garmin Opublikowano 13 Sierpnia 2010 Opublikowano 13 Sierpnia 2010 W tej czerni wygląda za***iście super rewelacja.Pozdrawiam!!!!
variocustoms Opublikowano 13 Sierpnia 2010 Opublikowano 13 Sierpnia 2010 Mój dyrektor miał A5 3.0 TDI w manualu i była miazga, teraz ma A4 3.0 TDI manual pełen S-Line i też miazga, to chyba jedyny słuszny silnik do tych autek w TDI
mumen Opublikowano 13 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 13 Sierpnia 2010 fura malina..szkoda tylko nie że 3.0tdi A no szkoda, szkoda. Może kiedyś w odległej przyszłości będzie okazja takiego engina mieć pod machą. Ładna furka - przy tych zmianach B8 (który mi się nie podoba, szczególnie tył i linia z boku) wygląda lepiej dużo. Nawet detal z przodu łądnie się wkomponował. Powodzenia w modach i gratku furki i modów na 200 km... chciałbym aby mój wykres z BRD tak łądnie wyglądał. mumen - będe niedługo w GDA to chetnie porównam B8 po modzie z moim BRD po modzie ;-) wynik troche niższy się spodziewam... około 195 km... ale zobaczymy, jak przed wypadem zrobie program i inne rzeczy planowane to zapukam do ciebie :-) wiem że w standardzie 170 w B8 ma lepsze osiągi niz w B7, jak dobrze pamiętam 8,3 vs 8,6 do 100km/h..wiec podejrzewam że obejrze twój tył. ale co tam... for fun. Myślę że spokojnie sobie poradzisz z B8, to ciężkie jakieś takie i wcale tak dobrze nie przyspiesza, ale spróbować nie zaszkodzi, jeśli tylko będziesz w okolicach pomorskich dawaj znać.[br]Dopisany: 14 Sierpień 2010, 01:15_________________________________________________ Bardzo fajnie to wygląda do czarnego lakieru widziałem już kilka sztuk z takim modem i jest spoko możesz jeszcze listwy te okienne pomalować na czarno, choć niekoniecznie w sumie to już zależy od Ciebie :gwizdanie: a jak sprawa z progami od S4? jaki koszt jest ich mniej więcej? orientuje się ktoś? mumen? Podpytaj u kolegi Rossi_46, ma zamontowane takie fajne progi od eski, kiedyś mi pisał że w serwisie listwy około 2000 zł, chociaż On sam kupował chyba na Allegro.
alvaro Opublikowano 10 Stycznia 2011 Opublikowano 10 Stycznia 2011 mumen kupiłeś te listwy kanalio czy nie ?? Kiedy zalecisz na przymiarkę 19?? Sprawdzilibyśmy przy okazji kilka kodowań czy ten Twój parch przyjmie
mumen Opublikowano 10 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 10 Stycznia 2011 E no ja teraz zamiatam na 16 calowych zimówkach, kanalia ma piękniutkie kołpaczki Zalece, zalece, wkrótce. Zima teraz to się tak nie bardzo chce dłubać zawsze wszystko upaćkane w śniegu. Ciekawe kiedy Ty swoją gangrene wyciągniesz hehe
alvaro Opublikowano 11 Stycznia 2011 Opublikowano 11 Stycznia 2011 Mi też ciężko jakoś zebrać się i zalecieć - to może spotkanie na moście Wiślanym a tak na serio zalecę jakoś w tym tygodniu
_Makki_ Opublikowano 18 Stycznia 2011 Opublikowano 18 Stycznia 2011 alo mumen Mam pytanko. Kolezka zakupil A4 B8 2009 2.0TDI 143 QAVA i mu troche mocy brakuje.. Mowilem zeby szukal jak juz 170km ale znalazl u Niemcow taki wypas ze glowa mala. Ma wszystko z wyposazenia co jest mozliwe w B8! Jakies auto pokazowe chyba, odkupione od Audi AG. Ale do tematu. Widze po wykresie ze 164km/364Nm to wynik z suszarka od CAH. 1. A jak bylo z orginalnym turbo, hamowales auto na serii? 2. Jaki miales przebieg w momencie modyfikacji a ile masz teraz? 3. Jak to teraz jezdzi?? Bo widze ze wynik jest lepszy niz u mnie po samym programie. 4. Zmieniales tylko turbine? Zadnych innych czesci mechaniczych? Pasuje plug&play? Z gory dziekuje za pomoc..
