Penzo_ 0 Opublikowano 8 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2015 witam użytkowników przeczytalem wszystko co tu jest i mam kosmos w głowie moja jednostka to BPW podaje skład potrzebnych części bo nie moge skumać ;/ kółko zębate wału 06A 105 209 Błańcuch 038 115 230 Anapinacz 038 115 130pompa oleju 03G 115 105uspokajacz oleju 038 103 623uszczelniacz przedni wału 038 103 085 Esmok 06B 115 251 to tak z grubsza jak ja to widze natomias tutaj podaje ktos taką listę Pompa 038 115 105 D 753złSmok 06B 115 251 51złŚruba N 909 450 02 x2 6zł za 2sztPierscien N 028 222 2 10złSruba N 907 040 07 x3 4zł za 3sztPodkladka N 012 234 5 x3 1zł za 3sztŁańcuch 038 115 230 95złkółko na wał 06A 105 209 B 63złnapinacz 038 115 130 23złuspokajacz oleju 038 103 623 88złZimer 038 103 085 E 82zł co z tej listy bd mi potrzebne bankowo ? jeszcze i takie kilka pytan ; - pompa sie montuje bez zadnego uszczelnienia kleju/sylikonu >? - czy uzyc kleju do gwintów na zaś zeby co nie odpadło - czym najlepiej zaślepić otwór smarowania starych wałkow wiadomo śruba ,ale jaki klej do tego zwykły do gwintów czy coś innego >? pozdrawiam za noba przepraszam ;P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ALBINEK 3 Opublikowano 9 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2015 (edytowane) witam użytkowników przeczytalem wszystko co tu jest i mam kosmos w głowie moja jednostka to BPW podaje skład potrzebnych części bo nie moge skumać ;/ kółko zębate wału 06A 105 209 B łańcuch 038 115 230 A napinacz 038 115 130 pompa oleju 03G 115 105 uspokajacz oleju 038 103 623 uszczelniacz przedni wału 038 103 085 E smok 06B 115 251 to tak z grubsza jak ja to widze natomias tutaj podaje ktos taką listę Pompa 038 115 105 D 753zł Smok 06B 115 251 51zł Śruba N 909 450 02 x2 6zł za 2szt Pierscien N 028 222 2 10zł Sruba N 907 040 07 x3 4zł za 3szt Podkladka N 012 234 5 x3 1zł za 3szt Łańcuch 038 115 230 95zł kółko na wał 06A 105 209 B 63zł napinacz 038 115 130 23zł uspokajacz oleju 038 103 623 88zł Zimer 038 103 085 E 82zł co z tej listy bd mi potrzebne bankowo ? jeszcze i takie kilka pytan ; - pompa sie montuje bez zadnego uszczelnienia kleju/sylikonu >? - czy uzyc kleju do gwintów na zaś zeby co nie odpadło - czym najlepiej zaślepić otwór smarowania starych wałkow wiadomo śruba ,ale jaki klej do tego zwykły do gwintów czy coś innego >? pozdrawiam za noba przepraszam ;P Pompe montujesz bez żadnych uszczelek czy uszczelniaczy. Smok do pompy ma oring. Ja zaślepiałem otwór śrubą bez łba z otworem na klucz imbusowy. Edytowane 9 Marca 2015 przez ALBINEK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kajtek5 0 Opublikowano 19 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2015 Witam Panowie jestem tu Nowy i od lipca 2014 roku jestem posiadaczem Audi A4B7 Quattro 2.0 2007 rok Listopad Silnik BPW nalatane 265 tyś i odczówam delikatne drgania na biegu jałowym. W zakresie obrotów 1700-2000 są to delokatne obiawy czytając wasze posty wiem co może być przyczyną Chciałbym się dowiedzieć jaki mam napęd pompy oleju czy na zębatki czy na łańcuch W ASO nie udzielili mi informacji chyba brak wiedzy konsultanta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wihajster 31 Opublikowano 19 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2015 na pewno koła zębate Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziki24 0 Opublikowano 21 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2015 zebate to jeden plus z 2 minusow :-) wystrugane jednym palcem na szybkosci wiec badz wyrozumialy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Klaudek1993 0 Opublikowano 21 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2015 witajcie otóż mam pytanie posiadam 2,0 tdi oznaczenie bpw i chcialbym miec bardziej pewne te audo chodzi o to ze czesto bedzie jezdzic do de wiec co radzicie w nim wymienic ? z tą pompą oleju bo czytam czytam i kazdy co innego radzi . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziki24 0 Opublikowano 22 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2015 Ile glow tyle rozumow naleze do grona co pozbyli aie pompy :-) i jestem hapy wystrugane jednym palcem na szybkosci wiec badz wyrozumialy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kajtek5 0 Opublikowano 22 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2015 Skoro posiadam owe koła zębate to wnioskuję że najlepiej zmienić Tan felerny imbus i oddać wałek do regeneracji z gniazdem Co o tym sądzicie A chcę tym autem Śmigać Za rozsądne wypowiedzi Dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wihajster 31 Opublikowano 22 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2015 zmienić Tan felerny imbus i oddać wałek do regeneracji z gniazdem i tak zrób Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FUTURUM 10 Opublikowano 25 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2015 zmienić Tan felerny imbus i oddać wałek do regeneracji z gniazdemi tak zrób Nie mogę się powstrzymać-napiszę.. Jeden z użytkowników(skoda forum), który przeszedł na 1.9 w superbie bss podjechał do nas i powiedział tak:"Zróbcie coś, ponieważ nie mogę sprzedać samochodu". Żal się chłopa zrobiło-odpowiedź była prosta- "JEDŹ DO TEGO, KTÓRY NARUSZYŁ KONSTRUKCJĘ SILNIKA JEŚLI NIE WYMIENIŁ WAŁU OD NP:BKD"...dyskusja była długa..