marcin32 Opublikowano 28 Marca 2010 Opublikowano 28 Marca 2010 mam problem otoz po wymianie uszczelki pod glowica wyrzuca mi plyn chlodniczy przez wezyk powrotu, kopci bialym dymem i jak go odpalam to przez chwile nierowno pracuje po dodaniu gazu jest ok.
zibizab Opublikowano 28 Marca 2010 Opublikowano 28 Marca 2010 Może być pęknięcie głowicy,a była sprawdzana na szczelność?
marcin32 Opublikowano 28 Marca 2010 Autor Opublikowano 28 Marca 2010 nie byla sprawdzana na szczelnosc,ale przed wymiana bylo dobrze tylko sadzilo olejem spod uszczelki
marcin32 Opublikowano 28 Marca 2010 Autor Opublikowano 28 Marca 2010 witam wymieniałem cały rozrząd, przy okazji również uszczelkę pod głowicą, głowica była planowana, wyminione uszczelniacze, nowe świece, termostat. Po tych wszystkich zabiegach odebrałem auto i przejechałem niewielką trasę (ok.100 km) w celu stwierdzenia co będzie się dalej działo. Węże są twarde i wyrzuca płyn wężykiem od powrotu. Mechanik powiedział, żeby zmienić korek - korek już zmieniony i nadal to samo. Co do ilości oleju, którego dolewałem, tak ok. pół litra na 1000 km. (starałem się napisać więcej szczegółów, moze teraz ktoś coś mi podpowie?) pozdrawiam
loco87 Opublikowano 28 Marca 2010 Opublikowano 28 Marca 2010 Słuchaj wygląda poprostu na to że goscie spartolili robote....Chłodnice jak i układ były płukane ?
marcin32 Opublikowano 28 Marca 2010 Autor Opublikowano 28 Marca 2010 płukana była tylko nagrzewnica, ponieważ nie było ogrzewania. Po przepłukaniu nagrzewnicy, z ogrzewaniem nie ma problemów, ale nadal wyrzuca płyn...
marcin32 Opublikowano 28 Marca 2010 Autor Opublikowano 28 Marca 2010 mechanik twierdzi ze byl odpowietrzony uklad,ale jak jezdzilem to bylo slychac bulgotanie w srodku kabiny slychac.
rafalskin73 Opublikowano 28 Marca 2010 Opublikowano 28 Marca 2010 Z tym zapowietrzeniem układu możesz mieć racje,widziałem taki przypadek przy passacie B3 1,8 B+gas,tylko że tu akurat była nieszczelność przy opasce zaciskowej przy parowniku,płyn troszkę kapał a okropnie się zapowietrzał i przed włączeniem się wentylatora zaczął wyrzucać przez zbiorniczek.Po dokręceniu opaski,wszystko ok,passat jescze jeżdzi.Pozdrawiam.[br]Dopisany: 28 Marzec 2010, 17:00_________________________________________________Zapowietrzony układ masz,posprawdzaj może masz gdzies nieszczelnosci.
marcin32 Opublikowano 28 Marca 2010 Autor Opublikowano 28 Marca 2010 ale u mnie jeszcze kopci bialym dymem a wczesniej tego nie bylo,mechanik twierdzi ze trzeba ustawic spalalanie.
d4rk Opublikowano 28 Marca 2010 Opublikowano 28 Marca 2010 ale u mnie jeszcze kopci bialym dymem a wczesniej tego nie bylo,mechanik twierdzi ze trzeba ustawic spalalanie. Kolego biały dym to najprawdopodobniej para która się wydziela podczas spalania, czyli najprawdopodobniej płyn chłodniczy dostaje się do komory spalania podczas pracy, a podczas sprężania ciśnienie dostaje się do układu chłodzenia. Ja bym zasięgnął opinii w innym warsztacie. A tak poza tym to jak ustawić spalanie? Bo za bardzo tego nie rozumiem.
