Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Likwidacja wałków wyrównoważających z silnika 2.0 TDI czyli SWAP pompy oleju


jaro4444

Rekomendowane odpowiedzi

Ostatnio też mi to kumpel mówił, a skoro już mam taki przebieg to mi się dobra wersja trafiła :decayed:

no u mnie to samo, niektorzy jak slysza czym jezdze, robia dziwna mine, z niemym wyrazem wspolczucia... :decayed:

hamer ale ty robiłeś swap pompy przecież?

ja na swoim miałem 225, i juz słychać było masakra gniazdo wyrobione o imbusie nie wspominam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najpierw chcialbym sie przewitac i pozdrowic madrzejsze glowy niz ja.

A tak w temacie to jestem szczesliwym posiadaczem audi A6 z 2005 roku z napedem BLB. Napedem ktory ostatnio sie rozsypal.

Zastanawialem sie nad podmianka na BKD, ale znalazlem tez informacje ze Jaro4444 wlozyl silnik z Outlander o kodzie BSY.

Znalazlem tez ow taki silniczek z roku 2011 z przebiegiem 5 000 km, ale jak tlumacze mojemu mechanikowi co i jak to on rozklada rece.

Wiec prosze Was o rade.

Czy ten BSY da rade podpiac i hulac nastepne nascie lat czy lepiej wlozyc BKD z 2007( za 3500) ???

pozdrawiam

Radek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zastanawialem sie nad podmianka na BKD, ale znalazlem tez informacje ze Jaro4444 wlozyl silnik z Outlander o kodzie BSY.

Znalazlem tez ow taki silniczek z roku 2011 z przebiegiem 5 000 km, ale jak tlumacze mojemu mechanikowi co i jak to on rozklada rece.

Wiec prosze Was o rade.

Czy ten BSY da rade podpiac i hulac nastepne nascie lat czy lepiej wlozyc BKD z 2007( za 3500) ???

oczywiscie ze BSY. czego mechanik nie rozumie? :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przyjacielu Jaro4444.

Gdybym mial numer do Ciebie to juz dawno bym to zrobil.

pozdrawiam[br]Dopisany: 16 Luty 2012, 15:30_________________________________________________Co byscie bardziej wybrali:

http://allegro.pl/silnik-z-turbina-bkd-blb-2-0tdi-vw-passat-b6-i2147817574.html

czy lepiej http://allegro.pl/mitsubishi-outlander-2-0-silnik-i2072888049.html

lub http://allegro.pl/mitsubishi-outlander-2-0-did-10-12-silnik-bsy-i2123372435.html

Zwazmy na fakt iz na codzien mieszkam w IRL i ewentualne reklamacje beda dosc utrudnione.

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przyjacielu Jaro4444.

Gdybym mial numer do Ciebie to juz dawno bym to zrobil.

pozdrawiam[br]Dopisany: 16 Luty 2012, 15:30_________________________________________________Co byscie bardziej wybrali:

http://allegro.pl/silnik-z-turbina-bkd-blb-2-0tdi-vw-passat-b6-i2147817574.html

czy lepiej http://allegro.pl/mitsubishi-outlander-2-0-silnik-i2072888049.html

lub http://allegro.pl/mitsubishi-outlander-2-0-did-10-12-silnik-bsy-i2123372435.html

Zwazmy na fakt iz na codzien mieszkam w IRL i ewentualne reklamacje beda dosc utrudnione.

pozdrawiam

nie no silnik z 2008 roku i 20000 km ;)

zasada taka, najlepiej szukac silnika zamontowanego wciaz w aucie, sprawdzic jak pracuje posluchac, podpiac kompa. i dopiero brac.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no wlasnie z tym jest klopot. Jestem w IRL a tutaj taki silnik znalezc ktory bedzie jeszcze w samochodzie to moge tylko jak mam wyjazd do wypadku samochodowego. tutaj nie kleja z 3 samochodow jednego ale od razu ciagna na czesci. Cena na szrocie to 1200 Euro plus dodatkowo musisz oddac swoj silnik. A do Polski nie polece po silnik.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cena na szrocie to 1200 Euro
cena 1000 funtów sam słupek confused4

Szczęściarze, :decayed: ja za samego swapa 1200€(po znajomości) w rajchu zapłaciłem :confused4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

właśnie w dniu wczorajszym zapaliła mi sie czerwona kontrolka informująca o braku ciśnienia oleju :disgust: przebieg 180 tys km ksiązkowy, laweta i stoi u mechanika zobaczymy jakie beda koszta pod koniec tygodnia po robocie o dziwo powiem Wam ze

pierwsze co mechanik zrobił to sprawdził ciśnienie oleju i na wolnych obrotach o dziwo było trzymał 0,5-04 bara cały czas więc pomyślałem ze moze walnięty czujnik, czujnik wymieniony na ori ASO tyle co wyjechałem i znowu czerwona kontrolka oleju....

meches stwierdził ze pompa juz nie domaga, zobaczymy ,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tzn ze kolo napedowe na wale, jest juz na dokonczeniu. na jalowym biegu jeszcze napedza, a na wyzszych obrotach przeskakuje ew. pekla lyzwa napinacza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja stawiał :witch1: bym raczej na obrobiony "ołówek" :sick3: . Boseron :hi: daj znać co się wysrało.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam takie pytanie. jak poznac czy cos jest nie tak z ta pompa? przymierzam sie do zakupu i nie chcial bym zeby mi sie jakas kontrolka zaswiecila zaraz po zakupie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam takie pytanie. jak poznac czy cos jest nie tak z ta pompa? przymierzam sie do zakupu i nie chcial bym zeby mi sie jakas kontrolka zaswiecila zaraz po zakupie

koncowy etap, to znaczne hałasy. z okolic miski olejowej. jezeli tego nie slychac, pozostaje demontaz miski olejowej i ew. od razu wymiana niesprawnych elementow.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

koncowy etap, to znaczne hałasy. z okolic miski olejowej. jezeli tego nie slychac, pozostaje demontaz miski olejowej i ew. od razu wymiana niesprawnych elementow.

a to bardziej slychac na zimnym czy cieplym silniku

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

roznie zalezy od przyczyny. inne dzwieki da peknieta lyzwa napinacza, inne zajechana zebatka, inne wyrobiony zabierak. bez demontazu miski mozesz.... poogladac lakier

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...