mirefire Opublikowano 18 Maja 2010 Opublikowano 18 Maja 2010 Ja mam pytanie takie czy moze zostac zastosowana pompa oleju 06A115105 ?? bo taka mam a jestem właśnie w trakcie usprawniania motoru BLB:) > jak by ktoś chciał to ja mam pompę 06G115105 od bkd > która jak się okazało jest dobra jak coś na email lub PW
tomek_vw Opublikowano 21 Maja 2010 Opublikowano 21 Maja 2010 Ja mam pytanie takie czy może zostać zastosowana pompa oleju 06A115105 ?? bo taka mam a jestem właśnie w trakcie usprawniania motoru BLB:) Przecież to stara pompa, na dodatek z innym kołem zębatym. Poza tym jakby się dało zastosować te pompę, to by tu o tym pisało... To że ma inne koło to nieproblem konstrukcyjnie jest takasama dlatego zapytałem Mam jeszcze jedno pytanie czy w bloku BKD nie ma tego spływu który jaro4444 zasugerował żeby zaślepić ?? bo w uspokajaczu z BKD jest.
turdzi Opublikowano 22 Maja 2010 Opublikowano 22 Maja 2010 No wlasnie dziwna sprawa bo sa BKD i bloki ktore maja pompenalanczuszek i maja ten splyw , a sa bloki kotre nie maja Oto jakis AVF czy podobny lub BRB ktory ma ten otowr a oto blok AZV ktory lezy u mnie w garazu i prosze: nie kumam tego
H4mm3R Opublikowano 22 Maja 2010 Opublikowano 22 Maja 2010 Ja mam pytanie takie czy może zostać zastosowana pompa oleju 06A115105 ?? bo taka mam a jestem właśnie w trakcie usprawniania motoru BLB:) Przecież to stara pompa, na dodatek z innym kołem zębatym. Poza tym jakby się dało zastosować te pompę, to by tu o tym pisało... To że ma inne koło to nieproblem konstrukcyjnie jest takasama dlatego zapytałem Mam jeszcze jedno pytanie czy w bloku BKD nie ma tego spływu który jaro4444 zasugerował żeby zaślepić ?? bo w uspokajaczu z BKD jest. Konstrukcyjnie z zewnątrz może i jest taka sama, a bebech porównywałeś czy są takie same??
rafcio206 Opublikowano 23 Maja 2010 Opublikowano 23 Maja 2010 witam,ładne łoże wałków, moje , pozdrawiam części audi
jaro4444 Opublikowano 26 Maja 2010 Autor Opublikowano 26 Maja 2010 Zdjęcie wałków wykonane na podwórku u Rafcio206. Polecam tego sprzedawcę części!!!
mirefire Opublikowano 1 Czerwca 2010 Opublikowano 1 Czerwca 2010 nie miałem wcześniej czasu napisać z powodu nawału pracy (powódź) >po zaślepieniu dziury w bloku,tej od smarowania wałków wyrównoważających ciśnienie znacznie się podniosło na biegu jałowym 2,5 bara a przy 2000 obrotów 5 barów
seegi Opublikowano 1 Czerwca 2010 Opublikowano 1 Czerwca 2010 a jakie ciśnienie powinno być normalnie?
H4mm3R Opublikowano 10 Czerwca 2010 Opublikowano 10 Czerwca 2010 OK. Mam już tego moda za sobą, ale czy wszystko działa jak powinno to nie mogę jeszcze powiedzieć, bo muszę zamontować głowicę i resztę osprzętu, bo miałem problem z uszczelką. Ale i tak mam kilka cennych wskazówek dla potomnych. Przed Po Największym problemem było zdjęcie starego koła zębatego, gdyż składa się ono z kilku części i nawet bardzo duży i mocny ściągacz nie dawał rady, bo k.z. uginało się do przodu i pękało. Musieliśmy użyć kątówki i porozcinać, co tylko się dało i dopiero później używając ściągacza udało się bez problemu zdjąć środkową część koła zębatego. Co do obawy porysowania czopu wału przy zakładaniu nowego koła zębatego – niema takiej możliwości, gdyż czop wału w miejscu gdzie jest simering jest chudszy i koło zębate wchodzi bez oporu. Dopiero w miejscu gdzie powinno być k.z. wał jest grubszy. Może dziś późnym wieczorem albo jutro będzie już wiadomo jak wszystko śmiga
turdzi Opublikowano 10 Czerwca 2010 Opublikowano 10 Czerwca 2010 No i prosze zaslepiles tez kanal olejowy po drugiej stronie ( ten na ktorym uciekalo cisnienie) ? Czekajmy na relacje z jazdy !
