macisz12 Opublikowano 6 Września 2013 Opublikowano 6 Września 2013 Przeczytaj ten watek od dechy do dechy i bedziesz wszystko wiedział ---------- Post dopisany at 22:17 ---------- Poprzedni post napisany at 22:08 ---------- Powiem tak. Ja kupiłem auto i tez nie wiedziałem czy było cos robione. Przeczytałem ten watek, kupilem to co trzeba i zabralem sie za swap.zrob to samo chyba ze nie czujesz sie na siłach to oddaj to osobie która sie tego podejmie. Co do Twojej propozycji to wątpię w jej sukces.
bigkaban Opublikowano 7 Września 2013 Opublikowano 7 Września 2013 zeby sciagnac te pokrywe od uszczelniacza to trzeba rozrzad rozebrac?? czy jakos inaczej? bo wlasnie jestem po wymianie rozrzadu.
macisz12 Opublikowano 7 Września 2013 Opublikowano 7 Września 2013 Tak trzeba zdjąć pasek rozrządu i ściągnąć koło zębate na wale
Roovie Opublikowano 9 Września 2013 Opublikowano 9 Września 2013 400 euro sama robocizna + MODYFIKACJA PRZERÓBKA POMPA OLEJU AUDI VW 2.0 TDI (3459277592) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. a koleś z aukcji pow że to juz smoki są przygotowane tylko zdjac założyć i zaślepić .... pytam poniewaz rozwiazanie wyzej miało zastosowanie pare lat temu moze coś sie zmieniło mam watpliwosci ... byc moze teraz faktycznie jest to takie proste ... jaro444 jest nawet na niemieckich forach wymieniany znalazøem warsztat ktory zrobi to za 300 400km ode mnie nie musze walic 1200 do AZ a juz chciałem ;d ;] pozdrawiam
Marynarz____ Opublikowano 10 Września 2013 Opublikowano 10 Września 2013 Masz jeszcze kilka warsztatów na pomorzu, które też robią swapy tej pompy równie dobrze co AZ a za mniejszą kasę.
H4mm3R Opublikowano 10 Września 2013 Opublikowano 10 Września 2013 Masz jeszcze kilka warsztatów na pomorzu, które też robią swapy tej pompy równie dobrze co AZ a za mniejszą kasę. Nie wiem jaki ma sens jechać z południa Niemiec na północ Polski, na Śląsku też znam mechaników którzy Ci to zrobią. Więc policz koszty i zdecyduj.
griga-st Opublikowano 10 Września 2013 Opublikowano 10 Września 2013 Masz jeszcze kilka warsztatów na pomorzu, które też robią swapy tej pompy równie dobrze co AZ a za mniejszą kasę. Nie wiem jaki ma sens jechać z południa Niemiec na północ Polski, na Śląsku też znam mechaników którzy Ci to zrobią. Więc policz koszty i zdecyduj. Wygląda ze tylko Hammer żyje w realu:decayed: Jeżeli za robotę weźmie czterysta, to za cholerę nie opłaca się tego do PL wlec. Ja zapłaciłem coś kolo tysiąca i cieszyłem się ze tanio. W Rajchu krąży powiedzenie "Audi fahren, Audi zahlen":grin:
Shadow_956 Opublikowano 11 Września 2013 Opublikowano 11 Września 2013 Cześć wszystkim, jestem od roku szczęśliwym posiadaczem Audi A4 2.0tdi BLB przebieg 204tys z czego sam zrobiłem 24tys, w przeciągu miesiąca zamierzam oddać auto na wymianę rozrządu i przy okazji chce zrobić coś z pompą oleju. Mechanik u którego będę wymieniał rozrząd nie miał nigdy do czynienia z pompa oleju w takim silniku wiec zbieram informacje tutaj. Z moją pompą nic się jeszcze nie stało, silnik chodzi jak należy zatem mogę skorzystać z mpdyfikacji nr 1 którą podaje jaro4444 ? Niektórzy pisali tu że wymienili imbus i zbierak na nowy jeśli gniazdo nie było wyrobione. Zatem pierwszym krokiem przed podjeciem jakiekolwiek czynności jest ocena gniazda ibusa i wtedy moża decydować co dalej, dobrze rozumiem?
