Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Instalacja przełącznika dezaktywacji poduszki pasażera AIR BAG OFF


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

spójrz no boczne ścianki - jak dobrze pamiętam, to jak wsadzisz cienki płaski śrubokręt, to się odchyli na tyle, żeby wyciągnąć wnętrzności :wink:

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Opublikowano

Wieki tego nie robiłem więc nie pamiętam :/ Przyjrzyj się kostce - zobacz w którą stronę pracuje zabezpieczenie. Pokmiń trochę a na pewno dojdziesz ;)

Opublikowano

Ostatnio to robiłem masz tam taki czerwony odblask wyciągasz go delikatnie śrubokrętem do góry i potem ciągnie do góry klapkę ;)

Wysłane z mojego C5303 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

64386142656104758fe701b815e0ed61.jpg

Taka mała rzecz a cieszy [emoji6].

Dzięki za manuala!

Dla potomnych. Auto z drugiej połowy 2003, przewody w lampce podsufitki były już przygotowane, wystarczyło dołożyć sygnalizację wyłączenia airbaga.

Kodowanie poszło vcds little na jakimś "chińskim" kablu (przeszło dopiero za trzecim podejściem - uparty jestem).

Wysłany z telefonu przy użyciu taptalka

Opublikowano

64386142656104758fe701b815e0ed61.jpg

Taka mała rzecz a cieszy [emoji6].

Dzięki za manuala!

Dla potomnych. Auto z drugiej połowy 2003, przewody w lampce podsufitki były już przygotowane, wystarczyło dołożyć sygnalizację wyłączenia airbaga.

Kodowanie poszło vcds little na jakimś "chińskim" kablu (przeszło dopiero za trzecim podejściem - uparty jestem).

Wysłany z telefonu przy użyciu taptalka

Instalacje można wzrokowo stwierdzić, jeśli obsadzony pin 5 i 7 to jest instalacja do lampki.
Opublikowano

Kodowanie poszło vcds little na jakimś "chińskim" kablu (przeszło dopiero za trzecim podejściem - uparty jestem).

Wklepywałeś kodowanie do skutku czy robiłeś przy okazji jakieś dodatkowe czary-mary? :mysli:

Opublikowano

trzeba do bólu, pod warunkiem, że sterownik to obsługuje. bez literki na końcu i z literką B nie przyjmie soft coding na wyłącznik - piszę z doświadczenia.

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

mi z pozycji vcdsa przyjmuje od razu, albo wyrzuca error, wtedy wiadomo, że szarpanie tunelu nie uniknione :)

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Opublikowano

kaju, a jak zakodować sterownik montowany w amerykanskich A4 cabrio? 8H0 959 655D

Masz jakieś doświadczenie?

Bo mi pełen VCDS 12.12 wypluwa n-ty raz coś takiego przy próbie przekodowania na Rest of World:

https://drive.google.com/file/d/0B0dJexHLU-b8akotenluTmpHcFE/view?usp=sharing

A może nie wymaga kodowania? :mysli: Obecnie grupa pomiarowa 009 sterownika Airbag wygląda tak:

https://drive.google.com/file/d/0B0dJexHLU-b8aTk1aFEwM0gtcEU/view?usp=sharing

pomimo, że stacyjka jeszcze nie jest podłączona.

Opublikowano

szarpanie tunelu i zmiana sterownika. ten nie obsłuży wyłącznika

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Opublikowano

A który sterownik 8H0 będzie dobry?


Żadne Security Access nie pomoże? :mysli:

Opublikowano

nie sądzę... musiałbyś w etce zobaczyć który jest zamienny i co obsługuje

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Opublikowano

powiem szczerze bezdasznika jeszcze nie robiłem pod tym kątem... może faktycznie przez SA przejdzie - musisz próbować czy podpowie vcds

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Opublikowano

Niestety nic nie podpowiada co tam wpisać... :(

ETKA podaje, że były też wersje sterownika 8H0 959 655 i 8H0 959 655B. Ten z literką D je zastępuje i jest najnowszym oferowanym dla B6. Innych jak wspomniałem nie ma.


Trudno, rozbiorę tunel, podepnę kabelki i będę liczył na to, że zabangla bez kodowania :)

Samo okablowanie też jest inne, bo tylko jeden przewód idzie do sterownika ze stacyjki a nie dwa, jak to ma miejsce w przypadku pozostałych wersji nadwoziowych (8E0)

Opublikowano

Panowie litości bo nie ogarniam. Przeczytałem wszystkie strony 3razy, pierwszy post z opisem chyba z 5 razy i........zdurniałem kompletnie. Już nie wiem jaki moge kupić wyłącznik bo raz pojawia się opis cytuje: " Po 06.2002r. pojawił się plastikowy badziew bez podświetlania", tymczasem w opisie znajduje informacje że są tez z podświetleniem o nr. 5P0 919 237 B.

