kaju Opublikowano 21 Lipca 2016 Opublikowano 21 Lipca 2016 spójrz no boczne ścianki - jak dobrze pamiętam, to jak wsadzisz cienki płaski śrubokręt, to się odchyli na tyle, żeby wyciągnąć wnętrzności Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Bart-S Opublikowano 22 Lipca 2016 Autor Opublikowano 22 Lipca 2016 Wieki tego nie robiłem więc nie pamiętam :/ Przyjrzyj się kostce - zobacz w którą stronę pracuje zabezpieczenie. Pokmiń trochę a na pewno dojdziesz
Chudy112 Opublikowano 22 Lipca 2016 Opublikowano 22 Lipca 2016 Ostatnio to robiłem masz tam taki czerwony odblask wyciągasz go delikatnie śrubokrętem do góry i potem ciągnie do góry klapkę Wysłane z mojego C5303 przy użyciu Tapatalka
Bull Opublikowano 29 Sierpnia 2016 Opublikowano 29 Sierpnia 2016 Taka mała rzecz a cieszy [emoji6]. Dzięki za manuala! Dla potomnych. Auto z drugiej połowy 2003, przewody w lampce podsufitki były już przygotowane, wystarczyło dołożyć sygnalizację wyłączenia airbaga. Kodowanie poszło vcds little na jakimś "chińskim" kablu (przeszło dopiero za trzecim podejściem - uparty jestem). Wysłany z telefonu przy użyciu taptalka
Goofy Opublikowano 30 Sierpnia 2016 Opublikowano 30 Sierpnia 2016 Taka mała rzecz a cieszy [emoji6]. Dzięki za manuala! Dla potomnych. Auto z drugiej połowy 2003, przewody w lampce podsufitki były już przygotowane, wystarczyło dołożyć sygnalizację wyłączenia airbaga. Kodowanie poszło vcds little na jakimś "chińskim" kablu (przeszło dopiero za trzecim podejściem - uparty jestem). Wysłany z telefonu przy użyciu taptalka Instalacje można wzrokowo stwierdzić, jeśli obsadzony pin 5 i 7 to jest instalacja do lampki.
BeyerBrown Opublikowano 30 Sierpnia 2016 Opublikowano 30 Sierpnia 2016 Kodowanie poszło vcds little na jakimś "chińskim" kablu (przeszło dopiero za trzecim podejściem - uparty jestem). Wklepywałeś kodowanie do skutku czy robiłeś przy okazji jakieś dodatkowe czary-mary?
kaju Opublikowano 30 Sierpnia 2016 Opublikowano 30 Sierpnia 2016 trzeba do bólu, pod warunkiem, że sterownik to obsługuje. bez literki na końcu i z literką B nie przyjmie soft coding na wyłącznik - piszę z doświadczenia. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk mi z pozycji vcdsa przyjmuje od razu, albo wyrzuca error, wtedy wiadomo, że szarpanie tunelu nie uniknione Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
BeyerBrown Opublikowano 30 Sierpnia 2016 Opublikowano 30 Sierpnia 2016 kaju, a jak zakodować sterownik montowany w amerykanskich A4 cabrio? 8H0 959 655D Masz jakieś doświadczenie? Bo mi pełen VCDS 12.12 wypluwa n-ty raz coś takiego przy próbie przekodowania na Rest of World: https://drive.google.com/file/d/0B0dJexHLU-b8akotenluTmpHcFE/view?usp=sharing A może nie wymaga kodowania? Obecnie grupa pomiarowa 009 sterownika Airbag wygląda tak: https://drive.google.com/file/d/0B0dJexHLU-b8aTk1aFEwM0gtcEU/view?usp=sharing pomimo, że stacyjka jeszcze nie jest podłączona.
kaju Opublikowano 30 Sierpnia 2016 Opublikowano 30 Sierpnia 2016 szarpanie tunelu i zmiana sterownika. ten nie obsłuży wyłącznika Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
BeyerBrown Opublikowano 30 Sierpnia 2016 Opublikowano 30 Sierpnia 2016 A który sterownik 8H0 będzie dobry? Żadne Security Access nie pomoże?
