grzes1150 Opublikowano 1 Lutego 2010 Opublikowano 1 Lutego 2010 Podoba mi się felga Jeździj śmiało na półsyntetyku. Jeszcze jak byś miał 1,8T to tylko pełny syntetyk ale do ADRa półsyntetyk będzie najlepszy. Polecam oleje Shell u mnie 3 auta na tym jeżdrzą i jest git
fihu Opublikowano 3 Lutego 2010 Autor Opublikowano 3 Lutego 2010 mała zmiana planów :> już po wymianie rozrządu, oleju itd.
vauxhall95 Opublikowano 3 Lutego 2010 Opublikowano 3 Lutego 2010 nic sie nie rozszczelni. TO MIT. na fulla zmien. wiesz ile jest bazy syntetyczej w półsyntetyku? ok 25%. praktycznie jezdzisz na mineralu... Mit nie mit mi sie motor rozszczelnil.ADR to nie jest taki silnik,ktory potrzebuje fulla,wystarczy 10w40.Potem to zaczna popychacze stukac,przecieki
endriuu Opublikowano 3 Lutego 2010 Opublikowano 3 Lutego 2010 czy wy macie jakiekolwiek pojecie o olejach?? co sie rozszczelni?. mineral jest gestszy - owszem - ale tylko w temp pokojowej. w temp optymalnej dla pracy silnika jest rzadki jak siki, gdzie syntetyk zachowuje swoje parametry. To nie jest watek do tego typu dywagacji ale krew mnie zalewa jak slysze: "ADR to nie jest taki silnik,ktory potrzebuje fulla". w moje instrukcji jak byk stoi - zalecany 5W-40 Vollsynthetiköl norma 502.00. Siliniki uwielbiaja syntetyki - mniej sie męczą, mniej pocą. Kwestia wyboru to tylko aspekt ekonomiczny - ostrzegam - to pozorna oszczednosc. Polecam lekture: http://www.autoporadnik.pl/oleje/jaki-olej-do-silnika-wyjasniamy-olejowe-dylematy/artykul?page=0,0 PS przy obecnym kursie euro Motul X-Cess 5W-40 u Dzika - 135 PLN 5L........ Dziekuje , Dobranoc!
Radziu Audi A4 Opublikowano 4 Lutego 2010 Opublikowano 4 Lutego 2010 hmm, może i racja z tymi olejami, i z chęcią woałbym full syntetyk, ale boje się wpakować w koszta uszczelniania silnika.. geberalnie nie mam żadnyh wycieków, ale wiadomo co będze jak zmienie ja full?
wiktorsam Opublikowano 4 Lutego 2010 Opublikowano 4 Lutego 2010 Nie będzie żadnych kosztów. Jak się ma rozszczelnić jak syntetyk jest gęstszy. A jeżeli boisz się że nagar wypłucze to to też bez sensu, bo w obecnych silnikach nie zbiera się już nagar jak w starych polonezach zalewanych selektolem... Ja kupiłem sobie 1.9 tdi, nie wiedziałem co było lane, miałem wyciek przy rurze od odmy, ale bez obaw zalałem full syntetyka xcess 8100 i nic się nie rozszczelniło i nic nie ubyło po 1000 km EDIT Wielbłąda znalazłem
Radziu Audi A4 Opublikowano 4 Lutego 2010 Opublikowano 4 Lutego 2010 Nie będzie żadnych kosztów. Jak się ma rozszczelnić jak syntetyk jest gęstszy. A jeżeli boisz się że nagar wypłucze to to też bez sensu, bo w obecnych silnikach nie zbiera się już nagar jak w starych polonezach zalewanych selektolem... Ja kupiłem sobie 1.9 tdi, nie wiedziałem co było lane, miałem wyciek przy róże od odmy, ale bez obaw zalałem full syntetyka xcess 8100 i nic się nie rozszczelniło i nic nie ubyło po 1000 km nie zgodzę się z Tobą kolego. Mój kolega ostatni okupił A6 2.8 quattro, i zalał castrola fullsyntetykj, bo nie wiedzial co było lane, fakt ze auto niby ma 170 tys przebiegu. po 8 tys km, wszystkie uszczelki mu się wysypały. Zaczęło się od uszczelek pod pokrywami zaworów, później miska oloejowa itd itp. W remont wsadził 2,5 tysia. takze nie wiem czy gra jest warta świeczki...
michu93 Opublikowano 4 Lutego 2010 Opublikowano 4 Lutego 2010 ale po co grzebac i się później martwic? Zalej 10w40 i będzie spokój
wojciu0308 Opublikowano 4 Lutego 2010 Opublikowano 4 Lutego 2010 ladna audiczka powodzonka w modach na takie alu poluje
wiktorsam Opublikowano 4 Lutego 2010 Opublikowano 4 Lutego 2010 nie zgodzę się z Tobą kolego. Mój kolega ostatni okupił A6 2.8 quattro, i zalał castrola fullsyntetykj, bo nie wiedzial co było lane, fakt ze auto niby ma 170 tys przebiegu. po 8 tys km, wszystkie uszczelki mu się wysypały. Zaczęło się od uszczelek pod pokrywami zaworów, później miska oloejowa itd itp. W remont wsadził 2,5 tysia. takze nie wiem czy gra jest warta świeczki... I powiesz mi jeszcze że to od oleju Po pierwsze jak silnik sika wszystkimi możliwymi uszczelkami to problem z zapchaną odmą albo za dużym ciśnieniem w skrzyni korbowej (przedmuchy). Po drugie skoro to był świeżo zakupiony samochód to obstawiam że handlarz umył silnik żeby zatuszować te problemy. Po trzecie zamiast filozofować i powtarzać niesprawdzone informacje poczytaj na temat olejów, na temat tego co może rozszczelnić silnik, na temat różnic w mineralu, semisyntetyku i syntetyku itd, a nie wprowadzaj innych w błąd. Sorki za zaśmiecanie wątku, ale trzeba czasami kogoś uświadomić. A na koniec, to że komuś po zalaniu syntetyka do auta które fabrycznie jest do jazdy na takim przystosowane gdzieś się coś rozszczelniło to moim zdaniem tylko i wyłącznie zbieg okoliczności...