Komu wierzyć i jaki mam kupić wyłącznik do swojej B7 2005r ?????????????????????? Możecie mi sprecyzować

Ta sama rzecz ma się do kostki schowka. Raz piszecie, że na 5 pinów raz na 3. Trzeba to uporządkować bo dostaje zawrotów głowy.

Nie wiem czy mam instalację bo jeszcze nie demontowałem ale może się okazać, że mam niebieską wtyczkę za wizytownikiem gotową o nr. 4D0 971 636 D i nie będe musiał rozbierac tunelu. To jednak na później. Teraz chce ustalić jaki wyłącznik zakupić. Trochę za dużo sprzecznych informacji.

Pomóżcie koledzy

Opublikowano (edytowane)

do b7 potrzebujesz ten bez podświetlenia i na 3 piny kostkę

ja w b7 nie miałem przygotowania pod AIRBAG OFF

Edytowane przez moglaj80
Opublikowano

Niestety nic nie podpowiada co tam wpisać... :(

ETKA podaje, że były też wersje sterownika 8H0 959 655 i 8H0 959 655B. Ten z literką D je zastępuje i jest najnowszym oferowanym dla B6. Innych jak wspomniałem nie ma.

Trudno, rozbiorę tunel, podepnę kabelki i będę liczył na to, że zabangla bez kodowania :)

Samo okablowanie też jest inne, bo tylko jeden przewód idzie do sterownika ze stacyjki a nie dwa, jak to ma miejsce w przypadku pozostałych wersji nadwoziowych (8E0)

nie ruszy...

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Opublikowano (edytowane)

do b7 potrzebujesz ten bez podświetlenia i na 3 piny kostkę

ja w b7 nie miałem przygotowania pod AIRBAG OFF

Rozumiem, to już jakiś konkret. :)

Dlaczego więc w temacie jest że może być na 5 pinów kostka i wyłącznik poduszki pasażera o nr 5P0 919 237 B ( z podświetleniem) oraz gotowa wiązka schowka o nr 8E0 971 679 N (wg ETKI nr ten zamienia się na 8E0 971 679 L.) ??????????????

Doprecyzujmy zatem jakie numery wyłącznika mogę wziąć oraz jak numer kostki jest do B7 i z jaką ilością pinów. Bo przeczytałem jeszcze raz i nie mylę się - nawet oczy przetarłem bo myslałem że od czytania juz fiksują ale nie nadal to samo.

Mało tego cytuję: "W B7 stosuje się wyłącznik plastikowy (5P0919237B) zamiennie z symbolami 8E0919237 z podświetleniem" - nie no Chłopaki bo zaczynam wariować od sprzecznych informacji. Pomocy....

Swoja droga jezli znajde niebieska wtyczke za szufladką wizytownika jakie piny powinna miec osbadzone, żeby upewnić się że nie musze rozbierać tunelu

Idę się przewietrzyć, może pomoże :grin: :grin: :grin: wracam za chwilę

Edytowane przez jaguaro
Opublikowano

Niestety nic nie podpowiada co tam wpisać... :(

ETKA podaje, że były też wersje sterownika 8H0 959 655 i 8H0 959 655B. Ten z literką D je zastępuje i jest najnowszym oferowanym dla B6. Innych jak wspomniałem nie ma.

Trudno, rozbiorę tunel, podepnę kabelki i będę liczył na to, że zabangla bez kodowania :)

Samo okablowanie też jest inne, bo tylko jeden przewód idzie do sterownika ze stacyjki a nie dwa, jak to ma miejsce w przypadku pozostałych wersji nadwoziowych (8E0)

nie ruszy...

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Trudno, podjadę najwyżej do jakiegoś magika.

Mało tego cytuję: "W B7 stosuje się wyłącznik plastikowy (5P0919237B)

Jakbyś kupował, to weź jego najnowszą rewizję: 5C5 919 237 montowaną w najnowszych VAG-ach. Na allegro widzę, że jest do wzięcia za 30zł z wysyłem razem z żółtą kostką.

DSC09988.jpg

Opublikowano (edytowane)

Tylko czy najnowszy obsłuży i czy kluczyk będzie pasował , pasuje do wielu modeli ale o A4 ani słowa???

Zamiast iść się przewietrzyć wylądowałem w garażu :grin: .

Po krótkiej rewizji pod zapalniczką ukazał się sterownik o symbolu 8E0 959 655 G. Teraz pytanie czy ten sterownik obsłuży dokładkę airbagoff ???

Edytowane przez jaguaro

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...