H4mm3R Opublikowano 20 Lipca 2017 Opublikowano 20 Lipca 2017 Którą opcję byś nie wybrał, to na pewno będziesz spał spokojnie. Ja na standardowej pompie zrobiłem już ponad 300tyś km i nic się nie dzieje. 16 minut temu, Rabbi napisał: Wymiana na napęd od 1.9 to koszta x 2 w porównaniu do regeneracji, a poza tym kastracja wałków wyrównoważających to większe wibracje silnika Wałki nie niwelują wibracji tylko bujanie silnikiem, ale na to wpływa więcej czynników.
Rabbi Opublikowano 20 Lipca 2017 Opublikowano 20 Lipca 2017 (edytowane) Też właśnie znam dwa przypadki BPW coś ok 300tyś na oryginalnym imbusie jeżdżą więc nie wszystkie się przekręcają przy handlarskich "200tyś" Pewnie zależy od stylu jazdy i długości jeżdżonych odcinków Edytowane 20 Lipca 2017 przez Rabbi
Tomkins21420 Opublikowano 20 Lipca 2017 Opublikowano 20 Lipca 2017 Więc ja właśnie jeżdżę moim autkiem bardzo delikatnie nigdy nie wstawiam mu jakoś konkretnie w palnik a chciałbym żeby mi pociągnął chociaż 210-220 tys potem myślę że uda mi się zmienić auto
H4mm3R Opublikowano 20 Lipca 2017 Opublikowano 20 Lipca 2017 16 minut temu, Rabbi napisał: Też właśnie znam dwa przypadki BPW coś ok 300tyś na oryginalnym imbusie jeżdżą więc nie wszystkie się przekręcają przy handlarskich "200tyś" Pewnie zależy od stylu jazdy i długości jeżdżonych odcinków Standardowej miałem na myśli z 1.9 i nie mam żadnych problemów z wibracjami itp
Rabbi Opublikowano 20 Lipca 2017 Opublikowano 20 Lipca 2017 5 godzin temu, Tomkins21420 napisał: Więc ja właśnie jeżdżę moim autkiem bardzo delikatnie nigdy nie wstawiam mu jakoś konkretnie w palnik a chciałbym żeby mi pociągnął chociaż 210-220 tys potem myślę że uda mi się zmienić auto Chodzi bardziej o to czy auto jeździ na krótkich odcinkach bo wtedy więcej zimnych startów na których imbus jest obciążony
Tomkins21420 Opublikowano 20 Lipca 2017 Opublikowano 20 Lipca 2017 Jeździ ogólnie w cyklach mieszanych trochę po mieście ale dużo dalszych tras
Rabbi Opublikowano 20 Lipca 2017 Opublikowano 20 Lipca 2017 Jeśli chcesz jeździć jeszcze tylko przez 20-30tyś km to dla świętego spokoju wymień sam zabierak (imbus).Koszt części poniżej 20zł w ASO
gieras1988 Opublikowano 21 Lipca 2017 Opublikowano 21 Lipca 2017 zestaw pompy z nową nowa zebatka na wał 400zl około. mechanik to już zależy ale ze 300-400 pewnie i przy okazji rozrząd wymienisz w cenie bo trzeba stary pasek zdjąć. nie wiem jaki masz silnik czy z lancuszkiem czy zebatkami a jeśli np BLB na lancuszku do wymienionych tu 700 za sama reg zabieraka dolicz 2 zębatki łańcuch i napinacz za około 800zl dodatkowe bo pewnie są wytarte zęby i napinacz
Pawelkiwi Opublikowano 1 Sierpnia 2017 Opublikowano 1 Sierpnia 2017 Po kastracji wałków w 2.0 drgania są większe i tyle. Może nie zrobiłem dużo swapów na napęd pompy z 1.9 bo aż 3 ale po tych 3 wiem że nikomu tego nie doradzę i nie zrobię chyba że będzie chciał na siłę.
