czaki22 Opublikowano 16 Sierpnia 2012 Opublikowano 16 Sierpnia 2012 oczywiście przecież +12 po zapłonie jest masa w tym aucie
leh Opublikowano 5 Lutego 2014 Opublikowano 5 Lutego 2014 Można podpiąć pod bezpiecznik 37 plus od cb oraz zestawu Bluetooth bez użycia przekaźnika? Tzn chce zamontować taki dwojnik http://www.allegro.pl/ShowItem2.php?item=3914459876 I do wyprowadzenia z tego dwojnika podpiąć plusy od w/w urządzeń, by włączyły się dopiero po przekreceniu kluczyka. Takie podłączenie będzie bezpieczne? Bezpiecznik który doloze do tego dwojnika ma być identyczny z bezpiecznikiem ori nr 37? Up Potrzebny ten przekaźnik czy można podłączyć bez? Na pewno ktoś z Was wie, tylko nie chce powiedzieć
osama88 Opublikowano 14 Sierpnia 2015 Opublikowano 14 Sierpnia 2015 witam jest problemik bo radio rozładowuje akumulator. Audi concert zamienilem na alpina . Po odpowiedniej przejsciówce gra tył ale bateria pada po 2 dniach stania auta. Musze wyciągać bezpiecznik od radia by trzymała i auto moze stać i stać Mam już dość wyciagania tego bezpiecznika więc może się uda z waszą pomocą to ogarnąć i będę mógł założyć osłonke od bezpieczników tak wygląda kostka zasilająca z audi tylko kolor nie czerw/biały tylko czerwono/niebieski i nie biało/szary tylko niebiesko/zielony. Kostka ta wchodzi w przejściówkę Wszystko podłaczone i na końcu przy radiu muszę zamienić kabelki na czerwono/żółty by radio odpaliło z guzika ,inaczej nie idzie .Odpala gdy nie ma kluczyka i jak panel jest zdjęty to i tak mogę płyte wyciągnąc. Jak poczytałem to takich problemów nie macie by aku od radia padał po 2 dniach więc co jest nie tak ? Czy ten żółty kabel z tego adaptera musi mieć jakiś kabelek w tej wtyczce od auta? Bo chyba żółty jest od akumulatora a we wtyczce od auta nie ma tam żadnego kabelka i czy tak to ma wyglądać ? Czerwony z przejsciówki jest podłaczony pod żółty od radia i dlatego cały czas jest zasilanie a czy nie ma innej opcji by te zasilanie wyłaczylo sie po wyjeciu kluczyka ?
thomek00 Opublikowano 27 Września 2015 Opublikowano 27 Września 2015 witam, podpięcie radia po stacyjkę spowoduje że nie będzie się go dało uruchomić normalnie przyciskiem bez kluczyka?
edekxp Opublikowano 30 Września 2015 Opublikowano 30 Września 2015 (edytowane) To co zaproponował @kadaf miałem zaraz zrobione po zakupie auta. Nie było to do końca po mojej myśli, bo: Gasisz silnik na zero i radio również gaśnie, aby znów włączyć radio trzeba tak jakby przed zapaleniem kontrolek zostawić kluczyk. Najlepszym rozwiązaniem jest właśnie podpięcie pod czerwony cienki przewód pod kierownicą. Można wstawić przekaźnik (wstawiłem) bo mam po nim zasilanie radia, cb, gniazdo zapalniczki dodatkowe w schowku oraz wideo rejestrator. Przekręcasz kluczyk tyle aby wyłączyć blokadę kierownicy i już radio gra. Wyłącza się dopiero jak się kluczyk wyjmie ze stacyjki podpięcie radia po stacyjkę spowoduje że nie będzie się go dało uruchomić normalnie przyciskiem bez kluczyka? Ja osobiście nie potrzebuje takiej opcji, a dla innych, co za problem włożyć kluczyk W dzisiejszych czasach każdy gdzieś się spieszy i nie ma czasu, więc można sobie niektóre rzeczy z automatyzować. Właśnie u siebie mam tak radio podłączone oraz zrobiony automatyczny włącznik świateł po odpaleniu silnika. Wsiadam odpalam i jadę nie klikam na radio, cb i włącznik świateł który po jakimś czasie trzeba wymieniać lub regenerować. Może to choroba zawodowa - automatyk Edytowane 30 Września 2015 przez edekxp
