Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Jakie tarcze i klocki hamulcowe ?


szmekot

Jakie klocki wybrać na przód.  

411 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Jakiej firmy klocki polecasz ?



Rekomendowane odpowiedzi

Czuć na plus

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moze mi ktoś odpowiedziec na moje pytanie bo czas mnie nagli i niestety nie mam czasu przeczesywać forum . Dzięki wielkie

Mam zamiar zrobić swap hamulców przednich na 312 mm. Wydaje mi się że te jarzma się nadają ale proszę o potwierdzenie Jarzmo, jarzma 451 swap 312 mm audi vw (6183728398) - Allegro.pl - WiÄcej niĹź aukcje..

Z tego co też wyczytałem zaciski i klocki pozostają takie same za to tarcze wiadomo 312. Tak się sprawy mają czy coś pokiełbasiłem ? :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moze mi ktoś odpowiedziec na moje pytanie bo czas mnie nagli i niestety nie mam czasu przeczesywać forum . Dzięki wielkie

Mam zamiar zrobić swap hamulców przednich na 312 mm. Wydaje mi się że te jarzma się nadają ale proszę o potwierdzenie Jarzmo, jarzma 451 swap 312 mm audi vw (6183728398) - Allegro.pl - WiÄcej niĹź aukcje..

Z tego co też wyczytałem zaciski i klocki pozostają takie same za to tarcze wiadomo 312. Tak się sprawy mają czy coś pokiełbasiłem ? :)

Podpinam się ... nawet bardzo :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli teraz macie tarcze 280 mm to do swapu na 312 mm wymienić trzeba:

tarcze, klocki, zaciski, jarzma oraz przewody metalowe przy zaciskach

A jeśli 288 mm to

Zmieniasz same jarzma i tarcze, reszta zostaje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli teraz macie tarcze 280 mm to do swapu na 312 mm wymienić trzeba:

tarcze, klocki, zaciski, jarzma oraz przewody metalowe przy zaciskach

A jeśli 288 mm to

Zmieniasz same jarzma i tarcze, reszta zostaje

Dzięki mam 288 więc tylko jarzma i wszystko będzie dobrze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 18.05.2016 o 06:57, Toskańczyk napisał:

Jeśli teraz macie tarcze 280 mm to do swapu na 312 mm wymienić trzeba:

tarcze, klocki, zaciski, jarzma oraz przewody metalowe przy zaciskach

A jeśli 288 mm to

Zmieniasz same jarzma i tarcze, reszta zostaje

Dzięki. Mi się wydaje że mam 288  jakby ktoś mógł potwqierdzić. Przy zakupie tarcz na co zwrócić uwagę no oprócz średnicy ? Klocki kupować pod seryjne zaciski tj. pod tarcze 288 ?

Edytowane przez Gość
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli teraz macie tarcze 280 mm to do swapu na 312 mm wymienić trzeba:

tarcze, klocki, zaciski, jarzma oraz przewody metalowe przy zaciskach

A jeśli 288 mm to

Zmieniasz same jarzma i tarcze, reszta zostaje

Dzięki. Mi się wydaje że mam 288 vin to wauzzz8dzta202241 jakby ktoś mógł potwqierdzić. Przy zakupie tarcz na co zwrócić uwagę no oprócz średnicy ? Klocki kupować pod seryjne zaciski tj. pod tarcze 288 ?

Zgadza się, w Twoim aucie fabrycznie są tarcze 288

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy mógłbym prosić o pomoc w doborze klocków na tył w moim Audi? Chodzi mi głównie o to czy w quattro były inne klocki niż w ośce?

Mój samochód to b5 1.8 ARG q sedan. VIN: WAUZZZ8DZYA058770

I jak to u mnie wygląda z przodem? 280 czy 288, jaka grubość? Dzięki!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Mam zamiar zmienić sobie klocki i tarcze hamulcowe z tyłu, i moje pytanie brzmi..jakie kupić. Chcę firmy Brembo albo ATE, moc w aucie będzie +-200KM i czy muszą już iść wentylowane czy normalny zestaw z brembo zwykłych wystarczy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O serii zapomnij stabilna jak na tę 200kuni

Trzeba robić swap na 312mm lub wiecej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O serii zapomnij stabilna jak na tę 200kuni

Trzeba robić swap na 312mm lub wiecej

Nie za bardzo kumam twój komentarz. Czy chodzi ci w nim o to że na 200 koni seria odpada i trzeba swap`a zrobic na 312 mm lub wiecej ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O serii zapomnij stabilna jak na tę 200kuni

Trzeba robić swap na 312mm lub wiecej

Nie za bardzo kumam twój komentarz. Czy chodzi ci w nim o to że na 200 koni seria odpada i trzeba swap`a zrobic na 312 mm lub wiecej ?

Tak właśnie. Skoro w planach 200 to zakładaj 312 lub 320.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O serii zapomnij stabilna jak na tę 200kuni

Trzeba robić swap na 312mm lub wiecej

Nie za bardzo kumam twój komentarz. Czy chodzi ci w nim o to że na 200 koni seria odpada i trzeba swap`a zrobic na 312 mm lub wiecej ?

Tak właśnie. Skoro w planach 200 to zakładaj 312 lub 320.

Tak zrobię Jesienią będę wymieniać klocki to od razu zapnę tarcze 312 i jarzma na 312 :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szukaj od razu zwrotnic od S4, 312tki zagotujesz migiem

Edytowane przez Dev
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szukaj od razu zwrotnic od S4, 312tki zagotujesz migiem

Dzięki za odp. Czy oprócz zwrotnicy tarcz jarzm potrzebuje coś jeszcze do 320 ? Wiecie ja to autko używam na dojazdy do pracy i na zakupy :D Szaleć to tym nie będę, no może czasem na drogach krajowych :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

320mm to niezbędne minimam w Twoim aucie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z 2.0tfsi lub 3.0tdi B7

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...