Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVF] No i wykresik


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

łagodnie aczkolwiek 2-3 tys ładnie wyglada

Opublikowano

dobry wynik w serii :good:

Opublikowano

no seria niezła... :good:

Opublikowano

łagodnie aczkolwiek 2-3 tys ładnie wyglada

No tak chciałem żeby została jeszcze jakaś rezerwa, no a momencik daje niezłe odczucia na 4-ce, 5-tce i 6-tce...tu się czuje najwiekszą różnicę :decayed:

różnicę byś czuł zdecydowanie większą gdybyś nie miał takiej serii :naughty:

Opublikowano

4,5,6 odczułeś bo śmigałeś w trasie, myślę że i na 3 ładnie ciągnie

Opublikowano

gratuluję wyniku i zdrowiutkiej serii :good:

Opublikowano

witam

a jak to mozliwe zeby seria byla az tak wysoka 20 kucy wiecej - szok.

a teraz mam pytanko:

czy ma wplyw jesli przy czipie byl zawalony EGR ( nagar) ale chodzil ok i chip byl robiony na 15" kolach a obecnie smiga sie na 18?

Opublikowano

jakie są koszty podniesienia mocy w tej firmie?? Chcę podnieść z 90 na 110 KM. silnik w tdi

Opublikowano

Kolego juropek dzwoń do Witka to Ci powie jaka jest aktualna cena. Ale jeśli nic się nie zmieniło to 1200pln trzeba szykować, ewentualnie czekać na grupowe chipowanie, wtedy będzie taniej.

Opublikowano

Poczekam :), dzięki za podpowiedź.

Opublikowano

witam

a jak to mozliwe zeby seria byla az tak wysoka 20 kucy wiecej - szok.

TDI- ki mają wyższą z reguły serie niż podaje producent, jeden egz dużo większą inny trochę mniej :decayed:

a teraz mam pytanko:

czy ma wplyw jesli przy czipie byl zawalony EGR ( nagar) ale chodzil ok i chip byl robiony na 15" kolach a obecnie smiga sie na 18?

Jak EGR działał poprawnie to raczej wpływu nie miało to na moc. Koła nie mają raczej wpływu na pomiar jedynie na odczucia podczas jazdy.

Opublikowano

dziadekblack jakie to ma teraz przyspieszenia na poszczególnych przedziałach prędkości -

np. na 3. biegu od 60 do 100 120 km/h (lub na innym ) w porównaniu do serii ?

(pytanko kieruję także do innych posiadaczy 130PD ;-) )

Pozdr.

Opublikowano

dziadekblack jakie to ma teraz przyspieszenia na poszczególnych przedziałach prędkości -

np. na 3. biegu od 60 do 100 120 km/h (lub na innym ) w porównaniu do serii ?

(pytanko kieruję także do innych posiadaczy 130PD ;-) )

Pozdr.

w dniu zrobienia modyfikacji przyspieszenia były zadowalające ( nie mierzyłem) ale po tygodniu było już to mało i chciałem więcej :confused4:

hehe już tak jest :kox:. Ładny wynik :good:

Opublikowano

spokojny ale fajny wykres :good:

Opublikowano

bezpiecznie i z głową :good: Nic tylko lać i jeździć :wink4:

Opublikowano

w dniu zrobienia modyfikacji przyspieszenia były zadowalające ( nie mierzyłem) ale po tygodniu było już to mało i chciałem więcej :confused4:

Nie rozumie Was :-P

Wydajecie kasę na chipa po to aby mieć potwierdzenie w postaci kartki z cyferkami. Nie lepiej było zmierzyć przed i po ?

AVF i AWX po chipie na 170 PS i 380 NM przyspieszają na 3. 60 - 100 km/h w około 3 - 3.5 sec. Te 0.5 sekundy z przedziału wynikają z przebiegu krzywej momentu obrotowego...

Pozdr.

Opublikowano

sprawniej mi się wyprzedzało np trzy tiry na raz a nie po to żeby się ścigać spod świateł czy mierzyć jakie mam przyśpieszenie 60-100... :gwizdanie:

W jaki najprostszy określisz to co pogrubiłem ? - Za pomocą czasu ! ;-)

Przecież wyprzedzanie polega na _najkrótszym_ odbywaniu tego manewru na przeciwnym pasie ruchu. Dlatego właśnie pytam o przyspieszenia (przyznajmy w tym dość wąskim) zakresie prędkości na 3. cim biegu - bo przecież jadąc 60 km i chcąc wyprzedzić tira nie zrobisz tego na wyższym biegu, gdyż będzie to trwało dłużej. A na 3. dociągniesz do 120 km/h.

Ważne jest to o ile mniej sekund po modzie jesteś w stanie dokonać tego manewru, który niematematycznie określasz "sprawnym".

Pozdr.

Opublikowano

w dniu zrobienia modyfikacji przyspieszenia były zadowalające ( nie mierzyłem) ale po tygodniu było już to mało i chciałem więcej :confused4:

Nie rozumie Was :-P

Wydajecie kasę na chipa po to aby mieć potwierdzenie w postaci kartki z cyferkami. Nie lepiej było zmierzyć przed i po ?

AVF i AWX po chipie na 170 PS i 380 NM przyspieszają na 3. 60 - 100 km/h w około 3 - 3.5 sec. Te 0.5 sekundy z przedziału wynikają z przebiegu krzywej momentu obrotowego...

Pozdr.

Gdy kupiłem auto i jeździłem na serii (204Ps - powiedzmy :wink4: ), na początku byłem w niebo wzięty ! (Wcześniejsze auto miało 150Ps). Po 2 miesiącach od zakupu już miałem mały niedosyt :gwizdanie:

Po sofcie, który znacznie poprawił elastyczność mojego silnika, oraz samą frajde z jazdy, znowu po jakiś 2 miesiącach poczułem niedosyt :wallbash: i co dalej....?

Nie raz było to maglowane na nie jednym forum, do każdej mocy się człowiek przyzwyczai, i zawsze będzie mu mało.

Rozmawiałem z Aligatorem (Dynosoft) jakiś czas temu... I opowiadał jak przyjechał do niego Gościu z Gliwic :audi: RS6 5.0 TFSI 580 PS żeby poprawić soft i przeprowadzić inne modyfikacje aby zwiększyć moc bo ma mało !! :slina::shocked:

No ręce mi opadły... Jestem ciekaw jakie będzie jego następne auto, bo raczej nie wypada się przesiadać na słabsze :gwizdanie:

Sorry za :offtopic:

A pomiary czasowe, to podstawa :)

Opublikowano

Dla mnie mierzenie czasu to głupota, stoper mam sobie to zmierzyć? a może w głowie liczyć?

Najważniejsze jak powiedział dziadekblack to "sprawność" auta po modzie, ja nazwę to elastycznością i tym że mogę go ciągnąć do czerwonego a on dalej chce jechać, a czy urwałem 0,5 sek czy sekundę jest mi obojętne bo w żaden dostępny mi sposób tego dobrze nie zmierzę :cool1:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...