Kowi87 163 Opublikowano 6 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2011 A ja tam dalej nie wierze w ten wynik, zobaczcie ile 1,8t robi w serii do setki, to jakim cudem 1,9 które ma mniej robi ten dystans szybciej to w takim razie pociski co maja pod 200km będą sete robić w 6s ... z górki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pitman 0 Opublikowano 6 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2011 A ja tam dalej nie wierze w ten wynik, zobaczcie ile 1,8t robi w serii do setki, to jakim cudem 1,9 które ma mniej robi ten dystans szybciej to w takim razie pociski co maja pod 200km będą sete robić w 6s ... z górki w dodatku 1.8t robi stówę na drugim biegu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzyh00 0 Opublikowano 6 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2011 biorac pod uwage przeklamanie licznika bedzie pewnie realne 8 z malym groszem i podobnie pojedzie 1,8t gdzie katalog podaje chyba 8,3. zreszta dane z katalogow sa mocno orientacyjne nie ma co sie nimi sugerowac za mocno, nie wiadomo w jakich warunkach z jakim wyposazeniem i balastem robione byly pomiary wiec nie ma sie do czego porownywac. porownac mozna jedynie do innych filmikow z youtube gdzie 1,8t w serii jedzie podobnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
keżor 0 Opublikowano 7 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2011 A ja tam dalej nie wierze w ten wynik, zobaczcie ile 1,8t robi w serii do setki, to jakim cudem 1,9 które ma mniej robi ten dystans szybciej to w takim razie pociski co maja pod 200km będą sete robić w 6s ... z górki jak to mniej ma diesel ? Krzyha ma o jakieś 5koni mniej niż seria 1.8T a zobacz o ile więcej ma niutonów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
egon47 39 Opublikowano 7 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2011 A ja tam dalej nie wierze w ten wynik, zobaczcie ile 1,8t robi w serii do setki, to jakim cudem 1,9 które ma mniej robi ten dystans szybciej to w takim razie pociski co maja pod 200km będą sete robić w 6s ... z górki jak to mniej ma diesel ? Krzyha ma o jakieś 5koni mniej niż seria 1.8T a zobacz o ile więcej ma niutonów Keżor 320NM w dieslu jest mmniej wiecej tak jak 220NM w benzynie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kowi87 163 Opublikowano 7 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2011 A ja tam dalej nie wierze w ten wynik, zobaczcie ile 1,8t robi w serii do setki, to jakim cudem 1,9 które ma mniej robi ten dystans szybciej to w takim razie pociski co maja pod 200km będą sete robić w 6s ... z górki jak to mniej ma diesel ? Krzyha ma o jakieś 5koni mniej niż seria 1.8T a zobacz o ile więcej ma niutonów Keżor 320NM w dieslu jest mmniej wiecej tak jak 220NM w benzynie dokładnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
keżor 0 Opublikowano 7 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2011 A ja tam dalej nie wierze w ten wynik, zobaczcie ile 1,8t robi w serii do setki, to jakim cudem 1,9 które ma mniej robi ten dystans szybciej to w takim razie pociski co maja pod 200km będą sete robić w 6s ... z górki jak to mniej ma diesel ? Krzyha ma o jakieś 5koni mniej niż seria 1.8T a zobacz o ile więcej ma niutonów Keżor 320NM w dieslu jest mmniej wiecej tak jak 220NM w benzynie no ale 1.8T ma w serii 210Nm i wiadomo , że silnik w dieslu cięższy , ale do 100kph to jednak przyspiesza sie momentem bardziej niż mocą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kowi87 163 Opublikowano 7 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2011 A ja tam dalej nie wierze w ten wynik, zobaczcie ile 1,8t robi w serii do setki, to jakim cudem 1,9 które ma mniej robi ten dystans szybciej to w takim razie pociski co maja pod 200km będą sete robić w 6s ... z górki jak to mniej ma diesel ? Krzyha ma o jakieś 5koni mniej niż seria 1.8T a zobacz o ile więcej ma niutonów Keżor 320NM w dieslu jest mmniej wiecej tak jak 220NM w benzynie no ale 1.8T ma w serii 210Nm i wiadomo , że silnik w dieslu cięższy , ale do 100kph to jednak przyspiesza sie momentem bardziej niż mocą Auta o podobnej masie jak i mocy(km) idą porównywalnie. Dowód: Golf ARL vs. Golf AEB, obydwa maja po 150km moment bezporównania, a jednak setka jest w tym samym czasie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MASATO 2 Opublikowano 7 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2011 może ten licznik jest z angola z nie zmienionym wsadem tylko tarczka włożona EU i dlatego przekłamuje sporo... ? sprawdzał kolega prędkość na gps czy mniej więcej pokrywa się z tą na licznikach ? przy 100 km/h na gps na zegarach powinno być około 93 km/h Kowi ma rację: golf ARL i 1,8T do 100 idą tak samo, chociaż powyżej już raczej 1.8T wysunie się do przodu ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fusse 0 Opublikowano 7 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2011 przy 100 km/h na gps na zegarach powinno być około 93 km/h chyba raczej na odwrót. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MASATO 2 Opublikowano 7 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2011 racja pomyłka przy 100 na gps na zegarach 107 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
