egon47 Opublikowano 17 Marca 2010 Opublikowano 17 Marca 2010 Witam moje AEB przed chipem i wycieciem kata mialo od 0-100 7,9 mierzone nawigacyjnie cos w stylu G-tech przypominam ze to byla czysta seria
adrianus Opublikowano 17 Marca 2010 Autor Opublikowano 17 Marca 2010 Witam moje AEB przed chipem i wycieciem kata mialo od 0-100 7,9 mierzone nawigacyjnie cos w stylu G-tech przypominam ze to byla czysta seria no to pozazdroscic wyniku
Buba Opublikowano 17 Marca 2010 Opublikowano 17 Marca 2010 Faktycznie to chyba 5 bieg byl bo wtedy testowalem przeladownia po regulacji WG czy jakos tak... Turbo powinno ladowac 0.55-0.6 bara jesli wszystkie graty sprawne
sylwiasty Opublikowano 17 Marca 2010 Opublikowano 17 Marca 2010 Faktycznie to chyba 5 bieg byl bo wtedy testowalem przeladownia po regulacji WG czy jakos tak... Turbo powinno ladowac 0.55-0.6 bara jesli wszystkie graty sprawne Graty są sprawne (nowa turbinka, DV), tylko spokoju mi nie daje cięgno gruszki od WG - chyba za szybko się otwiera i dla tego nie osiąga wartości 0,6 bar'a (chyba, że to wskaźnik mnie oszukuje bo w sumie jak już złapie obroty to idzie ładnie).
arek87 Opublikowano 18 Marca 2010 Opublikowano 18 Marca 2010 tylko spokoju mi nie daje cięgno gruszki od WG - chyba za szybko się otwiera i dla tego nie osiąga wartości 0,6 bar'a ja wymieniłem gruszkę na sztywniejszą (woloniej reagowała) podobno następny właściciel mojego auta ukręcił półoś
sylwiasty Opublikowano 18 Marca 2010 Opublikowano 18 Marca 2010 tylko spokoju mi nie daje cięgno gruszki od WG - chyba za szybko się otwiera i dla tego nie osiąga wartości 0,6 bar'a ja wymieniłem gruszkę na sztywniejszą (woloniej reagowała) podobno następny właściciel mojego auta ukręcił półoś Lol! A od czego wsadziłeś tą gruszkę? Rozumiem, że miałeś ośkę bo w Q to raczej ciężko uwalić półoś przy mocy 160 PS. Ja zastanawiam się nad ewentualną regulacją cięgna.
Pawel_M Opublikowano 18 Marca 2010 Opublikowano 18 Marca 2010 Seria 0- 170: Czy to 1.8T to 180PS jak w opisie bo jak zmierzyłem sobie 0-100 km/h to wychodzi mniej więcej tyle co zdrowe 150Ps - 8.3sec
sylwiasty Opublikowano 18 Marca 2010 Opublikowano 18 Marca 2010 Nie wiem czy mi się wydaje czy ta 180 do setki dochodzi w coś ok.9 sec. a to chyba troszkę długo jak na ten motor. Powinien mieć poniżej 8 sec.
hopkins_f Opublikowano 18 Marca 2010 Opublikowano 18 Marca 2010 Seria raczej zdrowa: wychodzi 192 KM przy około 5900 i 274 NM przy około 3000 Jest to ośka więc są spore problemy z trakcją żeby dobrze ruszyć. Dla porównania elastyczność 4 bieg 80 - 140:
arek87 Opublikowano 18 Marca 2010 Opublikowano 18 Marca 2010 gruszkę wsadziłem po prostu nowszą i była o niebo sztywniejsza Sprostowanie do ukręconej półosi --> to nie ja Nm ukręcają półosie
d4rk Opublikowano 18 Marca 2010 Opublikowano 18 Marca 2010 Niestety nie potrafię znaleźć filmików z przyspieszeniami w moim AJL, ale znalazłem filmiki z wskaźnika Boost. Słaba jakoś ale przy 4000rpm chyba przeładowuje (0,9bar). http://www.youtube.com/watch?v=p4dmPfTMMn0
hopkins_f Opublikowano 19 Marca 2010 Opublikowano 19 Marca 2010 W AJL 0,8 -0,9 bar to norma a na wysokich obrotach spada do około 0,6.
