Wihajster 31 Opublikowano 24 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2014 Panowie powiedzcie w końcu jak jest w silnikami BRD, produkcja 2007 Nie mam żadnych objawów że coś jest nie tam jak narazie jak nie ma objawów to jeździć a jak masz za duzo kasy miska w dół i kontrola stanu zabieraka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lachim20 0 Opublikowano 25 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2014 Witam , Mam pytanie odnośnie tematu: Zakupić nową oryginalna pompę oleju od 1.9 do swapa czy używana oryginalną???? Jak uważacie?? Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
griga-st 5 Opublikowano 26 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2014 Witam , Mam pytanie odnośnie tematu: Zakupić nową oryginalna pompę oleju od 1.9 do swapa czy używana oryginalną???? Jak uważacie?? Pozdrawiam Nie no, jasne ze oryginał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam3009 0 Opublikowano 27 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2014 Szukaj całego zestawu,na alle.. ja kupiłem z ori pompą ol. od tiguana,wsio na łańcuch po swapie 20,000 i dalej jadę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lachim20 0 Opublikowano 30 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2014 Dzięki! Zakupiłem komplet z all... z nową oryginalną pompą. Moze znacie zakład w krakowie który to robi? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wihajster 31 Opublikowano 30 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2014 Dzięki! Zakupiłem komplet z all... z nową oryginalną pompą. Moze znacie zakład w krakowie który to robi? pisz PW http://a4-klub.pl/index.php?/user/73180-pawelkiwi/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawelkiwi 26 Opublikowano 8 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2014 lachim20: Robimy takie swapy - no problem. Gwarancja pisemna 12 miesięcy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zalewa83 0 Opublikowano 15 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2014 Panowie mam A4 b7 2TDI i oryginalne 270tyś km i nigdy nic nie było robione przy pompie mam pytanie czy są jakieś objawy czy miskę w dół i do kontroli? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lachim20 0 Opublikowano 15 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2014 dzięki panowie za odpowiedzi zalewa83: wydaje mi się że musisz to sprawdzić niezależnie od oznaczenia silnika. Ja mam 260 BLB i bede robił swapa. Ale jak masz BRE to imbusik i ewentualnie wałek do wymiany i spokój na kolejne 200 kkm. Lepiej wydać kilka stów niż kilka tysięcy gdy ujżysz czerwoną lampkę alladyna pzdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zalewa83 0 Opublikowano 15 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2014 Ja mam BPW i właśnie widziałem coś takiego... Czy to o to chodzi? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lachim20 0 Opublikowano 15 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2014 Ja mam BPW i właśnie widziałem coś takiego... Czy to o to chodzi? dokładnie, tylko musisz sie dowiedzieć czy masz te wałki napędzane łansuchem jak w BLB czy przez zęby jak w BRE. Jak zęby to wałek plus imbus a jak łancuch to albo nowa zębatka łancuch napinacz i imbus lub swap pompy oleju z 1.9.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zalewa83 0 Opublikowano 15 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2014 Ok dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darwek24 2 Opublikowano 16 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2014 nie wiecie ile km wytrzyma ten imbus jak zostal wymieniony ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wihajster 31 Opublikowano 17 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2014 nie wiecie ile km wytrzyma ten imbus jak zostal wymieniony ? jak razem z walkiem i robisz tylko trasy nawet pol miliona km Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
seba1-9 0 Opublikowano 21 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2014 Panowie powiedzcie w końcu jak jest w silnikami BRD, produkcja 2007 Nie mam żadnych objawów że coś jest nie tam jak narazie jak nie ma objawów to jeździć a jak masz za duzo kasy miska w dół i kontrola stanu zabieraka Witam.Własnie mam zatarte balanse czy z tą przekładką da się coś zrobić 2.0tfsi? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawelkiwi 26 Opublikowano 28 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2014 Tak da się - wymienić balanse. Zatarte balanse to nie wadliwy napęd pompy oleju. Niby blisko ale niestety to nie to samo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Klaudek1993 0 Opublikowano 11 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2014 witajcie macie ktos namiary do jaro4444 ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SotoM 20 Opublikowano 11 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2014 (edytowane) Napisz do niego pw. Edytowane 11 Grudnia 2014 przez SotoM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dartom164 0 Opublikowano 11 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2014 Moje 2.0 tdi jest z 04.2006 silnik BRF 136 km, czy też muszę robić swapa przejechane mam 201000 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
longer22 1 Opublikowano 22 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2014 witam! no i szlak trafił moją Andzię (pier***** zemsta Hitlera) 2.0 TDi 2006 r. BRD, dzisiaj podczas jazdy zaświeciła się kontrola oleju, oczywiście szybko zgasiłem silnik. Tylko teraz dwie sprawy: nie wiem jak się za to zabrać :/ brak podnośnika więc nie mam jak podnieść tej cholery i sprawdzić jaki napęd pompy, do serwisu dzwoniłem oni mi nie powiedzą jaki napęd bo z fusów nie wróżą, jestem spod Jarosławia do Rzeszowa ok 70 km, więc z holowaniem ciężko pewnie trzeba by zamówic lawetę ale cóż tak przy tych kosztach 2 czy 3 stówki za lawetę, dobra to teraz koniec mojej litanii, poleci ktoś jakiś warsztat z okolic jarosławia który fachowo zajmuje się takimi sprawami? o diagnozę nie pytam bo to raczej oczywiste, choć... zastanawia mnie bo po tym jak zaraz zatrzymałem się i sprawdziłem bagnet to był prawie że suchy , stan oleju sprawdzałem w ubiegłym tygodniu było perfekt, no a z tego co czytałem na forum to jeżeli pompa walnięta to stan będzie pokazywać u mnie susza, przebieg 221k. Co mam robić? kanister benzyny i zapałki? ew głebokie jezioro i po sprawie z tą "przewagą dzięki technice" ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się