Bart-S Opublikowano 14 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2011 Zajrzyj do działu zlotów i spotów, poszukaj swojego regionu, sprawdź kiedy jest najbliższy spot w grodzie Kraka i atakuj. Koledzy na pewno będą mieć ze sobą interfejs i zakodują Ci MK za free lub piwko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
żbik Opublikowano 15 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2011 Witam, Mam problem z centralnym zamkiem i tak czytam formu i nie czy tu dobrze trafiłem ale może wy mi pomożecie. Jakiś miesiąc temu przestał mi działać centralny z pilota, jedynie po włożeniu kluczyka w zamek manualnie działa łącznie z domykaniem szyb i dachu. U kumpla podpiołem VAGa i wyszło że jakby moduł nie widział drzwi kierowcy i tylnych od strony pasażera. Macie może pomysł co może być? Czy pada moduł komfortu bo z tego co się orientuję to on odpowiada za sterowanie centralnym. Będę wdzięczny za wszelkie wskazówki. Witam, miałem podobny problem tyle że w B7 i okazało się, że padła elektronika w pilotach. Po wymianie płytki w pilocie wszystko działa. Jedź na spota i sprawdź pilot od innej B6 czy da się u Ciebie zakodować.. Jesli się da to winny będzie Twój pilot, jeśli nie to pewnie MK. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
virus31 Opublikowano 15 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2011 Zakoduj na 8026. Bart - nie działa. po zakodowaniu tej wartości owszem dźwięk jest przy załączaniu alarmu ale nie rygluje drzwi przy prędkości powyżej 15. A i jeszcze kolejne pytanie do Ciebie. jak sprawdzić czy jest aktywowany w silniku tempomat. mam wszystko w oryginale ale nie działa. ok już wiem. miało być 8062 Może komuś się przyda 8062 nie działa jak trzeba - nie zamykają się drzwi jak się przejedzie trasę. ale 8058 działa idealnie. i jest potwierdzenie dźwiękiem Moduł komfortu BN Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek123 Opublikowano 15 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2011 Zakodowałem do nowego modułu tylko 1 kluczyk. I tak mnie czeka przeprogramowanie MK (z powodów opisywanych wcześniej), ale nawet z ciekawości ktoś zna kombinację jak w B6 zakodować drugi kluczyk bez VAGa (jeżeli w ogóle się da)? Kiedyś dosłownie wyprałem 1 kluczyk (centralny przestał na niego reagować); znalazłem gdzieś na forum kombinację (1 kluczyk w stacyjce, drugi zamykanie/otwieranie), którą rzeczywiście udało mi się zakodować ten rozkodowany, ale nie bardzo pamiętam dokładnie jak tego dokonałem :-) Tyle, że wtedy sam moduł się nie zmienił, czyli zakodowało go do modułu, do którego wcześniej był wgrany. Tak informacyjnie - na drzewku MK do B6 nie widzę BC i BD. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
#Przemo# Opublikowano 15 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2011 Cześć Bartek Dzisiaj kolega KFX podpioł mi VAGa i w co trudno uwieżyć MK nie ma błędów!! oboje zrobiliśmy karpika Niestety dalej nie wiem co jest tak się zastanawiam czy (chociaż mi w to trudno uwierzyć) nie padł kluczyk sam w sobie. Jak można sprawdzić czy mój wysyła w ogóle sygnał? Jest jakiś sposób na to? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bart-S Opublikowano 15 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2011 Cześć Bartek Dzisiaj kolega KFX podpioł mi VAGa i w co trudno uwieżyć MK nie ma błędów!! oboje zrobiliśmy karpika Niestety dalej nie wiem co jest tak się zastanawiam czy (chociaż mi w to trudno uwierzyć) nie padł kluczyk sam w sobie. Jak można sprawdzić czy mój wysyła w ogóle sygnał? Jest jakiś sposób na to? Tak - w MK wchodzicie do bloków pomiarowych, grupa 007. Teraz klikasz przycisk na pilocie - w drugim indeksie powinny pojawić się cyfry 1, 2 lub 3 (zależnie od wciśniętego przycisku). Jeśli cały czas jest tam 0 - MK nie widzi tego klucza (w takim przypadku, skoro klucz wcześniej pracował z tą centralką - albo padł transponder albo bateria). Jeśli indeks drugi potwierdzi komunikację - zakodujcie jeszcze raz pilota do centralki (adaptacje MK, grupa 21) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek123 Opublikowano 15 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2011 Jak można sprawdzić czy mój wysyła w ogóle sygnał? Jest jakiś sposób na to? Teoretycznie jakbyś znalazł jakiś odbiornik o podobnej częstotliwości to jest szansa, że będzie słychać szumy przy nadawaniu pilota. Są chyba krótkofalówki na podobnym zakresie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
