jacb82 Opublikowano 23 Kwietnia 2010 Opublikowano 23 Kwietnia 2010 witam zauwazylem ze silnik mi klekocze jak diesel. Mechanik powiedzial ze to popychacze. W jedym z watkow tutaj na forum przeczytalem ze oprocz popychaczy przyczyną "klekotania" mogą byc tez napinacz. Nie chce wydawac 1000zl na wymiane popychaczy i po paru dniach uslyszec ze mam do wymiany cos jeszcze. Czy klekotanie silnika ADR jest w 100% związane z popychaczami?
cocoo24 Opublikowano 23 Kwietnia 2010 Opublikowano 23 Kwietnia 2010 kolego jaki 1000zł wczoraj sprzedałem silnik za 550 adr, mam głowice z popychaczami jeszcze i sprzedam za 200,
jacb82 Opublikowano 23 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 23 Kwietnia 2010 mechanik za robocizne chce 500zl, a 400 za popychacze. Dletego 1000zl Jaki stan jest tych Twoich popychaczy?
syczylyjczyk Opublikowano 23 Kwietnia 2010 Opublikowano 23 Kwietnia 2010 Witam.Na początek sprawdż ciśnienie oleju, może tu tkwi przyczyna,ew.łańcuch .
SENATORX Opublikowano 23 Kwietnia 2010 Opublikowano 23 Kwietnia 2010 Witam, ja miałem podobny problem z klekotaniem auta (u mnie towarzyszyła lampka oleju na desce rozdzielczej), zjechałem z trasy do pierwszego mechanika - powiedział trzeba zostawi auto na pare dni panewki się przekręciły, auta nie zostawiłem, na lawecie do swojego mechanika - pod komputer - wykazał błąd coś z wałkiem rozrządu. Efekt końcowy - okazało się że odspawała się rurka od pompy oleju i silnik zasysał powietrze zamiast oleju.
jacb82 Opublikowano 23 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 23 Kwietnia 2010 na VAGu nie wywala mi zadnego bledu
Arturo86r Opublikowano 24 Kwietnia 2010 Opublikowano 24 Kwietnia 2010 Kolego mechanik ma najprawdopodobnie racje. Przyczyna "klekotu" beda popychacze. Zeby sie o tym przekonac podnies maske, przyłóz ucho nad pokrywe zaworów, nie ma mozliwosci zebys tym sposobem nie upewnil sie czy to popychacze czy moze cos innego
jacb82 Opublikowano 24 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 24 Kwietnia 2010 klekotanie tak jakby ustalo gdy wymienialem olej to mechanik powiedzial ze moze pomoze. Wlalismy syntetyk Shell.
Arturo86r Opublikowano 24 Kwietnia 2010 Opublikowano 24 Kwietnia 2010 A wczesniej kolego jaki miales olej??
uwencjusz Opublikowano 24 Kwietnia 2010 Opublikowano 24 Kwietnia 2010 Castrola Koledze Arturo86r jak i osobom chcącym pomóc chodzi zapewne o rodzaj oleju: pełen systetyk, półsyntetyk, mineral, więc jeśli możesz jaśniej, to jaki rodzaj oleju wcześniej miałeś zalany? Mam podobny jeśli nie taki sam przypadek. W sierpniu stuknie dwa lata jak tak jeżdze. U mnie prawdopodobnie odpowiedzialnym za klekot są "zmienne fazy rozrządu". Nie wiem na czym to polega, ale raz słuchać klekot, czasami ustanie i chodzi normalnie.
duluki Opublikowano 24 Kwietnia 2010 Opublikowano 24 Kwietnia 2010 radziłbym podjechać do mechanika i niech Ci sprawdzi rolkę napinacza ,miałem to samo zmieniłem rozrząd i cisza też myślałem ze to popychacze ale okazało się to coś innego koszt o 100 mniej jak popychacze
sołtys85 Opublikowano 24 Kwietnia 2010 Opublikowano 24 Kwietnia 2010 Castrola "zmienne fazy rozrządu" Nie masz czegos takiego więc jedno mozesz wykluczyć
Bogumił Opublikowano 24 Kwietnia 2010 Opublikowano 24 Kwietnia 2010 ADR ma zmienną fazę rozrządu - napinacz do niego jest elektryczny.
MATIUS Opublikowano 24 Kwietnia 2010 Opublikowano 24 Kwietnia 2010 Bogumił zgodzę się z tym ale auta do 1998 o oznaczniu Adr silnika mają zwykły napinacz.... od 1998 jest juz droższy napinacz elektroniczny... ktory steruje fazami rozrządu....
Raftik Opublikowano 24 Kwietnia 2010 Opublikowano 24 Kwietnia 2010 ADR ma zmienną fazę rozrządu - napinacz do niego jest elektryczny. Potwierdzam, ostatnio przerabiałem temat. Niestety nie kupiłem napinacza bo mam elektroniczny i 1200 zł a zwykły hydrauliczny 430 zł z Febi. Wymieniłem tylko łańcuch wałków rozrządu bo stary był już naciągnięty a okazało się, że napinacz jest ok. Wymieniłem również popychacze zaworów (firmy INA) i silnik ucichł już nie klekocze. Ale pierwszą rzeczą jaką bym sprawdził jest ciśnienie oleju, 20 zł zapłaciłem i wiedziałem, że napewno pompa oleju jest sprawna.
Bogumił Opublikowano 24 Kwietnia 2010 Opublikowano 24 Kwietnia 2010 A jak sprawdziłeś ciśnienie oleju? VAG'iem?
Raftik Opublikowano 24 Kwietnia 2010 Opublikowano 24 Kwietnia 2010 A jak sprawdziłeś ciśnienie oleju? VAG'iem? Nie nie kolego. Ciśnienie można sprawdzić tylko Manometrem, który wkręca się w miejsce czujnika oleju.
sołtys85 Opublikowano 24 Kwietnia 2010 Opublikowano 24 Kwietnia 2010 ADR ma zmienną fazę rozrządu - napinacz do niego jest elektryczny. A mój silnik jaki ma napinacz? AJL 1,8t 180KM 98 czerwiec
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się