rafalskin73 Opublikowano 28 Marca 2010 Opublikowano 28 Marca 2010 No to niech ustawi,jak taki mądry,spartolił robote a teraz winę na spalanie składa.Tradycyjna ich wymówka,zaden nie przyzna się do błędu.Widziałeś kolego tą głowicę planowaną,czy tylko zapłaciłeś mu za planowanie?
d4rk Opublikowano 28 Marca 2010 Opublikowano 28 Marca 2010 nie byla sprawdzana na szczelnosc,ale przed wymiana bylo dobrze tylko sadzilo olejem spod uszczelki Jak to była planowana a nie sprawdzana, chyba nie tędy droga.
syczylyjczyk Opublikowano 28 Marca 2010 Opublikowano 28 Marca 2010 szczelności głowicy nie ma potrzeby sprawdzania przy każdorazowym zdjęciu ,to zależy od wielu okoliczności ,a wyrównanie płaszczyzny po sprawdzeniu najzwyklejszym liniałem.Nie rozumiem tylko z którego miejsca był przeciek ,że była potrzeba wymiana uszczelki.Trafiłeś na nieodpowiedzialnego gościa,z opisu wnioskuję że to krętacz ,osobiście nie powierzył bym mu nawet wym. oleju. [br]Dopisany: 28 Marzec 2010, 22:39_________________________________________________Myślę że głowica jest niedokręcona ,różnie to bywa.
klysek Opublikowano 28 Marca 2010 Opublikowano 28 Marca 2010 a moze zle splanowana jest albo tak jak mowi kolega wyzej nie dokrecona
loco87 Opublikowano 29 Marca 2010 Opublikowano 29 Marca 2010 omg... co za rzemieślnik to wykonywał.... ;( Słuchaj bierz goscia za jaja i niech Ci kase zwraca
marcin32 Opublikowano 29 Marca 2010 Autor Opublikowano 29 Marca 2010 olejem sadzilo spod uszczelki bo bylo widac od tylu silnika zachlapane,teraz nic nie leci jest suchy tylko kopci na bialo i plyn wyrzuca.Jakby byla peknieta glowica to wczesniej by sie cos dzialo,a takich objawow nie bylo tylko ten olej lecial[br]Dopisany: 29 Marzec 2010, 07:57_________________________________________________mechanik mowi ze trzeba zdjac glowice jeszcze raz i dac do sprawdzenia na szczelnosc.[br]Dopisany: 29 Marzec 2010, 08:06_________________________________________________dizsiaj widzialem sciagnieta juz glowice, jendo gniazdo zaworow bylo mokre [tluste]o otwor kolektora ssacego i wylotowego tez byly z nalotem,reszta byla ok.swieca tego gniazda tez byla z jakims nalotem bo inne byly suche
sołtys85 Opublikowano 29 Marca 2010 Opublikowano 29 Marca 2010 olejem sadzilo spod uszczelki bo bylo widac od tylu silnika zachlapane,teraz nic nie leci jest suchy tylko kopci na bialo i plyn wyrzuca.Jakby byla peknieta glowica to wczesniej by sie cos dzialo,a takich objawow nie bylo tylko ten olej lecial[br]Dopisany: 29 Marzec 2010, 07:57_________________________________________________mechanik mowi ze trzeba zdjac glowice jeszcze raz i dac do sprawdzenia na szczelnosc.[br]Dopisany: 29 Marzec 2010, 08:06_________________________________________________dizsiaj widzialem sciagnieta juz glowice, jendo gniazdo zaworow bylo mokre [tluste]o otwor kolektora ssacego i wylotowego tez byly z nalotem,reszta byla ok.swieca tego gniazda tez byla z jakims nalotem bo inne byly suche Tak jak sie nie zrobi wszystkiego kompleksowo jak powinno być i pozornie sie oszczedza te 30zł za sprawdzenie głowicy. Będzie nauczka na przyszłość. Dopilnuj, żeby wymienili na wszystkich wtryskach uszczelniacze!!!!
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się