widur84 Opublikowano 21 Listopada 2013 Opublikowano 21 Listopada 2013 Z tego co tutaj wyczytałem to zmiana nastąpiła dopiero w modelach od 10.2009, a mój jest 09.2009. I to też tylko wydłużono imbus co raczej jest prowizorką. Chyba, że tyczy się to B7, a B8 to inna bajka? Sprawdzałem w ETCE i jest imbusowy zabierak. Mógłby ktoś sprecyzować jak to jest z B8?
Wihajster Opublikowano 22 Listopada 2013 Opublikowano 22 Listopada 2013 Dzięki! Przewertowałem cały ten wątek i znalazłem chyba tylko jeden post o B8 z CAHA. Chyba sam się wpędzam w paranoję na zapas ale wolałem dmuchać na zimne. Na liczniku najechane 125k to ew przy wymianie rozrządu sprawdzę zabierak. sprawdz bo sie może okazac,że wcale nie jest tak różowo jak sie innym może wydawac
tdominie Opublikowano 1 Grudnia 2013 Opublikowano 1 Grudnia 2013 Jako, że śledzę wątek od początku do dnia dzisiejszego postanowiłem oddać swój moduł pompy do regeneracji przebieg 177 kkm. Co prawda nie miałem żadnych problemów do tej pory, jednak po przestudiowaniu powyższego tematu jazda w dłuższą podróż na wakacje była by dla mnie zbyt stresująca. Z uwagi na to, że w moim silniku jest już poprawiony napęd przez koła zębate 2.0 TDI BRD oddałem cały moduł pompy do regeneracji do Pana Tomka następnego dnia był już gotowy do odbioru. Co do niezawodności takiej regeneracji, będę mógł coś napisać w przyszłym roku rocznie pokonuję około 40kkm.
mariusz.pek Opublikowano 14 Grudnia 2013 Opublikowano 14 Grudnia 2013 Gorące podziękowania dla firmy "FUTURUM" za naprawę pompy olejowej do mojej a4 z 2007r-sam do końca nie wiedziałem co robić-wywalić wałki czy je zostawić.Zostałem przy oryginalnej konstrukcji grupy vag.- dlatego że mam napęd na koła zębate.Dostałem nawet 3 lata gwarancji na piśmie.Przed pochopną decyzją usunięcia wałków napędzanych kołami zębatymi-zastanówcie się czy warto wywalać pieniądze!!!
Pawelkiwi Opublikowano 14 Grudnia 2013 Opublikowano 14 Grudnia 2013 I tak ma być - jest demokracja i każdy ma wybór - wolny od wad ? Wady są w każdym rozwiązaniu. Szerokiej drogi mariusz.pek
ALBINEK Opublikowano 18 Grudnia 2013 Opublikowano 18 Grudnia 2013 Mam pytanie dotyczące pompy oleju z silnika AWX to taka jaką można zastosować żeby zrobić swap. Kolega przywiózł mi części z silnika AWX żeby mu zrobić swap. Pompa olejowa ma numer 036 115 105 D. Na kole od tej pompy jest numer 06A 115 121 . koło te ma 31 zębów . W Etce podają że jest to pompa od silnika AWX ale ma koło zębate 06A 115 121 (31 zębów ) i podane jest że to do silnika AVB ,BKE . Koło do AWX ma mieć numer 038 115 121 i też ma 31 zębów. Czy mogę założyć tą pompę z tym kołem którą mam ? Wcześniej ktoś pisał że koło pompy ma mieć 23 zęby ???
darek Opublikowano 18 Grudnia 2013 Opublikowano 18 Grudnia 2013 Koło zakładasz inne,masz jak dobrze pamiętam podane w zestawie części w tym wątku
ALBINEK Opublikowano 18 Grudnia 2013 Opublikowano 18 Grudnia 2013 Dlaczego inne skoro ma tyle samo zębów 31 ? .Podany jest numer pompy , nie ma numeru koła zębatego na pompie. Ta pompa którą mam ma dodatkową literkę na końcu D. Małe koło zębate na wale jest 19 zębów i numer jest taki sam jak podane w opisie .Różnica jest tylko w numerze na tym dużym kole na pompie oleju w porównaniu z ETKĄ .
