Nosb Opublikowano 27 Maja 2010 Opublikowano 27 Maja 2010 Wklejasz filmiki jakies lewe mowiac ze takie evo to zapierdziela...Drugi od mocy tez sie jara... Skoro wklejasz filmik na pokazanie tego jak smiga 400 konne EVO nawet filmiku nie ogladajac ( a przedstawia evo robiace niby 0-200 w okolicy 7-8 sekund) to o czym z toba rozmawiac? Wyobraz sobie ze nie z tej samej piaskownicy... Ja nie jezdzilem niczym mocniejszym niz moje auto. i nie wierze ze jak bedze mialo nawet 600 koni bedzie robilo te czasy ktore wklejasz... Nie lubie sie wcinac miedzy mlotek a kowadlo ale jak czytam cos takiego i ogladam filmiki to mnie szlag trafia... Pierwszy ktory wkleiles ok , czasy realne i wsio gra. Drugi to jakas bajka... Wiec jak masz argumenty i chcesz je poprzec to dawaj dowody a nie bajki Teraz zeby bylo w miare obiektywnie : masa M3 , masa evo i masa STI...
kosiniak Opublikowano 27 Maja 2010 Autor Opublikowano 27 Maja 2010 nie ma sensu tego ciagnac, skoro koles ktory pisze ze zna sie na szybkich autach, bieze pod uwage tylko ich moc, to ja smie twierdzic ze mu sie tylko wydaje ze sie zna.
PABLO Opublikowano 28 Maja 2010 Opublikowano 28 Maja 2010 Panowie auto które osiąga 200km/h w granicach 8s to jak pewnie wiemy jest nim Nissan GT-R P800!!! Czyli 800 konny popierdalacz na 4 buty => http://www.a4-klub.pl/smf/prawdziwy_samuraj_nissan_gtr_switzer_p800-t126488.0.html turdzi w większości Twoich zdań się zgadzam ale w ten filmik który zapodałeś z IX to absolutnie nie wieże tym bardziej że ma 400KM to nie realne żeby z taką "małą" mocą w ten sposób popierdzielał... Chyba że tak jak Nosb napisał że ze stromej górki. Kosiniak bete masz w ch^j dobrze zrobioną i nie jedna osoba z forum chciała by takiego furacza także nie przejmuj się co inny piszą
turdzi Opublikowano 28 Maja 2010 Opublikowano 28 Maja 2010 Teraz zeby bylo w miare obiektywnie : masa M3 , masa evo i masa STI... no wlasnie M3 jest to co najmniej + 100 KG lub lepiej w stosunku do takiego EVO , wiec teoretcznie wystarczy 400 konne EVO i bedzie taki sam stosunek mocy do masy , w praktyce 4x4 ( lepszy start ) i krotsze przelozenia sprawia ze zwyczjnie odjedzie. zgodze sie jednynie z tym ze moze faktycznie ten drugi filmik nietrafiony , ale prawda jest taka ze samochod jest tak szybki jak jego kierowca , wpadnij na ulez , albo do kielc a zobaczysz gdzie twoje mniejsce w szeregu , bo po kawalku prostej drogi to kazdy jest szybki i mistrzem kierownicy Z mojej strony EOT bo i tak widze ze nigdzie nie dojdziemy.
Gość DiM Opublikowano 28 Maja 2010 Opublikowano 28 Maja 2010 z tym 4x4 to nie jest tak do konca.. Bo w Top Gear kiedys testowali, Mercedesa C AMG, Audi rs4 i bmw m3 to chcac nie chcac audi było ostatnie.. Na starcie wiadomo ale potem przewaga malała az wkoncu ja wyprzedzily oba samochody.. Oglądałem i potwierdzam
turdzi Opublikowano 28 Maja 2010 Opublikowano 28 Maja 2010 nie od dzis wiadomo ze RS4 B7 tez nie blyszczy specjalnie , raz ze ma problemy utrzymaniem mocy nawet na poziomie serii a N/A + 4x4 + i masa w tym tez nie pomaga.Za to jak widac nie przeszkadza to subaru a zwlaszcza EVO a ci co ogladaja TG wiedza ze FQ 400 nie mialo specjalniego problmu zeby utrzymac sie za Murcelago.To chyba o czyms swiadczy
kosiniak Opublikowano 28 Maja 2010 Autor Opublikowano 28 Maja 2010 prawda jest taka ze samochod jest tak szybki jak jego kierowca , wpadnij na ulez , albo do kielc a zobaczysz gdzie twoje mniejsce w szeregu , bo po kawalku prostej drogi to kazdy jest szybki i mistrzem kierownicy Z mojej strony EOT bo i tak widze ze nigdzie nie dojdziemy. rozumem ze ty jestes w czolowce a ja znowu na samym koncu?
