joker-lukasz Opublikowano 25 Kwietnia 2010 Opublikowano 25 Kwietnia 2010 chłopaki poradźcie mi.. odłożyłem trochę kasy i nie wiem jaki mod wykonać w pierwszej kolejności.. jest dylemat pomiędzy końcówkami 216 a glebą?? dodam że silnik AHU 90 PS więc mocy brak ale na wiosnę założyłem alu 17" i stoi jak koza może doradźcie.. i jak Wy to załóżmy u siebie robiliście?? co u Was było pierwsze w kolejności?? proszę o pomoc w podjęciu decyzji bo nie wiem czy iść w moc czy w zawias .. dziś znalazłem fajny zawias i mnie on kusi tylko szczegółów na jego temat nie znam http://www.moto.allegro.pl/item1010284575_zawieszenie_sportowe_audi_a4_95_01_50_50mm.html
szymongt Opublikowano 25 Kwietnia 2010 Opublikowano 25 Kwietnia 2010 Ja bym brał moc a poczekał z glebą Wole żeby jechał niż żeby wyglądał. Takie moje skormne zdanie
Kowi87 Opublikowano 25 Kwietnia 2010 Opublikowano 25 Kwietnia 2010 Jedno i drugie potrzebne, kupujac 216ki będzie trzeba zrobic program do tego bo będzie nieżły kocioł w serii za tobą :gwizdanie: czyli 2tys trza mieć odłożone z drugiej strony zawiecha na wakacje by sie przydała skoro masz juz 17ki i auto jest jak koza, inwestujac w moc, obnizysz auto pewnie na zime w sumie ciezki wybór bo jedno i drugie wpłynie na jazde, wtryski to koszt 4 razy wiekszy niz ten zawias :gwizdanie: ja bym chyba zakupił sprężyny duży wydatek to nie jest, a wakacje niebawem, odłożył byś kase na wtryski i odrazu program a takto bedziesz jeżdził na kozie i puszczał niezłego bąka
Szamek Opublikowano 26 Kwietnia 2010 Opublikowano 26 Kwietnia 2010 joker-lukasz mam taki sam dylemat jak Ty dlatego się podłączę pod Twój temat :gwizdanie: ale chyba pójdę póki co to w moc. W planach mam wgranie programu u Rogala, ale tak czytam na forum i sporo osób właśnie wymienia na 216stki w 90PS, czy do tego jest potrzebna zmiana turbiny? za bardzo nie wiem z czym się to je, ale jak już bym się zabierał za program to 216stki też bym chciał sobie wymienić, orientuje się w ogóle ktoś jaka była by mniej więcej moc po tych zmianach? wiem, że to wszystko zależy od kondycji silnika itp. dlatego pytam ile KM byłoby mniej więcej
Kowi87 Opublikowano 26 Kwietnia 2010 Opublikowano 26 Kwietnia 2010 joker-lukasz mam taki sam dylemat jak Ty dlatego się podłączę pod Twój temat :gwizdanie: ale chyba pójdę póki co to w moc. W planach mam wgranie programu u Rogala, ale tak czytam na forum i sporo osób właśnie wymienia na 216stki w 90PS, czy do tego jest potrzebna zmiana turbiny? za bardzo nie wiem z czym się to je, ale jak już bym się zabierał za program to 216stki też bym chciał sobie wymienić, orientuje się w ogóle ktoś jaka była by mniej więcej moc po tych zmianach? wiem, że to wszystko zależy od kondycji silnika itp. dlatego pytam ile KM byłoby mniej więcej AHU+216ki~125-130km(wystrojone), same włozenie wtrysków da +/- 15km i czarny dym
Glovash Opublikowano 26 Kwietnia 2010 Opublikowano 26 Kwietnia 2010 zależy ile tej kasy odłożyłeś... jak 500-1000 zł to w silniku nie namodzisz za dużo.. jak chcesz wtryski to tak Kowi pisał do tego od razu program... wtedy jazda na 17" będzie "normalna" Jak wsadzisz glebę to będzie ładniej wyglądał, ale... raczej Eco Driving...
Armi Opublikowano 26 Kwietnia 2010 Opublikowano 26 Kwietnia 2010 Też mi się tak wydaje. Lepiej dozbierać kasę na graty typu wtryski, fmic, może turbo i dopiero jechać na program.
