turdzi Opublikowano 7 Maja 2010 Opublikowano 7 Maja 2010 piekne autoko , co prawda ja nie jestem fanem S4 b6/b7 ale ta bym chyba nie pogardzil.
RS Opublikowano 7 Maja 2010 Opublikowano 7 Maja 2010 Piekne autko. Daj znac jak bedziesz sprzedawal. Jak dla mnie to wolalbym go w czarnym macie (czyli folia) A szare wkladki w tapicerce wolalbym w alkantarze, a z z racji ze jestem tapicerem to..., ...autko dla mnie wymarzone.
arki Opublikowano 7 Maja 2010 Autor Opublikowano 7 Maja 2010 Jak już znajdziesz swoje wymarzone S5 to ja chętnię DTM-a przygarnę Bartek to jak już się zjedziemy na spocik to może z kierowcami musi być śliczna na żywo - ma dużo fajnych detali - np. logo quattro na fotelach Zapraszam na kawę lub coś więcej w nasze rejony
Pawlo 2004 Opublikowano 7 Maja 2010 Opublikowano 7 Maja 2010 Na ogladałem sie tej furki i spać kufa nie mogłem dzisiaj w nocy :wallbash:
Bart-S Opublikowano 7 Maja 2010 Opublikowano 7 Maja 2010 Bartek to jak już się zjedziemy na spocik to może z kierowcami I to jest świetny pomysł
malik Opublikowano 10 Maja 2010 Opublikowano 10 Maja 2010 Co do lamp to był to wydatek - zmiana reflektorów (skrętnych) i lamp tylnych na europejskie O ceny nie pytaj Ciekawe, kazali Ci zmienić przednie lampy? Z jakiego powodu? Zmienia się je na wersję EU jedną komendą VAG. Co do lamp tylnych to obydwie ksoztowały mnie w ASO 400PLN po lekkich zniżkach. Amerykańskie sprzedałem na allegro za 200PLN
arki Opublikowano 10 Maja 2010 Autor Opublikowano 10 Maja 2010 ASO Rzepecki-Mroczkowski powiedzieli mi wymiana lamp (u nich był przegląd do pierwszej rejestracji) oczywiście stare zabrałem i sprzedałem an allegro (tylne 100zł) Za nowe w ASO 230zł za szt. przód kupione z Allegro. Całkowity koszt to 3000zł. Zmienia się je na wersję EU jedną komendą VAG. Tego nie wiedziałem, a w serwisie nic nie wspomnieli Poza tym sam wiesz jak czekasz tyle czasu za autem to zależy Ci tylko, aby jak najszybciej wsiąść do niego i wyruszyć na drogę U mnie emocje wzięły górę
KENOiX Opublikowano 10 Maja 2010 Opublikowano 10 Maja 2010 Rarytasik :> detale we wnętrzu powalają...
Rosemeyer Opublikowano 12 Maja 2010 Opublikowano 12 Maja 2010 Arki zalamales mnie tymi przednimi lampami...
arki Opublikowano 13 Maja 2010 Autor Opublikowano 13 Maja 2010 Słuchaj nie znam się na wszystkim... , a to, że w serwisie pracują ludzie niekompetentni to już inna sprawa ;(
reniek Opublikowano 13 Maja 2010 Opublikowano 13 Maja 2010 Arki zalamales mnie tymi przednimi lampami... :> Ja bym sie zagotował, jakby mnie ktoś tak naciągnął i bym sie o tym dowiedział. No ale człowiek sie uczy całe życie. Z tąd moje pytanie. Czemu kazali ci zmienić lampy na europejskie, co z tamtymi było nie tak??
arki Opublikowano 15 Maja 2010 Autor Opublikowano 15 Maja 2010 Powiedzieli że promień światła nie jest skupiony tylko bardziej rozproszony, szczególnie na boki. Po prostu nie chcieli zrobić przeglądu Akcja nie potrzebna niestety pierwsze auto z za oceanu i kilka nauczek. Finalnie moim zdaniem lepiej wygląda na białych kierunkach niż pomarańczowych, lecz to moje osobiste zdanie.
reniek Opublikowano 17 Maja 2010 Opublikowano 17 Maja 2010 Kurcze, ale twoja furka jest jedyna w swoim rodzaju przez swoją unikatowość. za 10 lat będzie warta tyle co dziś bo to egzemplarz kolekcjonerski. Jest ich mniej niż chociażby rs4. Ja bym takiego auta już nie oddał, tylko trzymał jako lokate. Pozazdrościć
malik Opublikowano 18 Maja 2010 Opublikowano 18 Maja 2010 Powiedzieli że promień światła nie jest skupiony tylko bardziej rozproszony, szczególnie na boki. Po prostu nie chcieli zrobić przeglądu Akcja nie potrzebna niestety pierwsze auto z za oceanu i kilka nauczek. Finalnie moim zdaniem lepiej wygląda na białych kierunkach niż pomarańczowych, lecz to moje osobiste zdanie. Białe kierunki robi się w godzinkę. Wyjmujesz lampy. Wygrzewasz w piekarniku każdą przy 150 stopniach przez 3 minuty. Klej robi się na tyle plastyczny, że można odkleić klosze. Wybijasz pomarańczowe dekielki przez otwór instalacji żarówki kierunkowskazu. Następnie sklejasz wszystko znowu w piekarniku. http://pl.youtube.com/watch?v=7PMOOM1mFYc&feature=related Przy okazji można dokonać renowacji i wypolerować klosz od wewnątrz. Lampy wyglądają jak nowe. Oczywiście trzeba też wymienić żaróweczki na srebrne. Voila!
