Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Naprawa pekajacego zawiasu schowka pasazera


Q3KinG

Rekomendowane odpowiedzi

panowie,najlepiej wymontować i oddać do punktu,w którym spawają plastik,ja tak zrobiłem i śladu nie ma-polecam zdecydowanie. :good:

do czasu aż się znowu złamie. Bez wzmocnienia tego elementu nie ma co nawet się bawić w spawanie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wie ktoś jak wymontować ta klamkę z drzwiczek schowka? bo nie działa mi :mysli:

http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=26606.msg1024783#msg1024783

--

Pozdrawiam.

Sławek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A da się rozłożyć na dwie części te drzwiczki? bo jakoś nie chce wyjść zamek ktoś się już grzebał i chyba śrubę zerwał

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A da się rozłożyć na dwie części te drzwiczki? bo jakoś nie chce wyjść zamek ktoś się już grzebał i chyba śrubę zerwał

ja nie byłem w stanie ich rozłożyć ( też potrzebowałem ) myślę, że one są zgrzane i nie ma możliwości rozkładania i składania ponownie - jeśli ktoś to robił to też chętnie poznam tą technikę :cool1:

Jak mi padł zameczek to wycinałem kawałek plastiku żeby to ogarnąć :confused4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

panowie,najlepiej wymontować i oddać do punktu,w którym spawają plastik,ja tak zrobiłem i śladu nie ma-polecam zdecydowanie. :good:

do czasu aż się znowu złamie. Bez wzmocnienia tego elementu nie ma co nawet się bawić w spawanie...

zgadzam się! miałem już 2 razy spawane i ten materiał jest kiepski. lepiej samemu poświecić 2 - 3 godzinki i zrobione. w tłoczku wywiercić dziurkę i psiknąć silikonem. po kłopocie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dobrze, że tu zajrzałem, bo już mnie wkurzało to ciężkie opuszczanie ręką, ale w porę :)

Zrobione, teraz aż za lekko i nie jestem do końca przekonany czy potrzebna była ta dziurka...

ale działa :)

dzięki!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja u siebie ten tłoczek tez naprawiłem. Papierem sciernym zeszlifowałem troche tą gumke. Chodzi teraz idealnie. Jutro zabieram sie za klejenie zawiasu. Tylko sie zastanawiam czy dawać jakiś drucik lub coś innego albo skleic zawias poprostu tak jak był z klapą schowka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tez juz zaliczyłem ten problem,niestety jednak za pózno sie za to wziołem i zawias był juz pekniety,moim zdaniem ta gumke wystarczy delikatnie naciac,żeby sie powietrze przedostawało.Zawias nawierciłem i skręciłem czarnym wkretem 4.5 albo 5.5 cm od spodu nie jest to widoczne a trzyma lepiej jak nowy,czas naprawy max pół godziny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mój sposób na naprawę pękniętego zawiasu:

- kupujemy hak sufitowy 4 ( może była to 6, nie pamiętam teraz) - dość długi - ok 6 cm. Można kupić kilka bo to groszowe sprawy

- hak wkręcamy w klapę schowka w miejscu gdzie był zawias

- rozginamy i dopasowujemy zagięcie haka tak by szedł możliwie przez środek zawiasu

- w samym zawiasie wycinamy miejsce na hak

- pasujemy obydwa elementy, kleimy samo połączenie oraz zalewamy wycięcie w którym leży hak.

Klej - poxipol szary.

- czekamy aż zwiąże i montujemy z powrotem schowek.

Rozwiązanie o tyle ciekawe bo mało ingeruje w sam schowek. Niewiele cięcia, brak malowania, szpachlowania, itp.

Rozwiązanie działa trzy miesiące i nie ma problemu.

Zdjęcie ułożonego haka przed zalaniem klejem:

img1450large.th.jpg

img1451large.th.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.Panowie znalazlem 2 silowniki w Aso o numerze 8E1880324 za 75zl i 8E1880324A za 80 czym one sie roznia ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.Panowie znalazlem 2 silowniki w Aso o numerze 8E1880324 za 75zl i 8E1880324A za 80 czym one sie roznia ??

Według ETKA siłowniki te mają różne numery PR. I tak:

8E1880324 - 4UE,4UF - Air bag for driver and front seat passenger. Driver's and front passenger air bag with front passenger air bag deactivation.

8E1880324A - 4UB - Air bag for NAR.

Nie mam pojęcia co to jest to "NAR".

--

Pozdrawiam.

Sławek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie może jestem nowy ale poradziłem sobie z usterką schowka trochę inaczej

1. pęknięty zawias przymocowałem wkrętem do drewna na kleju epoksydowym dwu składnikowym i trzyma do dzisiaj trzeba tylko trochę popatrzeć i umiejętnie dopasować wiercenie pod kątem w odłamanym fragmencie zawiasu

2.ktoś przede mną chyba nie lubił audika i jak mu się zawias urwał to porostu odciął ramię i odłączył zasilanie oświetlenia a co najciekawsze wyrzucił odcięty fragment zawiasu i znowu dobromira kulka pękła i problem rozwiązałem profilem dopasowanym z blachy aluminiowej działa jak nowy

3. siłownik a raczej tłumik opadania schowka niestety jest felerny i się zaciera ale można to obejść okresowo smarując tego skubańca, żeby było łatwiej w denku można wywiercić otworek fi 1,5mm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Według ETKA siłowniki te mają różne numery PR. I tak:

8E1880324 - 4UE,4UF - Air bag for driver and front seat passenger. Driver's and front passenger air bag with front passenger air bag deactivation.

8E1880324A - 4UB - Air bag for NAR.

Nie mam pojęcia co to jest to "NAR".

--

Pozdrawiam.

Sławek

"NAR" - North America Region

Proponuję, zatem wersję bez litery A - chyba, że masz auto z USA.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...