Rogalotti Opublikowano 3 Lutego 2010 Opublikowano 3 Lutego 2010 Witam wszystkich Chciałbym przedstawic swoje prywatne auto. Na poczatku od razu powiem, że nie jest to nic nadzwyczaj mocnego ale założenie którym kierunkowałem sie tworzac je (ten etap) było kompletnie inne. Może od poczatku :-) Chciałem kupic jakies 1.8T z napedem na 4ry koła. Po dwóch miesiacech szukania i przebierania w "rodzynkach" na Polskim rynku wpadłem na pomysł aby rozszeżyc zakres poszukiwań terytorialnych o państwo w którym Skoda jest na wysokim miejscu sprzedaży, państwo w którym ludzie kupuja dobrze wyposażone auta oraz warunki klimatyczne w których sie one poruszaja sa dużo lepsze niż u nas w kraju. Padło na skode Octavie 1.8T ARX 4x4 (czemu nie RS ? poniewaz RS nie ma napędu na 4ry koła) pochadzace z (zdjęcie z przed 1.5roku czasu)... Troszke pracy trzeba było jej poświęcic ale warto było, auto 70kmil z ksiażkami serwisowymi pachnace nowoscia. Właściciel nie miał nic wspólnego z tuningiem :-) Do przekładki używałem częsci z rocznika 2005 oraz wielku rzeczy z ASO. Wraz z tym weszły mody RS look wewnatrz i na zewnatrz oraz mody mechaniczne. Wracajac do poczatku, miałem takie założenie aby uzyskac jak najlepsze parametry na seryjnym słupku silnika oraz na seryjnej turbinie K03S. Dlaczego ? ponieważ auto słyży do ślizgania sie po sniegu, lubie samochody z szerokim użytecznym zakresem obrotów a montaż K04 czy inne nawet grubsze mody w 1.8T nie maja sensu... dlaczego ? o tym póżniej :-) Teraz troche na temat modów pod maska: •wtryskiwacze 420cc •TIP oraz filtr powietrza BMC CDA •Frontowy intercooler •układ wydechowy 2.75" •odelżone koło jednomasowe z dociskiem od VR6 oraz tarcza spiekowa •dodatkowe zegary boost oraz EGT •usuniete akcesoria silnika typu SAI, EVAP •odblokowana możliwosc hamowania z "lewa noga" Obecny wykres oraz zdjęcia auta na naszej stronie internetowej (zdjęcia sie dużo szybciej uruchamiaja) - obecne parametry silnika to 248PS i 352Nm wystrojone na paliwie ze stacji 98oct. http://www.mrmotors.pl/projekty.php?id=44 Co do dalszych planów to przyszły własnie wałki od NA. Jak tylko znajdziemy czas postaram sie zaktualizowac opis. Ten mod bedzie ostatnim modem w tym silniku, na to nadwozie czeka już nowy motor i nowe pomysły :-) Pozdrawiam.
miron78 Opublikowano 3 Lutego 2010 Opublikowano 3 Lutego 2010 Piękny projekcik - fajnie, że wybrałeś tak niepozorne autko jak octawia - i nie bądź taki skromny - wynik całkiem całkiem
Gość mmcv Opublikowano 3 Lutego 2010 Opublikowano 3 Lutego 2010 Fajny projekt i fajny wykres . czy tak trudno bylo znalesc na rynku polskim , niemieckim lub czeskim takiej skodziny ze skloniles sie do kupna brytola i jego przerobki ?
poziek Opublikowano 3 Lutego 2010 Opublikowano 3 Lutego 2010 Podobają mi się cyferki tym pedofilowozie Ciekawe jakie to jest bystre na suchej prostej :gwizdanie:
wojtas-audi Opublikowano 3 Lutego 2010 Opublikowano 3 Lutego 2010 No fajny projekt, masz wiecej fotek autka ?
