Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

[B6 AWX] Proszę o analizę logów - tryb awaryjny


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, proszę o rzucenie okiem :) dzięki

dynamiczne:

Log (0 - 001,003,004)

Log (0 - 008,010,011)

statyczne:

Log (0 - 000,001,003)

Log (0 - 004,007,013)

Log (0 - 014,018,023)

grupa BS:

Log (0 - 000)

Log (0 - 003)

Log (0 - 011)

-----------------------------------------------------------------

Auto od 2 dni nie ma mocy: logi dynamiczne

Log (0 - 003,008)

Log (0 - 010,011)

nie przyśpiesza do ~3tys. obrotów, czasami łapnie moc wcześniej, czasami wogóle nie złapie. Ogólnie nie kopci, obroty równe, przewody wydają się być ok. Turbina czyszczona 1,5 roku temu, Żadne kontrolki typu "check engine" lub inne nie występują,

błąd na vagu:

17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation

P1557 - 35-00 - -

Readiness: N/A

Proszę o porady.

Opublikowano

jest dobrze ...

Opublikowano

cieszy mnie to bardzo. Zaraz pójdę jeszcze zrobię statyczne i bs.

btw. wydaje mi się, że pali mi o litr więcej :mysli:

Opublikowano

btw. wydaje mi się, że pali mi o litr więcej :mysli:

a mi sie wydaje ze o litr mniej ...

Opublikowano

8,2 w mieście to sporo wg. mnie. Przed zimą średnio 7 - 7,5. Oczywiście przy delikatnej jeździe.

Opublikowano

hardy, zgadzam się, jednak mam A4 prawie 3 lata i teraz odczułem wzrost spalania. Wczesniej jak tankowałem za 100zl to mogłem zrobić 300km, a teraz nieco ponad 200. Więc coś w tym jest. Styl jazdy mi się nie zmienił.

Wrzuciłem pozostałe logi. Proszę o rzucenie okiem :)

Opublikowano

Wczesniej jak tankowałem za 100zl to mogłem zrobić 300km, a teraz nieco ponad 200.

Cena ON wzrosła, więc mniej wlewasz :wink4:

Mój AWX waha się w granicach 6,9 -7 po samym mieście przy średnio dynamicznej jeździe. Średnia prędkość 29km/h i zasięg na tej wyliczonej średniej ponad 400km.

Opublikowano

no widzisz banshee a u mnie 8,2 - 8,5. jak jade do pracy. Możesz jeszcze rzucić okiem na logi? :)

Opublikowano

Wg mnie wszystko w normie :)

Opublikowano

a turbo dobrze pompuje? i gdzie to sprawdzic bo tego nie wiem;p

Opublikowano

a turbo dobrze pompuje? i gdzie to sprawdzic bo tego nie wiem;p

Turbo to grupa 011. Regulacja łopatek reaguje z małym opóźnieniem. Przy 2000 jest przeładowanie, a przy 3000 niedoładowanie.

Opublikowano

Wydaje mi się, że zawsze będzie małe przeładowanie, ale mogę się mylić.

Ciut ciut zaniża - fakt, ale tak to się możemy czepiać w każdych logach... czy temp. ma wynosić 90st.C czy może 89,8 - taka sama różnica co w logu 011 :wink4:

Opublikowano

1,5 roku temu była czyszczona. Dzis w mieście spalanie 9,2 l/100 troche sporo...

Opublikowano

Poczytaj tu: http://www.a4-klub.pl/smf/diagnostyka_vag/b6_awx_logi_prosba_o_analize_z_gory_dziekuje-t14540.0.html

Wydaje mi się, że zawsze będzie małe przeładowanie, ale mogę się mylić.

Ciut ciut zaniża - fakt, ale tak to się możemy czepiać w każdych logach... czy temp. ma wynosić 90st.C czy może 89,8 - taka sama różnica co w logu 011 :wink4:

Drobne różnice zawsze są, ale tu widać małe opóźnienie z jakim turbina reaguje na żądanie sterownika. Przy 2000 ciśnienie jest za duże bo łopatki nie zdążyły się schować, schowały się z opóźnieniem przez co przy 3000 jest niedoładowanie. Coś delikatnie blokuje regulację łopatek.

Tu dla porównania logi dobrej turbiny: http://www.a4-klub.pl/smf/b6_awx_prosba_o_ocene_logow-t12621.0.html.

Opublikowano

Mi spala w mieście najmniej 7,5; a dojść do 9 litrów to nie jest wielki problem. Jeżdżę po mieście około 15tyś mieszkańców a nie po Warszawie i nie stoję za bardzo w korkach. Więc spalaniem się nie przejmuj.

Opublikowano

ale chodzi o to, że odczułem wzrost spalania - wcześniej palił mniej i nie wiem co jest tego przyczyną. Średnie było ~7,5

BTW dolot się poci w na łączeniach rur, co może być przyczyną ? z dziurek w egr też delikatnie cieknie :mysli:[br]Dopisany: 07 Maj 2010, 18:24_________________________________________________proszę o pomoc. Auto jedzie jak cinqucento. Kompletnie brak mocy. Czasami moc wraca ~około 2600 - 2800 rpm. Poniżej przedstawiam logi dynamiczne:

Log (0 - 010,011,003)

Wyskakuje także błąd:

1 Fault Found:

17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation

P1557 - 35-00 - -

Readiness: N/A

Przepływka? N75? kierownice w turbo?

Bardzo proszę o pomoc.

Opublikowano

Coś sie spieprzyło.Turbo sypie jak glupie,sprawdz wszystkie wezyki albo N75,z dnia na dzien sie turbo nie zapieka

Opublikowano

popsikalem sprayem do stykow styki w n75, przeplywke itp. przewody wydaja sie byc ok. Po czyszczeniu nie chce mi teraz błędu wywalic :/ ocb?

Generalnie auto muli do 2800-3000 obrotów, powyżej przyśpiesza dynamicznie (nie było efektu oporu rozwijania prędkości przy 100 czy 120, płynnie przyśpieszał) czasami jednak i powyżej 3000 mulil. Coś jakby się zacinało. Błędu po kolejnej jeździe nadal nie ma. Auto nie kopci, egr się trochę poci. Jakieś pomysły?

Opublikowano

hardy, zgadzam się, jednak mam A4 prawie 3 lata i teraz odczułem wzrost spalania. Wczesniej jak tankowałem za 100zl to mogłem zrobić 300km, a teraz nieco ponad 200. Więc coś w tym jest. Styl jazdy mi się nie zmienił.

Wrzuciłem pozostałe logi. Proszę o rzucenie okiem :)

Ja moim 1.8 ADR tankując za 100 zł zrobie na trasie 300 km :)hehe

fakt to coś musi być nie tak :naughty:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...