Bieniek Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Przecież jesteś z Gdańska to podjedź na spota pogadaj z chłopakami i się wszystkiego dowiesz, spoty odbywją się w AZ Serwis więc temat zaufanego warsztatu który Ci to zrobi też masz z głowy.---------- Post added at 14:26 ---------- Previous post was at 14:21 ---------- http://a4-klub.pl/vb/showthread.php?292-Spoty-3M-każda-środa-godz-19-00-w-AZ-AutoSerwis-www-az-gda-pl Dokladnie.Podjedz. Zobaczysz wykastrowane 2,0. Popatrzych jak zuzyte potrafia byc elementy w napedzie. Pogadasz o cenach,czesciach itp. Same plusy.
NYNA Opublikowano 3 Kwietnia 2012 Opublikowano 3 Kwietnia 2012 No i Jaro4444 nie ma warsztatu i nie jest z Gdańska, poczytaj dokładnie wątek to się dowiesz że nie tylko w Gdańsku można to zrobić bo pierwsze przeszczepy pomysłu Jaro4444 były w innym warsztacie gdzieś chyba koło Warszawy jak dobrze pamiętam.
audiomaniak Opublikowano 3 Kwietnia 2012 Opublikowano 3 Kwietnia 2012 No i Jaro4444 nie ma warsztatu i nie jest z Gdańska, poczytaj dokładnie wątek to się dowiesz że nie tylko w Gdańsku można to zrobić bo pierwsze przeszczepy pomysłu Jaro4444 były w innym warsztacie gdzieś chyba koło Warszawy jak dobrze pamiętam. Dokładnie Jaro4444 robił to w Sulejówku k. W-wy, też tam robiłem:hi:
Musashi Opublikowano 3 Kwietnia 2012 Opublikowano 3 Kwietnia 2012 Do gdańska daleko. Nie wątpię w możliwości Jaro4444, ale i też nie uśmiecha mi się jechać do Trójmiasta. Jestem z okolic Tomaszowa Lubleskiego. Mam 2.0 TDI BRF 198 000 nalatane.i chciałbym zmodyfikowac albo wymienic ten napęd pompy. znacie kogoś kto się tym zajmuje w Lubelskim-Podkarpackim? Wogóle wczoraj dzwoniłem do pana Kaczkowskiego z WWA. to powiedział za wszystko 2500zł.. to chyba wymiana pompy na tą z BKD. ale są też panowie co modyfikują pompę pod dłuższy imbus . i wtedy usługa kosztuje 700zł należy zwrócić uwagę, że są dwa typy silników, z wałkami wyrównoważającymi napędzanymi łańcuchem oraz napędzanymi kołami zębatymi. w przypadku silników z napędem łańcuchem modyfikacja na dłuższy imbus nie rozwiązuje problemów z zebatką na wale korbowym, oraz łyżwą napinacza.
przemek4net Opublikowano 12 Kwietnia 2012 Opublikowano 12 Kwietnia 2012 ...to wiedziałbyś że są dwie metody z wymianą wału pod ten z 1.9 oraz bez wymiany. Przypuszczam że różnią się przeciwwagami zmniejszającymi drgania. W 2.0 tą rolę pełni zespół wałków (niech potwierdzi lub zaprzeczy w/w tezę ktoś mądrzejszy). Nie wiem jaki masz silnik ale u mnie w BPW nastąpiła zmiana charakterystyki pracy silnika na twardszą oraz pojawiły się drgania których przed wymianą nie było (i co byś nie psiał nie wmówisz mi że jest inaczej). Taki na szybko z wgladu do etki wynika, ze niezaleznie czy to silnik 1.9PD czy 2.0PD/CR (poprzeczny jak i wzdl montaz silnika) to: - waly do silnikow bez walkow wyr to 038 105 021 X - waly do silnikow z walkami wyt to 03G 105 021 X (gdzie X to literka np C) - waly do silnikow 1.9 na VP maja symbole 028 wiec inne Wniosek: wykastrowany 2.0TDI PD ex-walkowy na ori wale to nie ten sam silnik co szedl bezwalkowo w oryginale Pozdrawiam, Przemek numerkologia (za bledy w przepisaniu nie odpowiadam) a4 2007 wal korbowy 1.9 038 105 021 K wal korbowy 2.0 03G 105 021 C,S,F,L,K A3 1.9/2.0 038 105 021 AA,S,Q octavia 1.9 038 105 021 E, C, K octavia 1.9/2.0 038 105 021 AB,AA,AE,S,Q octavia (nowsza?) 2.0 (cega! - CR) 038 105 021 AA passat 2007 1.9/2.0 038 105 021 S,Q (BKC, BXE, BLS - 1.9) 03G 105 021 Q,C,K,C EDIT: moze roznica 038 vs 03G wynika np z defaultowo nabitej zebateczki w moze nie tylko z tego powodu...
tomekcieklin Opublikowano 12 Kwietnia 2012 Opublikowano 12 Kwietnia 2012 Witam was chłopaki. Jestem tu nowy i w dodatku od 2 miesięcy posiadaczem Audi a4 b7 2.0 TDI BLB. Mam taki problem ,że szumi Mi silnik w dolnej części tak po środku!!! czy mam do wymiany pompę oleju????? Pomóżcie !!! pozdrawiam ---------- Post added at 19:24 ---------- Previous post was at 19:19 ---------- Siema kolego mam pytanie odnośnie silnika 2.0 TDI BLB
H4mm3R Opublikowano 13 Kwietnia 2012 Opublikowano 13 Kwietnia 2012 Kolego auto na podnośnik, micha w dół i szukasz przyczyny zanim narobisz sobie więcej kosztów.
