Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B7 BRD] Aktualny tygrysowoz...


RS

Rekomendowane odpowiedzi

na Twoim miejscu wystawiłbym go normalnie na mobilach i wrzucił np. informację tu na forum.. chociaż wydaje mi się, że w DE więcej dostaniesz niż u nas.

A6 polift? jeśli tak to bez obaw :wink: jedyne co pada to te klapy kolektora, u Ola w AZ Auto Serwis wymieniają gdyby padły w bardzo dobrych pieniądzach, z gwarancją. to samo w Q5 :wink: to ten sam silnik jak ten u np. Mirona

a jeśli A6 przedlift to jednostka ASB (2006-2008) o mocy 232/233 KM. tam też jedyne problemy, z którymi się spotkałem to klapy.. ale o A6 to sporo wie np. Młody

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki jedrekx. Tez tak po dłuższym zastanowieniu celowalbym w te 2 wersje, z tym ze model 239KM w DE kosztuje 120€ mniej w Podatku drogowym i podobno jest oszczendniejszy. Z tymi klapami to dużo słyszałem i widziałem, ale jeszcze nie zglębiałem tematu. Wymiana to w DE jakieś 800€, ale i te nowe kiedyś padają. Są tam jakieś lepsze rozwiązania od tego co proponuje ASO?

---------- Post dopisany at 15:58 ---------- Poprzedni post napisany at 15:55 ----------

Acha, w Q5 widziałem S-troniki, mozna je brać, czy są wadliwe?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciężko będzie ci Tygrys za 11 pogonić, ale próbuj jak czas nie nagli. Ja swoja za 8,2 puściłem, z tym ze stała dwa razy na Mobile, i dopiero pod koniec napalony Żabojad się znalazł:facepalm: Szukaj Q5 świeższe autko.

---------- Post dopisany at 16:29 ---------- Poprzedni post napisany at 16:23 ----------

Szukaj tipa, dsg jest zajebiaszcza, ale tip wytrzymalszy zwłaszcza z twoja noga:decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nawet nie marzę o tym ze go za 11 sprzedam, mimo tego ze silnik i sprzegło ma 60kkm a wtryski 20kkm...

Ale w połączeniu z odszkodowaniem i trochę dorzucając byłaby interesująca sumka z którą można coś juz zrobić....

Ale wszystko zależy od tego jak zareaguje ubezpieczalnia Turasa. Na razie nastawiam sie na sąd co sie wiąże z dłuższym oczekiwaniem na kasę. Dlatego na razie sie tylko informuję.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki jedrekx. Tez tak po dłuższym zastanowieniu celowalbym w te 2 wersje, z tym ze model 239KM w DE kosztuje 120€ mniej w Podatku drogowym i podobno jest oszczendniejszy. Z tymi klapami to dużo słyszałem i widziałem, ale jeszcze nie zglębiałem tematu. Wymiana to w DE jakieś 800€, ale i te nowe kiedyś padają. Są tam jakieś lepsze rozwiązania od tego co proponuje ASO?

u Ola montują chyba aluminiowe (?) te klapy, my wymienialiśmy w naszym firmowy A6 z silnikiem ASB. koszt niższy niż ten, który podałeś.. zdecydowanie niższy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jedrekx A ja odradzam Az serwis w temacie Kolektorów ssacych, powód proszę bardzo, wysłałem im swoje wyczyszczone kolektory na których padły te cięgieńka dostałem upierdzielone nawet nie przetarte ale to mały pikuś fakt w silniku kolektora było coś robione bo zaplombowane i cięgieńka metalowe. Co z tego skoro były ogromne luzy w osiowości klap? ok na początku będzie wszystko ok ale po jakimś czasie brak osiowości będzie się powiększać i wtedy dostaną nam się te elementy do silnika. Robili mi to bardzo dobrzy fachowcy dlatego zaufałem im, kupiłem używki bez żadnych luzów osiowych oraz zostały przerobione cięgna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no ja polecam, u nas akcja wymiany trwała 30 minut. podjechaliśmy samochodem, wymontowano popsuty element, zamontowano nowy - sprawny i auto hula od 30 tys :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki jedrekx. Tez tak po dłuższym zastanowieniu celowalbym w te 2 wersje, z tym ze model 239KM w DE kosztuje 120€ mniej w Podatku drogowym i podobno jest oszczendniejszy. Z tymi klapami to dużo słyszałem i widziałem, ale jeszcze nie zglębiałem tematu. Wymiana to w DE jakieś 800€, ale i te nowe kiedyś padają. Są tam jakieś lepsze rozwiązania od tego co proponuje ASO?

u Ola montują chyba aluminiowe (?) te klapy, my wymienialiśmy w naszym firmowy A6 z silnikiem ASB. koszt niższy niż ten, który podałeś.. zdecydowanie niższy.

