... przerabiałem to ostatnio
aruś12 Opublikowano 13 Stycznia 2010 Opublikowano 13 Stycznia 2010 Ja robiłem ostatnio uszczelkę pod głowicą no i wymiana rozrządu koszt 2300 zł ale na glanc jest zrobione :> A ogrzewanie ci działa
tomasz-gorz Opublikowano 13 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 13 Stycznia 2010 ogrzewanie działa normalnie, po czym poznałes ze miałes uszczelke do wymiany? jakie objawy?
SoMeS Opublikowano 13 Stycznia 2010 Opublikowano 13 Stycznia 2010 ogrzewanie działa normalnie, po czym poznałes ze miałes uszczelke do wymiany? jakie objawy? między innymi spaliny/olej w płynie chłodniczym i białe dymienie...
koszynek Opublikowano 13 Stycznia 2010 Opublikowano 13 Stycznia 2010 Czy kopci na biało, kiedy silnik rozgrzany,czy ogrzewanie Tobie działa jak trzeba? Próbowałeś dolać płynu?
RedWolf Opublikowano 13 Stycznia 2010 Opublikowano 13 Stycznia 2010 Ja wymienialem uszczelke pod glowica w AFN... na bank poszla ci uszczelka poszukaj mojego postu tam mam opisane dziwne dolegliwosci i chodz wielu gadala ze to nie uszczelka , prawda byla inna..
michalutp Opublikowano 13 Stycznia 2010 Opublikowano 13 Stycznia 2010 Wiesz, kopcenie na biało mogłoby wskazywać na uszczelkę, ja nie miałem oleju w płynie, masz mocno twarde węże od wody jak trochę pojeździsz ? U mnie tak było ze przez ten mały wężyk bąble leciały-na jałowym też ale jeśli np po przygazowaniu lecą tylko to też uszczelka, napisz jeszcze jak szybko ubywa Ci tego płynu, u mnie troche chyba do oleju też poszlo płynu ale znikome ilości. A co do kosztów to zależy...ja robiłem sam... planowanie 60 zł sprawdzanie na mikropękniecia 80zł usczelka Glaser 120 zł(pierwszy montaż) dobre też są victor reinz, ja kupiłem szpilki tez po urwałem jedną ale tego nie musisz zmnieniać, do tego należy uszczelki pod kolektorami zmienić...
tomasz-gorz Opublikowano 13 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 13 Stycznia 2010 chyba dobra informacja dla mnie - rozgrzany silnik nie dymi, trzyma temperaturę na poziomi 90*, ogrzewanie działa jak należy, tylko płynu mało. jutro doleje i poszukam nieszczelności.
SoMeS Opublikowano 14 Stycznia 2010 Opublikowano 14 Stycznia 2010 chyba dobra informacja dla mnie - rozgrzany silnik nie dymi, trzyma temperaturę na poziomi 90*, ogrzewanie działa jak należy, tylko płynu mało. jutro doleje i poszukam nieszczelności. w takim razie to co leci to para szukaj nieszczelności zaczynając właśnie od trójnika o którym wcześniej wspomniałem bo to w każdym AFNie się już wysrało choć raz
_Solar_ Opublikowano 14 Stycznia 2010 Opublikowano 14 Stycznia 2010 sprawdz przy chłodnicy tam tez moze ciec jak wąz nie jest dobrze zapiety
marcin(driver) Opublikowano 14 Stycznia 2010 Opublikowano 14 Stycznia 2010 wydaje mi się że chyba uszczelka poszła a to nie miała wiadomość.
tomasz-gorz Opublikowano 14 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 14 Stycznia 2010 to chyba bedzie uszczelka;/ po nocy na zimnym silniku leci biały dym, dopiero jak sie nagrzeje to przestaje. dolałem płynu hepu zobacze ile ubywa. jazda z takim stanem moze zaszkodzic silnikowi?
SoMeS Opublikowano 14 Stycznia 2010 Opublikowano 14 Stycznia 2010 to chyba bedzie uszczelka;/ po nocy na zimnym silniku leci biały dym, dopiero jak sie nagrzeje to przestaje. dolałem płynu hepu zobacze ile ubywa. jazda z takim stanem moze zaszkodzic silnikowi? oczywiście że tak... pamiętaj że woda się nie spręża więc sam pomyśl jakie może siać spustoszenie w silniku
aruś12 Opublikowano 14 Stycznia 2010 Opublikowano 14 Stycznia 2010 Biały dym nic nie znaczy że to uszczelka silnik zimny i też będzie para z tłumika leciała Tylko ten ubytek płynu jak nigdzie nie ucieka to auto go spala tak było u mię tylko w małych ilościach 1l na miesiąc dolewałem No i ogrzewanie liche było węże puchły
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się