i_wiki Opublikowano 8 Sierpnia 2016 Opublikowano 8 Sierpnia 2016 Witam Panowie, wiem ze temat z przed roku, ale moze ktos pomoze, otoz, zalozylem pionnera f900bt i zauwazylem pisk w tylnych glosnikach, nie zaleznie czy same glosniki sa podpiete pod radio czy nie, (wyglada ze wzmacniacz dostaje jakies zaklocenia), spotkal sie ktos z czyms takim ? pozdrawiam Wiktor
Tiger_Mielec Opublikowano 1 Marca 2017 Opublikowano 1 Marca 2017 (edytowane) Dnia 1.10.2015 o 00:22, edekxp napisał: To co zaproponował @kadaf miałem zaraz zrobione po zakupie auta. Nie było to do końca po mojej myśli, bo: Gasisz silnik na zero i radio również gaśnie, aby znów włączyć radio trzeba tak jakby przed zapaleniem kontrolek zostawić kluczyk. Najlepszym rozwiązaniem jest właśnie podpięcie pod czerwony cienki przewód pod kierownicą. Można wstawić przekaźnik (wstawiłem) bo mam po nim zasilanie radia, cb, gniazdo zapalniczki dodatkowe w schowku oraz wideo rejestrator. Przekręcasz kluczyk tyle aby wyłączyć blokadę kierownicy i już radio gra. Wyłącza się dopiero jak się kluczyk wyjmie ze stacyjki Ja osobiście nie potrzebuje takiej opcji, a dla innych, co za problem włożyć kluczyk W dzisiejszych czasach każdy gdzieś się spieszy i nie ma czasu, więc można sobie niektóre rzeczy z automatyzować. Właśnie u siebie mam tak radio podłączone oraz zrobiony automatyczny włącznik świateł po odpaleniu silnika. Wsiadam odpalam i jadę nie klikam na radio, cb i włącznik świateł który po jakimś czasie trzeba wymieniać lub regenerować. Może to choroba zawodowa - automatyk Od czego idzie ten przewód ? Będe chciał sobie dokładnie też tak zrobić bo mi aku siada. Rozumiem że z czerwonego wziąłeś tylko impuls a +12 V skąd ? Edytowane 1 Marca 2017 przez Tiger_Mielec
uniqque Opublikowano 1 Marca 2017 Opublikowano 1 Marca 2017 +12 po zapłonie trzeba wziąć czerwony przewód niebieskiej wtyczki zegarów a stałe 12 już masz przy radiu. Robiłem to ostatnio, godzinka roboty. Ja jeszcze dałem bezpiecznik żeby nie uszkodzić zegarów Wysłane z mojego ONE E1001 przy użyciu Tapatalka
Tiger_Mielec Opublikowano 2 Marca 2017 Opublikowano 2 Marca 2017 (edytowane) Ilu amperowy bezpiecznik dawałeś ? Zwyczajny płytkowy mini czy normalny ? Do sterowania chyba mało potrzeba ale jaki jest dobry żeby go nie przepalało ? Który to jest ten czerwony bo nie jestem pewien pod co to podpinasz? Złącze wielostykowe, 32-stykowe, niebieskie 1 - Niedobór płynu do mycia 2 - Niedobór płynu chłodzącego 3 - Czujnik poziomu paliwa 4 - Temperatura płynu chłodzącego 5 - Gałąź przycisków 2 nawigacji 6 - Gałąź przycisków 3 nawigacji 7 - Gałąź przycisków x Telematik 8 - Przełącznik menu 9 - wolne 10 - Przełącznik osłony silnika 11 - Czujnik poziomu paliwa 2 12 - Przełącznik menu (Out A) 13 - wolne 14 - wolne 15 - wolne 16 - FDR/ASR (= ESP) 17 - Magistrala CAN systemu Komfort High 18 - Magistrala CAN systemu Komfort Low 19 - System Infotainment CAN-Low 20 - System Infotainment CAN-High 21 - Wejście temperatury zewnętrznej 22 - Styk S 23 - Poziom oleju / temperatura oleju 24 - Regulacja poziomu 25 - Przełącznik menu (Enter) 26 - wolne 27 - wolne 28 - Przełącznik menu (Out 29 - wolne 30 - Transponder 2 31 - Transponder 