walomw Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Opublikowano 15 Kwietnia 2010 pod zmieniarką jest jeszcze jedna śruba
Orange Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Opublikowano 15 Kwietnia 2010 pytałem już wcześniej ale nikt nie odpisał.. czy takie wyjmaki będą dobre do zmieniarki i radia? http://allegro.pl/item965682042_klucze_wyjmaki_do_dem_radia_vw_audi_9325.html pozdrawiam!
walomw Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Opublikowano 15 Kwietnia 2010 zmieniarkę wyjąłem bez wyjmaków za pomocą płaskiego kawałka wąskiej blaszki
bogi Opublikowano 16 Kwietnia 2010 Opublikowano 16 Kwietnia 2010 nie mam zmieniarki ale wydaje mi się ze to będą takie klucze potrzebne : http://allegro.pl/item964965956_klucze_haki_wyjmaki_vw_seat_audi_mercedes_tanio.html przynajmniej do radia i rns-e takie pasują wiec pewno do zmieniarki tez, ale 100% nie daje . pozdrawiam.
sikorakrz Opublikowano 27 Kwietnia 2010 Opublikowano 27 Kwietnia 2010 Słuchajcie, Możecie napisać dodatkowo co mam zrobić aby na sztywno ją odłączyć? Nie mam niestety czasu na zabawę z kostkami i pewnie doświadczenia przy takim dłubaniu. No i jak już Vagiem odłączę to jak poznam, że jest wyłączona? Mam vaga ale proszę o instrukcję krok po kroku, ponieważ używam od niedawna. Dzięki za zrozumienie,
Bart-S Opublikowano 27 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 27 Kwietnia 2010 Niestety dla B6 nie ma potwierdzonej instrukcji wyłączenia airbagu pasażera przy pomocy VAG - nikt nie chce też eksperymentować z kodowaniem.
sikorakrz Opublikowano 16 Czerwca 2010 Opublikowano 16 Czerwca 2010 To bardzo przykre ale z tak głupiego powodu jestem zmuszony sprzedać samochód 1
Bart-S Opublikowano 17 Czerwca 2010 Autor Opublikowano 17 Czerwca 2010 Bez przesady. Skoro nie masz czasu na rezanie - zawsze możesz zlecić to komuś, albo po prostu podjechać do ASO i poprosić aby Ci wyłączyli airbaga na stałe.
sikorakrz Opublikowano 20 Czerwca 2010 Opublikowano 20 Czerwca 2010 To teraz się pogubiłem. Nie mogę zrobić tego sam za pomocą VAG a ASO może?
Bart-S Opublikowano 20 Czerwca 2010 Autor Opublikowano 20 Czerwca 2010 Nie znam kodowania/adaptacji sterownika airbag które wyłącza poduszkę pasażera - w ASO powinni to wiedzieć.
davidtentyp Opublikowano 20 Czerwca 2010 Opublikowano 20 Czerwca 2010 Pomyśl o zamontowaniu wyłącznika, dużo nie kosztuje a samemu da radę zrobić. Kolega Bart-S wrzucił bardzo dokładną instrukcję. Koszt części nie powinien przekroczyć 500pln
sikorakrz Opublikowano 24 Czerwca 2010 Opublikowano 24 Czerwca 2010 Przełącznika nie będę montował. Nie za bardzo mam gdzie to zrobić, pod blokiem jakoś tego nie widzę. Kiepsko też z czasem. Generalnie jestem :evil: :evil: z powodu tej poduchy. Taki samochód a opcji wyłączenia poduszki nie ma. Co za cymbały.
TSX666 Opublikowano 5 Sierpnia 2010 Opublikowano 5 Sierpnia 2010 Panowie, napotkałem podobny (ten sam) problem po zainstalowaniu schowka z lodówką i funkcją dezaktywacji poduchy. tzn po podłączeniu wywala mi błąd na zegarach. Po opisie (genialny - dzięki) wnioskuje że bez podłączenia kontrolki AirBag Off (na konsoli centralnej obok ESP itd...) tak się poprostu będzie działo. Natomiast pytania dwa: 1. Czy paląca się kontrolka na zegarach wpływa na działanie poduchy pasażera - na wprost - w razie "dzwona" zadziała ?? 2. Czy przekodowanie VAGiem pomimo braku kontrolki (rozbieranie połowy wnętrza aby to cholerstwo podłączyć) da efekt "braku świecenia" błędu airbag na zegarach ?
Bart-S Opublikowano 5 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 5 Sierpnia 2010 Kontrolka jest integralną cześcią systemu deaktywacji poduszki pasażera - bez niej będzie wywalało błąd na desce rozdzielczej. Jeśli chodzi o pytania które zadałeś... 1. Błąd który pokazuje się na zegarach dot. niesprawnego systemu deaktywacji poduszki, sama poduszka powinna działać prawidłowo. 2. "Przekodowanie VAGiem" - masz na myśli zakodowanie sterownika pod deaktywację poduszki ale bez podłączenia kontrolki? Wywali błąd.
Gość zielony999 Opublikowano 7 Sierpnia 2010 Opublikowano 7 Sierpnia 2010 ja mam takie pytanie bo chciałbym mieć u siebie ten wyłącznik od starszego modelu czyli ten podświetlany czy da sie go założyć żeby dziłał i żeby nie było błędu .
Bart-S Opublikowano 7 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 7 Sierpnia 2010 Bez przeróbki nie da rady - musiałbyś wymienić bębenek zamka na ten z plastikowego modelu (Twoim aktualnym kluczem nie przekręcisz "starszego" przełącznika). Jest to troszkę bardziej skomplikowane ponieważ przełączniki te różnią się także konstrukcyjnie... Sprawny elektryk ogarnie temat, chociaż IMO nie opłaca się w to bawić... za dużo zabawy.
Gość zielony999 Opublikowano 8 Sierpnia 2010 Opublikowano 8 Sierpnia 2010 Ok dzięki Bart-S za informacje , chciałem wiedzieć czy sie da bo nieukrywajmy że przełącznik od starszego modelu jest ładniejszy i podświetlany
Bart-S Opublikowano 8 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 8 Sierpnia 2010 Chciałem zrobić to samo co Ty - przełącznik w starszej wersji też bardziej mi się podoba. Jednak po jego rozebraniu okazało się to zbyt skomplikowane, no i odpuściłem...
tolek85 Opublikowano 2 Września 2010 Opublikowano 2 Września 2010 W jaki sposób wyciągnąć tą zaślepkę pod ręcznym, aby dostać się do śrub? ciągnę, i boję się, że zaraz coś urwę. Użyć więcej siły?
Bart-S Opublikowano 2 Września 2010 Autor Opublikowano 2 Września 2010 Jak uda Ci się wyciągnąć zapalniczkę to tam włożysz rękę i podważysz sobie zaślepkę od dołu...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się