Kowi87 Opublikowano 26 Kwietnia 2010 Opublikowano 26 Kwietnia 2010 Też mi się tak wydaje. Lepiej dozbierać kasę na graty typu wtryski, fmic, może turbo i dopiero jechać na program. to juz nie chodzi o dozbieranie gratów tylko porównanie kosztów, zawiecha bedzie kosztowała max 500zł patrząc na ta aukcje i doliczajac robote, a podniesienie mocy to koszt 2tys min, a jeżdzić kozą która bedzie baki puszczać przez wakacje fajna nie bedzie chyba że lusterka zdemontujesz
Grisza79 Opublikowano 26 Kwietnia 2010 Opublikowano 26 Kwietnia 2010 Wtryski... potem, całą reszta... ( moje osobiste zdanie) !
joker-lukasz Opublikowano 27 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 27 Kwietnia 2010 joker-lukasz mam taki sam dylemat jak Ty dlatego się podłączę pod Twój temat :gwizdanie: ale chyba pójdę póki co to w moc. W planach mam wgranie programu u Rogala, ale tak czytam na forum i sporo osób właśnie wymienia na 216stki w 90PS, czy do tego jest potrzebna zmiana turbiny? za bardzo nie wiem z czym się to je, ale jak już bym się zabierał za program to 216stki też bym chciał sobie wymienić, orientuje się w ogóle ktoś jaka była by mniej więcej moc po tych zmianach? wiem, że to wszystko zależy od kondycji silnika itp. dlatego pytam ile KM byłoby mniej więcej z tego co się orientuję to u nas wymiana turbawki za dużo nie da.. bo AHU to są najmniejwydajne silniki spośród 90 głownie jest to wina pompy.. i chyba nie ma sensu ładować kasy w turbo.. chyba że masz tak jak u mnie, bo u mnie mam taki problem że turbina bierze już trochę oleju z tego co zdążyłem się zorientować (chyba że mechanik chciał mnie naciągnąć na koszta).. i jak będzie kasa i będzie potrzeba to pójdzie od razu turbulum od AWX ale to czas pokaże..a co do tego wyboru to ja najpierw zdecydowałem się jednak na glebę.. bo na te 216 to jakoś niedługo nazbieram.. jeśli chcesz wiedzieć jaki koszt 216 to od razu Ci piszę: komplet końcówek to jest jakieś około 500 zł i montaż i ustawienie z tego co się orientuję to ok 200 zł.. ja chce w tym roku z glebą i wtryskami się uporać.. na chipsa już raczej nie starczy w tym budżecie kryzys
paput Opublikowano 28 Kwietnia 2010 Opublikowano 28 Kwietnia 2010 Jeździj jak jest na razie i zbieraj flotę na upgrade silniczka...
lapek85 Opublikowano 28 Kwietnia 2010 Opublikowano 28 Kwietnia 2010 Jeździj jak jest na razie i zbieraj fotę na upgrade silniczka... dokładnie, zbieraj kasiore, a potem zrób wszystko na raz, wtryski+program+gleba
joker-lukasz Opublikowano 8 Maja 2010 Autor Opublikowano 8 Maja 2010 no chłopaki przykra wiadomość.. turbina na wysraniu bierze olej.. nici z planów.. muszę rozglądać się albo za regeneracją starej (szkoda kasy) lub zakup większej turbawy np. od awx (strach przed kupieniem szrota i wywaleniem niepotrzebnie kupy kasy) co radzicie?
lapek85 Opublikowano 8 Maja 2010 Opublikowano 8 Maja 2010 jeśli chcesz modzić to kupno większej turbinki jest wskazane, aby nie kupić szrota popytaj ludzi, poczytaj fora, skąd i co kupić aby nie wtopić
Dibo Opublikowano 8 Maja 2010 Opublikowano 8 Maja 2010 Skoro turbo Ci się wysrało to od razu kombinuj z AWXem i resztą gratów na moc
joker-lukasz Opublikowano 9 Maja 2010 Autor Opublikowano 9 Maja 2010 może ktoś z Was doradzi jakiegoś użytkownika np. z allegro który nie wciska szmelcowatych turbin? bo jak już się rozglądałem to trochę turbawek od awx jest ale o to chodzi żeby nie było że to padnie..
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się