Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Likwidacja wałków wyrównoważających z silnika 2.0 TDI czyli SWAP pompy oleju


jaro4444

Rekomendowane odpowiedzi

Przy okazji wymontowania misy olejowej w tamtym roku u mechanika strzelilem zdjecie co tam sie znajduje no i teraz pytanie czy jux wczesniej nie byl przerobiony bo ja tu zadnego lancuszka nie widze

?

http://img.tapatalk.com/d/14/03/30/u6ysuny7.jpg

Wysłane z Apollo 11

Nic nie przerabiane, masz pompę z wałkami wyrównującymi, ale na kołach zębatych, w środku niej jest imbus i gniazdo, które się wyrabia... poczytaj ten temat.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czytając te wszystkie przerażające komentarze odnośnie padania pompy oleju, postanowiłem wymienić imbusik i gniazdo w Audi 2.0 TDI CR z 2009 r.

Auto ma przejechane teraz 159 000 km, po wyjęciu pompy okazało się że wałek jak i gniazdo nie posiada absolutnie żadnego zużycia. Lżejszy o 1000 zł śmiem twierdzić że ktoś ma cofnięty licznik w swoim samochodzie jeśli padł mu ten napęd powiedzmy przy 150 000 km albo piszą te posty ludzie którzy z tych napraw żyją.

Ogólnie wywalony 1000 zł w piach, przy drugim takim silniku nie zajrzę tam wcześniej jak po 300 000 km.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdybys Ty czytal uwaznie to wiedzialbys ze do 9.2009 czy 10.2009r szly zabieraki krorki jak w koncowce 2.0tdi cr...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czytając te wszystkie przerażające komentarze odnośnie padania pompy oleju, postanowiłem wymienić imbusik i gniazdo w Audi 2.0 TDI CR z 2009 r.

Auto ma przejechane teraz 159 000 km, po wyjęciu pompy okazało się że wałek jak i gniazdo nie posiada absolutnie żadnego zużycia. Lżejszy o 1000 zł śmiem twierdzić że ktoś ma cofnięty licznik w swoim samochodzie jeśli padł mu ten napęd powiedzmy przy 150 000 km albo piszą te posty ludzie którzy z tych napraw żyją.

Ogólnie wywalony 1000 zł w piach, przy drugim takim silniku nie zajrzę tam wcześniej jak po 300 000 km.

Jeśli masz swój rozum to po co dawałeś do wymiany(naprawy)wałek balansowy.Stwierdzając, że gniazdo wałka jest niezużyte - wymieniasz zabierak za 15 zł i po kłopocie....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy okazji wymontowania misy olejowej w tamtym roku u mechanika strzelilem zdjecie co tam sie znajduje no i teraz pytanie czy jux wczesniej nie byl przerobiony bo ja tu zadnego lancuszka nie widze

?

http://img.tapatalk.com/d/14/03/30/u6ysuny7.jpg

Wysłane z Apollo 11

Miałem na łańcuszku a zamieniony mam tak jak u Ciebie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Panowie podpowiedzcie mi proszę czy poniższy zestaw będzie ok do wykonania swapu na pompe 1,9 w Passacie 2,0TDI 16V BKP?

Pompa oleju 32 zeby 82,99 zł 06A115105A POMPA OLEJU VW GOLF4 PASSAT BORA AUDI A3 A4 SEAT (4172263833) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje.

Ogranicznik fali 80,00 zł 03G103623A Ogranicznik fali olejowej 03G103623A (4156981501) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje.

koło na wał 80,39 zł 06A105209B serwis vw

łańcuszek 148,81 zł *038115230A serwis vw

napinacz 28,51 zł 38115130 serwis vw

smok 66,59 zł 06B115251 serwis vw

suma 487,29 zł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czytając te wszystkie przerażające komentarze odnośnie padania pompy oleju, postanowiłem wymienić imbusik i gniazdo w Audi 2.0 TDI CR z 2009 r.