MaciejK Opublikowano 11 Września 2013 Opublikowano 11 Września 2013 Masz jeszcze kilka warsztatów na pomorzu, które też robią swapy tej pompy równie dobrze co AZ a za mniejszą kasę. Możesz podać przykłady?? Ja jestem z zachodniopomorskiego
Marynarz____ Opublikowano 12 Września 2013 Opublikowano 12 Września 2013 np. Robert Tune Up, Futurum, TMA Serwis
ceemack Opublikowano 18 Września 2013 Opublikowano 18 Września 2013 a wie ktos moze kto kupiłby moduł wałków wyrównowazajacych od mojej fury silnik bre audi a6 c6 bo jest mi teraz zbędny??? . A tak na marginesie to mod tej pompy wcale nie jest taki trudny , wszystko pasuje p&p (kupowałem zestaw o typa z allegro), sam go ostatnio robiłem nawet nie miałem kanału, tylko fura stała na kobyłkach, najtrudniejsze w/g mnie to sciagniecie zebatki z wału potem juz z górki. W audi musiałem spuscic sanki na dół, podparłem silnik i tyle, próbujcie sami zawsze troche grosza zostanie w kieszeni
czarny Opublikowano 18 Września 2013 Opublikowano 18 Września 2013 wiesz co ci co regeneruja te wałki, ja tak 2 lata temu sprzedałem ale rewelacji nie ma dostaniesz moze z 200 zł
Rash6 Opublikowano 19 Września 2013 Opublikowano 19 Września 2013 Witam!. Jestem posiadaczką A4 2.0 B7 z 2006 r. Auto ma nowy silnik ( poprzedni padł we Włoszech). Samochód kupiłam od znajomego nie mając wiedzy o awaryjności napędu pompy oleju. Znajomy twierdzi, że nowy silnik ma przebieg ok.80 tys.i jest to taki sam silnik jaki był oryginalnie zamontowany, czyli BPW. Chciałabym jednak sprawdzić stan silnika oraz na którym napędzie pompy działa. Gdzie to najlepiej zrobić? (Jestem z podkarpackiego). Proszę o pomoc!!
st_eryk Opublikowano 22 Września 2013 Opublikowano 22 Września 2013 Witam, Posiadam silnik BLB i chciałbym zająć się likwidacją wałków! Mieszkam w Lublinie. Czy ktoś korzystał z usług człowieka, który ogłasza taką usługę na allegro (Radzyń Podlaski): Modyfikacja napędu pompa pompy oleju 2,0TDI blb (3527038858) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Ew. czy ktoś zna jakiś warsztat w okolicy, który tego typu usługę wykonuje?
Marynarz____ Opublikowano 24 Września 2013 Opublikowano 24 Września 2013 Ok panowie, a jak wygląda SWAP pompy u mnie?? Mam 2.0 TDI BRD 170 KM z lipca 2007 r- napęd pompy u mnie to zębatki a nie łańcuch, SWAP z częściami podanymi na pierwszej stronie przez Jaro444 oznacza u mnie przejście z napędu zębatkowego z powrotem na łańcuch? proszę o pomoc co mam i jak zrobić... Nie piszcie postów typu też masz zabierak i gniazdo więc tak samo jak z łańcuchem...
H4mm3R Opublikowano 24 Września 2013 Opublikowano 24 Września 2013 Ok panowie, a jak wygląda SWAP pompy u mnie?? Mam 2.0 TDI BRD 170 KM z lipca 2007 r- napęd pompy u mnie to zębatki a nie łańcuch, SWAP z częściami podanymi na pierwszej stronie przez Jaro444 oznacza u mnie przejście z napędu zębatkowego z powrotem na łańcuch? proszę o pomoc co mam i jak zrobić...Nie piszcie postów typu też masz zabierak i gniazdo więc tak samo jak z łańcuchem... A od kiedy napęd na łańcuchu w 1.9TDI jest wadliwy? Wywalasz napęd zębaty i zakładasz to co podał Jaro4444.
Marynarz____ Opublikowano 24 Września 2013 Opublikowano 24 Września 2013 Nie pisałem, że wadliwy tylko w moim wypadku oznacza to więcej roboty bo trzeba ten napęd zębatkowy dodatkowo wywalać... czy może się mylę?? i w moim wypadku jaką mam wersję wybrać z wymianą wału czy bez wymiany??
H4mm3R Opublikowano 24 Września 2013 Opublikowano 24 Września 2013 Nie pisałem, że wadliwy tylko w moim wypadku oznacza to więcej roboty bo trzeba ten napęd zębatkowy dodatkowo wywalać... czy może się mylę?? i w moim wypadku jaką mam wersję wybrać z wymianą wału czy bez wymiany?? Odkręcasz i tyle, wał zostawiasz stary.
macisz12 Opublikowano 25 Września 2013 Opublikowano 25 Września 2013 Ewentualnie możesz zostawić naped zebaty i regenerowac gniazdo i sam zabierak. Tutaj roboty będzie mniej i pewnie taniej w kosztach.
Marynarz____ Opublikowano 25 Września 2013 Opublikowano 25 Września 2013 Nie no właśnie zbieram informacje co i jak bo na razie mi się nic nie dzieje, żadnych niepokojących objawów i myślę właśnie jak to zrobić... Futurum i TMA Serwis robią tą regenerację albo dają grubszy imbus. Tak jak wielu w tym temacie jakbym miał napęd łańcuchowy to bym się nie zastanawiał i robił swapa ale mam zębatki i skoro oryginalny imbusik wytrzymał 160 tyś km i jeszcze jeździ to jak go zregeneruję to nawet niech wytrzyma 100 tyś to i tak tyle tym autem nie przejeżdżę
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się