1 32 - Zacisk 31 (czujnik) Złącze wielostykowe 32-stykowe, zielone 1 - Zacisk 58d 2 - Zacisk 30 (+12V stałe ) 3 - Zacisk 15 (+12V po zapłonie ) 4 - wolne 5 - Wejście prędkościomierza 6 - Wyjście prędkościomierza 2 7 - Potwierdzenie poduszki bezpieczeństwa 8 - Kierunkowskaz prawy 9 - Niedobór płynu hamulcowego 10 - Kierunkowskaz lewy 11 - Kierunkowskaz przyczepy 12 - Magistrala CAN napędu Low 13 - Magistrala CAN napędu High 14 - Zacisk 61 / kontrola ładowania 15 - wolne 16 - Ciśnienie oleju 2 17 - Zacisk 58s 18 - Zacisk 31 obciążenie (masa) 19 - Zacisk 31 obciążenie (masa) 20 - wolne 21 - Wyjście prędkościomierza 1 22 - Kontrola systemu ABS 23 - Przewód K 24 - Magistrala CAN napędu, ekran 25 - Przełącznik pokrywy zbiornika paliwa 26 - Magistrala CAN-diagnoza Low 27 - Magistrala CAN-diagnoza ekranu 28 - Magistrala CAN diagnoza High 29 - LWR 30 - Zamek pasa bezpieczeństwa 31 - Brzęczyk zewnętrzny 32 - Zużycie klocków hamulcowych Edytowane 2 Marca 2017 przez Tiger_Mielec
uniqque Opublikowano 2 Marca 2017 Opublikowano 2 Marca 2017 Pin 22 niebieskiej kostki czyli styk s. Napięcie tam zanika po wyciągnięciu kluczyka i radio zachowuje się jak oryginalne. Bezpiecznik 10A kupiłem taki z gniazdem na kablu. Musisz zwrócić uwagę przy podłączeniu bo łatwo się pomylić przy podłączeniu plusów. Jak coś pisz na priv to pomogę Wysłane z mojego ONE E1001 przy użyciu Tapatalka
Tiger_Mielec Opublikowano 2 Marca 2017 Opublikowano 2 Marca 2017 Efekt mojej pracy . Przekaźnik i bezpiecznik dający plus po stacyjce i chroniący ten plus . Zawartość dodana 5 minutes later A tu troszeczkę bliżej :
ziomal-84 Opublikowano 1 Listopada 2017 Opublikowano 1 Listopada 2017 A policzyłeś ile wat biorą przekaźniki ? tyle rzeźby a marny skutek. Wystarczyło podłaczyc sie pod licznik pin s-kont
W.W. Opublikowano 30 Stycznia 2018 Opublikowano 30 Stycznia 2018 W dniu 14.08.2015 o 20:26, osama88 napisał: witam jest problemik bo radio rozładowuje akumulator. Audi concert zamienilem na alpina . Po odpowiedniej przejsciówce gra tył ale bateria pada po 2 dniach stania auta. Musze wyciągać bezpiecznik od radia by trzymała i auto moze stać i stać Mam już dość wyciagania tego bezpiecznika więc może się uda z waszą pomocą to ogarnąć i będę mógł założyć osłonke od bezpieczników tak wygląda kostka zasilająca z audi tylko kolor nie czerw/biały tylko czerwono/niebieski i nie biało/szary tylko niebiesko/zielony. Kostka ta wchodzi w przejściówkę Wszystko podłaczone i na końcu przy radiu muszę zamienić kabelki na czerwono/żółty by radio odpaliło z guzika ,inaczej nie idzie .Odpala gdy nie ma kluczyka i jak panel jest zdjęty to i tak mogę płyte wyciągnąc. Jak poczytałem to takich problemów nie macie by aku od radia padał po 2 dniach więc co jest nie tak ? Czy ten żółty kabel z tego adaptera musi mieć jakiś kabelek w tej wtyczce od auta? Bo chyba żółty jest od akumulatora a we wtyczce od auta nie ma tam żadnego kabelka i czy tak to ma wyglądać ? Czerwony z przejsciówki jest podłaczony pod żółty od radia i dlatego cały czas jest zasilanie a czy nie ma innej opcji by te zasilanie wyłaczylo sie po wyjeciu kluczyka ? Mam tu opisaną ori wtyczkę Blaupunkta:czarny-ground,czerwony 12V plus,niebieski-power antenna,żółty:memory 12V +.Ground czyli masa (minus na masie).U mnie w fabrycznej wtyczce zasilającej,jest tylko plus,minu