marewel Opublikowano 19 Lutego 2010 Opublikowano 19 Lutego 2010 Sa rozne samochody ktore mnie "podniecaja" Mnie podniecają tylko dziewczyny i to nie wszystkie. a co poniektorzy mysla ze Audi to jest jedyna sluszna marka na tym swiecie. Skoro nie to sprzedaj idz na forum BMW pasujesz do nich. zachowaj sobie takie teksty bo juz raz sie w jednym watku moim udzielales z glupimi komentami gowno wiedzac o sprawie. W tamtym wątku zbłaźniłeś się i to konkretnie,teraz robisz to samo. Nie ma z kim rozmawiac,koncze OT.
KOval81 Opublikowano 19 Lutego 2010 Opublikowano 19 Lutego 2010 Sa rozne samochody ktore mnie "podniecaja" Mnie podniecają tylko dziewczyny i to nie wszystkie. a co poniektorzy mysla ze Audi to jest jedyna sluszna marka na tym swiecie. Skoro nie to sprzedaj idz na forum BMW pasujesz do nich. zachowaj sobie takie teksty bo juz raz sie w jednym watku moim udzielales z glupimi komentami gowno wiedzac o sprawie. W tamtym wątku zbłaźniłeś się i to konkretnie,teraz robisz to samo. Nie ma z kim rozmawiac,koncze OT. Kolego marewel - zamiast jak dorośli podyskutować na temat za/przeciw, to pokazujesz jaki jesteś dziecinny Już chyba moja 2,5 letnia córka jest bardziej "dorosła" niż Ty - z całym szacunkiem.... A ty po co siedzisz i piszesz głupoty na forum A4, skoro jeździsz passatem - sprzedaj i przenieś się do piaskownicy ze swoimi idiotycznymi stwierdzeniami - obrażasz innych, którzy mają "czelność" się z Tobą nie zgadzać Uwierz mi, że naprawdę istnieją na świecie ludzie nie zakochani beznadziejnie w Audi i mają prawo wypowiadać się na ten temat, tym bardziej sensownie.
mile_end Opublikowano 19 Lutego 2010 Opublikowano 19 Lutego 2010 najlepsze w tym wszystkim to że na forum BMW ludzie twierdzą że to wnętrze B6 jest zacofane w przyrównaniu do e46 link do tematu http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=68157 większość ludzi jest na tyle prosta i ograniczona że zachwala to co ma więc takie dyskusje raczej nie mają sensu najlepiej samemu usiąść w obu pojazdach i stwierdzić co tobie odpowiada sam jako pośrednie źródło mający stały kontakt z B6 i dosyć częsty z e46 stwierdzam że Audi jest lepiej wykończona w środku i wydaje mi się że jestem obiektywny
Tedi35 Opublikowano 19 Lutego 2010 Opublikowano 19 Lutego 2010 Według mnie są gusta i gusciki. Jednemu pasuje RWD innemu FWD a ktoś jeszcze inny powie ze nie ma to jak AWD i nigdy nic innego nie kupi. Przekonywanie kogoś kto lubi RWD ze FWD jest lepsze ( i odwrotnie) nie ma sensu bo jak coś sie lubi to sie za tym obstaje i dlatego tyle rożnych samochodów jeździ po drogach bo ile ludzi tyle gustów. Ja nie kupil bym w cenie mojej audicy np małego rocznego autka bo nie lubię małych samochodów i basta. Są tacy co nie lubią dużych aut i nie staram sie nikogo przekręcać na moja stronę. Co do E46 to chętnie bym pojeździł zwłaszcza po mokrej drodze po zakrętach bez ruchu samochodowego.Jest to ładne auto z zewnątrz a wewnątrz trochę mniej niz B6 mi sie podoba i proszę mnie nie przekonywać bo mi sie mniej podoba i tak będzie. Samochód ma się podobać nabywcy a nie wszystkim innym dookoła Pozdrawiam
grzes1150 Opublikowano 19 Lutego 2010 Opublikowano 19 Lutego 2010 W E46 2.0d to troszke za mało. E46 ma mniej miejsca w środku i jest słabiej wygłuszone ale za to środek się nie wyciera i nie ma listew drzwiowych dolnych Jak dla mnie fajna sprawa to E46 330xd ale to już troche kosztuje :gwizdanie: ahaa... i te 2.0d troche więcej palą niż np. AWX w A4 b6
talib1990 Opublikowano 19 Lutego 2010 Opublikowano 19 Lutego 2010 ja dorzuce swoje 3 grosze, jeśli miałbym wybrać auto do codziennej jazdy to bezapelacyjnie wybrałbym A4 a dlaczego ? Napęd ... wg. Mnie na codzień RWD to totalna porażka.. i nie przytaczajcie tutaj aut typu Ferrari itp. bo się to mija z celem... ok na super asfalty to na fajnym kole się to będzie trzymać, lecz na konkretnym śniegu, lodzie jak to ma miejsce w tą zimę trakcja będzie wariować i naprawde ciężko zapanować wtedy nad takim autem typu BMW.. najwiekszy minus to ciężki jakby nie było silnik diesla z przodu a napęd na tylnie koła gdzie są one dociążone czym ? paliwem i kawałkiem blachy. Nie czarujmy się to naprawde wtedy potrafi się stać nieprzewidywalne. a co do pytania dlaczego w F1 wykorzystuje się tylko RWD odp. jest prosta F1 nie odbywa się na dziurawych pokrytych śniegiem/lodem drogach. Silnika nie będe porównywał bo nie jeździłem Betą w Dieslu. Pozdrawiam.
