Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVF] Czy warto zakupic 1.8T


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Szczerze powiem że IMO 1.8T to silnik - ideał :good: Ciężko go zepsuć, łatwo zchipsować i pali rozsądne ilości PB. Co to jest 4 czy 5l różnicy na 100 km ? :tongue4: Ja bym tam się nie zastanwiał....

:hi:

PS Gaz to zło :evil:

Opublikowano

Następny mój samochód, B7 znaczy, będzie również 1.8T - quattro rzecz jasna... przez chwilę zaświtało mi 3.0TDI, ale cenię sobie spokój i możliwość zrobienia prawie wszystkich ewentualnych napraw w garażu :naughty:

Opublikowano

Następny mój samochód, B7 znaczy, będzie również 1.8T - quattro rzecz jasna... przez chwilę zaświtało mi 3.0TDI, ale cenię sobie spokój i możliwość zrobienia prawie wszystkich ewentualnych napraw w garażu :naughty:

Popieram w 100% - też mam taki zamiar w niedalekiej przyszłości :wink4:

Co do tematu, tak jak koledzy podpowiadają: sprawdź swój motor, może jakaś błachostka się sypie i cię wq....wia, a poźniej zastanawiaj się czy kupić 1,8T.

Opublikowano

Gregorydokładnie tak pisałem wcześniej, że trzeba znaleźć dobry zakład montujący lpg, ale wiesz zawsze jest ryzyko. Ja po swoich doświadczeniach z lpg nigdy już go nie zamontuję :wallbash:

Kolego

Jeśli znajdziesz dobry zakład to nie ma żadnego ryzyka :)

Opublikowano

Kolego azev17, to już moje drugie auto z silnikem 1.8T i bardzo sobie je chwale. Miałem wcześniej passata z tym silnikem i byłem zadowolony :>. To potem zachciało mi się coś mocniejszego i kupiłem bmw 525 z motorem 170 koni, to była porażka, owszem fajny dźwięk itd.. ale to nie było to co 1.8T :no:. Sprzedałem po trzech miesiącach. No i powróciłem z powrotem do 1.8T. :>...

Ja osobiście polecam :good:

Opublikowano

Następny mój samochód, B7 znaczy, będzie również 1.8T - quattro rzecz jasna... przez chwilę zaświtało mi 3.0TDI, ale cenię sobie spokój i możliwość zrobienia prawie wszystkich ewentualnych napraw w garażu :naughty:

A w B7 nie ma już TFSI? Jeśli tak to odsyłam do tematu:

http://www.racingforum.pl/Czy-silniki-FSI-to-Puszka-Pandory--t72935.html

Ja myślałem nad zakupem w przyszłości 2,0TFSI, ale teraz mocno się nad tym zastanawiam.

Podobno stary 1,8t w B6 to ostatni z dobrych, trwałych silników. Z nowymi 1,8TFSI i 2,0TFSI może być różnie :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...