arki Opublikowano 18 Maja 2010 Autor Opublikowano 18 Maja 2010 Kurcze, ale twoja furka jest jedyna w swoim rodzaju przez swoją unikatowość. za 10 lat będzie warta tyle co dziś bo to egzemplarz kolekcjonerski. Jest ich mniej niż chociażby rs4. Ja bym takiego auta już nie oddał, tylko trzymał jako lokate. Pozazdrościć Faktycznie masz rację, tym samym odwiodłeś mnie od sprzedaży tego autka Malik dzięki za poradę bo sam proces wymiany kierunków jest banalny. Niestety za niewiedzę się płaci, mam nadzieję że ostatni raz Zakładałem, że modyfikacji nie będzie, jednak jest rzecz, która mnie denerwuje, mianowicie pod grillem, co widać na zdjęciu, widoczne są wszystkie kable itd. Postanowiłem kupić siatkę podobną kształtem do plastrów miodu i wstawić w to feralne miejsce. Wkrótce zamieszę fotki Kusi mnie jeszcze zamiana grilla na wersję od RS4, tylko że DTMowski jest High Glossy pytanie czy do RS4 tez taki wychodził, gdyż ładnie to wygląda
reniek Opublikowano 18 Maja 2010 Opublikowano 18 Maja 2010 Białe kierunki robi się w godzinkę. Wyjmujesz lampy. Wygrzewasz w piekarniku każdą przy 150 stopniach przez 3 minuty. Klej robi się na tyle plastyczny, że można odkleić klosze. Wybijasz pomarańczowe dekielki przez otwór instalacji żarówki kierunkowskazu. Następnie sklejasz wszystko znowu w piekarniku. Malik powinieneś założyć kącik kucharski na forum. Smacznie to opisałeś. Arki jak modzisz to oryginalne części zachowaj bo auto jest wiecej warte dla kolekcjonera im większy jest procent oryginalnych części. Jeszcze pare latek i żółte blachy możesz zakladać :> Dostałeś moją wiadomość na pw?? jest szansa na spełnienie prośby?? oczywiście nie poganiam, w żadnym wypadku.
malik Opublikowano 18 Maja 2010 Opublikowano 18 Maja 2010 Kusi mnie jeszcze zamiana grilla na wersję od RS4, tylko że DTMowski jest High Glossy pytanie czy do RS4 tez taki wychodził, gdyż ładnie to wygląda Niestety ori grill RS4 nie wchodzi w zderzak DTM. Można zrobić rzeźbę i próbować wstawić siatkę od grilla RS4 w ramkę zwykłego. Poniżej poradnik: http://www.audizine.com/forum/showthread.php?287499-DIY-RS4-Grille-to-DTM-Bumper Jak widać kupa roboty z tym. Nie wiem czy warto.
arki Opublikowano 18 Maja 2010 Autor Opublikowano 18 Maja 2010 Dostałeś moją wiadomość na pw?? jest szansa na spełnienie prośby?? oczywiście nie poganiam, w żadnym wypadku. Dostałem i jest w trakcie realizacji Niestety ori grill RS4 nie wchodzi w zderzak DTM. Można zrobić rzeźbę i próbować wstawić siatkę od grilla RS4 w ramkę zwykłego. Poniżej poradnik: http://www.audizine.com/forum/showthread.php?287499-DIY-RS4-Grille-to-DTM-Bumper Jak widać kupa roboty z tym. Nie wiem czy warto. Takiej przeróbki o której piszesz chce się podjąć Wojtek_A4, przypominam wątek Mirona, http://www.a4-klub.pl/smf/b7_dtm_czym_sie_cec**je-t60601.45.html strona 4. Jak autkiem już jeździłem to przymierzałem grill RS4 jednakże jest za wysoki, a o przeróbce nie wiedziałem. Oczywiście przeróbka wchodzi w grę z zachowaniem oryginału. Poczekam i zobaczę jak zrobi to Wojtek Pojawia się pytanie czy warto bo koszty nie będą małe. Jak sami możecie zobaczyć na zbliżeniu zdjęcia powyżej, grill DTMa wygląda bardzo ładnie ze względu na wysoki połysk, natomiast w realu jest o wiele lepiej Póki co satysfakcjonuje mnie już samo zakrycie tych kabli pod grillem :wink4: BTW Malik jaki zakup masz w planach?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się