Mati_23 Opublikowano 2 Maja 2013 Opublikowano 2 Maja 2013 ok no ja już że tak powiem na nogach, spoczko majk wpadnę
Dawidosss_88 Opublikowano 2 Maja 2013 Opublikowano 2 Maja 2013 Aj chcialem 2.7 ni turbo do mojego wlozyc to mechanik stwierdzil ze wszystko bym musial zmienic bak,licznik wydech itp wogole najlepiej bitego kupic wiec odpuszczam.. Wiec zostanie dalej 3.0 tylko i prawdopodobnie mojego moze sie bedzie oplacalo zrobic To sobie zapodam zderzaki sline albo s4
Dawidosss_88 Opublikowano 2 Maja 2013 Opublikowano 2 Maja 2013 No raczej ten sam bedzie...myslalem ze mniejsza koszta beda a mam jeszcze inne wydatki wiec bede dalej zamulal 3.0
majkel1993 Opublikowano 2 Maja 2013 Opublikowano 2 Maja 2013 w sobotę na odrzańskich ogrodach na dolnym parkingu jest zlot vaga:naughty:
Mati_23 Opublikowano 2 Maja 2013 Opublikowano 2 Maja 2013 Aj chcialem 2.7 ni turbo do mojego wlozyc to mechanik stwierdzil ze wszystko bym musial zmienic bak,licznik wydech itp wogole najlepiej bitego kupic wiec odpuszczam..Wiec zostanie dalej 3.0 tylko i prawdopodobnie mojego moze sie bedzie oplacalo zrobic To sobie zapodam zderzaki sline albo s4 jeżeli chcesz moc to 1.8 T albo 2.7 BT napisz do nosba on ogarniał 2.7 BT w b6 i powie ci co i jak
Dawidosss_88 Opublikowano 3 Maja 2013 Opublikowano 3 Maja 2013 Pisalem z flyer to uznal ze moj mechanik sie nie zna:P
Nosb Opublikowano 3 Maja 2013 Opublikowano 3 Maja 2013 3,0 kosztuje podobne pieniadze w zakupie jak 2,7T. Wymieniac silnik i tak trzeba. Rozrzad , olej , uszczelnienia wypadaja w kazdym. Twoj mechanik to typowy przyklad "znawcy" : nie robilem tego ale wiem jak to zrobic Zaden bak , licznik itp. Silnik + kosmetyka po drodze.
mik-17 Opublikowano 3 Maja 2013 Opublikowano 3 Maja 2013 3,0 kosztuje podobne pieniadze w zakupie jak 2,7T. Wymieniac silnik i tak trzeba. Rozrzad , olej , uszczelnienia wypadaja w kazdym. Twoj mechanik to typowy przyklad "znawcy" : nie robilem tego ale wiem jak to zrobic Zaden bak , licznik itp. Silnik + kosmetyka po drodze. to by był unikat w b6 bo kolega ma w opisie FWD + 2,7 TT ostro by smarzyło kapcięta chyba że se Quattro dołoży
Dawidosss_88 Opublikowano 3 Maja 2013 Opublikowano 3 Maja 2013 No zalozylbym tylko ten mechanik co u niego lezy sie nie zna na rzeczy jutro jade popytac u innych
Dawidosss_88 Opublikowano 6 Maja 2013 Opublikowano 6 Maja 2013 A znacie jakiegos mechanika ktory by mi tego swapa ogarnal?
SebaOp Opublikowano 6 Maja 2013 Opublikowano 6 Maja 2013 i jak tam panny po weekendzie ? jak u mnie to było spokojnie w piątek odwiedziłem Łukasza
Mati_23 Opublikowano 6 Maja 2013 Opublikowano 6 Maja 2013 zna firmę jeśli chcesz ?, może Frimuś ale nie jestem pewien wiec pytaj
Raf_kk Opublikowano 7 Maja 2013 Opublikowano 7 Maja 2013 jak chcesz swap'ować na 2,7 to rozważ Q bo bez tego nie będzie tej frajdy...w B6 można dołożyć Q...w B5 niet;/ . . . ale pomysł swapa tak czy siak zacny:naughty:
mik-17 Opublikowano 7 Maja 2013 Opublikowano 7 Maja 2013 Lepiej kupić już z quattro b6 a dokładać to co fabryka nie dała . Chyba że kolega ma naprawdę wypasiona i dobrze utrzymaną wersję. Idzie założyć 2.7 bez Quattro , w A6 chyba występowały ze skrzynią do ośki .
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się