cdj Opublikowano 14 Marca 2010 Opublikowano 14 Marca 2010 Witam Mam takie dziwne wrażenie że jeśli silnik jest zimny to lepiej adica pruje do przodu . Czu to możliwe ? Jak przejadę już z 30km to autko tak nie szaleje. Może tak mi się wydaje. B5tka ma już 300tys przejechane, sprawuje się świetnie, ale to mnie zastanawia.
mirasx Opublikowano 14 Marca 2010 Opublikowano 14 Marca 2010 Witam;dołączę się do tematu mam podobny przebieg te same objawy i nie wydaje ci się ja też tak mam.Tak samo jak ty chciałbym się dowiedzieć co to może być
PRZEEMAS Opublikowano 14 Marca 2010 Opublikowano 14 Marca 2010 A ja mam ten sam przebieg i odwrotnie bo na zimnym gorzej przyspiesza
wozniak_4 Opublikowano 15 Marca 2010 Opublikowano 15 Marca 2010 ja mam na liczniku 198tyś wa w rzeczywistości to Bóg jeden wie. tez na zimnym lepiej idzie
jarek3251 Opublikowano 15 Marca 2010 Opublikowano 15 Marca 2010 jak na zimnym lepiej idzie to mi sie tylko jedna myśl nasuwa pompa wtryskowa mówi: żegnam was
mlodyy Opublikowano 15 Marca 2010 Opublikowano 15 Marca 2010 zrobic logi na zimnym i na cieplym i sie okaze czy tylko sie wydaje czy naprawde jest jakas roznica.
Seski Opublikowano 15 Marca 2010 Opublikowano 15 Marca 2010 a jak odpala na ciepłym? jeżeli na ciepłym cięzko odpala to faktycznie pompa mówi papaty
yahoo Opublikowano 15 Marca 2010 Opublikowano 15 Marca 2010 pewnie nie jeden powod moze byc. Ja mam wlasnie pompe na regeneracji i szczerze mowiac w ogole nie mialem pojecia ze cos jest nie tak, przy okazji sie okazalo ze caly silnik od spodu ropą zalany.
cdj Opublikowano 15 Marca 2010 Autor Opublikowano 15 Marca 2010 a jak odpala na ciepłym? jeżeli na ciepłym cięzko odpala to faktycznie pompa mówi papaty całe szczęście na ciepłym i na zimnym odpala idealnie/ no problemo
g1zm0 Opublikowano 15 Listopada 2011 Opublikowano 15 Listopada 2011 Witam ja mam podobnie. zauważyłem że jak temp spadła to auto na zimnym fajniej chodzi(jakby więcej tlenu w zimnym powietrzu dostawał). U pompiarza byłem sprawdzał pompę, wtryski regulował kąt wtrysku i mówił że jest git. Odpala na zimnym jak i na ciepłym bez najmniejszego problemu. Jak myślicie czy moze mieć to związek np z brudnymi ale nie zapchanymi intercoolerami? To takie moje wydumki, bo jak zimno to więcej tlenu a przy nagrzanym aucie brudny Ic nie jest w stanie prawidłowo do końca schłodzić powietrza?
koper84444 Opublikowano 15 Listopada 2011 Opublikowano 15 Listopada 2011 Na zimnym silniku sterownik zadaje większą ilość paliwa. Jak działają boxy tuningowe? Właśnie oszukując czujnik temperatury.
LORD DIABLO Opublikowano 15 Listopada 2011 Opublikowano 15 Listopada 2011 tak ma byc pany im zimniejsze powietrze tym lepiej
vauxhall95 Opublikowano 15 Listopada 2011 Opublikowano 15 Listopada 2011 no ja radze jeszcze poprobowac na zimnym.A co tam, do konca mu gaz,zobaczymy co padnie.
krzysieqakces Opublikowano 15 Listopada 2011 Opublikowano 15 Listopada 2011 ja to nawet nie wiem czy mi na zimnym lepiej idzie czy nie, bo jak odpalę diesela to kilka minut sobie chodzi, zwłaszcza że jeżdżę na krótkich odcinkach... jak wy dajecie od razu w pipe na zimnym to ciekawe jak długo pojeździcie
danu44 Opublikowano 15 Listopada 2011 Opublikowano 15 Listopada 2011 no ja radze jeszcze poprobowac na zimnym.A co tam, do konca mu gaz,zobaczymy co padnie. Patryk prosze przestan, bo koledzy pomysla ze tak naprawde ma byc... :gwizdanie:
g1zm0 Opublikowano 15 Listopada 2011 Opublikowano 15 Listopada 2011 a czy ktos napisał że auto jest pałowane na zimnym...... że sobie takie głupie żarty robicie w moim przypadku w dupe dostaje dopiero jak się porządnie rozgrzeje olej, do tego momentu obroty nie przekraczają 1800-2000 RPM i właśnie przy takiej spokojnej jeździe np. wyjazd z pod bloku po parkingu czuć różnicę w pracy silnika.
piotrek88z Opublikowano 16 Listopada 2011 Opublikowano 16 Listopada 2011 IC schładza powietrze. Gdy jest chłodniej to efektywniej działa. Miałem mazde DiTD i przy lekkim mrozie szła jak burza W zimnym powietrzu mieści się więcej cząsteczek tlenu w danej objętości przez co spalanie ON jest lepsze.
Lu-Gi Opublikowano 16 Listopada 2011 Opublikowano 16 Listopada 2011 Na zimnym silniku sterownik zadaje większą ilość paliwa. Jak działają boxy tuningowe? Właśnie oszukując czujnik temperatury. Tutaj wam kolega napisał o co w tym chodzi, Ja osobiście miałem juz 5 aut z silnikiem TDI i każdy z nich lepiej przyśpieszał na zimnym silniku, wieksza dawka proste.
danu44 Opublikowano 19 Listopada 2011 Opublikowano 19 Listopada 2011 Kolego g1zm0, Tomku nie obruszaj sie gdyz nie chodzi o Twoja wypowiedz. ja mam podobnie, zauważyłem że jak temp. (na zewnatrz) spadła to auto na zimnym (powietrzu) fajniej chodzi. Natomias chodzi o wypowiedz cdj... Mam takie dziwne wrażenie że jeśli (silnik jest zimny) to lepiej adica pruje do przodu I napewno wszyscy wiemy jak nalezy w zimowe dni, naszymi autkami jezdzic. w moim przypadku w .... dostaje dopiero jak się porządnie rozgrzeje olej, do tego momentu obroty nie przekraczają 1800-2000 RPM Pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się