Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Likwidacja wałków wyrównoważających z silnika 2.0 TDI czyli SWAP pompy oleju


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

chyba chodzi o ten

download-mm.pngDownload videodownload-mm-settings.pngdownload-mm-close.png

 

Opublikowano

No właśnie. W 25 sekundzie rozwalana jest geometria.

Napisałem to parę postów wyżej.

W dniu 20.01.2018 o 19:12, Pawelkiwi napisał:

W Audi są w zawieszeniu punkty w które wkłada się odpowiedni sprzęt co powoduje że przy skręcaniu kołyski geometria nie ulega zmianie choć kontrola zawsze wskazana.

Myślałem że robię coś nie tak od paru lat.

 

W dniu 22.01.2018 o 13:53, FUTURUM napisał:

ps.geometrii się nie dotyka..

Dotyka się. Ale jak się zrobi odpowiednio to się jej nie zmienia. Gra słów ale ...

Opublikowano
W dniu 13.04.2010 o 16:26, akjam napisał:

Była już wielka konieczność tej zmiany? :mysli:

Witam jaką pompę założyłeś do swego silnika tę od 1,9 jaka różnica

pozdrawiam DAAREK

Opublikowano
W dniu 27.01.2018 o 15:54, GrekuPL napisał:

Ja już w końcu jestem po :) trochę to trwało, pompa olejowa najbardziej mnie wkurzyła ale poszła nówka ori, trochę zabawy jest ale uśmiech na twarzy jak odpalił i jest ciśnienie oleju na zegarze nie do opisania :) Przeszczep udany w 2.0tdi BMR passat... teraz inne tematy pt. TURBO... pewnie jeszcze trochę z niego pokapie...

 

 

Podziękowania dla Autora tematu!!! Bez tych opisów pewnie bym nic nie zrobił :)

Witaj co robiłeś przy pompie zmieniłeś na inną czy regeneracja

pozdrawiam Darek

Opublikowano
W dniu 8.11.2017 o 22:25, Użytkownik007 napisał:

dzieki za filmik, na poczatku przyszlego tygodnia wysle do Was pompe do regeneracji (rozdrążenie gniazda na wieksze+grubszy imbus).

Ogolnie zastanawialem sie czy tylko nie wymienić imbusa na nowy oryginalny ale ponoć Wasze rozwiązanie jest pewniejsze - mam nadzieję ze sie nie zawiodę.

 

P.S. mam nadzieje ze nie założycie mi innego gotowego wałka z powiekszonym gniazdem tylko zregenerujecie mój, chodzi o to że one ze sobą współpracują i są już uzębienia wzajemnie "dotarte" na wałkach współpracujących w pompie...

kolego jak tam wyszła regeneracja pompy jestes zadowolony mnie też to czeka

Pozdrawiam Darek

Opublikowano

Nie mam żadnych zastrzeżeń, pompa założona i jeżdżę ze spokojna głowa :-)

Opublikowano

W moim BNA wałki wywaliłem 7 lat temu i przejechałem 160 t.km. Był to początek problemów z ciśnieniem oleju w tych modelach. Silnik ładnie pracuje a brak obaw o ciśnienie jest bezcenny.  Jak na razie nie zaobserwowałem skutków ubocznych likwidacji wałków.

Opublikowano

Witam, 

Gdzie na Śląsku można wymienić napęd na ten z 1,9 tdi ? 

Szukam poleconego warsztatu lub kogoś z Forum. 

Pozdrawiam 

Opublikowano

Witam mam pytanie czy ta modyfikacja podejdzie też pod silnik o oznaczeniu CBBB?

z góry dziękuję 

Opublikowano

tak,blok silnika jest taki sam

Opublikowano (edytowane)

Gdzie polecacie kupić pompę oleju z 1.9 TDI ? koniecznie w ASO cały komplet ?  Pomyślałem że skoro te napędy pompy w 1.9 są tak długowieczne i nic się w nich nie dzieje przez setki tysięcy  kilometrów to może wystarczy używka. 