alvaro Opublikowano 18 Stycznia 2011 Opublikowano 18 Stycznia 2011 _Makki_ niech się koleżka loguje i chwali wozem , co do Janusza to powiem tylko to co wiem czyli turbo pasi p&p żadnych innych modów w mechanice nie ma a co do tego jak to jeździ to wspominał coś o sprzęgle które się powoli kończy ale zaczekamy żeby Janusz się wypowiedział
mumen Opublikowano 23 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 23 Stycznia 2011 yo No widzę że alvaro jest prędki jak zawsze Jeśli chodzi o wymianę turbinki to od 170 KM pasuje bez przeróbek, coś tam przy montażu pamiętam że na kruciec na zasilaniu nie pasowało, ale wstawiliśmy dłuższe śrubki i było ok, tak więc bez przeszkód można to montować. Ja kupiłem tylko w serwisie nowe nakrętki samokontrujące, dwie uszczelki i smar jakiś taki grafitowy do nakrętek tak więc dodatkowe koszty to około 30 zł. Faktycznie pomiar był robiony pierwszy już z turbiną mocniejsza, nie hamowałem wcześniej na seryjnym wyposażeniu. Jak zakładałem program to miałem przebieg około 15 tys. km, teraz mam 60 tys. i jak na razie jest wszystko ok no poza wspomnianym przez alvaro sprzęgłem które niestety ale nie wyrabia tempa i aż prosi żeby nie gazować, szczególnie jak auto jest załadowane w 4 ludziów i się wyciska ostatnie poty jadąc po górkę. Wówczas niestety ale mówić w skrócie się wyjebuje, a efekt jest taki że obrotomierz wchodzi na wyższe obroty niż przekazane na skrzynię. To taki mały i duży zarazem mankament, jedzie fajnie, przyspiesza dobrze, ale co z tego jak trzeba uważać z gazem żeby nie upalić sprzęgła, hehe ciekawe ile jeszcze wytrzyma No to powodzonka [br]Dopisany: 18 Styczeń 2011, 11:25_________________________________________________Yo Bardzo ciekawy przypadek mi się przydarzył z xenonem Czy ktoś coś takiego widział kiedyś? http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=182388.0
genesis Opublikowano 24 Stycznia 2011 Opublikowano 24 Stycznia 2011 Czy ktoś coś takiego widział kiedyś? Nie wiem czy już zamówiłeś na allegro, ale z cenami w ASO bywa różnie. Kiedyś się orientowałem mailowo w różnych aso skody czy vw i bez problemu znalazłem kilka za 300 zł. A to już cena uczciwa za pewność oryginału. W lecie vw nawet we wszystkich aso za tyle sprzedawał, co reklamował u siebie w gazetce z promocjami. Osramy to były.
mumen Opublikowano 24 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 24 Stycznia 2011 A no dzięki za info, sprawdzałem u nas w autoryzowanym serwisie VW i jeszcze drożej niż w tym Audi gdzie miałem ten niefartowny przypadek, tak więc zamówiłem te z Alledrogo po 150 2 szt. A zobaczymy co będzie, jest FV i wyglądają na solidne. Są też po 100 zeta, ale te to nawet naklejki mają biało czarne hehe chyba to już na prawdę jakaś ściema.
mumen Opublikowano 13 Marca 2013 Autor Opublikowano 13 Marca 2013 No i wreszcie moje A dostało czarny dach, oczywiście od środka. Jednak tak jak twierdził wrclaguna bez usuniecia przedniej szyby wymienić w sedanie się nie da. Szkoda tylko ze ori szyba nie ocalała ...
Cuber Opublikowano 13 Marca 2013 Opublikowano 13 Marca 2013 No to graty moda a szyby cóż ....szkoda ps. gdzie fotosy ?
mumen Opublikowano 18 Marca 2013 Autor Opublikowano 18 Marca 2013 Mod fajny ale ile dłubania przy tym to masakra. Całe wnętrze poleciało plus ostatecznie i tak trzeba było szybę wyciąć. Ale jest GIT
wrclaguna Opublikowano 18 Marca 2013 Opublikowano 18 Marca 2013 To teraz kazda srubke znasz od srodka
mumen Opublikowano 18 Marca 2013 Autor Opublikowano 18 Marca 2013 He he, no znam znam, ale miałem nadzieję że wyjdzie drzwiami dlatego są wykręcone. No ale miałeś rację ze trzeba szybę wytłuc. Na szczęście jest już w środku a za tą całą przy tym robotę cieszy bardziej niż te w Avantach hehe ---------- Post dopisany at 15:00 ---------- Poprzedni post napisany at 14:58 ---------- Przy okazji wskoczył licznik kolor, fotele S-Line i wydech 3.0 z A5 a do tego obowiązkowo zderzak od S-Line. Przy okazji jakieś fotki wrzucę.
darecy Opublikowano 20 Marca 2013 Opublikowano 20 Marca 2013 szkoda szyby ale mody zacne ... a kombajn to bizon-line
Rekomendowane odpowiedzi