kaju Opublikowano 30 Sierpnia 2016 Opublikowano 30 Sierpnia 2016 nie sądzę... musiałbyś w etce zobaczyć który jest zamienny i co obsługuje Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
BeyerBrown Opublikowano 30 Sierpnia 2016 Opublikowano 30 Sierpnia 2016 Dla cabrio B6 nie znalazłem innego sterownika niż 8H0 959 655D... jest on montowany w wersji EU jak i US ETKA podaje takie info: https://drive.google.com/file/d/0B0dJexHLU-b8c0hRSmVxVk5tbGs/view?usp=sharing
kaju Opublikowano 30 Sierpnia 2016 Opublikowano 30 Sierpnia 2016 powiem szczerze bezdasznika jeszcze nie robiłem pod tym kątem... może faktycznie przez SA przejdzie - musisz próbować czy podpowie vcds Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
BeyerBrown Opublikowano 30 Sierpnia 2016 Opublikowano 30 Sierpnia 2016 Niestety nic nie podpowiada co tam wpisać... ETKA podaje, że były też wersje sterownika 8H0 959 655 i 8H0 959 655B. Ten z literką D je zastępuje i jest najnowszym oferowanym dla B6. Innych jak wspomniałem nie ma. Trudno, rozbiorę tunel, podepnę kabelki i będę liczył na to, że zabangla bez kodowania Samo okablowanie też jest inne, bo tylko jeden przewód idzie do sterownika ze stacyjki a nie dwa, jak to ma miejsce w przypadku pozostałych wersji nadwoziowych (8E0)
jaguaro Opublikowano 30 Sierpnia 2016 Opublikowano 30 Sierpnia 2016 Panowie litości bo nie ogarniam. Przeczytałem wszystkie strony 3razy, pierwszy post z opisem chyba z 5 razy i........zdurniałem kompletnie. Już nie wiem jaki moge kupić wyłącznik bo raz pojawia się opis cytuje: " Po 06.2002r. pojawił się plastikowy badziew bez podświetlania", tymczasem w opisie znajduje informacje że są tez z podświetleniem o nr. 5P0 919 237 B. Komu wierzyć i jaki mam kupić wyłącznik do swojej B7 2005r ?????????????????????? Możecie mi sprecyzować Ta sama rzecz ma się do kostki schowka. Raz piszecie, że na 5 pinów raz na 3. Trzeba to uporządkować bo dostaje zawrotów głowy. Nie wiem czy mam instalację bo jeszcze nie demontowałem ale może się okazać, że mam niebieską wtyczkę za wizytownikiem gotową o nr. 4D0 971 636 D i nie będe musiał rozbierac tunelu. To jednak na później. Teraz chce ustalić jaki wyłącznik zakupić. Trochę za dużo sprzecznych informacji. Pomóżcie koledzy
moglaj80 Opublikowano 30 Sierpnia 2016 Opublikowano 30 Sierpnia 2016 (edytowane) do b7 potrzebujesz ten bez podświetlenia i na 3 piny kostkę ja w b7 nie miałem przygotowania pod AIRBAG OFF Edytowane 30 Sierpnia 2016 przez moglaj80
kaju Opublikowano 30 Sierpnia 2016 Opublikowano 30 Sierpnia 2016 Niestety nic nie podpowiada co tam wpisać... ETKA podaje, że były też wersje sterownika 8H0 959 655 i 8H0 959 655B. Ten z literką D je zastępuje i jest najnowszym oferowanym dla B6. Innych jak wspomniałem nie ma. Trudno, rozbiorę tunel, podepnę kabelki i będę liczył na to, że zabangla bez kodowania Samo okablowanie też jest inne, bo tylko jeden przewód idzie do sterownika ze stacyjki a nie dwa, jak to ma miejsce w przypadku pozostałych wersji nadwoziowych (8E0) nie ruszy... Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
jaguaro Opublikowano 30 Sierpnia 2016 Opublikowano 30 Sierpnia 2016 (edytowane) do b7 potrzebujesz ten bez podświetlenia i na 3 piny kostkę ja w b7 nie miałem przygotowania pod AIRBAG OFF Rozumiem, to już jakiś konkret. Dlaczego więc w temacie jest że może być na 5 pinów kostka i wyłącznik poduszki pasażera o nr 5P0 919 237 B ( z podświetleniem) oraz gotowa wiązka schowka o nr 8E0 971 679 N (wg ETKI nr ten zamienia się na 8E0 971 679 L.) ?????????????? Doprecyzujmy zatem jakie numery wyłącznika mogę wziąć oraz jak numer kostki jest do B7 i z jaką ilością pinów. Bo przeczytałem jeszcze raz i nie mylę się - nawet oczy przetarłem bo myslałem że od czytania juz fiksują ale nie nadal to samo. Mało tego cytuję: "W B7 stosuje się wyłącznik plastikowy (5P0919237B) zamiennie z symbolami 8E0919237 z podświetleniem" - nie no Chłopaki bo zaczynam wariować od sprzecznych informacji. Pomocy.... Swoja droga jezli znajde niebieska wtyczke za szufladką wizytownika jakie piny powinna miec osbadzone, żeby upewnić się że nie musze rozbierać tunelu Idę się przewietrzyć, może pomoże wracam za chwilę Edytowane 30 Sierpnia 2016 przez jaguaro
BeyerBrown Opublikowano 30 Sierpnia 2016 Opublikowano 30 Sierpnia 2016 Niestety nic nie podpowiada co tam wpisać... ETKA podaje, że były też wersje sterownika 8H0 959 655 i 8H0 959 655B. Ten z literką D je zastępuje i jest najnowszym oferowanym dla B6. Innych jak wspomniałem nie ma. Trudno, rozbiorę tunel, podepnę kabelki i będę liczył na to, że zabangla bez kodowania Samo okablowanie też jest inne, bo tylko jeden przewód idzie do sterownika ze stacyjki a nie dwa, jak to ma miejsce w przypadku pozostałych wersji nadwoziowych (8E0) nie ruszy...Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Trudno, podjadę najwyżej do jakiegoś magika. Mało tego cytuję: "W B7 stosuje się wyłącznik plastikowy (5P0919237B) Jakbyś kupował, to weź jego najnowszą rewizję: 5C5 919 237 montowaną w najnowszych VAG-ach. Na allegro widzę, że jest do wzięcia za 30zł z wysyłem razem z żółtą kostką.
jaguaro Opublikowano 30 Sierpnia 2016 Opublikowano 30 Sierpnia 2016 (edytowane) Tylko czy najnowszy obsłuży i czy kluczyk będzie pasował , pasuje do wielu modeli ale o A4 ani słowa??? Zamiast iść się przewietrzyć wylądowałem w garażu . Po krótkiej rewizji pod zapalniczką ukazał się sterownik o symbolu 8E0 959 655 G. Teraz pytanie czy ten sterownik obsłuży dokładkę airbagoff ??? Edytowane 30 Sierpnia 2016 przez jaguaro
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się