gados82 Opublikowano 19 Grudnia 2013 Opublikowano 19 Grudnia 2013 Panowie mam taki dylemat Posiadam A4 B7 z 2005r.silnik BLB 2.0TDI Po nowym roku chce się zabrać za poprawieniu tego silnika a dokładnie napędu pompy oleju... Rozważam dwie opcję. 1.Tańsza koszt z robocizną 1000zł gwarancja 3 lata. Oferta firmy TMAserwis TMA SERWIS | TMA SERWIS - Naprawa i regeneracja pomp olejowych Link do aukcji allegro WAŁEK WAŁKI POMPA OLEJU OLEJOWA 2.0 AUDI VW BLB (3789177447) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Wymiana imbusa na grubszy. 2. Droższa zmiana całego napędu na ten z 1.9TDI koszt 2000zł Usługa byłaby robiona w firmie AZ z Pruszcza Gdańskiego Dokładny opis tu: Forum Audi A6 Klub :: Zobacz temat - [A6 C6 2.0TDI] Problem z 2.0 TDI - głośna praca, drgania... Punkt 3. Moje pytanie brzmi w którą modernizację pojść. Różnica cenowa jest dość duża. Od poprzedniego użytkownika samochodu (forumowicz) wiem że sprawdzał stan imbusa i było ok wyglądał tak jakby było coś wymieniane nie miał luzów. Samochód cały czas jeździ i jest ok ale dmucham na zimne i chce jeździć w spokoju Samochodem planuje jezdzić min 4 latka (o ile nie ukradną) Wiem jedna i druga firma ma pozytywne opinie na tym forum, choć AZ ma chyba dużo więcej klientów. Poradzcie którą opcję wybrać .
niestandardowy Opublikowano 19 Grudnia 2013 Opublikowano 19 Grudnia 2013 gados82 w twoim wypadku zrobilbym swapa z opisu jaro, a na az wiecej sie ludzi decyduje bo wiadomo tansze rozwiazanie. a jak na auto 4 lata w Twoim posiadaniu nie ma sie nadczym zastanawiac... wiadomo, koszt wiekszy ale 2000 to chyba troche przesadziles, pompe oleju mozesz kupic uzywke i ja po prostu mechanior sprawdzi...
FUTURUM Opublikowano 19 Grudnia 2013 Opublikowano 19 Grudnia 2013 drogi kolego jeśli chcesz coś przekazać to pisz jasno dzięki....
MAJKI Opublikowano 19 Grudnia 2013 Opublikowano 19 Grudnia 2013 W blb wolałbym wywalić wałki (bo tam nie tylko imbus się wyciera ale i zęby po których zasuwa łańcuch) zresztą sam miałem tak u siebie zrobione i nie miałem żadnych problemów i mój następca tez jeździ dalej autem. 2 tys za ta robote to chyba łącznie z nówka pompą olejowa z ASO bo wszystkie potrzebne części w ASO około 450zł kosztowały + pompa nowa ponad 800zł ja brałem używke z rozbiórki silnika za 250zł czyli mnie to wyszło 700zł + przy okazji nowy rozrząd, za robote nic bo sam to robiłem
niestandardowy Opublikowano 19 Grudnia 2013 Opublikowano 19 Grudnia 2013 to mialem na mysli, nie dosyc ze wadliwe gniazdo wybieraka, to jeszcze wadliwy napinacz na lancuch. gdyby walki byly napedzane zebatka ( trybami ) jak w moim przypadku wybralem opcje jaka oferuje futurum...