Gość mmcv Opublikowano 28 Maja 2010 Opublikowano 28 Maja 2010 Piekne to M3 :kox: a filmik z Evo robiacym setke w 8 s i majacym podobno okolice 400koni mnie rozbawil , do tego jeszcze Panowie ktorzy wierza w te cyfry :polew: i w to przyspieszenie... :mysli:
turdzi Opublikowano 28 Maja 2010 Opublikowano 28 Maja 2010 rozumem ze ty jestes w czolowce a ja znowu na samym koncu? ja ? to ty udowadniasz za wszelka cene ze jestes mistrzem we wszystkim , po tym jak uslyszales od dwoch osob slowko krytyki.Chcialem zalogodzic sprawe ciplym slowem ale widze ze twoja ambicja na to nie pozwala wiec zabieram zabawki i spdam , bo to zdecydowanie nie moj klimat , ani auta ,ani wyscigow a przede wszystkim dyskusji. Szkoda tylko ze po glowie chodzi ci jakies Audi........
Piotrek98igo Opublikowano 28 Maja 2010 Opublikowano 28 Maja 2010 dokladnie jest jak Turdzi pisze...napisalem ze szalu nie ma co nie oznaczalo czegos bardzo zlego,a ty zaczales sie wysmiewac z mojego 1.6 w gazie
kosiniak Opublikowano 28 Maja 2010 Autor Opublikowano 28 Maja 2010 ja ? to ty udowadniasz za wszelka cene ze jestes mistrzem we wszystkim pokaz gdzie to udowadniam i nie pajacuj, niby stary chlop a glupi................[br]Dopisany: 28 Maj 2010, 18:45_________________________________________________ dokladnie jest jak Turdzi pisze...napisalem ze szalu nie ma co nie oznaczalo czegos bardzo zlego,a ty zaczales sie wysmiewac z mojego 1.6 w gazie ale powiedz czego ty sie spodziewales? auto wazy 1580kg, ja i pasazer nagrywajacy 200kg, to prawie 1800kg, ty myslales ze wejdziesz tu i zobaczysz ze to jedzie jak dragster?
Gość mmcv Opublikowano 28 Maja 2010 Opublikowano 28 Maja 2010 Szkoda tylko ze po glowie chodzi ci jakies Audi..... nie chce stawac po niczyjej stronie ale jesli to znaczylo to co mysle no to lekka zenada zajechalo - Wybacz Turdzi .
variocustoms Opublikowano 28 Maja 2010 Opublikowano 28 Maja 2010 filmik z Evo kręcony na hamowni, moje ex tdi też się wkręcało jak głupie kosiniak, sprzedaj betę i kup pick-up'a - prozac w sam raz nie wolno, nie szybko i w sam raz ja moim ostatnio 2 razy szybciej wystartowałem od wyrezanej subarynki, wyobraź sobie jego minę :polew: BTW tylko pierwszy bieg miałem lepszy od Subaru Imprezy, potem moja masa ale ja przy 500 obr/min mam 380 Nm i 440 przy 3000 a Subaryna chyba przy 6000 nie ma 380
Nosb Opublikowano 29 Maja 2010 Opublikowano 29 Maja 2010 Nie na hamowni... Tutaj ori posiadacz tego auta : I autko na pewno nie ma tylko 400 ps. Generalnie po co sie spinac ? kosi mial m3 , wrzucil kompresor , na moc ma wykres i pokazal jak to smiga. Wdg mnie normalnie jak na ta mase czyli tak jak powinno. A wy wyskakujecie ze bez rewelki , ze evo lepiej smiga... Civic 300 konny bedzie lepiej smigal czy corsa A z 2,0 16 dlubnietym niewiele gorzej zapewne... Auto jest stosunkowo ciezkie , podobnie jak S4 ...
kosiniak Opublikowano 12 Czerwca 2010 Autor Opublikowano 12 Czerwca 2010 Dla niedowiarkow Vettka Z06 Katech (bardzo szybka) i nie dała rady dogonić do 240km/h z pierwszego biegu z rolki lapalismy sie 2 razy i raz mnie nie dogonil a 2 raz przy 160km/h mnie minal i lecielismy ze 3-4dl ja za nim. Z 2 biegu juz bylo gozej dla mnie ale bez tragedii, myslalem ze bedzie gozej UNILIM BIAŁYSTOK 12.06.2010 vette c6 z06 KATECH rolka IS-F okazał się zdecydowanie za słaby Starty tylko z zatrzymanego i za kazdym razem zmielona cala moja 1ka Gdybym mial trakcje to bym sie nad nim znecal krutnie Ogromne problemy z trakcją - ale ztcw Krzysiu już szuka slicka :] UNILIM BIAŁYSTOK 12.06.2010 is-f vs e46 M3 kompresor kosiniak
Buba Opublikowano 12 Czerwca 2010 Opublikowano 12 Czerwca 2010 nie wrzucaj takich filmikow bo juz w jednym temacie bylo ze tak nie mozna jezdzic i ze HWDP cie zgarnie niezle sie odpucha jak trakcja??
.Szczepan. Opublikowano 30 Czerwca 2010 Opublikowano 30 Czerwca 2010 nie wrzucaj takich filmikow bo juz w jednym temacie bylo ze tak nie mozna jezdzic i ze HWDP cie zgarnie niezle sie odpucha jak trakcja?? Mówisz i masz http://www.mmbialystok.pl/artykul/nie-boja-sie-smierci-nocne-wyscigi-ulicami-bialegostoku-156014.html
Rekomendowane odpowiedzi