Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Czerwona szklarnia :)


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

A ja tam dalej nie wierze w ten wynik, zobaczcie ile 1,8t robi w serii do setki, to jakim cudem 1,9 które ma mniej robi ten dystans szybciej :decayed: to w takim razie pociski co maja pod 200km będą sete robić w 6s

... z górki

Opublikowano

A ja tam dalej nie wierze w ten wynik, zobaczcie ile 1,8t robi w serii do setki, to jakim cudem 1,9 które ma mniej robi ten dystans szybciej :decayed: to w takim razie pociski co maja pod 200km będą sete robić w 6s

... z górki

w dodatku 1.8t robi stówę na drugim biegu :cool1:

Opublikowano

biorac pod uwage przeklamanie licznika bedzie pewnie realne 8 z malym groszem i podobnie pojedzie 1,8t gdzie katalog podaje chyba 8,3. zreszta dane z katalogow sa mocno orientacyjne nie ma co sie nimi sugerowac za mocno, nie wiadomo w jakich warunkach z jakim wyposazeniem i balastem robione byly pomiary wiec nie ma sie do czego porownywac. porownac mozna jedynie do innych filmikow z youtube gdzie 1,8t w serii jedzie podobnie.

Opublikowano

A ja tam dalej nie wierze w ten wynik, zobaczcie ile 1,8t robi w serii do setki, to jakim cudem 1,9 które ma mniej robi ten dystans szybciej :decayed: to w takim razie pociski co maja pod 200km będą sete robić w 6s

... z górki

jak to mniej ma diesel ? Krzyha ma o jakieś 5koni mniej niż seria 1.8T a zobacz o ile więcej ma niutonów :naughty:
Opublikowano

A ja tam dalej nie wierze w ten wynik, zobaczcie ile 1,8t robi w serii do setki, to jakim cudem 1,9 które ma mniej robi ten dystans szybciej :decayed: to w takim razie pociski co maja pod 200km będą sete robić w 6s

... z górki

jak to mniej ma diesel ? Krzyha ma o jakieś 5koni mniej niż seria 1.8T a zobacz o ile więcej ma niutonów :naughty:

Keżor 320NM w dieslu jest mmniej wiecej tak jak 220NM w benzynie

Opublikowano

A ja tam dalej nie wierze w ten wynik, zobaczcie ile 1,8t robi w serii do setki, to jakim cudem 1,9 które ma mniej robi ten dystans szybciej :decayed: to w takim razie pociski co maja pod 200km będą sete robić w 6s

... z górki

jak to mniej ma diesel ? Krzyha ma o jakieś 5koni mniej niż seria 1.8T a zobacz o ile więcej ma niutonów :naughty:

Keżor 320NM w dieslu jest mmniej wiecej tak jak 220NM w benzynie

dokładnie

Opublikowano

A ja tam dalej nie wierze w ten wynik, zobaczcie ile 1,8t robi w serii do setki, to jakim cudem 1,9 które ma mniej robi ten dystans szybciej :decayed: to w takim razie pociski co maja pod 200km będą sete robić w 6s

... z górki

jak to mniej ma diesel ? Krzyha ma o jakieś 5koni mniej niż seria 1.8T a zobacz o ile więcej ma niutonów :naughty:

Keżor 320NM w dieslu jest mmniej wiecej tak jak 220NM w benzynie

no ale 1.8T ma w serii 210Nm :naughty: i wiadomo , że silnik w dieslu cięższy , ale do 100kph to jednak przyspiesza sie momentem bardziej niż mocą :wink4:
Opublikowano

A ja tam dalej nie wierze w ten wynik, zobaczcie ile 1,8t robi w serii do setki, to jakim cudem 1,9 które ma mniej robi ten dystans szybciej :decayed: to w takim razie pociski co maja pod 200km będą sete robić w 6s

... z górki

jak to mniej ma diesel ? Krzyha ma o jakieś 5koni mniej niż seria 1.8T a zobacz o ile więcej ma niutonów :naughty:

Keżor 320NM w dieslu jest mmniej wiecej tak jak 220NM w benzynie

no ale 1.8T ma w serii 210Nm :naughty: i wiadomo , że silnik w dieslu cięższy , ale do 100kph to jednak przyspiesza sie momentem bardziej niż mocą :wink4:

Auta o podobnej masie jak i mocy(km) idą porównywalnie. Dowód: Golf ARL vs. Golf AEB, obydwa maja po 150km moment bezporównania, a jednak setka jest w tym samym czasie :wink4:
Opublikowano

może ten licznik jest z angola z nie zmienionym wsadem tylko tarczka włożona EU i dlatego przekłamuje sporo... ? sprawdzał kolega prędkość na gps czy mniej więcej pokrywa się z tą na licznikach ? przy 100 km/h na gps na zegarach powinno być około 93 km/h

Kowi ma rację: golf ARL i 1,8T do 100 idą tak samo, chociaż powyżej już raczej 1.8T wysunie się do przodu ... :naughty:

Opublikowano

przy 100 km/h na gps na zegarach powinno być około 93 km/h

chyba raczej na odwrót.

