adadur Opublikowano 27 Marca 2010 Opublikowano 27 Marca 2010 łagodnie aczkolwiek 2-3 tys ładnie wyglada
GRazny Opublikowano 27 Marca 2010 Opublikowano 27 Marca 2010 łagodnie aczkolwiek 2-3 tys ładnie wyglada No tak chciałem żeby została jeszcze jakaś rezerwa, no a momencik daje niezłe odczucia na 4-ce, 5-tce i 6-tce...tu się czuje najwiekszą różnicę różnicę byś czuł zdecydowanie większą gdybyś nie miał takiej serii
adadur Opublikowano 27 Marca 2010 Opublikowano 27 Marca 2010 4,5,6 odczułeś bo śmigałeś w trasie, myślę że i na 3 ładnie ciągnie
ALEX_D Opublikowano 9 Sierpnia 2010 Opublikowano 9 Sierpnia 2010 witam a jak to mozliwe zeby seria byla az tak wysoka 20 kucy wiecej - szok. a teraz mam pytanko: czy ma wplyw jesli przy czipie byl zawalony EGR ( nagar) ale chodzil ok i chip byl robiony na 15" kolach a obecnie smiga sie na 18?
juropek Opublikowano 9 Sierpnia 2010 Opublikowano 9 Sierpnia 2010 jakie są koszty podniesienia mocy w tej firmie?? Chcę podnieść z 90 na 110 KM. silnik w tdi
boguki Opublikowano 9 Sierpnia 2010 Opublikowano 9 Sierpnia 2010 Kolego juropek dzwoń do Witka to Ci powie jaka jest aktualna cena. Ale jeśli nic się nie zmieniło to 1200pln trzeba szykować, ewentualnie czekać na grupowe chipowanie, wtedy będzie taniej.
dziadek Opublikowano 9 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 9 Sierpnia 2010 witam a jak to mozliwe zeby seria byla az tak wysoka 20 kucy wiecej - szok. TDI- ki mają wyższą z reguły serie niż podaje producent, jeden egz dużo większą inny trochę mniej a teraz mam pytanko: czy ma wplyw jesli przy czipie byl zawalony EGR ( nagar) ale chodzil ok i chip byl robiony na 15" kolach a obecnie smiga sie na 18? Jak EGR działał poprawnie to raczej wpływu nie miało to na moc. Koła nie mają raczej wpływu na pomiar jedynie na odczucia podczas jazdy.
Bugatti Opublikowano 9 Sierpnia 2010 Opublikowano 9 Sierpnia 2010 dziadekblack jakie to ma teraz przyspieszenia na poszczególnych przedziałach prędkości - np. na 3. biegu od 60 do 100 120 km/h (lub na innym ) w porównaniu do serii ? (pytanko kieruję także do innych posiadaczy 130PD ;-) ) Pozdr.
ArkadiuS Opublikowano 10 Sierpnia 2010 Opublikowano 10 Sierpnia 2010 dziadekblack jakie to ma teraz przyspieszenia na poszczególnych przedziałach prędkości - np. na 3. biegu od 60 do 100 120 km/h (lub na innym ) w porównaniu do serii ? (pytanko kieruję także do innych posiadaczy 130PD ;-) ) Pozdr. w dniu zrobienia modyfikacji przyspieszenia były zadowalające ( nie mierzyłem) ale po tygodniu było już to mało i chciałem więcej hehe już tak jest . Ładny wynik
Grisza79 Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Opublikowano 12 Sierpnia 2010 bezpiecznie i z głową Nic tylko lać i jeździć
Bugatti Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Opublikowano 12 Sierpnia 2010 w dniu zrobienia modyfikacji przyspieszenia były zadowalające ( nie mierzyłem) ale po tygodniu było już to mało i chciałem więcej Nie rozumie Was :-P Wydajecie kasę na chipa po to aby mieć potwierdzenie w postaci kartki z cyferkami. Nie lepiej było zmierzyć przed i po ? AVF i AWX po chipie na 170 PS i 380 NM przyspieszają na 3. 60 - 100 km/h w około 3 - 3.5 sec. Te 0.5 sekundy z przedziału wynikają z przebiegu krzywej momentu obrotowego... Pozdr.
Bugatti Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Opublikowano 12 Sierpnia 2010 sprawniej mi się wyprzedzało np trzy tiry na raz a nie po to żeby się ścigać spod świateł czy mierzyć jakie mam przyśpieszenie 60-100... :gwizdanie: W jaki najprostszy określisz to co pogrubiłem ? - Za pomocą czasu ! ;-) Przecież wyprzedzanie polega na _najkrótszym_ odbywaniu tego manewru na przeciwnym pasie ruchu. Dlatego właśnie pytam o przyspieszenia (przyznajmy w tym dość wąskim) zakresie prędkości na 3. cim biegu - bo przecież jadąc 60 km i chcąc wyprzedzić tira nie zrobisz tego na wyższym biegu, gdyż będzie to trwało dłużej. A na 3. dociągniesz do 120 km/h. Ważne jest to o ile mniej sekund po modzie jesteś w stanie dokonać tego manewru, który niematematycznie określasz "sprawnym". Pozdr.
Grisza79 Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Opublikowano 12 Sierpnia 2010 w dniu zrobienia modyfikacji przyspieszenia były zadowalające ( nie mierzyłem) ale po tygodniu było już to mało i chciałem więcej Nie rozumie Was :-P Wydajecie kasę na chipa po to aby mieć potwierdzenie w postaci kartki z cyferkami. Nie lepiej było zmierzyć przed i po ? AVF i AWX po chipie na 170 PS i 380 NM przyspieszają na 3. 60 - 100 km/h w około 3 - 3.5 sec. Te 0.5 sekundy z przedziału wynikają z przebiegu krzywej momentu obrotowego... Pozdr. Gdy kupiłem auto i jeździłem na serii (204Ps - powiedzmy ), na początku byłem w niebo wzięty ! (Wcześniejsze auto miało 150Ps). Po 2 miesiącach od zakupu już miałem mały niedosyt :gwizdanie: Po sofcie, który znacznie poprawił elastyczność mojego silnika, oraz samą frajde z jazdy, znowu po jakiś 2 miesiącach poczułem niedosyt i co dalej....? Nie raz było to maglowane na nie jednym forum, do każdej mocy się człowiek przyzwyczai, i zawsze będzie mu mało. Rozmawiałem z Aligatorem (Dynosoft) jakiś czas temu... I opowiadał jak przyjechał do niego Gościu z Gliwic RS6 5.0 TFSI 580 PS żeby poprawić soft i przeprowadzić inne modyfikacje aby zwiększyć moc bo ma mało !! No ręce mi opadły... Jestem ciekaw jakie będzie jego następne auto, bo raczej nie wypada się przesiadać na słabsze :gwizdanie: Sorry za A pomiary czasowe, to podstawa
aju Opublikowano 13 Sierpnia 2010 Opublikowano 13 Sierpnia 2010 Dla mnie mierzenie czasu to głupota, stoper mam sobie to zmierzyć? a może w głowie liczyć? Najważniejsze jak powiedział dziadekblack to "sprawność" auta po modzie, ja nazwę to elastycznością i tym że mogę go ciągnąć do czerwonego a on dalej chce jechać, a czy urwałem 0,5 sek czy sekundę jest mi obojętne bo w żaden dostępny mi sposób tego dobrze nie zmierzę
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się