dziadek Opublikowano 19 Lutego 2010 Opublikowano 19 Lutego 2010 Silnika nie będe porównywał bo nie jeździłem Betą w Dieslu. przejedź się zmienisz zdanie...
wuju Opublikowano 19 Lutego 2010 Opublikowano 19 Lutego 2010 a co do pytania dlaczego w F1 wykorzystuje się tylko RWD odp. jest prosta F1 nie odbywa się na dziurawych pokrytych śniegiem/lodem drogach. co wy w ogóle porównujecie, co ma RWD w F1 do RWD w samochodach osobowych tam chyba masa jest rozłożona jak trzeba i silnik jest centralnie a nie na przedniej osi.. przytaczanie super samochodów też mija się z celem.. też wybierałem miedzy b6 a e46 i kupiłem audi stwierdziłem ze jak kupować bmw to tylko 3.0 w coupe w wypadku 1.9/2.0 ja wybrałem audi jest ładniejsze, FWD jest praktyczniejsze w naszych warunkach niż RWD itd.
Tas2die4 Opublikowano 19 Lutego 2010 Opublikowano 19 Lutego 2010 no ja sie przekonalem tej zimy,ze rwd troche sie nie nadaje na takie sniegi itp,a mieszkam poza miastem. choc moze to i tez wina szerokiej opony, poza tym wczesniej mialem quattro i sie przyzwyczailem ze wyjezdzalem ze wszystkiego
alpin Opublikowano 19 Lutego 2010 Opublikowano 19 Lutego 2010 Co do rozłożenia masy to BMW słynie z tego że jest to 50/50 bo silnik w BMW jest za przednią osią dlatego tak dobrze się prowadzi bo środek cięzkości jest idealnie rozłożony. Co do kłopotów w zimie jak narazie niemam żadnych z tym problemów pomimo że ostatnie kilka lat jezdziłem autami FWD Audi A4 B5-B6. system DSC+ESP w beemie w modelu E-90 niema sobie równych. B6 jeżdziłem 2 lata i złego słowa nie powiem i bardziej mi sie podoba od E-46
Gość mmcv Opublikowano 19 Lutego 2010 Opublikowano 19 Lutego 2010 nie ma sensu wymieniac plusow (niski koszt eksploatacji i latwy do opanowania dla poczatkujacego kierowcy) i minusow FWD kontra RWD bo to inna liga (fizyki sie nie oszuka ) oczywiscie RWD jest lepsze ale drozsze do zamontowania w samochodzie i to jest niepodwazalny fakt !!!Dlatego wlasnie klasa premium posiada taki a nie inny naped (tzw. KLASYCZNY - chyba nie bezpowodu tak nazwany ). Chyba niektorzy pozapominali ze Audi od niedawna jest w klasie premium, a glowna zasluga wtym napedu Q , o czym tu wogule dyskutowac ?? . Jesli wg Was napedzanie i kierowanie ta sama osia jest ok no to klaniam sie i konczmy ten glupi OT . mowicie o zimie i RWD... jezdzilem Kantem , Polonzem , Fiatem Karetka :polew: w zimie z napedem na tyl i powiem Wam ze to dopiero byla frajda a nie bylo zadnych ESP/ASR/DSC tylko worek z piaskiem (za lekka d*pa- blad konstruktorski) . Jezdzilo sie super, trzeba bylo tylko wiedziec jak tym sie poruszac i w momencie poslizgu nie odejmowac gwaltownie gazu tylko odpowiednio nim operowac. Nie pamietam zebym sie gdzies zakopal za bardzo . Ludzie sie dostawczakami nie zakopuja i radza sobie (tam tez jest RWD )...
Piotrek98igo Opublikowano 19 Lutego 2010 Opublikowano 19 Lutego 2010 ja spotkalem tej zimy sporo rwd stojacych w miejscu,na prostej drodze...dzisiaj pod blokiem mercedes C180 1h wyjezdzal niestety nie dal rady ;( mmcv nie wiem gdzie tak sobie radza bo z tego co slysze to kurierzy kur.... ile wlezie :gwizdanie: kazdy z nich powtarza ze rwd nie nadaje sie w zime
Gość mmcv Opublikowano 19 Lutego 2010 Opublikowano 19 Lutego 2010 mysle Piotrek ze jak sie zakopiesz FWD to bedziesz mial takie same problemy jak z RWD. Zreszta... bierzemy pod uwage jakis przypadek z zakopywaniem sie w zimie :gwizdanie: . Jezdze juz pare lat i jakos nei pamietam zebym sie wzimie tak zakopywal kiedykolwiek , jak mieszkasz pod lasem to terenowka bo a4 q w eslini tez Ci sie moze zawiesic i 4 krecace kola w powietrzu Ci nie pomoga. Jesli mialbym wybierac samochod po tym czy mi sie wzimie zakopie czy nie to bym smigal mala lekka terenowka z AWD . Taki argument jest dla mnie sredni , liczy sie przyjemnosc z jazdy, a wieksza zima mialem Kantem niz A4 , pozatym mam nieodparte wrazenie ze majac troche wprawy duzo latwiej wybronic RWD niz FWD :gwizdanie: .
