brath101 0 Opublikowano 13 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2017 Koledzy pytanko mam , jaki długi musi być imbus żeby podczas demontażu miski olejowej odkrecic te dwie sruby przy kole zamachowym. Czy wystarczy 150 mm czy musi być jak ori klucz hazet 230 mm? I drugi pytanko , do wymiany zabieraka wystarczy tylko demontaż miski czy przod tez trzeba zwalić? Z góry dzięki za pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czer 1 Opublikowano 21 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2017 1) 15cm powinno Ci wystarczyć chociaż wygodniej robi się fabrycznym kluczem, aczkolwiek imbus z kulką na końcu powinien dać radę. Ważne tylko jest to czy już poprzednio ktoś tam nie zaglądał i nie skręcił śrub "na chama". - wówczas kulka może nie dać rady przez obrobione gniazdo w śrubie. 2) wystarczy zrzucić miskę i masz dostęp do wszystkiego od dołu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawelkiwi 26 Opublikowano 21 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2017 Poza godzinami, na fuchę - tyle znam mechaników od Bełtowskiego. Jakiś desperat dorabia do 500+. Wkładamy w rozwalone gniazdo "żyletkę" wbijamy młotkiem imbus i już nie ma luzu. "Regeneracja" ? Nie mówię że tak było w tym przypadku ale jestem pewien na 99% że tak. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FUTURUM 10 Opublikowano 24 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2017 (edytowane) cena za zwalenie miski u nich to 650 zł-wiec ktoś tu ściemnia..... Edytowane 24 Marca 2017 przez FUTURUM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karasik2 30 Opublikowano 24 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2017 47 minut temu, FUTURUM napisał: cena za zwalenie miski u nich to 650 zł-wiec ktoś tu ściemnia..... Ale to nie u Bełtowskiego. to były mechanik na własnej działalności gospodarczej od niego. Dnia 11.03.2017 o 19:59, sepol80 napisał: Albo koleś się nudzi i za pół darmo to robi albo inni ciągną za to ile tylko można bo biedny właściciel nie ma wyjścia może coś z prawdy w końcówce tego zdania jest .... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
brath101 0 Opublikowano 26 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2017 Dnia 21.03.2017 o 08:49, czer napisał: 1) 15cm powinno Ci wystarczyć chociaż wygodniej robi się fabrycznym kluczem, aczkolwiek imbus z kulką na końcu powinien dać radę. Ważne tylko jest to czy już poprzednio ktoś tam nie zaglądał i nie skręcił śrub "na chama". - wówczas kulka może nie dać rady przez obrobione gniazdo w śrubie. 2) wystarczy zrzucić miskę i masz dostęp do wszystkiego od dołu. Dzieki za odpowiedz, zabierak wymieniony, zrobilem to wczesniej niz odpisales ale jeszcze raz dzieki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Erni-1 0 Opublikowano 19 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2017 w poniższym linku moja audiczka po wymianie imbusa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gieras1988 3 Opublikowano 19 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2017 6 godzin temu, Erni-1 napisał: w poniższym linku moja audiczka po wymianie imbusa A miałeś jakieś objawy typu niepokojące dźwięki metaliczne ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Erni-1 0 Opublikowano 19 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2017 nie miałem żadnych obiawów, zarówno przed jak i po wymianie silniczek chodzi równo i bez zarzutów- po prostu zadużo sie naczytałem i przestraszyłem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gieras1988 3 Opublikowano 20 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2017 (edytowane) Ja właśnie dostałem info od mechanika ze poprzedni właściciel zajął sie zmiana pompy a że kupiłem już zestaw od 1.9 chętnie to odsprzedam. Kurde a myślałem że taki metaliczny odgłos z góry silnika to napęd pompy. Podobno jak sprawdzili to im wyszły 2 wtryski. Edytowane 20 Kwietnia 2017 przez gieras1988 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karasik2 30 Opublikowano 20 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2017 pompa podobno nie daje żadnych oznak ze jest cos nie haloo większość robi to profilaktycznie i zapobiegawczo bez wcześniejszych objawów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kolo91 0 Opublikowano 20 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2017 do którego rocznika był problem z pompą? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karasik2 30 Opublikowano 20 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2017 15 minut temu, Kolo91 napisał: do którego rocznika był problem z pompą? widzę ze masz BRD wiec to co ja czyli problem również NAS dotyczy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RumJanek 3 Opublikowano 20 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2017 Nie wiem czy nie do 2009/2010, niech mnie ktoś poprawi jeśli się mylę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bulix 0 Opublikowano 9 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2017 Witam. Jestem tu nowy i zielony w silnikach 2.0 TDI i mam pytanie bp niedawno kupiłem A4 B7 2005 2.0 TDI BLB i nie wiem czy maja one ten walek czy nie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gieras1988 3 Opublikowano 9 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2017 Najgorsza z możliwych wersji to BLB Zdejmij miskę i zobaczysz czy już wymienione czy sam będziesz musiał robić swapa czy tam regeneracje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bulix 0 Opublikowano 9 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2017 39 minut temu, gieras1988 napisał: Najgorsza z możliwych wersji to BLB Zdejmij miskę i zobaczysz czy już wymienione czy sam będziesz musiał robić swapa czy tam regeneracje BLB ma ten wałek czy nie??? Nie jestem mechanikiem więc sam nie będę grzebał a nie chce robić sobie dodatkowych kosztów/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cristoforo 2 Opublikowano 9 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2017 Tak ma te walki i imbusik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bulix 0 Opublikowano 9 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2017 2 godziny temu, Cristoforo napisał: Tak ma te walki i imbusik Przy jakim przebiegu należałoby wymienić ten imbusik na nowy? I jeszcze jedno pytanie, co ile przejechanych kilometrów trzeba dolewać oleju i ile tego oleju dolewać? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
H4mm3R 267 Opublikowano 9 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2017 41 minut temu, Bulix napisał: Przy jakim przebiegu należałoby wymienić ten imbusik na nowy? I jeszcze jedno pytanie, co ile przejechanych kilometrów trzeba dolewać oleju i ile tego oleju dolewać? Przy ok 200KKM, po co chcesz dolewać olej? Jak zapali się kontrolka niskiego stanu oleju to wtedy dolewasz 1L Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się