i cieniutki ,odpowiednik niebieskiego "power antenna.W instrukcji widać podpięty do niego "relais"(przekaźnik,z ikonką anteny wysuwanej silniczkiem.W A4B6 mam to najzwyklejsze radio,ale coś bylo ,zle podłączone (albo radio padło) ostatnio i myślę skąd wziąć "plusa po stacyjce",żeby tylko włączać cewkę przekaźnika,a plus na radio poprzez styk zwierny przekaźnika ? Żeby było jasno,,wiązki ori nie wykorzystałem,bo w A4 są fabryczne.Gdzie,przez "baypass" zasilić przekaźnik.Pod bezpiecznik 37 mam już podpięty jeden bypass dla kamerki .Oporność cewki przekaźnika to 800 om ,i może po prostu z tego samego baypassa zasilić tę cewkę.Elektryk samochodowy by wiedział,ale najlepiej ktoś.kto już to sprawdzil..Radio działa,ale rozładowuje akumulator.Bez radia upływ jest 0,03A.OK
W.W. Opublikowano 31 Stycznia 2018 Opublikowano 31 Stycznia 2018 W dniu 16.08.2012 o 14:31, czaki22 napisał: oczywiście przecież +12 po zapłonie jest masa w tym aucie To co napisałeś tu,nic nie znaczy,niczego nie wyjaśnia .Plus jest masa ? Plus to +,masa to - (minus).Nie ma minusów dodatnich.Ani "w aucie" ani w elektrotechnice.
W.W. Opublikowano 31 Stycznia 2018 Opublikowano 31 Stycznia 2018 W dniu 2.03.2017 o 22:05, Tiger_Mielec napisał: Efekt mojej pracy . Przekaźnik i bezpiecznik dający plus po stacyjce i chroniący ten plus . Zawartość dodana 5 minutes later A tu troszeczkę bliżej : Te fotki napewno pokazują parkiet i kolorowe koszulki kabelków,jakiś przekaźnik,i nic poza tym.Przynajmniej schemat załącz,bo to co widać,niczego nie wyjaśnia.Kogoś,kto chciałby ew. skorzystać z Twoich rad, jest wstanie przerazić i zniechęcić. Tu nie może być zgadywanek,tylko ścisłe informacje: co ,do czego,jak ,itp. Z prądem w aucie to nie zabawa,i musi być jasno pokazane napisane bez dwuznaczności.A żadna z fotek niczeo nie wyjaśnia,nie tłumaczy.A właśnie ma tłumaczyć,pomagać,wyjaśniać .Powinieneś zalączyć przede wszyskim SCHEMAT elektryczny Twojego obwodu jaki tu na tych fotach pokazaleś.Inaczej,mówiąc delkatnie,nie są zupełnie potrzebne.Każdy przecież wie jak wygląda kawalek przewodu.Pozdro.
czaki22 Opublikowano 1 Lutego 2018 Opublikowano 1 Lutego 2018 sam niewiem co to za błysk był hahaha w b6 jest kl15 i kl30 po co cudowanie na przekażnikach po przekaźnikach ? 15-owych plusów jest sporo , wiec kazde radio da sie wpiąc bez problemu
Quatro7 Opublikowano 1 Marca 2018 Opublikowano 1 Marca 2018 mam u siebie w B7 podłączone nieoryginalne radio (stacje z androidem) i jest ono podłączone tak że działa tylko na włączonym zapłonie. Jakie piny w kostce powinienem zamienić by działało tak jak oryginalne?
HARRY88 Opublikowano 15 Marca 2018 Opublikowano 15 Marca 2018 Mam podobny problem kupiłem b7 z niedziałającym radiem sony. Okazało się ze nie była wpięta kostka. Wpielem ja i cisza. Radio nie gra. Plus jest pociągnięty z bezpiecznika 37, (pompa od spryskiwaczy) Sprawdzam miernikiem czerwony i czarny na kostce do radia i jest 11.80v a radio nawet się nie zaświeca. Ma ktoś jakiś pomysł?
Quatro7 Opublikowano 20 Marca 2018 Opublikowano 20 Marca 2018 przeważnie do radia idą dwa + może brakuje jeszcze jednego
miuoshsnd Opublikowano 20 Marca 2018 Opublikowano 20 Marca 2018 Może ktoś odświeżyć zdjęcia w pierwszym poście?Wysłane z mojego SM-G955F przy użyciu Tapatalka
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się