robert2844 0 Opublikowano 26 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2014 Witam ile wlewacie teraz oleju po zrobieniu swapa pompy oleju na 1.9tdi .Ja wswoim BPW wlewam teraz cos ponad 5 litrów oleju ,przedtem tylko 4l.pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niestandardowy 0 Opublikowano 26 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2014 robercie...c os jest nie tak, zmieniales miske? lub miarke od poziomu oleju? powinno nadal wchodzic 4 litry... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piogorski 0 Opublikowano 26 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2014 U mnie po swapie w 2,0 do maxa włazi 5,5L Miska i bagnet nie zmieniane Więc trzeba kupować 6L:kwasny: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robert2844 0 Opublikowano 27 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2014 hmm no własnie miska ta sama bagnet też ,tylko wywalone stare bebechy i zrobiony swap na 1.9 i oleju tak jak napisałem wczesniej ponad 5 litrów,prawie 5,5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ALBINEK 3 Opublikowano 28 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2014 U mnie nic się nie zmieniło , 4.5 L Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piogorski 0 Opublikowano 28 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2014 U mnie nic się nie zmieniło , 4.5 L niby jakim cudem po swapie nic się nie zmieniło:facepalm: Skoro wywaliłeś kilka kg gratów z miski:naughty: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawelkiwi 26 Opublikowano 28 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2014 Ja jak wywaliłem wałki to przede wszystkim przerobiłem smoka. Nie dało zamontować się miski, bo smok z pompy od 1.9 był za długi. Nie dało jej się wyciąć wewnątrz tak jak w innych usunąć przegrody. Być może to wina BRD i Quatro - ponoć tam była jakaś mała zmiana. Nie przejąłem się tym faktem zmieniłem kształt smoka by nie haczył i brał z dna miski. Działa już około 50kkm bez najmniejszych problemów. Objętość miski olejowej podskoczyła około + 0,6 litra. Myślę że w miarę dokładnie bo leję olej z beczki i zawsze patrzę na poziom bagnetu. Co do celowości robienia swapa - ludzie jak chcecie mieć auta 2.0 niezawodne i bez problemu dojechać do Hiszpanii i z powrotem nie myśląc o tym że Wasze auto rozkraczy się na drodze to tylko wywalić te wałki a w szczególności napęd pompy bo to jest najbardziej wadliwe urządzenie w całym tym pięknym silniku. Nie patrzcie na wpisy ludzi którzy zarabiają na regeneracji gniazd napędu pompy i nowych dłuższych czy krótszych imbusach. Jak padł lub pada Ci napęd pompy oleju - sruuu to z samochodu. Zrobiłem oprócz własnego samochodu już tak co najmniej 8 audiczek i "0" problemu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turbobastard 2 Opublikowano 29 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2014 Pewnie mi sie oberwie, sorry za OT ale chce kupic B7 2.0 TDi i martwi mnie ten silnik BLB, czy problem z walkami wystepuje tylko w nim i czy jest jakas roznica miedzy 2005 a 2007 rocznikiem auta i owego silnika? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ALBINEK 3 Opublikowano 29 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2014 U mnie nic się nie zmieniło , 4.5 L niby jakim cudem po swapie nic się nie zmieniło:facepalm: Skoro wywaliłeś kilka kg gratów z miski:naughty: Wałki nie są zanurzone w oleju więc po ich zdemontowaniu wlewam tyle samo oleju jak przed . Miska ta sama , bagnet ten sam , więc ilość oleju bez zmian . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niestandardowy 0 Opublikowano 29 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2014 tez mi sie tak albinek wydawalo... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piogorski 0 Opublikowano 29 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2014 To niech ktoś mi wytłumaczy cud, zmianiałem już 2x olej i sam wlewam zawsze 5,5L i stan mam pod max. wlanie 4,5 nie daje nawet min. (sprawdzane po napełnieniu filtra oleju) przed swapem lałem 4,2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawelkiwi 26 Opublikowano 29 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2014 Niestety ale wałki a właściwie ich obudowa jest zanurzona w oleju. Zobaczcie gdzie macie smoka w oryginale, na jakim jest poziomie w misce, wlejcie do miski 5 l oleju i zobaczcie czy nie zatapia części korpusu wałków. Okaże się że część wałków jest zatopiona. Oczywistą sprawą jest to że wałki ( mówimy o całym ustrojstwie zdemontowanym przy swapie ) nie taplają się w całości w oleju. Po zdemontowaniu trzeba jakoś uzupełnić braki metalu - uzupełniaczem jest olej. Na zdjęciu widać jaka wysokość dzieli smoka od obudowy. W mojej misce przy zalewaniu wyszło około +0,6l. Bagnet ten sam, miska ta sama. Tak naprawdę najważniejsze jest to by smok z nowej pompy po swapie ssał z samego dna miski - a to już zupełnie inna historia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
audiomaniak 3 Opublikowano 30 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2014 U mnie w BKD miska od BLB i wchodzi ok 4,5L Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FUTURUM 10 Opublikowano 1 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2014 BKD nie ma wałków więc co wywalałeś z silnika?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ALBINEK 3 Opublikowano 4 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2014 Wymienił silnik na BKD ale musiał założyć miskę olejową od BLB. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
audiomaniak 3 Opublikowano 4 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2014 Dokładnie, nic nie wywalałem tylko miska od blb Wysłane z Samsung Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bigkaban 4 Opublikowano 9 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2014 mam silnik BRE- auto nie wiadomo ile ma najechane wiec co byscie radzili bo problem mam z dostepem do podnosnika zeby zwalic miske i zobaczyc czy ktos tam grzebal czy nie. Silnik BRE to tylko pompa czy cos jeszcze do wymiany?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawelkiwi 26 Opublikowano 13 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2014 Generalnie nie masz wyboru. Aby sprawdzić trzeba niestety miska w dół. Można się wsłuchiwać, gdybać ale czasami nie ma takich objawów a napęd się kończy. Jak zdejmiesz miskę to warto zrobić przegląd dołu silnika - skoro jest rozebrany. Więcej tam się nic nie dzieje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bigkaban 4 Opublikowano 14 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2014 Dziekuje za odpowiedz. Czyli zamawiam to: Modyfikacja napędu pompa pompy oleju 2,0TDI blb (3905909983) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. rozbieram wymieniam i koniec?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MAJKI 6 Opublikowano 14 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2014 Dziekuje za odpowiedz. Czyli zamawiam to:Modyfikacja napędu pompa pompy oleju 2,0TDI blb (3905909983) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. rozbieram wymieniam i koniec?? Jeszcze sruba z lbem imbusowym do zaslepienia smarowania po walkach i przy tej robocie dobrze jest wymienic zimmering przedni na wale. ---------- Post dopisany at 19:38 ---------- Poprzedni post napisany at 19:22 ---------- tu masz zaznaczone który otwór zaślepić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się