pieckinn Opublikowano 20 Marca 2010 Opublikowano 20 Marca 2010 hehe, jeżeli można to chciałbym pokazać brata były silnik audi 80 b4 1.9 TD 75km, który po lekkim modzie otrzymał nowe moce
Pawel_M Opublikowano 20 Marca 2010 Opublikowano 20 Marca 2010 Wątek jest na temat 1.8T a nie węglarek
bish - kopt Opublikowano 20 Marca 2010 Opublikowano 20 Marca 2010 Wątek jest na temat 1.8T a nie węglarek niech wszyscy wrzucają, fajnie właśnie porównać jak stare dizloki lepiej sobie radzą od turbo-benzyn
Buba Opublikowano 20 Marca 2010 Opublikowano 20 Marca 2010 zrobi sie jeden wielki burdel i nic sensownego z tego nie wyjdzie, klekoty niech sobie w swoim dziale wrzuca taki watek. Chociaz kto by chcial ogladac filmiki w ktorych obrotomierz konczy prace przy 4500RPM
eMeM Opublikowano 21 Marca 2010 Opublikowano 21 Marca 2010 troche się zdołowałem, bo mam mocniejszy silnik i mi wyszło od 60-140 na 3 biegu 10,5 s na czwórce 17s więc troche kiepsko w porównaniu do kolegi co ma 130 km w dieselku (z tego filimku 8,5 s). no sorry, ale co to za porownanie :> w 2.8 fwd jaki posiadasz III bieg konczy sie pozniej niz IV w 1.9tdi avf, a bieg IV w 2.8 konczy sie pozniej niz V w 1.9tdi :gwizdanie: 60-140km/h na IV w 2.8 to zakres obrotow od 1700 do 4000 - kto normalny przyspiesza z butem w podlodze od 1700 obr w benzynie ? :>
bish - kopt Opublikowano 21 Marca 2010 Opublikowano 21 Marca 2010 troche się zdołowałem, bo mam mocniejszy silnik i mi wyszło od 60-140 na 3 biegu 10,5 s na czwórce 17s więc troche kiepsko w porównaniu do kolegi co ma 130 km w dieselku (z tego filimku 8,5 s). no sorry, ale co to za porownanie :> w 2.8 fwd jaki posiadasz III bieg konczy sie pozniej niz IV w 1.9tdi avf, a bieg IV w 2.8 konczy sie pozniej niz V w 1.9tdi :gwizdanie: 60-140km/h na IV w 2.8 to zakres obrotow od 1700 do 4000 - kto normalny przyspiesza z butem w podlodze od 1700 obr w benzynie ? :> to nie było porównanie z dieslem tylko 1.8 T, koledze sie pomyliło
KmK Opublikowano 21 Marca 2010 Opublikowano 21 Marca 2010 eMeM zdecydowanie się zgadzam, mierzenie przyspieszeń na konkretnych biegach i porównywanie diesli to benyzny jest totalnie bezsensu, pokazuje coś co jest z góry wiadome, to tak jakby porówywać przyspieszenie diesla z benzyną od 4000 obrótów.. nikt o zdrowych zmysłach nie wykorzystuje elastyczności przy wyprzedzaniu tylko moc. Dlatego właśnie jakiekolwiek porównania mają sens, ale tylko w przypadku maksymalnych możliwych przyspieszeń w zakresie jakiś konkretnych prędkości. Reasumując 60-140 ma sens, ale z wykluczeniem użycia danego biegu.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się