800€ to cena 2 klap w niemieckim ASO, ale nie dopytalem sie czy z wymiana czy bez. To ze to cena kosmiczna, (jak za klapy) - to nie podlega dyskusji. Ktos kiedys na jakim forum napisal ze tam problemem wlasnie jest to ze one sa (klapy albo ciegna) z plastiku i sie wyrabiaja, tylko teraz pytanie jest, na ile starczaja nowe klapy? Bo mysle ze jak bym kupil ten samochod to najwyzej na 2 lata, czyli 80kkm u mnie, tyle to chyba wytrzymuja, co?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki jedrekx. Tez tak po dłuższym zastanowieniu celowalbym w te 2 wersje, z tym ze model 239KM w DE kosztuje 120€ mniej w Podatku drogowym i podobno jest oszczendniejszy. Z tymi klapami to dużo słyszałem i widziałem, ale jeszcze nie zglębiałem tematu. Wymiana to w DE jakieś 800€, ale i te nowe kiedyś padają. Są tam jakieś lepsze rozwiązania od tego co proponuje ASO?

u Ola montują chyba aluminiowe (?) te klapy, my wymienialiśmy w naszym firmowy A6 z silnikiem ASB. koszt niższy niż ten, który podałeś.. zdecydowanie niższy.

800€ to cena 2 klap w niemieckim ASO, ale nie dopytalem sie czy z wymiana czy bez. To ze to cena kosmiczna, (jak za klapy) - to nie podlega dyskusji. Ktos kiedys na jakim forum napisal ze tam problemem wlasnie jest to ze one sa (klapy albo ciegna) z plastiku i sie wyrabiaja, tylko teraz pytanie jest, na ile starczaja nowe klapy? Bo mysle ze jak bym kupil ten samochod to najwyzej na 2 lata, czyli 80kkm u mnie, tyle to chyba wytrzymuja, co?

Tygrys Auto od nowości klapy poszły przy ok 90 tys

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tym lewym pasem to było tak:

Wracałem z imprezy jak było juz jasno. Jechałem se na luzie - cygaro i stowka na tempomacie. Zacząłem dojeżdżać do tej ciężarówki i sie zastanawiam czy zwolnić czy wyprzedzać. Patrzę w lusterko i widzę ze golf dojeżdża wiec ocenilem ze jak przyspieszę do 120 to wyprzedze ciężarówkę zanim mnie ten golf dojedzie ( to była mała ciężarówka do przewozu koni)

A ten Turas przyspieszył i trąbi długimi. Ja w takich sytuacjach wyprzedzam na środkowe lusterko ,czyli zjeżdżam na prawy dopiero wtedy jak pojazd wyprzedzany pojawi sie całkowicie w środkowym lusterku- trochę wkoorwiające dla tego z tylu, ale w razie "w" ten z tylu ma miejsce zeby wyhamować co w tym przypadku rzeczywiście tej ciężarówce pomogło.

U nas tak powinno być. w końcu by się ci pseudo wyścigowcy i frustraci uspokoili na drogach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

DTM jest w pyte...mi sie cały pakiet dtm-owy podoba.halogeny muszą isc won no ale tez duzo sie na nich nie jezdzi wiec nie szkoda..ciekaw jestem jak to bedzie u ciebie wygladało...jak to nie tajemnica to powiedz ile wysypałes za ten zderzak?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kupiłem nowy. Z kratkami dałem ponad 500€. Wiem ze niemało ale

i tak kupuje nowe rzeczy, a S-line tez prawie tyle kosztuje....

Ten brak halo mnie trochę absorbuje, bo planowałem dołożenie CH/LH , a bez halo to nie to samo... Ewentualnie ledy jako drl podłączyć pod to, ale z S6 za duże, a jakoś nie podnieca mnie cięcie tego zderzaka.

Drl z q7 v12 są cieńsze, ale tez trzeba ciąć....- nie wiem jeszcze co wymyślę, bo trochę mi to wiochą zalatuje...

A co do tylniego zderzaka, to chyba podejme probe dopasowania go do avanta. Tak na oko to chyba roznia sie czesciami powyzej zagiecia....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...