seves Opublikowano 17 Kwietnia 2010 Opublikowano 17 Kwietnia 2010 Smigam od jakiegos czasu A4 B6 1.8T avj 150km 2001 (przebieg170t km) i jak to zazwyczaj sie konczy czas zrobic cos z moca.. oczywiscie podstwawowa sprawa to co ile kosztuje (ile kasy i problemow).. czy wybrac chipa + wieksze turbo + inne dodatki? czy swap na mocniejsze 1.8T + chip czy w koncu moze 2.0T? dodam ze moj silniczek ma sie dobrze i poki co wiekszych problemow z nim nie mam;) ale oczywiscie zeby miec pewnosci musialbym posprawdzac cylidry:/ interesuje mnie 200-250km.. wiem ze z mojego 200nie byloby problemem ale 250to raczej masa roboty.. dodatkowo latalem kiedys a4 b6 (b7) 2006 2.0T 200km quattro amerykanska wersja ale manual i palila mniej niz moja obecna 1.8T avj ośka manual!!! a w przypadku 2.0T 250km nie jest problemem.. a myslac przyszlosciowo jak zrobie 200km to polatam troche i znow bedzie malo heh chcialbym poznac plusy i minusy oraz oczywsicie koszty jesli ktos sie w to juz bawil i... spalanie.. spalanie dla mnie jest jednak wazna sprawa bo jak chce polatac to latam i moze i 15 i 20palic ale jak chce spokojnie dojechac 500czy 1000km to wolalbym zeby wziela 7 a nie 10;) a 2.0T quattro potrafilem zejsc ponizej 7/100;)
Kowi87 Opublikowano 17 Kwietnia 2010 Opublikowano 17 Kwietnia 2010 Z 1,8t 250 też nie jest problemem :gwizdanie: Zobacz sobie w projekty na tym forum
sołtys85 Opublikowano 17 Kwietnia 2010 Opublikowano 17 Kwietnia 2010 Kolego jak nie masz quattro to moce w które celujesz nie mają najmniejszego sensu bo po prostu będziesz mielił w miejscu. Jak chcesz osiągnac takie moce to najtaniej bedzie zmiana samochodu z quattro lub przerobionego bo jak wiadomo nikt nie bierze takich pieniędzy jak zainwestował w auto. Co do zmiany silnika na 2.0T to bym był ostrożny to nowa jednostka jeszcze nie do końca przetestowana, 1,8t z tym silnikiem robione już było chyba wszystko i wiadomo, że zniesie dużo większe obciazenie niż Ty celujesz. Z tym spalaniem to bym był ostrożny że quattro spali mniej niż oska. Jak autko ma być oszczędnye to polecam założenie instalacji LPG bo ten silnik super znosi gazowanie. A jak będziesz chciał upalać w skrajnych warunkach to dla bezpieczęnstwa można przełaczyć na pb (no chyba, że zainwestujesz w super drogą instalkę do tej mocy to bez obaw da radę)
Buba Opublikowano 17 Kwietnia 2010 Opublikowano 17 Kwietnia 2010 Przy FWD nie ma sensu wiecej niz 200KM, jak napisal soltys85 bedziesz staal w miejscu i palil kapcia. wg mnie najsensowniej zrobic soft a jak bedzie malo to zmiana na samochod z Q. Ewentualnie jak masz hajs to zalozenie Q.