Piotrek98igo Opublikowano 19 Lutego 2010 Opublikowano 19 Lutego 2010 Taki argument jest dla mnie sredni , liczy sie przyjemnosc z jazdy, a wieksza zima mialem Kantem niz A4 , pozatym mam nieodparte wrazenie ze majac troche wprawy duzo latwiej wybronic RWD niz FWD :gwizdanie: . no zgadzam sie bo fwd wyjezdza przodem praw fizyki sie nie oszukawiem jaka jest frajda bo dzodzo czasem na spoty przyjezdza omega rwd i wtedy jest ubaw nieziemski
peya81 Opublikowano 19 Lutego 2010 Opublikowano 19 Lutego 2010 Witam, może i ja dołożę parę słów. Jeżdzę FWD i RWD. FWD o wiele łatwiej się prowadzi w normalnych warunkach, natomiast RWD jeździ się dużo szybciej i daję o wiele większą frajdę i pewność w krytycznych momentach (akurat jeżdżę nim również w rallysprintach, kjs'ach i innych amatorskich rajdach). Koledzy którzy twierdzą, że RWD ma lepszą trakcję, mają rację (ale na mokrym i śniegu, po prostu trzeba się tym nauczyć jeździć). Popatrzcie na Klementowiczów w pucharze - stara e30 318is na suchym objedzie wszystko co jest na FWD (hondy, pugi, renówki) z dużo mocniejszymi silnikami. Nie trzeba porównywać do F1, zaglądnijcie na własne podwórko. Pozdrowienia
krzysiek23 Opublikowano 19 Lutego 2010 Opublikowano 19 Lutego 2010 mialem e21,e30 i zima to byla prawdziwa frajda ,dobre zimowki i w miare odsniezone drogi i nie ma prawa sie zakopac,wiadomo jak za duzo sniegu to kazdym sie zakopie,podjazdy pod wieksze gorki tez sprawialy problemy,ale jak kolega pisal worek piachu lub 2 i ogien, teraz auta maja elektroniki full takze jest luz,w norwegi jak ktos byl to wie jakie sa tu gorki i nowe auta typu merc bmw nie maja problemow(stare bez wspomagan i worka piachu widuje czasem brodzacych w sniegu,ale nowych nigdy) napedem na tyl trzeba sie nauczyc jezdzic,audi moje przy moim zawiasie tez jest porazka i to FWD,na duzy snieg nawet FWD nieda rady,jedyna opcja to Q,ale mowiac o Q trzeba brac pod uwage x-drive,bo porownanie RWD-Q mija sie z celem
Gość mmcv Opublikowano 19 Lutego 2010 Opublikowano 19 Lutego 2010 x-drive,bo porownanie RWD-Q mija sie z celem calkowicie sie zgadzam
KOval81 Opublikowano 19 Lutego 2010 Opublikowano 19 Lutego 2010 Panowie - tak gwoli wyjaśnienia i przypomnienia, to zrobił się nam znów OT dotyczący wyższości któregoś z napędów :gwizdanie: temat troszkę o czym innym, a dla niedowiarków, nie wierzących i nawiedzonych, ślepo zakochanych w jednym rodzaju napędu - czy to FWD, czy RWD - bądźcie bardziej edukowalni
David Opublikowano 19 Lutego 2010 Opublikowano 19 Lutego 2010 tytul watku powinien brzmiec : "naped FWD czy RWD - ktory lepszy ? " :gwizdanie: b6 czy e 46 = b6 b6 lift (b7)czy e90 = e90
GILI Opublikowano 19 Lutego 2010 Opublikowano 19 Lutego 2010 mmcv polataj trochę Sprinterem blaszakiem po zaśnieżonych drogach,a potem tą samą trasą T4, masz porównanie napędów.Średnia prędkość tego drugiego co najmniej 20km/h wyższa Jeździłem ostatnio e-clasą i nic tam się nie da do końca wyłączyć wystarczy,że lekko mieli kołami i stoisz. Do jazdy codziennej niema różnicy na jakie koła ciągnie. Co do modeli, te auta nowe kosztują praktycznie tyle samo, a z wiekiem Audi staje się droższe im starsze tym różnica większa, więc są powody które weryfikuje rynek. Sam rozważałem zakup Bemki,dla porównania jeździłem,autem kumpla model po lifcie tyle,że 1.8d,miałem wtedy b5 efekt był taki,że pozostałem przy Audi. Następne auto w rodzinie ma być większe, z 3 litrowym dieslem A6 lub Beta 5tka. Pojeżdżę jednym i drugim i będę wiedział, inaczej się nie da.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się