20omega Opublikowano 16 Kwietnia 2012 Opublikowano 16 Kwietnia 2012 No i dotarłem do końca wątku. I co ? i du... Jestem w kropce. Czeka mnie na dniach wymiana rozrządu i myślę o pompie . Muszę coś zrobić. Mam silnik BRE (pompa na zębatkach) nalatane 210kkm i czasami szarpnie mi budą na wolnych obrotach na postoju, jak również przy ruszaniu czasami poszarpuje silnikiem. Boje się że to wina pompy olejowej (jak myślicie), tylko że nie wyciągnąłem żadnego wniosku czy wymienić tylko wałek i dłuższy imbus, czy SWAP ? Doradźcie. Czy ktoś z Was koledzy zrobił SWAP w BRE?
H4mm3R Opublikowano 16 Kwietnia 2012 Opublikowano 16 Kwietnia 2012 Wszystko zależy w jakim stanie będzie to tam wyglądać (napęd pompy), ale w przypadku napędu na zębatki lepiej wychodzi regeneracja wałka i wymiana imusika.
Musashi Opublikowano 16 Kwietnia 2012 Opublikowano 16 Kwietnia 2012 No i dotarłem do końca wątku. I co ? i du... Jestem w kropce. Czeka mnie na dniach wymiana rozrządu i myślę o pompie . Muszę coś zrobić. Mam silnik BRE (pompa na zębatkach) nalatane 210kkm i czasami szarpnie mi budą na wolnych obrotach na postoju, jak również przy ruszaniu czasami poszarpuje silnikiem. Boje się że to wina pompy olejowej (jak myślicie), tylko że nie wyciągnąłem żadnego wniosku czy wymienić tylko wałek i dłuższy imbus, czy SWAP ? Doradźcie. Czy ktoś z Was koledzy zrobił SWAP w BRE? swap w BRE wyglada podobnie ale zanim sie za niego zabierzesz, lepiej sprawdzic stan zabieraka pompy oleju, araz stan jego gniazda w walku wyrownowazajacym. za szarpanie silnikie, sa odpowiedzialne pompowtryskiwacze, lub powietrze w paliwie.
20omega Opublikowano 18 Kwietnia 2012 Opublikowano 18 Kwietnia 2012 OK. Od tego zacznę. Przy wymianie rozrządu zakupię nowy imbus i zerknę na pompę . Odezwę się.
audiomaniak Opublikowano 19 Kwietnia 2012 Opublikowano 19 Kwietnia 2012 OK. Od tego zacznę. Przy wymianie rozrządu zakupię nowy imbus i zerknę na pompę . Odezwę się. Musisz zobaczyć jak wygląda gniazdo wałka wyrównoważającego, a nie pompa
enon Opublikowano 20 Kwietnia 2012 Opublikowano 20 Kwietnia 2012 Witam Panowie własnie wrocilem od mechanika zostawilem mojego BLB 2005rok na swap pompy (wersja bez wymiany walu) zaczela dluzej krecic i troche szumialo w misce(140TysKM przejechane ) wiec postanowilem zrobic swap na jutro do odbioru jutro zdam relacje
H4mm3R Opublikowano 20 Kwietnia 2012 Opublikowano 20 Kwietnia 2012 Witam Panowie własnie wrocilem od mechanika zostawilem mojego BLB 2005rok na swap pompy (wersja bez wymiany walu) zaczela dluzej krecic i troche szumialo w misce(140TysKM przejechane ) wiec postanowilem zrobic swap na jutro do odbioru jutro zdam relacje To 140tys przelotu to auto raczej niema
enon Opublikowano 20 Kwietnia 2012 Opublikowano 20 Kwietnia 2012 ma 140 kupione w Austrii osobiscie nie z komisu od pierwszego wł. w serwisie tez potwierdzili
rakud29 Opublikowano 20 Kwietnia 2012 Opublikowano 20 Kwietnia 2012 dziwne taki maly przebieg i juz by ci naped polecial ja mam 180 tys i chodzi dobrze nic jeszcze nie slychac
enon Opublikowano 20 Kwietnia 2012 Opublikowano 20 Kwietnia 2012 no moim zdaniem nie dziwne sąsiad kupil nową w salonie przebieg 93.000 i podobny problem lecz on sprzedal auto w takim stanie
martinus Opublikowano 21 Kwietnia 2012 Opublikowano 21 Kwietnia 2012 Jasne, że nie dziwne, nie poczytali tematu - ktoś pisał już od ilu najwcześniej komuś tam się nie poszczęściło..., ale cóż taka konstrukcja, po swapie silnik robi się zegareczek.
rakud29 Opublikowano 21 Kwietnia 2012 Opublikowano 21 Kwietnia 2012 to jak to jedno wytrzyma 80 tys a drugie 180 i nic nie dziwne to
enon Opublikowano 21 Kwietnia 2012 Opublikowano 21 Kwietnia 2012 Niestety nie odbiore auta dzis okazalo sie ze doszedl do tego napinacz paska W-R zamowiony dzis ale przjdzie dopiero na ponedzialek :/ ---------- Post dopisany at 11:03 ---------- Poprzedni post napisany at 10:51 ---------- Panowie znacie kogos w Krakowie moze co by zrobil taki swap pompy?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się