domjenick Opublikowano 17 Kwietnia 2010 Opublikowano 17 Kwietnia 2010 a ja uważam,że nie macie do końca racji z tym FWD pow 200 koni-auto Gregorego jest tu dobrym przykładem-wszystko zależy od tego,do czego auto ma służyć,jeśli ktoś ma zamiar się tym ścigać-to zgoda-będzie mielił w miejscu,bo i start ma być szybki,ale nie zgodzę się z opinią,że powyżej 200 koni utrudnia normalne poruszanie się autem jeśli ktoś zrobi program,żeby moment nie urywał głowy już na początku-to w czym problem? Nie wmówicie mi,że wszystkie auta z taką mocą,mają AWD jeśli auto ma służyć tylko elastycznemu wyprzedzaniu i czerpanie przyjemności jazdy po niemieckich autostradach-nawet 250 koni na ośce-nie stanowi tu problemu,nawet przy ruszaniu jest coś takiego jak ESP-które zapobiega niekontrolowanym poślizgom co do swapa-to zależy od wielu czynników... zadaj sobie ważne pytanie: Czy chcesz tym autem jeździć na prawdę długo i ile tak na prawdę to auto dla Ciebie znaczy,bo ładować pieniądze i czas,tylko po to,żeby auto pózniej sprzedać-mija się z celem... jeśli decydujesz się na to,że zostajesz przy tym modelu i pakujesz pieniądze w to auto i za nic nie chcesz go sprzedać-to nie widzę problemu-kwestia środków ,ile możesz na to wyłożyć teraz,czy w przyszłości...jeśli to auto-to Twoja pasja,to nawet wciśnięcie tam kultowego silnika od S1,czy S2-nie robi różnicy,bo to Twój pomysł i projekt-jeden z niepowtarzalnych ,ale jeśli chcesz tylko poszaleć i poczuć moc-sprzedaj to,co masz i kup z większą mocą,buda przecież i tak ma niewielkie wtedy znaczenie
Buba Opublikowano 17 Kwietnia 2010 Opublikowano 17 Kwietnia 2010 zgadzam sie z toba ale wg mnie inwestowanie w moc w samochod FWD wiecej niz program nie ma sensu. 200KM to taka optymalna moc i do miasta i na trasy. Jezeli ktos z zalozenia celuje w 250-300KM to najlepszym przeniesieniem tej mocy i momentu jest Q. W FWD uwazam ze ta moc jest niewykozystana w 100%. Tak jak napisales wszystko zalezy do jakich celow ma byc auto
domjenick Opublikowano 17 Kwietnia 2010 Opublikowano 17 Kwietnia 2010 W FWD uwazam ze ta moc jest niewykozystana w 100%. jeśli jedzisz w trasie 80km/h i chcesz szybko wyprzedzić auto-redukujesz do 4 i do deski wciśniesz gaz-to nawet przy 300KM-nie zamielisz na asfalcie,a auto "poleci",jak z procy... mina kierowcy w wyprzedzanym aucie-bezcenna
seves Opublikowano 17 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 17 Kwietnia 2010 No dzieki wielkie koledzy, nie mysle poki co o Q bo faktycznie na 1/4 mili sie nie wybieram generalnie chodzi wlasnie o wyprzedzanie z 3 i 4 niz start spod swiatel;) i po to sa fora:) bo np moze sie okazac ze juz dojde kiedys za pare lat do tych 250km i sie okaze ze kase wywalilem a faktycznie oska to za malo:) wiec zrobie jak polecacie.. zaglebie sie w temat zmiany turbo i jakiegos chipa pod 200.. pomysl swapa urodzil sie po prostu gdy przegladalem allegro i okazalo sie ze motory 2.0T mozna za 5tysiecy kupic;) a tyle moglbym poswiecic.. bo robocizne i inne wydatki chyba dalbym rade pokryc ze sprzedazy obecnego silnika:P ale faktycznie po co sie pakowac w nieznane.. auto dla mnie zawsze jest wiecej niz samochodem;) ale nigdy nie chcialem sie laczyc z zadnym na wieki;) wiec i jakis wielkich tysiecy nie chce w niego pakowac.. tym bardziej jak jakis czas temu stracilem mojego ulubionego passata b5FL w wypadku nie z mojej winy;) kase oddali ale wartosc rynkowa hehe
Buba Opublikowano 17 Kwietnia 2010 Opublikowano 17 Kwietnia 2010 W FWD uwazam ze ta moc jest niewykozystana w 100%. jeśli jedzisz w trasie 80km/h i chcesz szybko wyprzedzić auto-redukujesz do 4 i do deski wciśniesz gaz-to nawet przy 300KM-nie zamielisz na asfalcie,a auto "poleci",jak z procy... mina kierowcy w wyprzedzanym aucie-bezcenna ale na swiatlach jak nie wiesz jak starowac to SC Sporting ci ucieknie (joke) No dzieki wielkie koledzy, nie mysle poki co o Q bo faktycznie na 1/4 mili sie nie wybieram generalnie chodzi wlasnie o wyprzedzanie z 3 i 4 niz start spod swiatel;) i po to sa fora:) bo np moze sie okazac ze juz dojde kiedys za pare lat do tych 250km i sie okaze ze kase wywalilem a faktycznie oska to za malo:) wiec zrobie jak polecacie.. zaglebie sie w temat zmiany turbo i jakiegos chipa pod 200.. pomysl swapa urodzil sie po prostu gdy przegladalem allegro i okazalo sie ze motory 2.0T mozna za 5tysiecy kupic;) a tyle moglbym poswiecic.. bo robocizne i inne wydatki chyba dalbym rade pokryc ze sprzedazy obecnego silnika:P ale faktycznie po co sie pakowac w nieznane.. auto dla mnie zawsze jest wiecej niz samochodem;) ale nigdy nie chcialem sie laczyc z zadnym na wieki;) wiec i jakis wielkich tysiecy nie chce w niego pakowac.. tym bardziej jak jakis czas temu stracilem mojego ulubionego passata b5FL w wypadku nie z mojej winy;) kase oddali ale wartosc rynkowa hehe zrob sam program i zobaczysz czy ci wystarczy czy nie. najlepsza opcja na poczatek
Thom4s Opublikowano 19 Kwietnia 2010 Opublikowano 19 Kwietnia 2010 Zacznij od programu. Jeśli będzie ci miało to zaczniesz działać dalej. Swap na 2.0T nie ma większego sensu, jeśli już to na 2.7T i wtedy dłubać dalej, a autko będzie unikalne - "B6 2.7T" Co do FWD i mocy powyżej 200 koni to się nie zgodzę z tym, że nie ma sensu. Jest sens i to duży tym bardziej jak nie zależy Ci na starcie ze świateł. Seryjne Scirocco R ma 265KM i ośkę i zbiera rewelacyjne recenzje za trakcję i handling. Powstaje wersja Forda Focusa RS 350KM FWD. BMW M3 ma ponad 400 koni i ośkę tyle, że RWD i też jeździ :gwizdanie: Tym trzeba po prostu umieć jeździć.