#Przemo# Opublikowano 15 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2011 Dzięki za wskazówki będziemy dalej kombinować a informację jak rozwija się sytuacja zamieszczę tutaj Poniżej jeszcze screen mojego MK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bart-S Opublikowano 15 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2011 Jak można sprawdzić czy mój wysyła w ogóle sygnał? Jest jakiś sposób na to? Teoretycznie jakbyś znalazł jakiś odbiornik o podobnej częstotliwości to jest szansa, że będzie słychać szumy przy nadawaniu pilota. Są chyba krótkofalówki na podobnym zakresie. Test w MVB007 będzie bardziej wiarygodny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
#Przemo# Opublikowano 18 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2011 Problem z centralnym rozwiązany. Jak się okazało sprzedano mi felerną baterię do pilota i nie wysyłał sygnału. Dzięki Bartowi problem rozwiązany. Bart w środę będę na spocie w bielsku to KFX mi zrzuci ten bląd tylnych drzwi to go tutaj wkleję. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bart-S Opublikowano 18 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2011 Bart w środę będę na spocie w bielsku to KFX mi zrzuci ten bląd tylnych drzwi to go tutaj wkleję. Okies - zatem czekam na log Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek123 Opublikowano 19 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2011 Nic się nie zweryfikowało tylko nie zakodowałeś odpowiednio modułu (a pisałem aby to zrobić po przekładce). Od kodowania głównego odejmij wartość 128 (to zdejmie Ci angielskie funkcje auta takie jak zamieniona strona lewa z prawą) a najlepiej skoro nie zapisałeś sobie kodowania z poprzedniego modułu - przelicz sobie całość od nowa (w pierwszym poście masz rozpisane wszystkie funkcje kodowania). Następnie w adaptacjach (10) MK na kanale 61 ustaw wartość 2 (READ, wpisujesz wartość, TEST i SAVE). I to wszystko... Zakupiłem interfejs zrobiłem sam i działa jak mówiłeś smiley Po adaptacji (3 -> 2) moduł przedstawia się jako BC. Wypada mi tylko opisać elektronika, który chciał mnie 200zł skasować... BTW: Co oznacza pole "worshkop..." w kodowaniu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bart-S Opublikowano 19 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2011 BTW: Co oznacza pole "worshkop..." w kodowaniu? Elektryka nawet nie będę komentował Workshop to numer identyfikacyjny serwisu - informacja dla użytkownika auta nie istotna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buddha Opublikowano 12 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2011 Witajcie Koledzy, Czy podpowiecie mi w temacie modułu komfortu i elektrycznych szyb. Mam taki problem, że nie otwiera mi elektrycznej szyby tylnej z panela kierowcy i pasażera. Zamykanie działa, bo otworzyłem wszystkie szyby z pilota (ta której nie można otworzyć z przycisków też się otworzyła) i ją zamykam z przycisków) Pytanie brzmi: Czy tę anomalię można wychwycić Vagiem i zdiagnozować przyczynę awari? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fahur Opublikowano 12 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2011 [...] Czy tę anomalię można wychwycić Vagiem i zdiagnozować przyczynę awari? Nie. Najprawdopodobniej masz uszkodzony przewód w wiązce idącej od drzwi do MK, na zgięciu w czarnym gumowym peszlu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bart-S Opublikowano 12 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2011 W blokach pomiarowych MK można sprawdzić czy przycisk jest sprawny. Skoro z pilota zamykanie i otwieranie działa to ewidentnie przełącznik do wymiany... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buddha Opublikowano 18 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2011 Dzieki za info. Zacinał się przełącznik w panelu kierowcy. Popsikane płynem do kontaktu i działa OK. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
visozone Opublikowano 1 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2011 Witam. Posiadam uszkodzony moduł komfortu 8E0 959 433 BA. Po przeczytaniu całego wątku mam pewne wątpliwości. Czy zamiennikiem może być tylko BD, czy również BC lub AT? Podkreślam, że z tyłu mam korbki. I jeszcze jedno pytanie - czy uszkodzenie modułu komfortu może wpływać na niemożność otwarcia klapki wlewu paliwa? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bart-S Opublikowano 1 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Września 2011 Po przeczytaniu całego wątku mam pewne wątpliwości. Czy zamiennikiem może być tylko BD, czy również BC lub AT? Podkreślam, że z tyłu mam korbki. AT i BC nie obsługują korb. I jeszcze jedno pytanie - czy uszkodzenie modułu komfortu może wpływać na niemożność otwarcia klapki wlewu paliwa? MK kontroluje także zamek klapki wlewu paliwa więc całkiem możliwe... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
visozone Opublikowano 3 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2011 Bart-S, dzięki za wyjaśnienia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się