Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 1,8T] Po wymianie rozrządu - ceny części i robocizna


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Nie wiem dlaczego wiekszosc sie upeira wymeiniac pompe wody przy wymianie rozrzadu w AEB...

Tez wymienialem rozrzad zaplacilem za wszystko lacznie kolo 1000pln ale wymienilem dodatkowo wszystkie paski napinacze lozyska itp. Chodzi jak zegareczek :kox:

Skoro wymieniałeś rozrząd to powiedz mi kolego jak jest z tą pompą, jest ona na pasku rozrządu czy nie?[br]Dopisany: 05 Luty 2010, 22:46_________________________________________________Już wiem , że pompa w AEB nie jest na pasku więc teraz inne pytanie.

Czy da się jakoś sprawdzić poprawność działania napinacza hydraulicznego? Czy ni należy patrzeć na stan i wymienić ten napinacz? Różne wersje słyszałem i nie wiem jak się do nich odnieść :mysli:

Opublikowano

Sluchaj kolego.

Pompa wody w AEB nie znajduje sie na rozrzadzie wiec nie ma problemu z wymiana tego elementu....nic nie koliduje itp. Co to napiacza... Posiadam takowy z 95r. ... nowy jak i stary na "sucho" dzialaly identycznie... ja wymienilem na ori i chwale to sobie. Nie wiem czy bez wymiany napinaczy byloby tak samo.

Opublikowano

pompy sie nie wymienia ani w adr ani w aeb chybsa że leje :decayed:

Opublikowano

Teraz już wiem jak to wygląda bo jestem już po wymianie rozrządu , pompę wymieniłem bo dziwnie pracowała a napinacz zostawiłem stary (poprzedni właściciel wymieniał) . Teraz auto pracuje o wiele ciszej :>

Opublikowano

ja bym tam napinacz też wymienił ale każdy robi jak uważa :good:

Opublikowano

Jestem właśnie po wymianie

ceny części paski Conti (rozrząd + wieloklin), rolki i napinacze INA, pompa wody Aqua - 873 PLN za ten komplet

wymiana u Groblewskiego 836 PLN (wymiana poza ASO jak się dowiadywałem około 300-400 PLN)

Czekają mnie jeszcze świecie, ale to już chyba we własnym zakresie i przy okazji pewnie wymienię cewki.

Opublikowano

autko jak w opisie ,czy da sie na oko sprawdzić w jakim stanie są poszczególne części i co potrzebuje by wymienić kompletnie rozrząd?ile to może kosztować?i co polecacie?

Opublikowano

kolego adr ma różne rozrządy po za tym chodzi o napinacze najlepiej rozebrać rozrząd i jechać do sklepu ceny od450złdo650zł za komplet

Opublikowano

Witam

Jestem po wymianie rozrządu. Silnik 2.4V6 AMM, a wygląda to tak:

- rolka zwrotna RUVILLE;

- rolka napinacza RUVILLE;

- napinacz RUVILLE;

- tłumik drgań RUVILLE;

- pompa wody DOLZ;

- pasek rozrządu CONTITECH;

- pasek wielorowkowy DAYCO;

- robocizana 0zł (dwa popołudnia w garażu).

Razem 802zł.

Opublikowano

a jak bym chciał zamówić z aledrogo? to jak mam wiedzieć jaki kupić

Opublikowano

masz auto z 1997r więc tak jak ja i pewnie bedzeiesz miał pasek 153zemby przed kupnem podaj dane sprzedającemu model rok si nr vin :):hi:

Opublikowano

TOM77 podał mi coś takiego będzie to ok?

Rozrząd;

-pasek rozrządu Conti 65 zł

-rolka napinająca Ina 145 zł

-rolka prowadząca Ina 60 zł

-napinacz hydrauliczny Ina 200 zł

-pompa wody Ruville 92 zł, skf 142 zł

ale podałem tylko to co mam w opisie,wiec nie wiem czy wie co bedzie mi faktycznie potrzebne :mysli:

Opublikowano

TOM77 podał mi coś takiego będzie to ok?

Rozrząd;

-pasek rozrządu Conti 65 zł

-rolka napinająca Ina 145 zł

-rolka prowadząca Ina 60 zł

-napinacz hydrauliczny Ina 200 zł

-pompa wody Ruville 92 zł, skf 142 zł

ale podałem tylko to co mam w opisie,wiec nie wiem czy wie co bedzie mi faktycznie potrzebne :mysli:

dobrze wie :wink4:

Opublikowano

aha i ze sie tak spytam jeszcze jak wymieniać to już lepiej po całości szczególnie że nie wiem kiedy był wcześniej wymieniany?

Opublikowano

aha i ze sie tak spytam jeszcze jak wymieniać to już lepiej po całości szczególnie że nie wiem kiedy był wcześniej wymieniany?

dokladnie :good:

Opublikowano

dzięki :):hi:

Opublikowano

Jestem właśnie po wymianie

ceny części paski Conti (rozrząd + wieloklin), rolki i napinacze INA, pompa wody Aqua - 873 PLN za ten komplet

wymiana u Groblewskiego 836 PLN (wymiana poza ASO jak się dowiadywałem około 300-400 PLN)

Czekają mnie jeszcze świecie, ale to już chyba we własnym zakresie i przy okazji pewnie wymienię cewki.

A dlaczeczego chcesz wymienic cewki?

Opublikowano

Panowie sory ze odświeżam.

Nie chcialem zakladac poprostu nowego wątku.

Przejde do sedna sprawy, kupilem sprowadzone auto na liczniku 172tys km i moj dylemat jest taki czy wymieniac rozrząd czy nie?

Niestety nie mam ksiazki serwisowej z ktorej jasno wynikaloby jaki jest przebieg, jest jedynie wlepka na przednim pasie ze rozrzad robiony byl w 2009 roku przy przebiegu 115tys km (ale to oczywiscie pewnosci mi to nie daje).

Po odchyleniu oslony paska widac go, ze nie jest poszarpany jakis czy nie wiadomo co, widac tez na nim napisy vw-audi.

Co mi radzicie wymienic cos co jest dobre na nowe czy zostawic tak jak jest i sie nie martwic specjalnie (ale jak tu sie nie martwic kiedy ewentualne zerwanie paska pochlonie kupe kasy :disgust:)

Opublikowano

Kolego,już zrobiłeś ponad 57 tyś.km na tym.Generalnie ja wychodzę z zasady że jak się kupi autko to najlepiej od razu zmieniać,chyba że masz 100% pewności co do tego że zostało wymienione i do daty wymiany.Pasek może Ci strzelić w każdej chwili i dosłownie w momencie szlag trafi silnik, jeżeli nie masz książki z ASO o wpisie z wymianą rozrządu to ja bym nawet chwili dłużej się nie wahał i wymieniał od razu niezależnie od tego co mówił poprzedni właściciel.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...