gados82 Opublikowano 19 Grudnia 2013 Opublikowano 19 Grudnia 2013 Sam tego nie zrobie a wolalbym oddac to firmie ktora wie o co chodzi i tym sie zajmowala. Czyli w cenie 2tys powinny byc zawarte wszystkie nowe czesci do calkowitej przekladki? Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka
mariusz.pek Opublikowano 20 Grudnia 2013 Opublikowano 20 Grudnia 2013 miedzyinnymi ja takiego swapa zrobilem chyba zaloze tutaj osobny temat tego dotyczacy to robiłes swapa czy robiłeś regeneracje pompy w FUTURUM-jak piszesz dwa post wyżej? ---------- Post dopisany at 13:40 ---------- Poprzedni post napisany at 13:39 ---------- gdyby walki byly napedzane zebatka ( trybami ) jak w moim przypadku wybralem opcje jaka oferuje futurum... coś tu kręcisz
niestandardowy Opublikowano 20 Grudnia 2013 Opublikowano 20 Grudnia 2013 kolego czytaj ze zrozumieniem: Myślałem żeby zrobić coś takiego http://a4-klub.pl/2-0-197/pompa-oleju-278818/ czyli grubszy imbus z jednej strony i przystosowane pod to gniazdo, ten koleś reklamował się w tym temacie (TMA SERWIS) i paru użytkowników mających pompy na zębatkach skorzystało już z takiej opcji albo dać dłuższy imbus i dłuższe gniazdo (Futurum tak robi) ---------- Post dopisany at 16:00 ---------- Poprzedni post napisany at 16:00 ---------- moja odpowiedz: miedzyinnymi ja takiego swapa zrobilem chyba zaloze tutaj osobny temat tego dotyczacy ---------- Post dopisany at 16:02 ---------- Poprzedni post napisany at 16:00 ---------- pompe robilem na zasadzie futurum, ale na ori dluzszym imbusie ( przerobione gniazdo na dluzsze i utwardzone ) a napisalem juz gdzie w poscie ktory podales, tam tez niedoczytales. wiec czego mariuszku nie rozumiesz?
ALBINEK Opublikowano 20 Grudnia 2013 Opublikowano 20 Grudnia 2013 Czy pod tą pompę oleju od 1.9 idzie jakaś uszczelka , chodzi mi to miejsce gdzie pompa łączy się z blokiem ?.
FUTURUM Opublikowano 20 Grudnia 2013 Opublikowano 20 Grudnia 2013 kolego czytaj ze zrozumieniem:Myślałem żeby zrobić coś takiego http://a4-klub.pl/2-0-197/pompa-oleju-278818/ czyli grubszy imbus z jednej strony i przystosowane pod to gniazdo, ten koleś reklamował się w tym temacie (TMA SERWIS) i paru użytkowników mających pompy na zębatkach skorzystało już z takiej opcji albo dać dłuższy imbus i dłuższe gniazdo (Futurum tak robi) ---------- Post dopisany at 16:00 ---------- Poprzedni post napisany at 16:00 ---------- moja odpowiedz: miedzyinnymi ja takiego swapa zrobilem chyba zaloze tutaj osobny temat tego dotyczacy ---------- Post dopisany at 16:02 ---------- Poprzedni post napisany at 16:00 ---------- pompe robilem na zasadzie futurum, ale na ori dluzszym imbusie ( przerobione gniazdo na dluzsze i utwardzone ) a napisalem juz gdzie w poscie ktory podales, tam tez niedoczytales. wiec czego mariuszku nie rozumiesz? drogi kolego Nie zrobiłeś swapa na pompkę z 1,9 tdi tylko poprawiłeś(naprawiłeś) własny moduł.Na początku pisałeś że zbierasz "graty" do wywalenia wałków...
niestandardowy Opublikowano 20 Grudnia 2013 Opublikowano 20 Grudnia 2013 zgadza sie, a tego juz nie mozna nazwac swapem? napisalem ze zbieram graty ale po przeanalizowaniu jaki mam naped zdecydowalem sie na regeneracje gniazda...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się