Opublikowano

racja pomyłka :) przy 100 na gps na zegarach 107 :)

Opublikowano

racja pomyłka :) przy 100 na gps na zegarach 107 :)

przy 100 na gps na zegarach 93 :tongue4:[br]Dopisany: 07 Listopad 2011, 22:11_________________________________________________ale to nie musi być GPS ;) bo na klimatroniku bodajże na 17kanale jest prędkość bez zakłamań :wink4:
Opublikowano

sorki ze sie wtrace :gwizdanie:

ja wg licznika mam 100km/h i gps-a tez mam 100km/h przy oponach 195/65/15 wiec przeklamania nie ma :cool1:

gorzej juz na pakiecie letnim :gwizdanie: 215/40/17, bo 100km/h licznikowe, to 96km/h wg gps-a :tongue4:

Opublikowano

napisalem ze biorac pod uwage przeklamanie licznika jest realne 8 z groszem, wiec co tu dalej roztrzasacie bo nie rozumiem? a moze zapytam inaczej, wy swoje przyspieszenia jak mierzyliscie ze jestescie ich tacy pewni? gps tez oszukuje bo ma slabe odswiezanie.

Opublikowano

napisalem ze biorac pod uwage przeklamanie licznika jest realne 8 z groszem, wiec co tu dalej roztrzasacie bo nie rozumiem? a moze zapytam inaczej, wy swoje przyspieszenia jak mierzyliscie ze jestescie ich tacy pewni? gps tez oszukuje bo ma slabe odswiezanie.

Ja tylko porównuje z 2ma autami które ida podobnie a maja wiele wiecej mocy :wink4: wątpie żeby sam chip urwał 4s od serii :wink4: i do tego w AFNie :decayed:[br]Dopisany: 07 Listopad 2011, 23:08_________________________________________________

tu jest dla porównania taki sam potencjał i jakos tak nie idzie :decayed:
Opublikowano

potencjal moze jest, tylko ze ruszenie i zmiana biegow daleka od idealu, do tego conajmniej jeden pasazer na pokladzie, nie wiadomo jakie kola, nie wiadomo czy jest wykres czy z kapelusza wynik...

u mnie od momentu kiedy bylem na hamowni zmienila sie tylko turbina na AWX, ale dmucha tyle samo wiec zakladam ze zadnego bonusa z tego tytulu nie uzyskalem.

Opublikowano

u mnie od momentu kiedy bylem na hamowni zmienila sie tylko turbina na AWX, ale dmucha tyle samo wiec zakladam ze zadnego bonusa z tego tytulu nie uzyskalem.

poprawił sie moment , ale też przesunął sie max z 1800-2000 nawet na 2400 ;) [br]Dopisany: 08 Listopad 2011, 01:19_________________________________________________

tu jest dla porównania taki sam potencjał i jakos tak nie idzie :decayed:

co to ma być ? na jedynce miałem wrażenie , że uślizgnęło sprzęgło , albo spalił start i sprzęgło dostało po d*pie a nie opony :P (ciekawe czy jebało jajkiem ) a potem zmiany biegu przy 4200 jak seria, zamiast go delikatnie dociągnąć do 4600-4800 :naughty::kox:
Opublikowano

dla niedowiarkow filmik 0-140:

jak widac nie jechalem z gorki, powyzej setki widac wyraznie ze wiecej niz te 144 konie nie ma, bo na przyklad wzgledem filmu keżora setke mamy w podobnym czasie (jechalem na lekkich 15" zimowkach 13 kilo z groszem sztuka a keżor na 17"), ale do 140 juz jestem 2 sekundy wolniejszy.

Opublikowano

Krzychu ale tu masz wyraźne 9s do setki, tyle ile powinien robić AFN po chipie :wink4: co nie zmienia faktu że ogólnie bardzo sobrze sie odpycha, Q po samym programie robi to sekunde dłuzej :disgust:

Opublikowano

nie 9 tylko 7.9 dokladnie, ciut gorszy start, ale tamten przejazd krecilem do 110 tylko wiec wrzucilem inny.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...