Auto ma przejechane teraz 159 000 km, po wyjęciu pompy okazało się że wałek jak i gniazdo nie posiada absolutnie żadnego zużycia. Lżejszy o 1000 zł śmiem twierdzić że ktoś ma cofnięty licznik w swoim samochodzie jeśli padł mu ten napęd powiedzmy przy 150 000 km albo piszą te posty ludzie którzy z tych napraw żyją.

Ogólnie wywalony 1000 zł w piach, przy drugim takim silniku nie zajrzę tam wcześniej jak po 300 000 km.

Jeśli masz swój rozum to po co dawałeś do wymiany(naprawy)wałek balansowy.Stwierdzając, że gniazdo wałka jest niezużyte - wymieniasz zabierak za 15 zł i po kłopocie....

a wiesz wogole jaki masz zabierak ????? tak jak mowi kolega jak można zaplacic komus za nic a potem mieć pretensje które powinieneś mieć tylko do siebie :facepalm: chyba mało przeczytales na ten temat, u mnie tez po demontażu gniazdo walka okazało się dobre a sam zabierak lekko zużyty ale cel naprawy był inny modyfikacja pod zabierak 100 mm :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Panowie podpowiedzcie mi proszę czy poniższy zestaw będzie ok do wykonania swapu na pompe 1,9 w Passacie 2,0TDI 16V BKP?

Pompa oleju 32 zeby 82,99 zł 06A115105A POMPA OLEJU VW GOLF4 PASSAT BORA AUDI A3 A4 SEAT (4172263833) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje.

Ogranicznik fali 80,00 zł 03G103623A Ogranicznik fali olejowej 03G103623A (4156981501) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje.

koło na wał 80,39 zł 06A105209B serwis vw

łańcuszek 148,81 zł *038115230A serwis vw

napinacz 28,51 zł 38115130 serwis vw

smok 66,59 zł 06B115251 serwis vw

suma 487,29 zł

Nie żałuj kilka stówek-kup wszystko nowe w serwisie za ok.1000 zł ze zniżką.masz pewność że "wirnik w pompie nie porysowany"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Czy ktoś może napisać od jakiego silnika szukać pompy do swapu? Jak wpisuję nr w googlach / alledrogo który podał Jaro, to wyświetlają mi się pompy do modułów.

Czy pompa będzie już razem z zębatką czy trzeba ją osobno dobierać? Jaki smok kupić?

Pozdrawiam i dziękuję!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy ktoś może napisać od jakiego silnika szukać pompy do swapu? Jak wpisuję nr w googlach / alledrogo który podał Jaro, to wyświetlają mi się pompy do modułów.

Czy pompa będzie już razem z zębatką czy trzeba ją osobno dobierać? Jaki smok kupić?

Pomp coraz mniej na allegro, bo ludzie wykupują, jak planujesz pojeździć autem kilka lat to polecam zakup w serwisie nowej i oryginalnej pompy, nie musisz w serwisie Audi, może być Seat, Skoda bądź VW, podajesz im numer pompy z pierwszego postu i szukasz kto ma najtaniej.

Pompa jest z zębatką, ale musisz kupić osobno zębatkę na wał... po co ci to mówię spis potrzebnych części masz w 1 poście i tego się trzymaj.

BTW. Ceny w serwisach idą w górę na pompy itp. kilka msc temu kupowałem nową za 729zł, tydzień temu już za 789zł (ceny po zniżkach).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i kolejny pacjent "wykastrowany" :banan:

Oprócz tego, że jestem lżejszy o jakieś 1200zł i mogę spać teraz spokojnie, jakiś mega zmian w pracy silnika nie zauważyłem. Być może delikatne "mrowienie" silnika w okolicach 2000obr, ale chyba raczej jestem bardziej przeczulony niż to w zasadzie ma miejsce. Moja żona twierdzi, że OOOO jest teraz cichsze :grin:

P.S. Jakby co to mam moduł, napinacz i łańcuch do sprzedania :decayed: Do zaślepienia kanału olejowego po wałkach idealnie nadaje się śruba 3/8". nic nie trzeba wiercić, tylko od razu gwintować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...