Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Likwidacja wałków wyrównoważających z silnika 2.0 TDI czyli SWAP pompy oleju


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam

Moja b7 BLB już ma 190k i chyba czas swapa pompy.

Czy może ma ktoś jakieś namiary na warsztat w którym sam robił taką operację w warszawie lub okolicy i jest zadowolony z mechaników i czystym sumieniem może polecić.

Będę wdzięczny za pomoc.

W Sulejówku masz warsztat który poleca założyciel tego wątku(jaro4444), tam właśnie były robione pierwsze swapy.Tel do warsztatu 022 783 41 04

Poczytaj wątek a wszytsko będziesz wiedział.

Opublikowano

Witam. Proszę o pomoc!

Jestem nowy na forum i mam chyba problem! Miesiąc temu kupiłem audi A6 z 2005r z silnikiem BRE przejechane 132 tys mil. Jest słyszalny metaliczny grzechot od dołu silnika ale dopiero jak złapie temperaturę, przynajmniej tak mi się wydaje. No i czasami, niewielkie, nieregularne wibracje lub nierówne - skaczące obroty (czy jak je tam nazwać) na biegu jałowym zazwyczaj przy rozgrzanym silniku.

Dziś zmieniałem olej ze znajomym mechanikiem i postanowiliśmy odkręcić miskę olejową i sprawdzić czy coś już przypadkiem nie było robione... no i znaleźliśmy.. 2 kawałki plastiku w misce olejowej.... końcówka napinacza łyżwy łańcuszka :kwasny: Skręciliśmy z powrotem i zalaliśmy nowy olej, bo części żadnych nie mieliśmy.

Ile mogę na tej złamanym napinaczu jeździć? ..do pracy mam 5km

Czy ktoś może mi odpisać czy do silnika BRE idą te same części co do BLB opisane przez Jaro4444 ??? Jeśli nie to jakie?

Mieszkam w okolicach Londynu (a dokładniej w Harlow), czy zna ktoś może jakieś namiary na dobrego fachowca lub warsztat który coś takiego robił?

fotka słabej jakości ale jest, może coś pomoże..

20130420_153528.jpg

Jeszcze raz proszę o pomoc i wyrozumiałość!

Opublikowano

W ogóle nie możesz jeździć , w każdej chwili możesz stracić smarowanie . Mam w Luton kolegę mechanika mógłby to zrobić . Ma nick Szkopek możesz do niego napisać jest na forum. Mógłbym Ci to zrobić ale do mnie masz daleko .

Opublikowano

ja na twoim miejscu od razu robilbym swapa. zabieram sie wlasnie do tego i szykuje klamoty...

Opublikowano

Dzięki ALBINEK. Napisałem do tego mechanika, może w miarę szybko się odezwie.

Mam prośbę, czy mógł by mi ktoś podać namiary na sprawdzony-pewny warsztat, który robi swapy (za rozsądne pieniądze :wink:) w okolicach Londynu, najlepiej Essex.

Pozdrawiam i z góry dziękuję. :thumbup1:

Opublikowano

Chyba nie znajdziesz tutaj. szukaj na tamtejszych forach...

Opublikowano

przede wszystkim ze złamaną łyżwą napinacza bardzo szybko pozbędziesz zębów na zębatce i uszkodzisz łańcuch.

Opublikowano

Nie jeździj tylko rób swapa bo później będziesz szukał silnika.

Opublikowano

ALBINEK czy masz może nr. Tel do tego mechanika z Luton bo nie odpisuje. Znalazłem jeszcze serwis polski audi w Harrow, powiedzeli że nie robią swapow. Zaproponował wymia e napędu.na zebatki jakieś na oryginalnych częściach audi. Cena ponad 1000 funtów-masakra! Podzekowalem.

Opublikowano

Wysłałem na priva.

Opublikowano

To jest BRE i ma 132 tys. mil. Dodzwoniłem się do 2 mechaników, jeden chce 200 funa za robotę + części - dopiero za 2 tyg. ma czas. Drugi chce 300 + części i może będzie miał czas w ten weekend, jak nie to w przyszły. Z kolei trzeci, z mojej miejscowości zaproponował mi że wymieni mi pękniętą łyżwę, sprawdzi zębatki i imbus. Jeżeli by się okazało że są duże luzy to do regeneracji da (frezowanie gniazda imbusa i wymiana na większy - mocniejszy imbus) - dziś wieczorem da mi znać ile taka regeneracja ma kosztować. Za taką operacje powiedział mi że weźmie 80 funtów, plus ewentualnie regeneracja tego imbusa i gniazda jeśli będzie konieczna. Powiedział że takie coś ma wytrzymać około 3 lat. Prawdę mówiąc to nie wiem czy będę jeździł dłużej niż 3 lata tym autem, a nikt tych włożonych pieniędzy mi nie zwróci.

Nie wiem co robić.... :facepalm: doradźcie coś chłopy.. :wink:

Opublikowano

Rób swapa. Niech nawet kolejny właściciel ma spokój z tym ustrojstwem. Ta operacja jest na + dla auta więc przy sprzedaży poinformujesz o tym.

Opublikowano

Powiem tak, mało który angol zna się na autach, jeszcze jak wspomnę o jakiś przeróbkach to się wystras i nie weźmie auta, chyba że trafi się polak. :wink: sumujac za swapa zapłacę od 430 do 500 funtów. Za wymianę łyżwy łańcuszka plus ewentualnie regeneracja imbusa i gniazda od 100 do 230. Różnica jest spora.. byłyby 2 nowe oponki.

Opublikowano

Łyżwy nie kupisz bo ich już nie ma w sprzedaży . Jak jeździsz z pękniętą łyżwą to łańcuch i koła do wymiany, których też już inie kupisz. Regeneracja wałków u Tomka z forum jest do zrobienia ale po co jak wałki są na zębatki i łańcuch :facepalm: Nie masz wyjścia swap musisz zrobić . Mechanik który chce 80 funtów :polew:chyba nie pojęcia o tej robocie i nie wie ile to jest pracy i co trzeba zrobić .Trzeba zdjąć cały przód do rozrządu , miskę olejową i wykonać jeszcze kilka innych czynności .Przy okazji wymień rozrząd bo i tak wszystko będzie rozebrane.Kwota 300 funtów jest adekwatna do wykonania tych prac.

Opublikowano

jest dostępna koszt 180 zł(napinacz)

Opublikowano

Napisz gdzie i podaj numer tel. proszę do nich. A co z łańcuchem i zębatkami . Samą łyżwę można do nogi sobie przyczepić :banan::polew::whistling:

Opublikowano

Łyżwy się przydadzą jak za pół roku będzie silnika szukał:whistling:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...