Flyer Opublikowano 19 Kwietnia 2010 Opublikowano 19 Kwietnia 2010 "B6 2.7T" Taki pomysl siedzi caly czas w mojej glowie... :gwizdanie:
Thom4s Opublikowano 19 Kwietnia 2010 Opublikowano 19 Kwietnia 2010 "B6 2.7T" Taki pomysl siedzi caly czas w mojej glowie... :gwizdanie: W mojej też Flyer. Po wakacjach kompletuję garty.
Thom4s Opublikowano 19 Kwietnia 2010 Opublikowano 19 Kwietnia 2010 1.8T było wystarczające i to bardzo w A3 8L, ale w B6 to już trochę mało. Przede wszystkim muszę wywalić automat.
Flyer Opublikowano 19 Kwietnia 2010 Opublikowano 19 Kwietnia 2010 "B6 2.7T" Taki pomysl siedzi caly czas w mojej glowie... :gwizdanie: W mojej też Flyer. Po wakacjach kompletuję garty. Jesli kiedys mi finanse pozwola to rowniez to zrobie... ale bede szukal dawcy (czyli S4 B5 UK).
Thom4s Opublikowano 19 Kwietnia 2010 Opublikowano 19 Kwietnia 2010 "B6 2.7T" Taki pomysl siedzi caly czas w mojej glowie... :gwizdanie: W mojej też Flyer. Po wakacjach kompletuję garty. Jesli kiedys mi finanse pozwola to rowniez to zrobie... ale bede szukal dawcy (czyli S4 B5 UK). Powiem Ci szczerze, że nie opłaca się kupować anglika tylko graty osobno zbierać, bo z samego silnika polowę części wywalisz. <- 3.0 Biturbo Dokładnie 3013ccm.
_Bartek_ Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Kolego Seves, pewnie masz niedaleko do Katowic. Firma Dynosoft poradzi coś na Twoje problemy Sam chip może Ci dać ok. 190PS.
seves Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Pewnie ze mam niedaleko;) jestem z Rybnika i myslalem o v-techu.. maja oddzial w jastrzebiu.. ale praktycznie co tydzien jestem w katowicach wiec dla mnie nie problem podjechac;) tylko ze.. od kilku dni w wolnym czasie czytam i sie edukuje w temacie hehe i im wiecej czytam tym mnie wiem:P bo tu o fmic tu o wymianie wtryskow hehe ciagle cos bo opcji jak to w tuningu spooooro --koledzy napiszcie co najlepiej w jakiej kolejnosci zrobic.. czy sam program? czy cos jeszcze wymienic..? --jaki liczyc koszt programu i gdzie go zrobic? (nie chce teraz placic za program.. potem cos wymienic i znow program?:/ ?) dzieki;) a 2,7BT chodzilo mi po glowie ale szukalem prawie rok s4b5 no niestety nie udalo sie znalezc ladnej w dobrej cenie:P choc przez pewien czas zbieralem sie w sobie zeby kupic jedna stala w czestochowie:) moze ktos zna kogos kto nia smiga tylko kolor zielony mnie odstraszyl:P
moskal Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Tip , fmic , soft - w tej kolejności seryjne wtryski powinny pociągnąć
seves Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 20 Kwietnia 2010 no wlasnie jak w tej chwili celuje w powiedzmy te 180-200km jak pisal _Bartek_ moze 190.. to czy tip i fmic robic i co to tip? czy poki co obecne graty obsluza? skoro wtryski pociagna to jeden wydatek mniej dzieki moskal
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się