Piotrek Ateny Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Siemanko wszystkim rozładował mi się akumulator bo zostawiłem włączone światło w środku dziś rano przyjechał kumpel i pod pieliśmy na kable z auta do auta po odpaleniu za chwile zaczęła mi mrugać mi lampka od świec zgasiłem zapaliłem to samo co to może znaczyć ??? wszystko chodzi jak na leży .Proszę o poradę ,dzięki z góry
Gość majki-m Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Coś sie dzieje z elektroniką silnika, zapnij VAGa i zobacz co "wypluje"
Maraas Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Może być czujnik stopu przy pedale walnięty.
elmo814 Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Może być czujnik stopu przy pedale walnięty. zgadzam sie , moze byc czujnik stopu, w ostatnia sobote taka przypadlosc miala bora tdi
Lukasz_N Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Może być czujnik stopu przy pedale walnięty. Tak, wlasnie to oznacza mrugająca kontrolka swiec zarowych :polew:
Sztomel Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Może być czujnik stopu przy pedale walnięty. Tak, wlasnie to oznacza mrugająca kontrolka swiec zarowych :polew: zupełnie nie wiem kolego co Cię tak śmieszy, pewnie nie jest Ci jeszcze wiadomo, że usterka przełącznika F/F47 przy pedale hamulca jest również sygnalizowana migającą kontrolką rozgrzewania świec żarowych.
Lukasz_N Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Kolego Sztomel podstawa w takich przypadkach jest VAG jako podstawowe narzedzie do diagnostyki. A stwierdzenia co jest jednoznaczna przyczyna to jak wrozenie z fusow albo przepowadanie jaka bedzie pogoda w marcu 2012. Przyczyn moze byc wiele.
Sztomel Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Kolego Sztomel podstawa w takich przypadkach jest VAG jako podstawowe narzedzie do diagnostyki. A stwierdzenia co jest jednoznaczna przyczyna to jak wrozenie z fusow albo przepowadanie jaka bedzie pogoda w marcu 2012. Przyczyn moze byc wiele. O tym to ja doskonale wiem ale z Twojej poprzedniej wypowiedzi wnioskowałem, że usterka F/F47 a miganie kontrolki świec to przeciwstawne sobie i wykluczające się zupełnie zjawiska.
Lukasz_N Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Chodzilo mi o uswiadomienie, ze naprawa auta sposobem :"wymienie to a jak nie pomoze to, moze wymienie tamto i tak dalej" jest nie tylko strata czasu ale i pieniedzy. Mozna wymienic w ten sposob polowe auta a tak nie znalezc przyczyny, ktora niekiedy moze okazac sie prozaiczna. Dlatego podstawowa w kazdym przypadku jest diagnostyka a nie bawienie sie we wrozke. Chodzi chyba przeciez o to zeby sobie zycie ulatwiac a nie utrudniac.
dawidgorka Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Opublikowano 22 Kwietnia 2010 mi tak kolego sie stało nawet podobne sytułacji jak ty nic sie z samochodzem nie dzialo na vaga nie pojechalem a sam nie mam no i najpierw po czasie zaczoł ciezko odpalac na ciepło a po dłuszym czasie pompa wyzioneła ducha
yahoo Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Może to być jakieś zwarcie, może być problem z silnikiem np. właśnie pompa często powoduje taki błąd. Obowiązkowo podepnij pod Vaga bo dam sobie rękę uciąć, że wywali jakiś błąd.
Lukasz_N Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Jesli juz bawimy sie w zgadywanie usterek i stawianie diagnoz na podstawie mrugajacych kontrolek , to od immo jest osobna kontrolka jesli o to chodzi.
steve69 Opublikowano 23 Kwietnia 2010 Opublikowano 23 Kwietnia 2010 Jesli juz bawimy sie w zgadywanie usterek i stawianie diagnoz na podstawie mrugajacych kontrolek , to od immo jest osobna kontrolka jesli o to chodzi. Akurat u mnie (i nie tylko u mnie) takiej kontrolki BRAK, a immo jednak w samochodzie jest. Tu masz szczegóły: http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=87194.0 -- Pozdrawiam. Sławek
Lukasz_N Opublikowano 23 Kwietnia 2010 Opublikowano 23 Kwietnia 2010 Jesli juz bawimy sie w zgadywanie usterek i stawianie diagnoz na podstawie mrugajacych kontrolek , to od immo jest osobna kontrolka jesli o to chodzi. Akurat u mnie (i nie tylko u mnie) takiej kontrolki BRAK, a immo jednak w samochodzie jest. Tu masz szczegóły: http://www.a4-klub.pl/smf/b6_avf_czy_moj_samochod_ma_immobilizer-t87194.0.html -- Pozdrawiam. Sławek Tak, ale watek o ktorym mowisz dotyczy B6.
steve69 Opublikowano 23 Kwietnia 2010 Opublikowano 23 Kwietnia 2010 Tak, ale watek o ktorym mowisz dotyczy B6. Mea culpa. Faktycznie nie zauważyłem, że to o B5 chodzi. Zasugerowałem się tym [ALL] w temacie wątku -- Pozdrawiam. Sławek
Piotrek Ateny Opublikowano 25 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 25 Kwietnia 2010 Dzięki za rady na następny dzień odpaliłem auto i wszystko ok zgasła tak jak należy wszystko jest ok.Coś mu się zaświrowało na chwile
Armi Opublikowano 25 Kwietnia 2010 Opublikowano 25 Kwietnia 2010 To odpal jeszcze raz. U mnie na początku było tak, że kontrolka mrygała raz na jakiś czas a później co drugie uruchomienie silnika. A teraz mryga cały czas. I podepnij pod vaga. Bez tego ani rusz.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się