SebaMC Opublikowano 4 Lutego 2010 Opublikowano 4 Lutego 2010 No tak, jeżeli jest wyraźnie napisane syntetyk, to leje się syntetyk, wątpie, żeby z półsyn. przeszło się na syntetyk i przez to zaczęły się wycieki... . Co do furmany, to prezentuje się świetnie powodzonka.
endriuu Opublikowano 4 Lutego 2010 Opublikowano 4 Lutego 2010 nie zgodzę się z Tobą kolego. Mój kolega ostatni okupił A6 2.8 quattro, i zalał castrola fullsyntetykj, bo nie wiedzial co było lane, fakt ze auto niby ma 170 tys przebiegu. po 8 tys km, wszystkie uszczelki mu się wysypały. Zaczęło się od uszczelek pod pokrywami zaworów, później miska oloejowa itd itp. W remont wsadził 2,5 tysia. takze nie wiem czy gra jest warta świeczki... I powiesz mi jeszcze że to od oleju Po pierwsze jak silnik sika wszystkimi możliwymi uszczelkami to problem z zapchaną odmą albo za dużym ciśnieniem w skrzyni korbowej (przedmuchy). Po drugie skoro to był świeżo zakupiony samochód to obstawiam że handlarz umył silnik żeby zatuszować te problemy. Po trzecie zamiast filozofować i powtarzać niesprawdzone informacje poczytaj na temat olejów, na temat tego co może rozszczelnić silnik, na temat różnic w mineralu, semisyntetyku i syntetyku itd, a nie wprowadzaj innych w błąd. Sorki za zaśmiecanie wątku, ale trzeba czasami kogoś uświadomić. A na koniec, to że komuś po zalaniu syntetyka do auta które fabrycznie jest do jazdy na takim przystosowane gdzieś się coś rozszczelniło to moim zdaniem tylko i wyłącznie zbieg okoliczności... tak jak wiktor mowi. przyczyna takich acji jest umycie silnika przed sprzedaza i zalanie motodoktora. po jakims czasie czar pryska i czym by nie zalał - silnik zaczyna sikac.
Radziu Audi A4 Opublikowano 6 Lutego 2010 Opublikowano 6 Lutego 2010 nie zgodzę się z Tobą kolego. Mój kolega ostatni okupił A6 2.8 quattro, i zalał castrola fullsyntetykj, bo nie wiedzial co było lane, fakt ze auto niby ma 170 tys przebiegu. po 8 tys km, wszystkie uszczelki mu się wysypały. Zaczęło się od uszczelek pod pokrywami zaworów, później miska oloejowa itd itp. W remont wsadził 2,5 tysia. takze nie wiem czy gra jest warta świeczki... Ale kolego, po co te nerwy?? Ja tylko napisaałęm przypadłość mojego kumpla i co mu się stało. Tak mu powiedzieli w warsztacie, zę Castrol wypłukuje silnik i dlatego ja napisałem żę po tym oleju zaczął się pocić. P.s Dokłądnie sie dowiedziałęm jaki zalał, i było to nawet półsyntetyk GTX. Sorry za OT, ale to takie małe wyjaśnienie. I powiesz mi jeszcze że to od oleju Po pierwsze jak silnik sika wszystkimi możliwymi uszczelkami to problem z zapchaną odmą albo za dużym ciśnieniem w skrzyni korbowej (przedmuchy). Po drugie skoro to był świeżo zakupiony samochód to obstawiam że handlarz umył silnik żeby zatuszować te problemy. Po trzecie zamiast filozofować i powtarzać niesprawdzone informacje poczytaj na temat olejów, na temat tego co może rozszczelnić silnik, na temat różnic w mineralu, semisyntetyku i syntetyku itd, a nie wprowadzaj innych w błąd. Sorki za zaśmiecanie wątku, ale trzeba czasami kogoś uświadomić. A na koniec, to że komuś po zalaniu syntetyka do auta które fabrycznie jest do jazdy na takim przystosowane gdzieś się coś rozszczelniło to moim zdaniem tylko i wyłącznie zbieg okoliczności...
fihu Opublikowano 26 Czerwca 2010 Autor Opublikowano 26 Czerwca 2010 Ale się porobiło [br]Dopisany: 06 Luty 2010, 16:15_________________________________________________nowe foto str.1
michu93 Opublikowano 26 Czerwca 2010 Opublikowano 26 Czerwca 2010 no dobrze, że haka się pozbyłeś, ale ten tłumik jeszcze to jak dla mnie porażka. buczy?
michu93 Opublikowano 26 Czerwca 2010 Opublikowano 26 Czerwca 2010 nie cisza jak ori to chociaż tyle dobrze. p.s. byłoby miło jakbyś używał znaków interpunkcyjnych
Elber Opublikowano 30 Czerwca 2010 Opublikowano 30 Czerwca 2010 felgi bardzo fajne :> widać ze uszanowana jakieś lampki na przód z polifta i będzie super
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się