keżor 0 Opublikowano 7 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2011 racja pomyłka przy 100 na gps na zegarach 107 przy 100 na gps na zegarach 93 [br]Dopisany: 07 Listopad 2011, 22:11_________________________________________________ale to nie musi być GPS bo na klimatroniku bodajże na 17kanale jest prędkość bez zakłamań Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Polko_V 1 Opublikowano 7 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2011 sorki ze sie wtrace :gwizdanie: ja wg licznika mam 100km/h i gps-a tez mam 100km/h przy oponach 195/65/15 wiec przeklamania nie ma gorzej juz na pakiecie letnim :gwizdanie: 215/40/17, bo 100km/h licznikowe, to 96km/h wg gps-a Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzyh00 0 Opublikowano 7 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2011 napisalem ze biorac pod uwage przeklamanie licznika jest realne 8 z groszem, wiec co tu dalej roztrzasacie bo nie rozumiem? a moze zapytam inaczej, wy swoje przyspieszenia jak mierzyliscie ze jestescie ich tacy pewni? gps tez oszukuje bo ma slabe odswiezanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kowi87 163 Opublikowano 7 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2011 napisalem ze biorac pod uwage przeklamanie licznika jest realne 8 z groszem, wiec co tu dalej roztrzasacie bo nie rozumiem? a moze zapytam inaczej, wy swoje przyspieszenia jak mierzyliscie ze jestescie ich tacy pewni? gps tez oszukuje bo ma slabe odswiezanie. Ja tylko porównuje z 2ma autami które ida podobnie a maja wiele wiecej mocy wątpie żeby sam chip urwał 4s od serii i do tego w AFNie [br]Dopisany: 07 Listopad 2011, 23:08_________________________________________________ tu jest dla porównania taki sam potencjał i jakos tak nie idzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzyh00 0 Opublikowano 7 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2011 potencjal moze jest, tylko ze ruszenie i zmiana biegow daleka od idealu, do tego conajmniej jeden pasazer na pokladzie, nie wiadomo jakie kola, nie wiadomo czy jest wykres czy z kapelusza wynik... u mnie od momentu kiedy bylem na hamowni zmienila sie tylko turbina na AWX, ale dmucha tyle samo wiec zakladam ze zadnego bonusa z tego tytulu nie uzyskalem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
keżor 0 Opublikowano 8 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2011 u mnie od momentu kiedy bylem na hamowni zmienila sie tylko turbina na AWX, ale dmucha tyle samo wiec zakladam ze zadnego bonusa z tego tytulu nie uzyskalem. poprawił sie moment , ale też przesunął sie max z 1800-2000 nawet na 2400 [br]Dopisany: 08 Listopad 2011, 01:19_________________________________________________ tu jest dla porównania taki sam potencjał i jakos tak nie idzie co to ma być ? na jedynce miałem wrażenie , że uślizgnęło sprzęgło , albo spalił start i sprzęgło dostało po d*pie a nie opony (ciekawe czy jebało jajkiem ) a potem zmiany biegu przy 4200 jak seria, zamiast go delikatnie dociągnąć do 4600-4800 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzyh00 0 Opublikowano 8 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2011 dla niedowiarkow filmik 0-140: jak widac nie jechalem z gorki, powyzej setki widac wyraznie ze wiecej niz te 144 konie nie ma, bo na przyklad wzgledem filmu keżora setke mamy w podobnym czasie (jechalem na lekkich 15" zimowkach 13 kilo z groszem sztuka a keżor na 17"), ale do 140 juz jestem 2 sekundy wolniejszy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kowi87 163 Opublikowano 8 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2011 Krzychu ale tu masz wyraźne 9s do setki, tyle ile powinien robić AFN po chipie co nie zmienia faktu że ogólnie bardzo sobrze sie odpycha, Q po samym programie robi to sekunde dłuzej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzyh00 0 Opublikowano 8 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2011 nie 9 tylko 7.9 dokladnie, ciut gorszy start, ale tamten przejazd krecilem do 110 tylko wiec wrzucilem inny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się