MiczelDMS Opublikowano 5 Kwietnia 2010 Opublikowano 5 Kwietnia 2010 Witam. Gdy wciskam pedał gazu po zapaleniu silnika, zanim jeszcze się rozgrzeje, zaczyna się dławić, trzęsie czy raczej drga. Obroty gwałtownie spadają potem ospale i zupełnie nie adekwatnie do wciśniętego gazu rosną. Dopiero koło 3500-4000 obrotów zaczyna silnik pracować normalnie. gdy natomiast zacznę dodawać gazu powoli delikatnie dotykając gazu to jakoś nawet normalnie reaguje. Byłem u kilku mechaników. Ostatni pracowali 3 tygodnie i znaleźli kupę usterek i wszystkie usunięto. Niestety pozostał ten jeden problem, silnik mechanicznie i od strony elektroniki sprawny 100%. Pozostał mi tylko katalizator do wymiany. Czy tu może tkwić problem? Jeśli nie to gdzie szukać przyczyny? Dodam jeszcze że gdy popracuje trochę na wolnych obrotach i się dogrzeje zmartwienie znika tyle że rano znów to samo. pozdrawiam i proszę o sugestie :hi
huragan Opublikowano 5 Kwietnia 2010 Opublikowano 5 Kwietnia 2010 Z gazownią masz wszystko w porządku? Może świeżo założona? VAG pokazał coś konkretnego? Jakieś poważne usterki ci usunęli? Robili coś z przepustnicą?
MiczelDMS Opublikowano 5 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 5 Kwietnia 2010 Gaz mam już ponad 2 lata i działał bez zastrzeżeń problem występuje tuż po uruchomieniu zanim przełączy się na gaz. Przepustnica już była wymieniana. Miałem duże nieszczelności na kolektorze i gumkach łączących go z silnikiem, do tego wielką dziurę w odmie, wymieniony komputer, sterowniki od temperatury, no i cały katalizator wypalony. Wszystkie nieszczelności usunięto nie mam jeszcze katalizatora. Mechanik powiedział że sprawdził wszystkie możliwe części i co było uszkodzone wymienił. Nie mają pojęcia co poza tym katalizatorem może być przyczyną bo jak pisałem silnik sprawny 100% i mechanicznie i elektroniczni! Więc ja to już w ogóle nie mam pojęcia co to może być.
Agrzesiek4 Opublikowano 5 Kwietnia 2010 Opublikowano 5 Kwietnia 2010 Witam, ja mam identyczny problem co u ciebie, wymiana katalizatora nic ci nie pomoze. U mnie te same obiawy pojawiaja sie ale od wiosny do zimy jak jest cieplej, w zimie tego nie mialem, moi mechanicy tez nie potrafia nic konkretnego wymyslec. Myslalem ze moze filtr paliwa, ale tez nie, moze pompa tez nie. Takze ja tez juz nie wiem co to.
robert22ff Opublikowano 5 Kwietnia 2010 Opublikowano 5 Kwietnia 2010 witam.a kiedy wymieniales filtr powietrza?
MiczelDMS Opublikowano 5 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 5 Kwietnia 2010 Wymiana filtra powietrza i filtra paliwa też nic nie pomoże bo mam to za sobą .ja walczę z tą przypadłością już rok czasu. Jedynie to co udało się naprawić to to że samochód odpala za pierwszym razem co wcześniej też było jego bolączką. Nie wiem co robić bo pisałem tu kilka wątków dotyczących odpalania,nierównej pracy silnika i wahania obrotów i zawsze czytam podpiąć pod VAGa czy masz gaz lub wymień przepustnice. U mnie na VAGu nie pokazuje żadnej usterki od ostatniej wizyt u mechanika. Czytałem podobne wątki i też były podobne sugestie. A co jeśli mechanik mówi" masz samochód 100% sprawny, silnik ok i elektronika ok , sprawdziliśmy wszystko i nie ma żadnych uszkodzeń, nie wiemy czemu są te problemy" tylko proszę nie piszcie zmień mechanika lub samochód. Podrzućcie jakieś pomysły może ktokolwiek uporał się z tym problemem?
bogdansky Opublikowano 5 Kwietnia 2010 Opublikowano 5 Kwietnia 2010 w mojej instlacji LPG okzalo sie ze do wymiany mam reduktor, ale za nim to zrobilem mialem podobne objawy do waszych , pomoglo przed zgaszeniem silnika po przyjezdzie pod dom czy w miejsce docelowe przełaczenie silnika na benzynena jakies 10 do 15 sekund, w moim przypadku pomagalo moze warto sprobowac
MiczelDMS Opublikowano 6 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 6 Kwietnia 2010 Dzięki za sugestie ale tego też próbowałem, z tego co wiem to raczej nie jest wina paliwa na jakim jeździmy.