Rogalotti Opublikowano 3 Lutego 2010 Autor Opublikowano 3 Lutego 2010 Panowie w Polsce nie znalazłem wartej zainteresowania 4x4 1.8T, w angli mozna w czym wybierac. Przekładka to prosta sprawa wszystko jest przykrecane a elektryka jak w maluchu :-0 Bystre jest na gaz z każdych obrotów i o to bardzo mi chodziło w aucie do zabawy :-) WRXy seryjne padały juz jak miała 230PS - nie wiem czemu :-) Modę prostych w budowie wykresów przeniosłem z dizli i po czesci z najnowszych TSi :-) Kilka z dzisiaj z telefonu, na lato mam 18tki RS4 B7 look. Pozdrawiam.
sokolnh Opublikowano 3 Lutego 2010 Opublikowano 3 Lutego 2010 fajna sprawa, taki silnik by mi styknął u mnie
spanky Opublikowano 3 Lutego 2010 Opublikowano 3 Lutego 2010 Skoda .... angol ... i to jeszcze w benzynie ... :doh1: dobrze ze chociaz krzywa momentu jest z TDI ...
KENOiX Opublikowano 4 Lutego 2010 Opublikowano 4 Lutego 2010 Bardzo fajna Skoda w realu bardzo ładnie się prezentuje no i fajny moment od 2400 obr/min
seba1-2 Opublikowano 4 Lutego 2010 Opublikowano 4 Lutego 2010 skoda takie auto dla dziadka, a tu proszę nie jeden musi być zdziwiony jak widzi skode wchodzącą bokiem w zakręt witek gratki
szogun0 Opublikowano 4 Lutego 2010 Opublikowano 4 Lutego 2010 Posłałbym ci flaszkę za dobrą robotę, ale niestety to skoda. Fajny moment, szkoda że u mnie tak to nie wygląda.
turdzi Opublikowano 5 Lutego 2010 Opublikowano 5 Lutego 2010 Rogalotti czyli zrobiles to czego czesi nigdy nie chcieli zrobic z tak fajnym autem , czyli RS 4x4 ( a az sie prosilo ) Fajny projekcik i piekny wykresik , dol jak w dieslu
Rogalotti Opublikowano 5 Lutego 2010 Autor Opublikowano 5 Lutego 2010 Dokładnie z tym RS dali czadu. Nie piszcie że skoda to dla dziadków bo bedzie poruszenie na OCP Pozdrawiam.
A3 Opublikowano 5 Lutego 2010 Opublikowano 5 Lutego 2010 Skoda ma taki plus że generalnie kojarzy się z raczej wolnym spokojnym autem...zrobić moc w takiej Octavi bez zbędnych fajerwerków na zewnątrz i będzie cichociemny killerek
gregory Opublikowano 5 Lutego 2010 Opublikowano 5 Lutego 2010 A ktoś tu na forum pisał, że wymiana wydechu nic nie daje :gwizdanie: Ciekawe ile by wypluło po zmianie samego programu, bo te cyferki które wyszły są zadziwiające . Ciekawe jak auto jeździ na ulicy, bo cyferki to nie wszystko.
johnybravo Opublikowano 6 Lutego 2010 Opublikowano 6 Lutego 2010 ciekawy turbo benzyniak dziwne bo wiekszosć co się udziela na forum strasznie jada po przekładkach , dziwne ,że tego tu nie zrobili , co ich pohamowało dla mnie projekt super.
2fast4you Opublikowano 6 Lutego 2010 Opublikowano 6 Lutego 2010 Ehh ta przekladka to slaba dopiero jak wsadzisz do niej r32 turbo to bedzie malinowo..... moje zdanie znasz pozdro.
gregory Opublikowano 7 Lutego 2010 Opublikowano 7 Lutego 2010 ciekawy turbo benzyniak dziwne bo wiekszosć co się udziela na forum strasznie jada po przekładkach , dziwne ,że tego tu nie zrobili , co ich pohamowało Jest dla tego logiczne wytłumaczenie Jak sam Rogal opisał :gwizdanie:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się