H4mm3R Opublikowano 10 Czerwca 2010 Opublikowano 10 Czerwca 2010 No i prosze zaslepiles tez kanal olejowy po drugiej stronie ( ten na ktorym uciekalo cisnienie) ? Czekajmy na relacje z jazdy ! Jeśli pytasz o ten kanał zaznaczony przez jaro4444 na foto - to oczywiście zaślepiłem i wszystkie śruby dałem na kleju tak jak to robi fabryka :>
augustA4 Opublikowano 10 Czerwca 2010 Opublikowano 10 Czerwca 2010 no to teraz tylko czekamy na wrażenia z pracy silnika Tomka
yesfan Opublikowano 10 Czerwca 2010 Opublikowano 10 Czerwca 2010 H4mm3R - a czy możesz podać przebieg i stan elementów związanych z wałkami tzn. dolna zębatka, napinacz, imbusik i gniazdo w wałku. Górna zębatka wygląda jak nowa, co jest dowodem na poparcie mojej tezy, że to napinacz winny jest zużyciu trybów.
tomek_vw Opublikowano 10 Czerwca 2010 Opublikowano 10 Czerwca 2010 w silniku który robiłem zebatki przy przebiegu 248tys były w stanie idealnym a poszedł wałeczek więc chyba niema reguły na to. H4mm3R czyli robiłes to na silniku? jak naprasowywałeś zębatkę??
H4mm3R Opublikowano 11 Czerwca 2010 Opublikowano 11 Czerwca 2010 H4mm3R - a czy możesz podać przebieg i stan elementów związanych z wałkami tzn. dolna zębatka, napinacz, imbusik i gniazdo w wałku. Górna zębatka wygląda jak nowa, co jest dowodem na poparcie mojej tezy, że to napinacz winny jest zużyciu trybów. Auto ma przebieg 210kkm, przy 160kkm wymieniałem tylko zabierak, reszty nie ruszałem. Jak złożę auto, to rozbiorę wałki i porobię fotki. Górna zębatka? masz na myśli stare koło zębate na wale?
augustA4 Opublikowano 11 Czerwca 2010 Opublikowano 11 Czerwca 2010 Powiem wam że SWAP samej pompy i wywalenie wałków podoba mi sie najbardziej ze wszystkich proponowanych. Tomek_vw uprzedził moje pytanie. H4mm3R jak założyłeś nową zębatkę na wał ??
H4mm3R Opublikowano 11 Czerwca 2010 Opublikowano 11 Czerwca 2010 H4mm3R czyli robiłes to na silniku? jak naprasowywałeś zębatkę?? Tak wszystko na silniku, trochę się ją podgrzało, odpowiedniej grubości trzon, kilka uderzeń z rozsądna siłą i koło zębate znalazło się tam gdzie powinno być
augustA4 Opublikowano 11 Czerwca 2010 Opublikowano 11 Czerwca 2010 H4mm3R czyli robiłes to na silniku? jak naprasowywałeś zębatkę?? Tak wszystko na silniku, trochę się ją podgrzało, odpowiedniej grubości trzon, kilka uderzeń z rozsądna siłą i koło zębate znalazło się tam gdzie powinno być czyli noramlnie grzałeś tak jak np. tłoki przed wbiciem sworznia ??
H4mm3R Opublikowano 11 Czerwca 2010 Opublikowano 11 Czerwca 2010 H4mm3R czyli robiłes to na silniku? jak naprasowywałeś zębatkę?? Tak wszystko na silniku, trochę się ją podgrzało, odpowiedniej grubości trzon, kilka uderzeń z rozsądna siłą i koło zębate znalazło się tam gdzie powinno być czyli noramlnie grzałeś tak jak np. tłoki przed wbiciem sworznia ?? Coś w tym rodzaju
Musashi Opublikowano 11 Czerwca 2010 Opublikowano 11 Czerwca 2010 byc moze wartoby sprobowac demontazu zebatki z walu podgrzewajac ja wczesniej
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się