 Na co zwracać uwagę ?  Szukać używek z anglika na allegro ? Czy raczej nie robic partyzantki i brac z ASO ?  Obecnie koszt jest dużo większy niż  w postach z pierwszych stron tematu. 

Czy któreś części warto wziąść nowe...   np. łańczuszek ?  lub jakieś inne bardziej zużywające się elementy ?  co sądzicie ?  Ale może nie ma konieczności brania całego kompletu z ASO ? PRzy obecnym tak bogatym dostepie do części z anglików./ 

Edytowane przez julo23
Opublikowano

Wystarczy używka i niekoniecznie z 1,9, bo 2,0TDI też mają takie pompy np. w golfach. Nową kup zębatkę na wał i uszczelniacz wału.

Opublikowano
W dniu 1.12.2018 o 11:25, julo23 napisał:

Gdzie polecacie kupić pompę oleju z 1.9 TDI ? koniecznie w ASO cały komplet ?  Pomyślałem że skoro te napędy pompy w 1.9 są tak długowieczne i nic się w nich nie dzieje przez setki tysięcy  kilometrów to może wystarczy używka. 

 Na co zwracać uwagę ?  Szukać używek z anglika na allegro ? Czy raczej nie robic partyzantki i brac z ASO ?  Obecnie koszt jest dużo większy niż  w postach z pierwszych stron tematu. 

Czy któreś części warto wziąść nowe...   np. łańczuszek ?  lub jakieś inne bardziej zużywające się elementy ?  co sądzicie ?  Ale może nie ma konieczności brania całego kompletu z ASO ? PRzy obecnym tak bogatym dostepie do części z anglików./ 

Moduł masz na kołach zębatych więc nie wywalaj wałków...

Opublikowano

Jeżeli faktycznie moduł masz na kołach zębatych to zastanów się co będzie lepsze. Nie wiem skąd pewność poprzednika co do kół zębatych w twoim silniku. Regeneracja jest mniej pracochłonna. Jeżeli kupisz używki do wywalenia wałków (oprócz zębatki i uszczelniacza na wał) to możesz mieć porównywalne koszty. Faktycznie dostępność używek jest zadowalająca.

Opublikowano (edytowane)

Dzięki,   zdecydowałem się wysłać  moduł pompy  do FUTURUM.   Paczka już nadana.

Najśmieszniejsze że w całym tym zamieszaniu, nie miałem czasu  i nie spojrzałem na stan imbusa,  zapytam jeszcze mechanika czy oglądał to.

Ale robie to w sumie profilaktycznie, a przy przebiegu bliskim 200tys km. pewnie można się domyślać w jakim jest stanie.

Może nasza Pani Dorota z Futurum  nam powie jak paczka już dojdzie :D 

EDIT   już nie zaśmiecam tego wątku, przenosze się tutaj :

 

Edytowane przez julo23
Opublikowano

:blink: luz konkretny

Opublikowano

Witam,

czy znacie kogoś godnego polecenia ze Śląska (najlepiej Bielsko-Biała lub okolice), kto ogarnąłby temat wymiany wałków wyrównoważających z silnika 2.0 TDI w moim Audi A4 B7? Czy warto się jeszcze pchać w taką kosztowną wymianę w jakby nie było 14 letnim samochodzie? Czy lepiej ogarnąć wymianę samego imbusa?

Opublikowano

Regeneracja pompy gdzieś w okolicach Łomży? Ktoś coś?

Opublikowano
5 minut temu, Bambr97 napisał:

Regeneracja pompy gdzieś w okolicach Łomży? Ktoś coś?

Każdy "ogarniety" mechanik, wyśle do np. Futurum o zamontuje z powrotem zmodernizowaną. całość powinna zamknąć się w 1k pln ;)

  • Pomoc techniczna 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...