blbina Opublikowano 1 Sierpnia 2017 Opublikowano 1 Sierpnia 2017 Witam! Silnik jak w opisie BLB walki były napędzane łańcuchem. Od swapu na tzw. 1,9 napęd pompy zrobiłem już ponad 100 000 km przez ten okres nic nie było robione w silniku, oprócz wymian oleju. Na jałowym odczuwalne minimalnie mniejsze wibracje. W zakresie 2200-2500 inna praca silnika (głośniejsza) ale mi to nie przeszkadza. Nalatane już 288 000 km.
r3mik Opublikowano 4 Sierpnia 2017 Opublikowano 4 Sierpnia 2017 Ja u siebie w BLB zmieniłem na koła napęd pompy i jest ok , po co poprawiać fabrykę. Producent zaleca wymianę napędu pompy w tych silnikach z łańcucha na koła zębate Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
Tomkins21420 Opublikowano 4 Sierpnia 2017 Opublikowano 4 Sierpnia 2017 A jaki mniej więcej koszt? No i jak to wtedy wygląda z tym nieszczesnym imbusikiem ?
H4mm3R Opublikowano 5 Sierpnia 2017 Opublikowano 5 Sierpnia 2017 13 godzin temu, r3mik napisał: Ja u siebie w BLB zmieniłem na koła napęd pompy i jest ok , po co poprawiać fabrykę. Producent zaleca wymianę napędu pompy w tych silnikach z łańcucha na koła zębate Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka Wymiana napędu nie eliminuje głównego problemu. W tym przypadku fabrykę poprawia się po to żeby nie zatrzeć silnika.
H4mm3R Opublikowano 5 Sierpnia 2017 Opublikowano 5 Sierpnia 2017 12 godzin temu, Tomkins21420 napisał: A jaki mniej więcej koszt? No i jak to wtedy wygląda z tym nieszczesnym imbusikiem ? Nijak, jest tam gdzie był.
r3mik Opublikowano 5 Sierpnia 2017 Opublikowano 5 Sierpnia 2017 Ja zrobiłem przy 210 tyś. To powiem Ci że gniazdo walka oraz sam imbus nosiły znikome ślady zużycia jak i gniazdo pompy. Wiadomo nic nie jest wieczne Ale przy regularnej wymianie oleju co 10 tyś. Nie powinno być z tym problemu. Ja walki z o obudową kupiłem za 350 pln kolo to na wał kupiłem nowe Ale nie pamiętam ile dałem w serwisie. Kupiłem również śrubę koła pośredniego i nowe podkładki do niej. Chyba cała operacja nie przekroczyła 600 pln. Nie liczę rozrzadu który przy okazji wymieniłem. Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
Tomkins21420 Opublikowano 5 Sierpnia 2017 Opublikowano 5 Sierpnia 2017 (edytowane) Dzięki za odpowiedź skoro przy 210 tyś były znikome ślady zużycia to myślę że do sprzedaży nie będę tego ruszał w tej chwili mam 190 tyś a w wrześniu chce sprzedać moje audi bo planuje zakup czegoś nowszego ? pozdro Edytowane 5 Sierpnia 2017 przez Tomkins21420
Tomkins21420 Opublikowano 5 Sierpnia 2017 Opublikowano 5 Sierpnia 2017 A olej i filtr zawsze wymieniam regularnie jeżdżę tym autem już 7 rok więc zawsze o nie dbalem ?
Karasik2 Opublikowano 5 Sierpnia 2017 Opublikowano 5 Sierpnia 2017 Ja mialem wyrobione gniazdo przez co zabawa z imbusem byla profilaktyczna na 15rys przebieg 245. Jestem po regeneracji i.spie spokojnie bo nie pojawis sie czerwona konefka na blacie:)
Pawelkiwi Opublikowano 5 Sierpnia 2017 Opublikowano 5 Sierpnia 2017 6 godzin temu, Karasik2 napisał: Ja mialem wyrobione gniazdo przez co zabawa z imbusem byla profilaktyczna na 15rys przebieg 245. Jestem po regeneracji i.spie spokojnie bo nie pojawis sie czerwona konefka na blacie:) I myślę że nigdy się nie pokaże !
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się