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niestandardowy 0 Opublikowano 25 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2015 Ale Wihajster przeciez napisal zeby poprawic gniazdo a nie wywalac walki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zarowka79 1 Opublikowano 25 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2015 (edytowane) Zaczne od zartu ... Moze jak nie wiadomo co lepsze - walki, nie walki to moze niech wszyscy sobie wstawia do 1.9 walki i wtedy dopiero bedzie silnik idealny Na powaznie mam blb od stycznia 2008. Przekopalem wszystkie fora na swiecie od azji po stany patrzac w lewa strone Mamy dzieki bogu 2015 moje auto przezylo na fabrycznym lancuszku i walkach i zabieraku. Odpukac... Mam juz modul gotowy do wymiany. Chce zrobic kompletny material video. Dokladnie krok po kroku. Nie opisy czesci i skakanie po lebkach co trzeba z pominieciem ze 100 istotnych faktow. Po ktorych mechanicy nawet instaluja przeciwwage z walkami do gory. Nigdy tego nie robilem nawet nie wymienialem rozrzadu. Wiec ze zdobytej wiedzy lat 7 minelo, ktore ciagle mobilizowaly mnie do tego jestem gotow. Nie mowie, ze bedzie latwo. Moze nawet sie nie uda. Pewnie 50% tego forum teraz sie smieje 30 % puka w czolo 10 % zyczy mi spierniczenia i reszta a moze mu sie uda. CDN ... Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Edytowane 25 Marca 2015 przez zarowka79 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FUTURUM 10 Opublikowano 26 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2015 (edytowane) Ale Wihajster przeciez napisal zeby poprawic gniazdo a nie wywalac walki jesteśmy w temacie" likwidacja wałków......" dlatego zostało to napisane aby przestrzec innych przed kastracją Edytowane 26 Marca 2015 przez FUTURUM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zarowka79 1 Opublikowano 26 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2015 W uzupelnieniu mojej powyzszej wypowiedzi. Wywalenie walkow jest jakas opcja - nie mowie, ze zla opcja - napewno jest to sposob na usuniecie "usterki". Wypowiem sie jasno - jestem jak najbardziej w temacie. Sam chcialem zrobic delete walkow, juz prawie kupowalem czesci az tu nagle wrocily wspomnienia... Mialem 1.9 poczciwego AWX'a, kiedy przesiadlem sie po trzech latach z AWX na BLB bylem zachwycony. Ta plynnosc, prawie nie wyczuwalem klekotania silnika. Przy dodawaniu gazu wchodzil plynnie na obroty, wrecz bylo slychac swist zasysanego powietrza. Niesamowita ronica - wrecz przepasc. Zal mnie naszedl. Ciezko bylo ale zakres prac, ktore trzeba przeprowadzic - z wymiana walu ... sam nie wiem czy koszta nie sa porownywalne z dobrym modulem z zachowaniem tych wszystkich wspomnien Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niestandardowy 0 Opublikowano 26 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2015 Ale Wihajster przeciez napisal zeby poprawic gniazdo a nie wywalac walki jesteśmy w temacie" likwidacja wałków......" dlatego zostało to napisane aby przestrzec innych przed kastracją futurum musisz manuala stworzyc co do regeneracji gniazda Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dyzior 0 Opublikowano 30 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2015 No i prosze zaslepiles tez kanal olejowy po drugiej stronie ( ten na ktorym uciekalo cisnienie) ? Czekajmy na relacje z jazdy ! Jeśli pytasz o ten kanał zaznaczony przez jaro4444 na foto - to oczywiście zaślepiłem i wszystkie śruby dałem na kleju tak jak to robi fabryka :> Witam pytanko jaki kanal trzeba zaslepic nie moge odszukac tego foto,zamienilem pompe w moim blb na taka z 1.9 furka pali chodzi na wolnych obrotach idealnie ale po przejechaniu kilkuset metrow pojawil sie komunikat niskiego cisnienia oleju i piz*eczka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wihajster 31 Opublikowano 31 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2015 kanał olejowy ktory juz nie bedzie potrzebny po kastracji wałków Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawelkiwi 26 Opublikowano 25 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2015 Bez wymiany wału swap jest półśrodkiem. Za duże wibracje przy 2300-2600 obr/min. Jednemu to pasuje, większości nie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SotoM 20 Opublikowano 26 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2015 Czyli najlepiej jest włożyć wał korb też od np avf niż na ori wał 2.0 zmieniać koło zębate...? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gajes666 0 Opublikowano 29 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2015 Dłuższy czas nie zaglądałem tu i zdziwiły mnie teksty o wibracjach czy wymianie wału. Jeżdżę już kilka lat po kastracji bez obaw nagłego zaniku ciśnienia oleju. Nie wymieniałem wału i nie ma wibracji przy 2300 - 2600 obr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się