Buba Opublikowano 6 Kwietnia 2010 Opublikowano 6 Kwietnia 2010 Pojecie "wszystko" nie dla kazdego znaczy to samo. napisz co sprawdziles. moze cos ominales
jarek1971 Opublikowano 6 Kwietnia 2010 Opublikowano 6 Kwietnia 2010 Witam ja miałem to samo też mechanicy się głowili i nic dopiero jeden z nich poeidział żebym wyczyścił wtryski ale nie jakimś środkiem który wlewa się do paliwa tylko trzeba podłączyc do specjalnej aparatury.Tak też zrobiłem i pomogło!!!!Proponuję to zrobić koszt ok. 100zł
mirek s Opublikowano 6 Kwietnia 2010 Opublikowano 6 Kwietnia 2010 trzeba podłączyc do specjalnej aparatury Nic nie wiedziałem o takiej usłudze Wtryskiwacze w trakcie czyszczenia są zamontowane w aucie, czy się je wyjmuje ?
Buba Opublikowano 6 Kwietnia 2010 Opublikowano 6 Kwietnia 2010 trzeba podłączyc do specjalnej aparatury Nic nie wiedziałem o takiej usłudze Wtryskiwacze w trakcie czyszczenia są zamontowane w aucie, czy się je wyjmuje ? wyjmujsze i wpinasz w taka specjajna listwe
dawcav6 Opublikowano 6 Kwietnia 2010 Opublikowano 6 Kwietnia 2010 miałem taki objaw jak miałem filtr paliwa do wymiany ale skoro to wymieniłeś to nie to jeszcze zostaje pompa paliwa niekiedy zamienniki są do bani a niektórzy mechanicy nie wiedzą że przy wymianie pompy paliwa wymienia sie też kosz otaczający pompe i czyści sie bak podpina sie nową pompe i sprawdza sie manometrem ciśnienie paliwa i to jest ważne polecam ci sprawdzić ciśnienie paliwa na pompie czy jest odpowiednie może być za małe sprawdzić ciśnienie na wtryskach bo mogą być zapchane wtryski albo przewody
jarek1971 Opublikowano 6 Kwietnia 2010 Opublikowano 6 Kwietnia 2010 Nie wyjmuje się wtryskiwaczy tylko podpina się do nich specjalne węże przez które przechodzi specjalny płyn który idzie pod odpowiednim ciśnieniem.Trwa to od pół do godziny i daje pozytywny efekt.
pablosan Opublikowano 6 Kwietnia 2010 Opublikowano 6 Kwietnia 2010 Panowie, być może to nie to samo, ale w LPG, to wtryski się czyści poprzez "kąpiel" w wanience ultradzwiękowej. Nie zaglebialem sie w to mocno, ale zdaje się, że można to samo zrobić z wtryskiami benzynowymi-chyba że się mylę, to proszę mnie poprawić.
jarek1971 Opublikowano 6 Kwietnia 2010 Opublikowano 6 Kwietnia 2010 Ja to przerobiłem i pomogło!!!!!! Wyczyściłem wtryski i gitara
Buba Opublikowano 6 Kwietnia 2010 Opublikowano 6 Kwietnia 2010 http://www.hq.gniezno.pl/index.php?option=com_content&task=view&id=48&Itemid=30
MiczelDMS Opublikowano 6 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 6 Kwietnia 2010 Ciśnienie paliwa jakie daje pompa jest ok sprawdzali tak jak piszecie kosz też wymienili i pewnie nie czyścili baku , wtryskiwacze sam wymieniałem w listopadzie i wydawało mi się że był trochę lepiej ale do czasu poza tym mechanik też je sprawdził i są ok. Jeśli chodzi o ich czyszczenie to też słyszałem że w kąpieli ultradźwiękowej-wiem jak to działa i ma sens. Co rozumiem przez wszystko? Rozebrali mój cały silnik od góry do dołu przejrzeli każdy element związany z zapłonem i płynną pracą silnika, nawet rozrząd sprawdzali i komputer wymienili, podpinali elementy z innych A4.Jedynie może rzeczywiście coś z przewodami paliwowymi bo tego nie tykali chyba. Dzięki za odpowiedzi i proszę o więcej
MiczelDMS Opublikowano 6 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 6 Kwietnia 2010 Sprawny nowy założyłem około roku temu a teraz też sprawdzali i podstawiali z innego furaka.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się